Pereiti prie turinio

"Šilti" santykiai su klientais, pirkėjais. Kokia nuomonė?


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, norėčiau išgirsti jūsų nuomonę. Kokį pardavėją vertintumėt labiau?

  1. Tik atsakinėja į jūsų užduotus klausimus, apie prekę pasako labai nedaug, rašo be jokių smailų, "šaltai", bet konkrčiai, greitai, tiksliai. Pardavimas užtrunka trumpiau, nei nr. 2
  2. Atsakinėja į jūsų klausimus plačiai, dažnai į OT nuvažiuoja, giria prekę, nemažai pasakoja apie ją. Pardavėjas labai draugiškas, bendraujantis, duoda patarimų. Pardavinėjimas gali užtrukti iki kelių dienų

Kurį pardavėją rinktumetės? Kaip vertinate antrąjį? Išvis ar šiandienėse interneto platybėse, kurios visur skuba, antrajam pardavėjui vieta? Kaip patys pardavinėjate (šiltai ar šaltai)? Ir ar norėtumėt išmokti pardavinėti vienaip ar kitaip? :)

 

Ačiū už atsakymus! :)

 

P.s. visa tai tik asmeninio tobulėjimo labui, ne daugiau ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats tokiu formulavimu matosi nori teigiamų atsakymų apie nr. 1.

 

Antras tipas nebutinai turi nuvažiuot į OT. Prekės girimas ir faktų atskleidimas taip pat truputi skiriasi. Mane erzina, kada pvz, koks omnitelis buria kaip ten pas juos pigu, nors žinau, kad kitur tikrai pigiau. Jeigu pardavėjas girdamas prekę tai įrodo, tada mane tai žavi.

 

Žodžiu labai jau čia balta ir juoda. Geriausias pardavėjas manau susideda iš šių abiejų minėtu punktų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šito nelabai supratau: "Išvis ar šiandienėse interneto platybėse, kurios visur skuba, antrajam pardavėjui vieta?"

Tai čia tu kalbi tik apie internetinius pardavinėjimus? Jei taip tai labiau pirmas variantas, su keliai pakeitimais. Pardavėjas turi suprasti ką parduodą, suprasti ko klausia pirkėjas, jeigu matomas aiškus pirkėjo nesupratimas, tada galima truputi šilčiau, išplėtojant atsakymus. Tačiau nemažai priklauso nuo prekės. Tikras pardavėjas turėtų sugebėti būti įvairus, prisitaikantis prie situacijos, prekės, pirkėjo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš už antrą variantą. Man patinka su pardavėju kaip su žmogum pabendraut, nebūtinai būtent apie sandėrį ar prekę kalbėt. Dėl to tokio žmogiško kontakto ir pasitikėjimas pačiu žmogum kyla. Žinoma, būna ir išimčių, kai esi ne nuotaikoj ar prekės reikia skubiai, tada pykšt pokšt ir nuperki kuo greičiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svarbiausia, kad pardavėjas būtų malonus. O kaip jis atsakynėja į klausimus ir ar nulenda į OT ar ne čia jau nesvarbu. Svarbiausia, kad tu jaustum jog bendrauja maloniai neįsidirbinėja, nekeiksmažodžiauja ir panašiai. Manyčiau nėra skirtumo kaip su tavim bendraus ar plačiai ar glaustai, informacija apie prekę gausi tokią pačią.

 

Taigi manau ir pirmas ir antras variantas yra geri, svarbiausia kad būtų malonus konkretus bendravimas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Svarbiausia, kad pardavėjas būtų malonus. O kaip jis atsakynėja į klausimus ir ar nulenda į OT ar ne čia jau nesvarbu. Svarbiausia, kad tu jaustum jog bendrauja maloniai neįsidirbinėja, nekeiksmažodžiauja ir panašiai. Manyčiau nėra skirtumo kaip su tavim bendraus ar plačiai ar glaustai, informacija apie prekę gausi tokią pačią.

 

Taigi manau ir pirmas ir antras variantas yra geri, svarbiausia kad būtų malonus konkretus bendravimas.

Manau geras klientu aptarnavimo specialistas turi laviruoti, priklausomai nuo kliento. Jei klientas konkreciai klausia, konkreciai ir atsakai, jei nori patarimo ar pagalbos - padedi. Reikia moketi prisitaikyti prie situacijos ir prie kliento. Jei bus tik pirmas arba tik antras variantas, kazkuri klientu dalis vistiek neliks patenkinta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau geras klientu aptarnavimo specialistas turi laviruoti, priklausomai nuo kliento. Jei klientas konkreciai klausia, konkreciai ir atsakai, jei nori patarimo ar pagalbos - padedi. Reikia moketi prisitaikyti prie situacijos ir prie kliento. Jei bus tik pirmas arba tik antras variantas, kazkuri klientu dalis vistiek neliks patenkinta.

 

Tai apie ką ir kalbu kad turi prisitaikyti prie kliento (būti malonus) ir atsakyti į jo klausimus. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kai ir kažkas minėjo, viskas priklauso nuo parduodamos prekės, jeigu pardavinėsi tepalus, taigi neaiškinsi diena kam jie skirti, o parduodant butą, apgalvojimui reikėtų ilgesnio laiko.Aišku yra pirkėjų kurie ir šampūną išsirinkinės dieną... Man artimiausias pirmas variantas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tik už pirmąjį variantą. Nemėgstu kai man pasakoja apie prekes, visada prieš pirkdama jau žinau kam prekė bus naudojama ar kaip vartojama. Jei noriu pasitikslinti tada klausiu, bet tikrai nekreipiu dėmesio kai prekė yra giriama.

Papasakosiu trumpą istoriją įvykusią visai prieš keletą dienų. Svarsčiau apie vienus maisto papildus, kuriuos norėjau užsisakyti pati, bet atsirado vienas žmogus kuris padavinėja tuos pačius papildus, tačiau silpnesnius, norėjau stipresnių ir atsisakiau pirkusi dar plius kaina tokia už kurią beveik dvigubai papildų galėjau įsigyt. Tada iš tos pirkėjos gavau labai klaidingą ir juokingą informaciją, kurią ji sakydama galvojo kad užkibsiu. Tačiau tai pardavėjai taip užpakalis nusvilo kad dingo su visa preke.

Manau ši apklausa tai tik nuomonės išsakymas, nes vienam žmogui visai įdomu sužinot pardavėjo nuomonę apie prekes, o kitam tiesiog svarbu įsigyt prekę ir eit savais keliais, nes kiekvienas skirtingai žiūrim į tai. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...