Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Tai tu iki galo nespausk jos, jei tolygiai gražiai greitėji, vidutinės kuro sanaudos tikrai turi būt mažesnės.

 

Nežinau dėlto tikrai nepastebėjau, bet jeigu tarkime reikia kur paspausti akseleratorių, kad spėtai ar, kad pavyzdžiui išvengtai avarinės situacijos, stabdis ne visada galima padėti, kartais ir greitis padeda. Aš staigų akseleratoriaus paspaudimą paminėjau tik tarpkitko, visgi argumentų pagrysti savo nuomonei tai reikia.

Redagavo dawnofwar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau dėlto tikrai nepastebėjau, bet jeigu tarkime reikia kur paspausti akseleratorių, kad spėtai ar, kad pavyzdžiui išvengtai avarinės situacijos, stabdis ne visada galima padėti, kartais ir greitis padeda. Aš staigų akseleratoriaus paspaudimą paminėjau tik tarpkitko, visgi argumentų pagrysti savo nuomonei tai reikia.

Tai žinoma, jei darai lenkima, ypač jei silpnesnė mašina tai visada gali įsimest mažesnę pavarą, bet šiaip ekonomiškiausiai variklis veikia ties 1,5-2k apsukų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai pagal tave 50 km/h - 5 pavara. Sėkmės mieste važinėjant su 5-6 pavara ir keičiant variklius vieną po kito.

 

 

Kaip tik - kuo didesnė pavara, tuo mažesnės apsukos. O kuo mažesnės apsukos, tuo mažiau "drožiasi" variklis ir tuo mažiau degalų ryja. Tai jei žmogui išeina važiuot 5 pavara mieste, tai puiku :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ir cirkų prisiskaičiau :lol: Linksmus sapnus sapnuosiu, berods.

 

Kiekviena mašina yra skirtinga, ir pavaras tikrai ne pagal greitį reikia jungti. O apie 'tolygų ir gražų' akseleratoriaus spaudimą, tai išvis geriau nekalbėkit. Nes paskui tik daugiau grybų gatvėse atsiranda, kurie trečia juosta velkasi 50km/h su savo gražiu akseleratoriaus spaudimu.

 

Dar patiko tas, 1 bėgis - 10km/h, 2 bėgis - 20km/h, 3 bėgis - 30km/h :D Kas čia per masturbacija?

 

O jei į temą atsakant, tai aš nežinau nei vieno tokio posūkio, į kurį negalėčiau įvažiuot antru bėgiu. Nors realiai, vairuoju tokį automobilį, kur pirmo bėgio net neįjungsiu, pakol visiškai nesustoju (na, arba įjungsiu, jei grūsiu per jėgą). Taip, kad taip - važiuoji ketvirtu, prisistabai, jungi antrą arba trečią, suki vairą, spaudi tapkę. Viskas. Ir nesižvalgai į jokius spidometrus ir nešaudai varnų kelyje. Pasipurtysi keliose sankryžose - vėliau žinosi, kokias pavaras mėgsta tavo automobilis.

 

O dėl ekonomijos, baubimo ir taršos, tai galiu pasakyt tik tiek, kad pamačius prius'ą - visuomet junk antrą bėgį, nes yra privalu parodyti, kad tau px ant visų tų minėtų dalykų :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ir cirkų prisiskaičiau :lol: Linksmus sapnus sapnuosiu, berods.

 

Kiekviena mašina yra skirtinga, ir pavaras tikrai ne pagal greitį reikia jungti. O apie 'tolygų ir gražų' akseleratoriaus spaudimą, tai išvis geriau nekalbėkit. Nes paskui tik daugiau grybų gatvėse atsiranda, kurie trečia juosta velkasi 50km/h su savo gražiu akseleratoriaus spaudimu.

 

Dar patiko tas, 1 bėgis - 10km/h, 2 bėgis - 20km/h, 3 bėgis - 30km/h :D Kas čia per masturbacija?

 

O jei į temą atsakant, tai aš nežinau nei vieno tokio posūkio, į kurį negalėčiau įvažiuot antru bėgiu. Nors realiai, vairuoju tokį automobilį, kur pirmo bėgio net neįjungsiu, pakol visiškai nesustoju (na, arba įjungsiu, jei grūsiu per jėgą). Taip, kad taip - važiuoji ketvirtu, prisistabai, jungi antrą arba trečią, suki vairą, spaudi tapkę. Viskas. Ir nesižvalgai į jokius spidometrus ir nešaudai varnų kelyje. Pasipurtysi keliose sankryžose - vėliau žinosi, kokias pavaras mėgsta tavo automobilis.

 

O dėl ekonomijos, baubimo ir taršos, tai galiu pasakyt tik tiek, kad pamačius prius'ą - visuomet junk antrą bėgį, nes yra privalu parodyti, kad tau px ant visų tų minėtų dalykų :lol:

pagaliau kazkas protingo, gaila, kad pliusiuko negaliu uzdet :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4 mesdavau prie 60 km/h kai įsijungdavo turbina, mat ji įsijungdavo nuo 2200 rpm maždaug. O mažomis apsukomis kaiptik manau, kad netaupiau važinėti, nes kai tarkime važiuoji ant 1500 rpm ir kai užmeti tapkę ant akseleratoriaus borto kompe rodo kad kuro ima kokia 20-30 litrų ko nebūna jeigu pradedi spausti maždaug nuo 2000 rpm.

turbina "isijungia" vos tik uzkurus varikli. ir jin veikia visada, kai variklis uzkurtas. reiktu tau pasidomet apie turbinos veikimo principa. matosi tiek ir tesupranti apie variklius, jeigu galvoji kad jin isijungia tik tada kai "uzpucia"....

 

nematau tolko toliau diskutuot... jungiu pavaras nuo 2k rpm. jeigu jum patinka vaziuokit laikydami tuos 2k rpm, bet tai nera ekonomiska.

 

ir siaip maziau ziurek ka tas kompas rodo, ypac momentines sanaudas. elementaru, kad automobilis besibegedamas pasiema daug kuro.

 

Nu ir cirkų prisiskaičiau :lol: Linksmus sapnus sapnuosiu, berods.

 

Kiekviena mašina yra skirtinga, ir pavaras tikrai ne pagal greitį reikia jungti. O apie 'tolygų ir gražų' akseleratoriaus spaudimą, tai išvis geriau nekalbėkit. Nes paskui tik daugiau grybų gatvėse atsiranda, kurie trečia juosta velkasi 50km/h su savo gražiu akseleratoriaus spaudimu.

Dar patiko tas, 1 bėgis - 10km/h, 2 bėgis - 20km/h, 3 bėgis - 30km/h :D Kas čia per masturbacija?

 

O jei į temą atsakant, tai aš nežinau nei vieno tokio posūkio, į kurį negalėčiau įvažiuot antru bėgiu. Nors realiai, vairuoju tokį automobilį, kur pirmo bėgio net neįjungsiu, pakol visiškai nesustoju (na, arba įjungsiu, jei grūsiu per jėgą). Taip, kad taip - važiuoji ketvirtu, prisistabai, jungi antrą arba trečią, suki vairą, spaudi tapkę. Viskas. Ir nesižvalgai į jokius spidometrus ir nešaudai varnų kelyje. Pasipurtysi keliose sankryžose - vėliau žinosi, kokias pavaras mėgsta tavo automobilis.

 

O dėl ekonomijos, baubimo ir taršos, tai galiu pasakyt tik tiek, kad pamačius prius'ą - visuomet junk antrą bėgį, nes yra privalu parodyti, kad tau px ant visų tų minėtų dalykų :lol:

dar vienas apuokas. nesakiau junginet pavaras pasiekus toki greiti. sakiau kad jeigu nejauti masinos, posukyje paziurejas i greiti, gali pagal greiti imest atitinkama pavara. (pradedantiesiems kurie dar nesigaudo...) pagal duotus greicius masina netrukcios.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turbina "isijungia" vos tik uzkurus varikli. ir jin veikia visada, kai variklis uzkurtas. reiktu tau pasidomet apie turbinos veikimo principa. matosi tiek ir tesupranti apie variklius, jeigu galvoji kad jin isijungia tik tada kai "uzpucia"....

 

nematau tolko toliau diskutuot... jungiu pavaras nuo 2k rpm. jeigu jum patinka vaziuokit laikydami tuos 2k rpm, bet tai nera ekonomiska.

 

ir siaip maziau ziurek ka tas kompas rodo, ypac momentines sanaudas. elementaru, kad automobilis besibegedamas pasiema daug kuro.

 

 

dar vienas apuokas. nesakiau junginet pavaras pasiekus toki greiti. sakiau kad jeigu nejauti masinos, posukyje paziurejas i greiti, gali pagal greiti imest atitinkama pavara. (pradedantiesiems kurie dar nesigaudo...) pagal duotus greicius masina netrukcios.

 

Patarimas: jeigu nori ekonomijos, tai išmok vaikščioti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patarimas: jeigu nori ekonomijos, tai išmok vaikščioti.

Patarimas is mano puses butu baigt nusisneket, tyledamas protingiau atrodytum... Gal man is siauliu i vilniu vaziuot 90km/h 5 pavara ir laikyt 2k rpm, kai galiu ijungt 6ta ir bus 1.5k... Nuvaziuok viena karta 200km 5 pavara, ir grizk atgal 6ta. paziurek kiek kuro sudeginsi vienu ir kitu atveju, tada suzinosi kas yra ekonomija.

 

ar man peskom pasiulysi toki atstuma nueit?

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patarimas is mano puses butu baigt nusisneket, tyledamas protingiau atrodytum... Gal man is siauliu i vilniu vaziuot 90km/h 5 pavara ir laikyt 2k rpm, kai galiu ijungt 6ta ir bus 1.5k... Nuvaziuok viena karta 200km 5 pavara, ir grizk atgal 6ta. paziurek kiek kuro sudeginsi vienu ir kitu atveju, tada suzinosi kas yra ekonomija.

 

ar man peskom pasiulysi toki atstuma nueit?

 

http://www.banga.lt/lt/2forum.showPosts/182480.241.2-=(3662564878 paieškoti gali čia bendraminčių, bet nelabai rasi nes niekas nevažinėja su 1500 rpm, na nebent koks diedukas pamiršęs perjungti žemesnę pavarą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.banga.lt/lt/2forum.showPosts/182480.241.2-=(3662564878 paieškoti gali čia bendraminčių, bet nelabai rasi nes niekas nevažinėja su 1500 rpm, na nebent koks diedukas pamiršęs perjungti žemesnę pavarą.

Ka tu cia vapse nusneki..? pas mane 90km/h 1.5k rpm, sanaudos 4.5l/100km pagal kompa. auksciausias sukimo momentas prie 1800 apsisukimu, ir tu man dar aiskini kad reikia laikyt 2k apsuku? issiblaivyk gal viena karta, jeigu tavo masina lupena kazkokia ir nejuda is vietos kol 2k apsuku nepaduodi, tai cia jau tavo bedos...

 

kiek masinu turejau visom sesta pavara 90km/h yra 1.5-1.7k apsisukimu per minute (dyzeliams), o tas man aiskina kad penkta pavara uzmiestyje vaziuot :D

 

zmogau, kokia masina vairuoji? gal 6ta pavara tau pasaulio stebuklas yra?

 

man 120km/h vaziuojant berods pasiekia 2k apsuku, bet sanaudos iskart kyla iki 6l/100km. tai kur tas tavo optimalumas?

 

edit: numete jis man 2003 metu forumo tema :D mano masina dar tais metais pagaminta nebuvo. zmones Lietuvoj tada masinas turbut su 4riom pavarom vairavo....

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ka tu cia vapse nusneki..? pas mane 90km/h 1.5k rpm, sanaudos 4.5l/100km pagal kompa. auksciausias sukimo momentas prie 1800 apsisukimu, ir tu man dar aiskini kad reikia laikyt 2k apsuku? issiblaivyk gal viena karta, jeigu tavo masina lupena kazkokia ir nejuda is vietos kol 2k apsuku nepaduodi, tai cia jau tavo bedos...

 

kiek masinu turejau visom sesta pavara 90km/h yra 1.5-1.7k apsisukimu per minute (dyzeliams), o tas man aiskina kad penkta pavara uzmiestyje vaziuot :D

 

zmogau, kokia masina vairuoji? gal 6ta pavara tau pasaulio stebuklas yra?

 

man 120km/h vaziuojant berods pasiekia 2k apsuku, bet sanaudos iskart kyla iki 6l/100km. tai kur tas tavo optimalumas?

 

edit: numete jis man 2003 metu forumo tema :D mano masina dar tais metais pagaminta nebuvo. zmones Lietuvoj tada masinas turbut su 4riom pavarom vairavo....

 

atrodo 2013 metai o tu dar tiki tuo ką rodo borto kompas, tu pamegink kada realiai pamatuoti kiek ima tavo automobilis, nes borto kompai dažniausiai pievas rodo. Tarpkitko lietuvoje automobilių vidurkis 11-13 metų senumo taigi ta tema labai jau į temą. Pats automobilį pardaviau, vairavau 406, o pats kokį vairuoji, nes 4,5 vidurkis labai jau iš lempos, matomai borto kompas grybauja kaip ir visi.

Redagavo dawnofwar
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atrodo 2013 metai o tu dar tiki tuo ką rodo borto kompas, tu pamegink kada realiai pamatuoti kiek ima tavo automobilis, nes borto kompai dažniausiai pievas rodo. Tarpkitko lietuvoje automobilių vidurkis 11-13 metų senumo taigi ta tema labai jau į temą. Pats automobilį pardaviau, vairavau 406, o pats kokį vairuoji, nes 4,5 vidurkis labai jau iš lempos, matomai borto kompas grybauja kaip ir visi.

Grybauja kompas, bet kazkur puse litro/100km. Toks jausmas kad neskaiciuoja kuro sanaudu stovint, nes ziema paklaida didesne (masinos sildymas, dirbdama salta dar daugiau kuro degina ir pan).

 

Nu tai jeigu kalbi apie automobilius kuriem po tiek metu, tai taip ir sakyk. Nes pries tai skleidei erezijas apie visus :))

 

beje kalbant apie borto kompiuterius, ant renault (laguna, scenic), kiek teko vairuot jie rodo visiskai tiksliai. yra funkcija, kiek litru kuro sudeginta. kolonelei tiek ir pripili, nei daugiau nei maziau.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

edit: numete jis man 2003 metu forumo tema :D mano masina dar tais metais pagaminta nebuvo. zmones Lietuvoj tada masinas turbut su 4riom pavarom vairavo....

Po sitos tavo pievos jau net nebeidomu su tavim gincytis... :D Dar pasakyk, kad renault gamina geras masinas, tai isvis galesi nusipirkt sokoladini medali.. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po sitos tavo pievos jau net nebeidomu su tavim gincytis... :D Dar pasakyk, kad renault gamina geras masinas, tai isvis galesi nusipirkt sokoladini medali.. :D

kokios pievos? nezinojai kad golfas I ar II 4 pavaras turi, ar kaip?

 

Renault kainos ir kokybes atzvilgiu tikrai gera masina. stumia ant renault tie kurie nujotas is zabajedu nusipirko :)) aisku Renault tai ne Mersas ir ne Bmw, bet masina kaip masina. pirma masina is tiesu buvo renault. galiu tik tiek pasakyt, geriau vairuociau 2001m laguna, o ne 96m uzdrozta be-em-we :)))) o kaina ta pati..

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ka tu cia vapse nusneki..? pas mane 90km/h 1.5k rpm, sanaudos 4.5l/100km pagal kompa. auksciausias sukimo momentas prie 1800 apsisukimu, ir tu man dar aiskini kad reikia laikyt 2k apsuku? issiblaivyk gal viena karta, jeigu tavo masina lupena kazkokia ir nejuda is vietos kol 2k apsuku nepaduodi, tai cia jau tavo bedos...

 

kiek masinu turejau visom sesta pavara 90km/h yra 1.5-1.7k apsisukimu per minute (dyzeliams), o tas man aiskina kad penkta pavara uzmiestyje vaziuot :D

 

zmogau, kokia masina vairuoji? gal 6ta pavara tau pasaulio stebuklas yra?

 

man 120km/h vaziuojant berods pasiekia 2k apsuku, bet sanaudos iskart kyla iki 6l/100km. tai kur tas tavo optimalumas?

 

edit: numete jis man 2003 metu forumo tema :D mano masina dar tais metais pagaminta nebuvo. zmones Lietuvoj tada masinas turbut su 4riom pavarom vairavo....

 

Bent ant a4 1.9 tdi ekonomiskiausia pagal borto kompa gaunasi tada kai turbina pilnai uzsiputus kazkur 1.8-2k rpm. Ekonomiskiausias greitis trasoj kazkas apie 110-120 km/h 4.5 litro simtui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bent ant a4 1.9 tdi ekonomiskiausia pagal borto kompa gaunasi tada kai turbina pilnai uzsiputus kazkur 1.8-2k rpm. Ekonomiskiausias greitis trasoj kazkas apie 110-120 km/h 4.5 litro simtui.

Tas 4.5l pagal borto kompa ar pagal kuro koloneles parodymus degalinej? Nes tavo teiginys pasakytas visiska nesamone, priestarauja fizikai. Kad toki greiti pasiekt visu pirma dideja apsukos (daugiau kuro paduodama), prie tokio greicio ir vejo pasipriesinimas didesnis, ko pasekoje sanaudos negali buti mazesnes negu vaziuojant 90km/h.

 

kiek masinu vairavau tai visada ekonomiskiausia vaziuojant mazdaug 90-100km/h. na nebebent cia tas a4 tautovezes stebuklas kazkoks.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...