Pereiti prie turinio

Elektronikos grazinimas per 14 dienu


Rekomenduojami pranešimai

Taigi, buvau vakar nusipirkes pele Topocentre, ir ji man prastokai veikia, tad nusprendziau grazinti (arba nusipirkti nauja modeli). Buvau siandien ir man pasake, kad technika nekeicia ir negrazina pinigu per 14 dienu kaip kitas prekes, jeigu ji gerai veikia. Tas zmogus pajunge pele prie savo kompo ir pasake, kad ta pele gerai veikia, tad pinigu grazint negali. Ar is tiesu tas zmogus buvo teisus? Galiu ka nors padaryt? Dekoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jums netikusias ir nekokybiškas prekes galima pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pirkejui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

 

Norėdamas grąžinti prekę(es), Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų:

1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;

2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesubraižytas pavirčius, Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;

4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.

6. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

Redagavo NG24
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jums netikusias ir nekokybiškas prekes galima pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pirkejui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

 

As ta butent ir sakiau, bet sako tai netaikoma elektronikos prietaisam. Ka as galeciau daryti siuo atveju?

Redagavo Tom
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As ta butent ir sakiau, bet sako tai netaikoma elektronikos prietaisam. Ka as galeciau daryti siuo atveju?

18. Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl šių taisyklių 14 punkte nurodytų priežasčių netenkinamas įsigijus tokias prekes:

 

parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus (kodai pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 33.03 - 33.07), fotografijos ir kinematografijos prekes (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 37.00), spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 49.00), audinius (kodai pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 50.07, 51.11-51.13, 52.08-52.12, 53.09, 55.12-55.16), kilimines grindų dangas, išskyrus kilimus ir kilimėlius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 57.00), megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius (kodai pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 61.07 - 61.09), kūdikių drabužėlius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 61.11), pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 61.15), siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 62.07 - 62.08), kūdikių drabužėlius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 62.09), liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 62.12), perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 71.00, išskyrus 71.17), mašinas ir mechaninius įrenginius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 84.00), elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 85.00), antžeminio transporto priemones (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 87.00), laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 89.00), optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 90.00), laikrodžius (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 91.00), muzikos instrumentus (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 92.00), ginklus ir šaudmenis (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 93.00), baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 94.00), žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 95.00, išskyrus 95.06 - 95.07).

 

Ir dar: http://www.vvtat.lt/index.php?2789858799

Redagavo eXPy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Okay, as galiu atprintinti situos istatymus ir parodyti jam. Bet jei visvien negrazins, tai ka tada daryt? :D Ir tas TopoCentras visai salia manes, tai galiu nors ir 10 kartu nueiti iki jo.

Tu neperskaitei ką parašiau, tad geriau perskaityk, kad neapsikvailintum nuėjęs. Nes parašyta, jog neturi priimti :D Nebent sutiktų iš geros valios paimti atgal :lol:

 

Jei neveiktų arba būtum gavęs užsakymą paštu, būtų kita situacija :)

Redagavo eXPy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš mano praktikos: kažkada prieš metus ar daugiau pirkau video registratorių, panaudojau keletą dienų ir supratau, kad nelabai reikalingas daigtas, tai nunešiau atgal - priėmė be problemų + netyčia stipriai pakuotę buvau įplėšęs, aišku dėl šito jau galėjo nepriimti. Bet šiaip prekės turi būti priimtos tvarkingos ir dėl nesvarbu kokios priežasties, kad ir spalva nepatiko.

 

P.S. čia Euronics'e viskas vyko.

Redagavo Nesako
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

privalo grazinti pinigus ir priimti preke. jeigu sakis ne, sakik skambinsi i mokesiu inspekcija ar kur ten reik nepamenu. zodziu uzeik i http://www.vvtat.lt/ varototoju teisiu apsaugos tarnyba, pasiskambink i informacija, pasikonsultuok, suzinok ar gali iskusti juos jeigu jie nepriims ir panasiai

Redagavo Revolt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau jūs dar neperskaitėt to, kas yra paryškinta eXPy pranešime:

elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus

Kitaip sakant - ELEKTRONINIŲ PREKIŲ GRĄŽINTI NEGALIMA, nebent pardavėjas iš geros valios sutiktų atgal priimti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu neperskaitei ką parašiau, tad geriau perskaityk, kad neapsikvailintum nuėjęs. Nes parašyta, jog neturi priimti :D Nebent sutiktų iš geros valios paimti atgal :lol:

 

Jei neveiktų arba būtum gavęs užsakymą paštu, būtų kita situacija :)

Ji man prastai veikia, bet jis sako jam ta pele veikia gerai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Teisingai, elektronikos turi teisę nepriimti atgal.

 

Kitas aspektas - ta 14 dienų grąžinimo taisyklė taikoma NENAUDOTOMS prekėms. Galima prekę apžiūrėti, o pakuotė gali būti sugadinta tik tiek, kiek būtina prekei apžiūrėti.

 

Dar kitas aspektas - ši taisyklė taikoma KOKYBIŠKOMS prekėms, kurios nepatinka vartotojui ar pan.

 

Taigi, jie teisūs.

 

Jei prekė nekokybiška, taikoma kita taisyklė. Dėl nekokybiškų prekių jau kitos normos, terminai ir teisės - žiūrėti CK vartojimo pirkimo-pardavimo sutartis (6 knyga, antra dalis), VVTAT svetainėje taip pat daug info.

 

 

Dar kartą nusiviliu forumiečiais, kurie skerdžia teisę, atsakinėja iš nuogirdų ar savo nepagrįstų nuomonių, pastebėjau, kad paprastai temose apie teisę būna 1-2 žmonės rašantys į temą ir 4-6 bobučių pasakas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai, elektronikos turi teisę nepriimti atgal.

 

Kitas aspektas - ta 14 dienų grąžinimo taisyklė taikoma NENAUDOTOMS prekėms. Galima prekę apžiūrėti, o pakuotė gali būti sugadinta tik tiek, kiek būtina prekei apžiūrėti.

 

Dar kitas aspektas - ši taisyklė taikoma KOKYBIŠKOMS prekėms, kurios nepatinka vartotojui ar pan.

 

Taigi, jie teisūs.

 

Jei prekė nekokybiška, taikoma kita taisyklė. Dėl nekokybiškų prekių jau kitos normos, terminai ir teisės - žiūrėti CK vartojimo pirkimo-pardavimo sutartis (6 knyga, antra dalis), VVTAT svetainėje taip pat daug info.

 

 

Dar kartą nusiviliu forumiečiais, kurie skerdžia teisę, atsakinėja iš nuogirdų ar savo nepagrįstų nuomonių, pastebėjau, kad paprastai temose apie teisę būna 1-2 žmonės rašantys į temą ir 4-6 bobučių pasakas :)

Dar karta kartoju, kad sita pele, man veikia prastai!

 

Zodziu, dekoju visiems uz atsakymus, rytoj teks tiesiog paskambinti i VVTAT ir paklausti ju, ir suzinot ar pele is tiesu yra elektros masina ar irenginys. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekam neskabint gali, o tiesiog surašai pretenziją pagal raštvedybos reikalavimus: kas rašo, kam adresuota, data, pabaigoje parašas.

---

Turinys: yyymdd parduotuvėje AAA (adresas Gatvė 123, Miestas), įsigijau prekę PELĖ (Serijinis, jeigu yra), kurios įsigijimo dokumento-čekio-faktūros KOPIJĄ prisegu prie šio rašto. Įsigyti prekė veikia nekokybiškai: atsijunginėja, šokinėja, dar kažkas.

 

Remdamasis CK vartojimo pirkimo-pardavimo sutartis (6 knyga, antra dalis) kažkuriuo punktu (tiksliai pasiieškok pats), prašau grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

---

 

Kaip jau minėjo, raštą antspauduoja, pas save užsiregistruoja ir atiduoda Tau. Būtina priėmimo data, parašas, antspaudas ir reg nr. jeigu suteikia. Su įmonėmis būtina kalbėti raštais, o ne žodžiu, nes kol žodžiu kalbėsi - praeis 14 dienų. Jeigu negausi atsakymo per kelias dienas - kreipiesi su tuo pačiu raštu į VVAT ir pridedi skundą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar karta kartoju, kad sita pele, man veikia prastai!

 

Zodziu, dekoju visiems uz atsakymus, rytoj teks tiesiog paskambinti i VVTAT ir paklausti ju, ir suzinot ar pele is tiesu yra elektros masina ar irenginys. :D

 

Kodėl kartoji, juk jau sakiau kas taikoma ir kas netaikoma nekokybiškos prekės atveju.

 

 

Niekam neskabint gali, o tiesiog surašai pretenziją pagal raštvedybos reikalavimus: kas rašo, kam adresuota, data, pabaigoje parašas.

---

Turinys: yyymdd parduotuvėje AAA (adresas Gatvė 123, Miestas), įsigijau prekę PELĖ (Serijinis, jeigu yra), kurios įsigijimo dokumento-čekio-faktūros KOPIJĄ prisegu prie šio rašto. Įsigyti prekė veikia nekokybiškai: atsijunginėja, šokinėja, dar kažkas.

 

Remdamasis CK vartojimo pirkimo-pardavimo sutartis (6 knyga, antra dalis) kažkuriuo punktu (tiksliai pasiieškok pats), prašau grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

---

 

Kaip jau minėjo, raštą antspauduoja, pas save užsiregistruoja ir atiduoda Tau. Būtina priėmimo data, parašas, antspaudas ir reg nr. jeigu suteikia. Su įmonėmis būtina kalbėti raštais, o ne žodžiu, nes kol žodžiu kalbėsi - praeis 14 dienų. Jeigu negausi atsakymo per kelias dienas - kreipiesi su tuo pačiu raštu į VVAT ir pridedi skundą.

 

14 dienų terminas čia negalioja. Jau sakiau, kodėl netaikoma ši taisyklė.

Parašius raštu pretenziją, per 10 dienų turi gauti atsakymą, ar jie sutiks ar nesutiks su tavo pretenzija. Tada jau žiūrėsi ką toliau daryti jei netenkins.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl kartoji, juk jau sakiau kas taikoma ir kas netaikoma nekokybiškos prekės atveju.

 

 

 

 

14 dienų terminas čia negalioja. Jau sakiau, kodėl netaikoma ši taisyklė.

Parašius raštu pretenziją, per 10 dienų turi gauti atsakymą, ar jie sutiks ar nesutiks su tavo pretenzija. Tada jau žiūrėsi ką toliau daryti jei netenkins.

Pakartok, kodėl netaikoma taisyklė nekokybiškai elektronikos prekei? Juk jos nenaudojęs nenustatysi, kad ji nekokybiška.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakartok, kodėl netaikoma taisyklė nekokybiškai elektronikos prekei? Juk jos nenaudojęs nenustatysi, kad ji nekokybiška.

 

Trumpai - skirtingi institutai, su skirtingom paskirtim, vienas gina vartotojus nuo nekokybiškų prekių, kitas suteikia vartotojams teisę atsisakyti impulsyvių ir netinkamų pirkinių ar pan. Vienu atveju "kaltas" platintojas dėl blogos prekės, kitu atveju kaltas "žioplas" ar "neapsisprendęs" vartotojas. Išsamiau galiu per skypą ar tel. papasakoti, typinti gana daug išeitų jei viską smulkmeniškai išaiškinti :)

Redagavo ROFLlt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...