Pereiti prie turinio

Geri "nekataloginiai" ryšio planai šiai dienai


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, paskutiniu metu labai suprastejes Tele2 greitis, ar cia tik man vienam ar ir daugiau? Kazkokie sutrikimai, gal kazko nezinau? Siuo metu pvz svyruoja tarp 30-35 Mbps, kas tuo paciu metu persiduoda televizijai. Kaip suprantu televizijai reiketu daugiau greicio?

Redagavo fright
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai dar gerai. Pas mane vakarais visų trijų operatorių interneto greitis 1-3 Mbit/s. Tai katastrofa būtų. Gerai, kad Bitės bokštas už kelių šimtų metrų ir pro langą matos, tai iškišęs lauko modemą ir gerai sureguliavęs puikiai pagaunu buvusio Mezon dažnį (B40), kurio už sienų\langų niekas nepagauna. Tai stabilus 40 Mbit/s greitis bet kuriuo paros metu.
Dabartiniams operatoriams vienodai, kad jų 4G tinklai perkrauti... niekas nebeinvestuoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 28 minutes, Evas parašė:

O kas žino, perkėlus numerį į Magnetuką, numeris lieka mano vardu ar pakabinamas ant įmonės?

formaliai - tavo numeris operatoriaus (Tele2/Bitė/Telia) akimis bus pakištas po Magnetuku: tik tokiu būdu galime taikyti tavo numeriui Magnetuko siūlomą kainodarą, bet pagal visus LR galiojančius įstatymus - numeris visuomet priklauso galutiniam numerio naudotojui, t.y. TAU.

Redagavo l781
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Evas parašė:

O kas žino, perkėlus numerį į Magnetuką, numeris lieka mano vardu ar pakabinamas ant įmonės?

arenamobile atveju, kai bankrutavo tokia kontora, kaip kad yra magnetukas, sudirbo RRT ir numeriai buvo perleisti ten kur reikalavo numerio vartotojas. Ta prasme jei magnetukas bankrutuotų, ar piktybiškai bandytų kažką daryti, tu susisieki su RRT ir jie išsprendžia problemą tavo naudai. Numerį prarasti gali tik per žioplumą, nes pavogti ar pasisavinti tavo numerį kitam - yra faktiškai neįmanoma

prieš 2 valandas, l781 parašė:

formaliai - tavo numeris operatoriaus (Tele2/Bitė/Telia) akimis bus pakištas po Magnetuku: tik tokiu būdu galime taikyti tavo numeriui Magnetuko siūlomą kainodarą, bet pagal visus LR galiojančius įstatymus - numeris visuomet priklauso galutiniam numerio naudotojui, t.y. TAU.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-03-20 20:13, fright parašė:

Sveiki, paskutiniu metu labai suprastejes Tele2 greitis, ar cia tik man vienam ar ir daugiau? Kazkokie sutrikimai, gal kazko nezinau? Siuo metu pvz svyruoja tarp 30-35 Mbps, kas tuo paciu metu persiduoda televizijai. Kaip suprantu televizijai reiketu daugiau greicio?

Pas mane 5G namų internetas, tai šiaip negaliu skųstis, paprastai greitis apie 300 Mbps sukasi. Tačiau nutinka maždaug sykį į mėn., kai piko metu (18-22 val.) krenta tiek kad 10 Mbps nebesiekia. Tada rašau T2 laišką su pretenzijomis, kad suteiktų kompensaciją arba leistų nutraukti sutartį. Tada maždaug po 10 d. gauna visada panašų nieko vertą atsakymą: Apgailestauju, kad atsakymas užtruko, šiuo metu sulaukiame daugiau užklausų nei įprastai.
Maloniai Jūsų prašau išbandyti SIM kortelę kitame įrenginyje bei atsakant į šį laišką pateikti gautus rezultatus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-03-21 18:46, Tmaster parašė:

arenamobile atveju, kai bankrutavo tokia kontora, kaip kad yra magnetukas, sudirbo RRT ir numeriai buvo perleisti ten kur reikalavo numerio vartotojas. Ta prasme jei magnetukas bankrutuotų, ar piktybiškai bandytų kažką daryti, tu susisieki su RRT ir jie išsprendžia problemą tavo naudai. Numerį prarasti gali tik per žioplumą, nes pavogti ar pasisavinti tavo numerį kitam - yra faktiškai neįmanoma

Ne taip paprasta viskas buvo, kaip čia bandai pateikti. Buvo ir nervų ir laiko gaišaties, nes Bitė sakė apsimokėkit skolą - atiduosim numerį. Čia iki kol buvo sugalvota į RRT kreiptis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Zmogus2 parašė:

Pas mane 5G namų internetas, tai šiaip negaliu skųstis, paprastai greitis apie 300 Mbps sukasi. Tačiau nutinka maždaug sykį į mėn., kai piko metu (18-22 val.) krenta tiek kad 10 Mbps nebesiekia. Tada rašau T2 laišką su pretenzijomis, kad suteiktų kompensaciją arba leistų nutraukti sutartį. Tada maždaug po 10 d. gauna visada panašų nieko vertą atsakymą: Apgailestauju, kad atsakymas užtruko, šiuo metu sulaukiame daugiau užklausų nei įprastai.
Maloniai Jūsų prašau išbandyti SIM kortelę kitame įrenginyje bei atsakant į šį laišką pateikti gautus rezultatus.

Skambini ir prašai, kad susisiektų technikas su tavim. Aš savo laiku pakalbėjau su juo ir suformino, kad bazinė stotis užkišta ir tokiu būdu sutartį nusitraukiau anksčiau laiko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, MartynasKu parašė:

Ne taip paprasta viskas buvo, kaip čia bandai pateikti. Buvo ir nervų ir laiko gaišaties, nes Bitė sakė apsimokėkit skolą - atiduosim numerį. Čia iki kol buvo sugalvota į RRT kreiptis.

Viskas buvo paprasta, gi pats asmeniškai dalyvavau toje istorijoje. Vienas laiškas buvo į areną, tie neatrašė, tada kitas laiškas į RRT, ir trečias laiškas naujam operatoriui, kuris viską perimė ir sutvarkė perkėlimą iš arenos. bendrai imant, laiškams užtrukau 15min

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 8 minutes, iPauL parašė:

ir kas pusmeti po pora euriuku kilstelejimas

Jeigu žmogus mėmė - taip. Jeigu gaudosi, pasiskambins, pasakys, ok išeinu kitur ir tada staigiai pasiūlys palikti tą pačią kainą. Bet taip, su kiekvienu kainos didinimu, šią taktiką reiks pakartoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, Tmaster parašė:

Viskas buvo paprasta, gi pats asmeniškai dalyvavau toje istorijoje. Vienas laiškas buvo į areną, tie neatrašė, tada kitas laiškas į RRT, ir trečias laiškas naujam operatoriui, kuris viską perimė ir sutvarkė perkėlimą iš arenos. bendrai imant, laiškams užtrukau 15min

Tau gal jo, buvo čia parašiusių ką daryti, Bitė sako apsimokēkit skolą - atiduosim numerį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ką tik, MartynasKu parašė:

Tau gal jo, buvo čia parašiusių ką daryti, Bitė sako apsimokēkit skolą - atiduosim numerį.

tai jo, bite taip sakė, bet rrt pasakė, kad skola moka UAB, o ne fiziniai asmenys, kurie yra numerių naudotojai, ir bite buvo įpareigota paleisti numerius iškėlimui, o bite tiesiog liko išsiieškoti pinigus iš uab. Ar išsiieškojo ar ne, nežinau

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, Tmaster parašė:

tai jo, bite taip sakė, bet rrt pasakė, kad skola moka UAB, o ne fiziniai asmenys, kurie yra numerių naudotojai, ir bite buvo įpareigota paleisti numerius iškėlimui, o bite tiesiog liko išsiieškoti pinigus iš uab. Ar išsiieškojo ar ne, nežinau

Taip, sutinku. Bet paprastiem žmogeliam gavus tokį bitės atsakymą buvo daug streso ir nervų. Būtent tai ir norėjau akcentuoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 10 valandų, MartynasKu parašė:

Skambini ir prašai, kad susisiektų technikas su tavim. Aš savo laiku pakalbėjau su juo ir suformino, kad bazinė stotis užkišta ir tokiu būdu sutartį nusitraukiau anksčiau laiko.

Čia T2 susisiekė? Nes mano atveju akivaizdu kad jie nieko daryti nesiruošia. Ir ką tas technikas pasakys, jei praėjus valandai problema dingsta pati? Kita vertus kad ir pasiūlytų nutraukti sutartį, pas kitus operatorius ženkliai blogesnė situacija, neturėčiau kur ir pereiti. Ir tokie atvejai tikrai reti, net ne kiekvieną mėnesį nutinka, įprastai viskas ok. Bet rašau laiškus, kad neatsipalaiduotų. Gal tik sutapimas bet po to ilgą laiką veikia puikiai. Jei būtų problema kas vakarą, aišku aršesnis būčiau labiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 50 minučių, Zmogus2 parašė:

Čia T2 susisiekė? Nes mano atveju akivaizdu kad jie nieko daryti nesiruošia. Ir ką tas technikas pasakys, jei praėjus valandai problema dingsta pati? Kita vertus kad ir pasiūlytų nutraukti sutartį, pas kitus operatorius ženkliai blogesnė situacija, neturėčiau kur ir pereiti. Ir tokie atvejai tikrai reti, net ne kiekvieną mėnesį nutinka, įprastai viskas ok. Bet rašau laiškus, kad neatsipalaiduotų. Gal tik sutapimas bet po to ilgą laiką veikia puikiai. Jei būtų problema kas vakarą, aišku aršesnis būčiau labiau.

Pamenu nusitraukiau Tele2 sutartį netgi metus ankščiau. Kadangi man paskambinęs technikas pasakė, kad galiu kiek noriu registruoti skundų, problemos išspręsti jie nesugebės. Ir pažymėjo, kad nutrauktų sutartį. Dėl perkrautos bazinės stoties irgi atsisakiau Tele2 interneto. Pamenu kai tikrai gerai veikė Tele2 ženkliai lenkdavo Telia ant spartos bei kainos. Tačiau po tiek metų viskas apsisuko aukštyn kojom 😁.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   2 nariai

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...