Pereiti prie turinio

Audi a4 b5 už ~4000Lt


Rekomenduojami pranešimai

Patyletum geriau. Kai pats nusipirksi pavazinesi, tada ir pakomentuosi. As turejau, vazinejau su R17 ir tikrai nemazai kisau i pakaba. Nors ir pirkta buvo uz 13k kazkada, sarnyrai ne i gariunskus buvo keiciami. :)

 

Deja pats nusipirkau ir pavažinėjau ir galiu Jus užtikrinti, kad R14 ant jos neuždėsi dėl per didelių priekinių stabdžių diskų, todėl mažiausi ratai kurie dedasi šiai audi yra R15. O patylėti galiu ir be atskiro leidimo, čia jau mano reikalas ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai, vat su R15 ir vazinet su ja :D ir kuo aukstesne padanga uzsidek, kad nekeistum sarnyru kas 2 savaites :D Klausyk va daugiau tokiu kurie siuo metu su ta bulka vazineja. :)

Nu neisivaizduoju ka tu turejai ir kur tvarkeis kad kas dvi savaites sarnyrus keitei gal grioveis vazinejai,bet su r16 ratais normalei atrestauravus bedas su pakaba ilgam pamirsta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug pasijuokiau perskaites sia tema :D A4 uz 3500? Nusileisk ant zemes. Uz tokia kaina dziaugsies jei rasi B4 normalia. Cia kalbu apie padorios bukles masinas, o ne autogido lavonus su uzrasu "sedi ir vaziuoji".

Kas liecia servisus, tai i juos vaziuot patikrinimui butina! Cia kalbu ne tik kaip pirkejas, o ir kaip pardavejas, nes daznai atvaziuoja blondinai ir nenuperka masinos del kokios nereiksmingos smulkmenos. O kai pats pasiulai i servisa vaziuot, tai atsisako, nes galvoja kad patys yra labai geri "egzpertai".

Del restauravimo, tai cia tik bukas isitikinimas kas nauja tas geriau. Parduotuvese visos detales taiwanio tik i skirtingas pakuotes idetos. Nesvarbu, ar sarnyra pirksi uz 15Lt, ar uz 150Lt, audinej jis subyres po 20 000km, tuo tarpu atrestauravus jam duoda 100 000km garantija.

Jei jau kalba eina apie Audi, tai kazkada buvau uzkietiejes audifanas, turejau septynias skirtingas, kol galiausiai akys atsimerke, supratau koks as buvau durnas ir perejau ant japonu. Audi ir kiti vokieciai turbut pacios brangiausios eksploatacijos masinos. Naudotos dalys tikrai nepigios kaip visi galvoja, naujos vaziuokles dalys pigesnes, bet kai silentblock'ai atlaiko iki 10 000km, kita vaziuokle 20 000km, tai pridejus darba vaziuokles remontui isleidi daug daugiau, nei normalioj masinoj. Apie kitus pastovius gedimus net nesinori prisimint. Kuro sanaudos milziniskos, net nzn kur buna didesnes. Traukos visiskai nera, 2.3 100kw bulka nesunkiai aplenkia pvz. 1.5 74kw civikas (bandyta ne viena karta su skirtingom masinom). Kainos pagal metus taip pat ziauriai ispustos. Vieninteliai ju pliusai tai cinkuotas kebulas ir malonus salonas. Aisku dar Quattro yra ziauriai geras dalykas, turbut vienintele priezastis del ko galima butu pirkti Audi. As suprantu kai zmogus turi neribotus finansus, turi kokia A8 4.2 quattro, megaujasi vaziavimu ir jam nerupi sanaudos, bet vazineti audi ir visiem aplinkui girtis kokia tai nuostabi kokybiska ir ekonomiska masina gali tik kaimieciai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesvarbu, ar sarnyra pirksi uz 15Lt, ar uz 150Lt, audinej jis subyres po 20 000km, tuo tarpu atrestauravus jam duoda 100 000km garantija.

 

Kad atrestauravus duotų tiek km garantiją, kiek net naujiem originaliem abejočiau ar duoda tai nesamonė arba labai didelis melas. Skaitau, kad jeigu daugiasvirtė išlaiko 30k miesto režimu, tai jau labai gerai. Su tuo reiktų susitaikyti, o 30k km miesto režimu būtų pakankamai daug ir nevertėtų skųstis.

 

Aš važinėdamas su tokia audine dėl pakabos nesiskundžiau, vieną kartą sutvarkiau viską ir poto problemų nebuvo, apie 20k nuvažiavau Vilniaus gatvėmis (kasdien per antakalnį, vilniečiai žino koks ten kelias) neatsirado nei vieno pašalinio garselio, tiesa nežinau kiek dar km ji būtų taip važiavus, nes pardaviau, dėl kitų, daug rimtesnių šių audinių ligų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

400 lt uz didesni sarnyra tai tikrai lievos detales :) Turbut tu ten su ja isvaziuoji karta i savaite. Prie namo kai stovi tai ir problemu su ja nematai :D

Tau geriau žinot.... Labai čia protinga vaidini, bet kažkaip nesiseka ir protu nepasižymi. O čia šiaip kaip auto prie "namų stovėdavo". Pirkta buvo su standartine rida ;)

O čia kai iš "kiemo išvažiavau". O šiaip auto kasdien naudojama. Nereik ten restauruot detalių arba pirkt kinietiškų. Jeigu ant dėžutės užrašyta lemforder tai ten nebūtinai tokia ir bus. Dažnai būna ta pati kiniška detalė. Tuo labiau ne visi važiuot moka. Turiu nemažai pažįstamų, kad jeigu kelyje yra duobė, tai jis būtinai į ją įvažiuos. Bent jau aš duobes tai apvažinėju.

post-34620-0-34016800-1363953123_thumb.jpg

post-34620-0-65627700-1363953288_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane rida per pus mazesne buvo, o del doubiu tai stengies ne tik duobes apvaziuoti, bet ir kanalizacijas suspaudes dantis. Turi gelda tai ir dziaukis ja, o as nesiulau sito sudo pirkti.;) idomu kokias tu ten jau detales perki jeigu as brangiausias pirktdavau is tanagros, kitas zmogus cia rase, kad restauravo ir irgi tas pats ######. tai matyt tu is aukso lietus sarnyrus perki, kad tau jie LAIKO ir dziauges taip savo bulka kuri gatve prie laiptines puosia kaip vazonas:) niekam cia neidomios tavo nuotraukos. Eik i audifanus rodyk ta gelda ir svaik kiek tu mazai i ja lt kisi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane rida per pus mazesne buvo, o del doubiu tai stengies ne tik duobes apvaziuoti, bet ir kanalizacijas suspaudes dantis. Turi gelda tai ir dziaukis ja, o as nesiulau sito sudo pirkti.;) idomu kokias tu ten jau detales perki jeigu as brangiausias pirktdavau is tanagros, kitas zmogus cia rase, kad restauravo ir irgi tas pats ######. tai matyt tu is aukso lietus sarnyrus perki, kad tau jie LAIKO ir dziauges taip savo bulka kuri gatve prie laiptines puosia kaip vazonas:) niekam cia neidomios tavo nuotraukos. Eik i audifanus rodyk ta gelda ir svaik kiek tu mazai i ja lt kisi.

Savo gyvenimo nuoskaudas ne forume reiksk skambink i vaiku linija pades tau turi rimtu problemu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane rida per pus mazesne buvo, o del doubiu tai stengies ne tik duobes apvaziuoti, bet ir kanalizacijas suspaudes dantis. Turi gelda tai ir dziaukis ja, o as nesiulau sito sudo pirkti.;) idomu kokias tu ten jau detales perki jeigu as brangiausias pirktdavau is tanagros, kitas zmogus cia rase, kad restauravo ir irgi tas pats ######. tai matyt tu is aukso lietus sarnyrus perki, kad tau jie LAIKO ir dziauges taip savo bulka kuri gatve prie laiptines puosia kaip vazonas:) niekam cia neidomios tavo nuotraukos. Eik i audifanus rodyk ta gelda ir svaik kiek tu mazai i ja lt kisi.

Jeigu Jūs galvojate apie savižudybę ir / arba patiriate kitokių emocinių sunkumų, paskambinkite mums bet kuriuo paros metu nemokamu telefonu 8 800 28888

 

O šiaip šarnyrus ir mokėti reikia keisti. Jei šarnyrą keičiant jis užveržiamas pakeltai auto (be apkrovos) tai jau nuleistai auto jis visada stovi ant įtempimo. Ne visi meistrai tą žino. Jūs net neisivaizduojat kokių fruktų servisuose dirba.

Redagavo Broodas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane rida per pus mazesne buvo, o del doubiu tai stengies ne tik duobes apvaziuoti, bet ir kanalizacijas suspaudes dantis. Turi gelda tai ir dziaukis ja, o as nesiulau sito sudo pirkti.;) idomu kokias tu ten jau detales perki jeigu as brangiausias pirktdavau is tanagros, kitas zmogus cia rase, kad restauravo ir irgi tas pats ######. tai matyt tu is aukso lietus sarnyrus perki, kad tau jie LAIKO ir dziauges taip savo bulka kuri gatve prie laiptines puosia kaip vazonas:) niekam cia neidomios tavo nuotraukos. Eik i audifanus rodyk ta gelda ir svaik kiek tu mazai i ja lt kisi.

 

O aš manyčiau, kad kaip tik idomus tiek pasisakymai šia tema, tiek nuotraukos, neįdomūs čia tavo lojimai ant visų, protingas nepasirodei. Dar sakydamas, kad rida per pus mažesnė buvo ir tikėdamas tuo, manau tik parodai, kad dar nei teisės vairuoti tau neatėjo laikas suteikti, arba visiškai nesigaudai šia tema. Aš netgi nelabai tikėčiau, kad ši 300k rida nėra atsukta, nes tokiai mašinai čia yra maži skaičiai. Mano audi buvo įvažiavus 360km, foto nežinau ar verta čia dėti, niekam juk neįdomu. Tiesa parduodant teko ridą "padaryti" priimtiną tokiems kaip tu, neabejoju kad sukdamas penktą šimtą tūkstančių ir matydamas ant skydelio standartą 220 žmogus bus patenkintas ir laimingas, nes automobilis tinkamai prižiūrimas važiuos dar toli toli.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia su salenblokais taip, ne su sarnyrais

Matai ir tau naujiena. Netik su sailenblokais taip. O jei dar pasakyčiau kad reikia abi puses pakelti norint išmauti amortiko koją iš šakės, nors pakaba priekyje nepriklausoma. Patikėtum? Atrodo prie ko čia ta kita pusė, juk jos net nesusijungia. Iš pradžių ir aš netikėjau, bet tada pamėginau....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Broodas, taip ir galvojau, kad Audi vairuoji, kaip gi kitaip bus tokie kategoriški pasisakymai apie idealiausias audi :) Esmė išlieka, kad NE daugiasvirtės pakabos išlaikymas yra pigesnis ir dažnu atveju rečiau tenka tvarkyti. Jei pasiryžęs daugiau mokėti, tai prašom. O daugiau beprasmiška ir diskutuoti kas gerai, kas blogai.. Vis tiek čia išliks amžinas karas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

matosi nelabai isivaizduoji kas yra sarnyras. lietuviskas jo pavadinimas lankscioji jungtis, tai reiskia kad jis lankstus. ten kur tvirtinasi jis nejuda, todel nera jokio skirtumo kokioje padetyje bus vaziuokle.

Gal tada ties čia ir baikim diskusija? Jei kalbi apie tas dvi viršutines traukes esi teisus, bet jų yra ir daugiau. Neirodinėsiu aš tikrai niekam čia nieko...

 

Broodas, taip ir galvojau, kad Audi vairuoji, kaip gi kitaip bus tokie kategoriški pasisakymai apie idealiausias audi :) Esmė išlieka, kad NE daugiasvirtės pakabos išlaikymas yra pigesnis ir dažnu atveju rečiau tenka tvarkyti. Jei pasiryžęs daugiau mokėti, tai prašom. O daugiau beprasmiška ir diskutuoti kas gerai, kas blogai.. Vis tiek čia išliks amžinas karas.

Aš ir nesakau, kad daugiasvirtė pakaba pigesnė už paprastą. Jau kiek kartų kitose temose rašiau, kad ją renkasi tas kas gali leisti susimokėti už komfortą. Tik va tenka kariauti su tokiais kurie rašo apskritai vėjus. Tokius kaip, kad reikia važinėti su R14 ratais ir keisti šarnyrus kas dvi savaites.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiektiek melagysčių buvo iš Broodo pusės. Rašei jog automobilį pirkai su standartine rida, kaip visi suprantame tai sukasi maždaug ~200 tūkst. kilometrų.

 

Pirkta buvo su standartine rida ;)O čia kai iš "kiemo išvažiavau". O šiaip auto kasdien naudojama.

 

Įkelsiu iš Audi forumo tavo pačio pranešimą:

 

Taigi 2009 spalio pabaigoje buvo nupirkta Audi a4. 1996 metu, 81kw, klima, borto kompas, slapio tipo Webasto(veikianti), ir t.t. :G Rida ~270k. Masina atvare pazystami is DE, taigi nieko nepribure (v)...

 

Kaip sakant per 4 metus vos ne įsukai virš 30 tūkst. kilometrų, kas nėra labai daug. Dažnas vairuotojas turintis dyzelį į metus įsuka bent 20 tūkstančių kilometrų, todėl jiems ir tenka tvarkyti važiuoklę kas metus, tau matyt užteko vieną karta pasiremontuot ir kol kas ramus

 

... o masinyte buvo paimta 2008 metais uz labai lyyyygine suma :D

 

Tai vis dėl to, kada tu ją pirkai?

Redagavo Visve
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...