Pereiti prie turinio

Audi A3/A4 1.9 TDI 81 kw


Rekomenduojami pranešimai

Biudžetas iki 5000 litų.

Norėčiau daugiau nuomonės apie tokį pasirinkimą, galbūt rekomenduotumėt kitokį variantą?

Gal kas jau turit A3/A4 1,9 TDI 66/81 kw, kaip žiema su šildymu ? Nereikia šaltoj mašinoj važinėt ar laukt ilgai ?

 

P.S ar verta žiurėt audines su dujom? (turiu galimybe gaut dyzeli po 3,7 iš kolonėlės)

Redagavo Insofa
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rekomenduočiau Opel Astra G. Pats turiu 2001 metų(kainavo 2000lt) 1,4 benzinas/dujos. Važinėju jau trečius metus ir jokių problemų. Nuvažiuota jau apie 25000 km. Paskutinė dabar kelionė buvo 2000km, jokių problemų. Pigi eksplotacija, opelis nuo pat 2001 metų Lietuvoje, daug važinėtas, tačiau daug rūdžiu nerasta ant jo, tiek pat kiek ant kitų tokio amžiaus mašinų :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandieną pats pirkau audi a4 1,9 TDI 81KW :)

Pirmas dyzelis , niekaip nepriprantu prie jautrios sankabos.. (turejau bmw su damusta sankaba reikedavo pirma gaza spaust tada atleist sankaba, o cia atbulai. nepriprantu niekaip)

Nežinau trauka deda i vieta mano visas vairuotas benzinines masinas.. :)

Nedaug pravaziavau, dar daug kas neaisku, bet idomu kokios sanaudos.. visi bure kad bus 5-6l bet nelabai tikis :)

 

Ps Kaune tikrai daug apziurejau a4 dyzeliu, daugelis lavonai, pavyko paimti is seimos seimynini avanta, 1 seimininko lietuvoj :)

Geras auto, tik kad tautovežis... jokio iskirtinumo, spalva sidabrine kaip ir puses pasaulio likusio, universalas dar.. pensininkas būsiu iki pavasario kol bus galima išskirtinuma daryt cool.gif

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandieną pats pirkau audi a4 1,9 TDI 81KW :)

Pirmas dyzelis , niekaip nepriprantu prie jautrios sankabos.. (turejau bmw su damusta sankaba reikedavo pirma gaza spaust tada atleist sankaba, o cia atbulai. nepriprantu niekaip)

Nežinau trauka deda i vieta mano visas vairuotas benzinines masinas.. :)

Nedaug pravaziavau, dar daug kas neaisku, bet idomu kokios sanaudos.. visi bure kad bus 5-6l bet nelabai tikis :)

 

Ps Kaune tikrai daug apziurejau a4 dyzeliu, daugelis lavonai, pavyko paimti is seimos seimynini avanta, 1 seimininko lietuvoj :)

Geras auto, tik kad tautovežis... jokio iskirtinumo, spalva sidabrine kaip ir puses pasaulio likusio, universalas dar.. pensininkas būsiu iki pavasario kol bus galima išskirtinuma daryt cool.gif

Na, benzinu varomoj mašinoj reikia spustelt gazą prieš atleidžiant sankabą, dyzelyje kiek žinau nereikia, tad dėl to ir "nepripranti".

 

O dėl traukos, žinoma, kad geresnė, nes sukimo momentas didesnis, bet ir tai, kol benzininiame apsukos užkils, tada jau nelabai skirt turėtum :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal yra dar skelbimas ? Kiek sumokėjai ? :)

Nebera skelbimo jau:) Reiks tik pasitvarkyt, ibrezima ant duru vienu ,valytuvai letai dirba,ir pora rudeliu pradangint :)

Ištikro netyčia nusipirkau, taip gavos viena pamatem audi, lavonu lavonas buvo, tada skambinau del sitos

http://auto.plius.lt...as-3778674.html bet pardavejas vis tryne kazka, sako ne mano masina, nieko apie ja nezinau kas blogai kas ne, sakau atvaziuot noriu, sako ryt, skambinu siandiena, sako ne ne siandien turiu darbu jie man svarbiau nei masina, neapsikrausiu as cia, sakau o tai kada apziuret? sako nezinau kada.. sakau o tai kur stovi taip apziuresiu, sako tai stovi nuosavam name kieme nerasi, o pries tai sake silainiuose kieme.. poto sakau kiek tehnikine? sako virs 2 metu :) tai jau pakako, tada taip netycia ta universala ziurinejau, ir kazkaip lipo prie dusios :) Tokia su ,,dvase,, masina :)

 

Na, benzinu varomoj mašinoj reikia spustelt gazą prieš atleidžiant sankabą, dyzelyje kiek žinau nereikia, tad dėl to ir "nepripranti".

 

O dėl traukos, žinoma, kad geresnė, nes sukimo momentas didesnis, bet ir tai, kol benzininiame apsukos užkils, tada jau nelabai skirt turėtum :)

 

Patikėtum , iki miesto pavalgyt važiavau, tai gal 3 kart pagesau laugh.gif ryt koki 100km teks prasukt priprast kad. tada dar kita diena 100km ir taip toliau

Redagavo Lafas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandieną pats pirkau audi a4 1,9 TDI 81KW :)

Pirmas dyzelis , niekaip nepriprantu prie jautrios sankabos.. (turejau bmw su damusta sankaba reikedavo pirma gaza spaust tada atleist sankaba, o cia atbulai. nepriprantu niekaip)

Nežinau trauka deda i vieta mano visas vairuotas benzinines masinas.. :)

Nedaug pravaziavau, dar daug kas neaisku, bet idomu kokios sanaudos.. visi bure kad bus 5-6l bet nelabai tikis :)

 

Ps Kaune tikrai daug apziurejau a4 dyzeliu, daugelis lavonai, pavyko paimti is seimos seimynini avanta, 1 seimininko lietuvoj :)

Geras auto, tik kad tautovežis... jokio iskirtinumo, spalva sidabrine kaip ir puses pasaulio likusio, universalas dar.. pensininkas būsiu iki pavasario kol bus galima išskirtinuma daryt cool.gif

Idomu kas per benzai buvo jeigu tdi deda i vieta :D Su focusiuku 74 kw benzu a4 tdi kartais pajuokinu per pora kebulu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už tokia suma manau pasirinkimas tikrai geras,eksploatacija nėra brangi.Tvarkinga mašina kuro suvalgo mieste iki 6l/100km ir čia tikrai nepagražinus į gražesne puse.Pats vairuoju passat b5 81kw universala(variklis toks pat)Kuro vidurkis mieste ~5.7.Pats variklis tikrai geras,galbūt jautresnė vieta yra turbina.Dėl šildymo sakyčiau problemų didelių nėra.Pasitaiko komplektacija su aušinimo skysčio pakaitinimo žvakėm,kurios padeda greičiau užkaisti aušinimo skysčiui,tačiau tai gana reta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už tokia suma manau pasirinkimas tikrai geras,eksploatacija nėra brangi.Tvarkinga mašina kuro suvalgo mieste iki 6l/100km ir čia tikrai nepagražinus į gražesne puse.Pats vairuoju passat b5 81kw universala(variklis toks pat)Kuro vidurkis mieste ~5.7.Pats variklis tikrai geras,galbūt jautresnė vieta yra turbina.Dėl šildymo sakyčiau problemų didelių nėra.Pasitaiko komplektacija su aušinimo skysčio pakaitinimo žvakėm,kurios padeda greičiau užkaisti aušinimo skysčiui,tačiau tai gana reta.

Tai tada rasyk MIESTELYJE, o ne MIESTE. Jeigu jau taip nepagrazini :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už tokia suma manau pasirinkimas tikrai geras,eksploatacija nėra brangi.Tvarkinga mašina kuro suvalgo mieste iki 6l/100km ir čia tikrai nepagražinus į gražesne puse.Pats vairuoju passat b5 81kw universala(variklis toks pat)Kuro vidurkis mieste ~5.7.Pats variklis tikrai geras,galbūt jautresnė vieta yra turbina.Dėl šildymo sakyčiau problemų didelių nėra.Pasitaiko komplektacija su aušinimo skysčio pakaitinimo žvakėm,kurios padeda greičiau užkaisti aušinimo skysčiui,tačiau tai gana reta.

 

Tai man aiskino draugai, kad salta kada tik degima reik ijungti, ir laukt kol uzges lempue viena.. Dar turbina, neteko jos turet, ir ko nedaryt nezine kad nenueitu ji..

Dar ten autopilotas ir visi bajerei pilnos komplektacijos..

Gal naudinga temos kurejui, atsakymai bus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai man aiskino draugai, kad salta kada tik degima reik ijungti, ir laukt kol uzges lempue viena.. Dar turbina, neteko jos turet, ir ko nedaryt nezine kad nenueitu ji..

Dar ten autopilotas ir visi bajerei pilnos komplektacijos..

Gal naudinga temos kurejui, atsakymai bus

Turbai svarbu masinos tepalus laiku pakeisti

Redagavo minde1979
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei automobilis skirtas šalims kuriuose labai šaltos žiemos tai 90% jog bus papildomos žvakės pašildyti aušinimo skystį (pvz. Šveicarija).

 

O šiaip varikliai šitie labai geri, pats turėjau ir mažiausiai problemų apturėta + galima ne brangiai padidinti šiam varikliui galia + ~10-12 kw, aišku kenčia sankaba iš pradžių, nes negali atsidžiaugti. :))

 

Nusipirkęs tvarkingą variantą džiaugsies, bet daug būna lavonų, geriau turėti su savimi išmanantį žmogų + galimybė pasidaryti diagnostika, ji gali daug ką pasakyti šioms mašinoms - turbinos darbą ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Už tokia suma manau pasirinkimas tikrai geras,eksploatacija nėra brangi.Tvarkinga mašina kuro suvalgo mieste iki 6l/100km ir čia tikrai nepagražinus į gražesne puse.Pats vairuoju passat b5 81kw universala(variklis toks pat)Kuro vidurkis mieste ~5.7.Pats variklis tikrai geras,galbūt jautresnė vieta yra turbina.Dėl šildymo sakyčiau problemų didelių nėra.Pasitaiko komplektacija su aušinimo skysčio pakaitinimo žvakėm,kurios padeda greičiau užkaisti aušinimo skysčiui,tačiau tai gana reta.

 

4 golfas tdi, 66+ chipas Kaune 6,5 vidurkis. Matuota ne karta. Kas sako kad 5 litrus valgo tdi tai arba vazineja tik kokiam kaime arba tik naktim kai eismo visiskai nebuna.

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turejau kazkada senai senai A4 81kw, variklis pasakiskas, kebulas pasakiskas, visa kita vienos bedos.

 

Silpniausios vietos:

 

Vaziuokle;

Turbinos (geometrija linkusi uzstrigti, nuo 120 visai netraukia..);

Vairo koloneles (remontas nepigus, byra stipriai);

 

Variklis labai ekonomiskas, visada nuvaziuodavau 1200 su baku, keik bakas nepamenu, berods 60L

Jeigu nedauzta labai stipriai, tai nesurudys niekada.

 

Nerekomenduociau deti didesniu nei R16 ratu ir platesniu kaip 205 padangu, komfortiskiausias vaziavimas iki tos ribos.

 

Siaip super masiniukas, maniske buvo 96 metu pilnutele, su pilotais klimom recaro tipo sedynem, pilnais borto kompais, bose aparatura ir t.t., su jokiu opeliu nepalyginsi :)

O bet taciau jeigu pirkciau masina tam kad su ja vaziuot nuo A iki B kuo maziau sukant galva, A4 nepirkciau, verciau jau opeli ar golfa.

 

Sekmes renkantis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

išsirinkta mašina turi "aliuminę" važiuoklę dėl to jos remontas ir nėra pigus. Variklis neblogas. Siūlyčiau rinktis kitą mašiną su šiuo varikliu ( jeigu nesiruoši lakstyt, geriau imk 66 nes jis turi patvaresnę turbiną, ir didesnė tikimybė kad tokioj sumoj jis bus tvarkingesnis) ir patvaresne važiuokle. Kažkas iš šių būtų pigiau eksplotuojamas: vw bora, golf IV, passat (išskyrus B5) seat toledo II, leon I, skoda octavia.

Redagavo ice
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad pigus tas remontas važiuoklės, tik dažnas. Kas ten gali bekainuoti tokio amžiaus mašinai...

Kam savo gyvenimą savanoriškai apsunkinti dažnais remontais? Mano aplinkoj draugai vis atsikrato tiek Passat B5, tiek A4 B5 dėl vienodų jų ydų, kurios jau buvo išvardintos temoj. Tokio amžiaus mašinai restaruoti vairo kolonėlę kainuoja apie 900Lt, jei su garantija ir sąskaitomis. Komforto blokai nuo drėgmės svaigti pradeda, apie pakabą tai nereikia net sakyti - idiotiškiausias VAG koncerno išradimas. Passat B6 kažkaip magiškai išgaravo ta nesąmonė, pasirodė, kad ir paprastesni sprendimai ne ką mažiau komfortiški.

Vienintelis geras dalykas šiose mašinose ir tėra tas variklis, didelis resursas ir nesmalina dar taip kaip tas C4/A6 2.5TDI 5cil. tragedija, kuriems jau seniai laikas į laužyną, o ne TA dūmingumą už pinigus praeidinėti.

 

Jei kažkas remtų ginklą ir lieptų tautovežį rinktis, tai iš šių dviejų A3 ir tik A3 teimčiau vien dėl mažesnio eksploatavimo kaštų. Tuo labiau, kad gerokai retesnė ir nebuvo užsiminta dėl vietos reikalavimų, nors ten tiek ir tesiskiria lyginant su A4 sedanu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam savo gyvenimą savanoriškai apsunkinti dažnais remontais? Mano aplinkoj draugai vis atsikrato tiek Passat B5, tiek A4 B5 dėl vienodų jų ydų, kurios jau buvo išvardintos temoj. Tokio amžiaus mašinai restaruoti vairo kolonėlę kainuoja apie 900Lt, jei su garantija ir sąskaitomis. Komforto blokai nuo drėgmės svaigti pradeda, apie pakabą tai nereikia net sakyti - idiotiškiausias VAG koncerno išradimas. Passat B6 kažkaip magiškai išgaravo ta nesąmonė, pasirodė, kad ir paprastesni sprendimai ne ką mažiau komfortiški.

Vienintelis geras dalykas šiose mašinose ir tėra tas variklis, didelis resursas ir nesmalina dar taip kaip tas C4/A6 2.5TDI 5cil. tragedija, kuriems jau seniai laikas į laužyną, o ne TA dūmingumą už pinigus praeidinėti.

 

Jei kažkas remtų ginklą ir lieptų tautovežį rinktis, tai iš šių dviejų A3 ir tik A3 teimčiau vien dėl mažesnio eksploatavimo kaštų. Tuo labiau, kad gerokai retesnė ir nebuvo užsiminta dėl vietos reikalavimų, nors ten tiek ir tesiskiria lyginant su A4 sedanu.

 

"Mano aplinkoj draugai vis atsikrato tiek Passat B5, tiek A4 B5 dėl vienodų jų ydų", gal galėtum pasakyt į kokias mašinas jie "išmainė" ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Mano aplinkoj draugai vis atsikrato tiek Passat B5, tiek A4 B5 dėl vienodų jų ydų", gal galėtum pasakyt į kokias mašinas jie "išmainė" ?

Kodėl gi ne? Vienas persėdo į Škoda Octavia 1.9 TDI PD 77kw su didele rida ir turi jau su varikliu bėdų, jau variklis dirba netolygiai nes bent vienas purkštukas jau eina myriop. Kai siūliau Toyota, tai jam "nepatinka ir per brangios". Kitas grįžo prie Peugeot 406, kuris jam nemažai prieš Audi atitarnavo visiškai neprižiūrint. Nutarė drožti ir neremontuojant vis keisti į kokią kitą, su A4 jau buvo juodai įgrisę tie pakabų remontai bei pradėjusi grybauti elektronika mašiną visiškai nepatikima padarė.

O vienas visgi jau kelis metus vadelioja tokį pat Avensis kaip mano ir visiškai patenkintas, kaip ir aš. Iš kai kurių žmonių tautovežio neiškrapštysi: nors ir žino visas jų bėdas, bet vis tiek perka - tarytum, koks blogas įprotis, kai negali mesti, nors žinai, kad kenki sau.

Niekur tikrai nesakau, kad pakeista buvo į geresnius variantus, bent jau pirmuoju tai tikrai, pakabos remontai pakeisti į variklio bėdas. Volkswagen tik 2010 metais susivokė, kad pasaulis jau senokai Common Rail technologija naudojasi ir baigė dar vieną savo bukoką eksperimentą pavadinimu Pumpe Duse. Reikia manyti, kad dar vienas stiprus nepasiteisinęs fail'as, šalia tos aliuminės pakabos.

 

o pagal tave apart audi ir vw kitu masinu nera, kad tokius stebuklingus klausimus uzduodi?

Čia tai išvis jau paūmėjimas, kitiems tai dar būna, kad bent bet kuri vokiška geresnė už bet kokias kitas, bet čia jau stipri priklausomybė ;)

 

Nežinau, pats ateity nemanau, kad vairuosiu kokią kitą mašiną nei Toyota, nereikia man tų vokiškų šedevrų.

Bet kiek "į temą", tai jos rekomenduoti negaliu iki 5000Lt, nes nebus ką nupirkti, niekas tvarkingų jų už tiek pigiai nepardavinėja, jei kalba eina apie Avensis arba Corolla su 2.0 D-4D 81kw motorais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl gi ne? Vienas persėdo į Škoda Octavia 1.9 TDI PD 77kw su didele rida ir turi jau su varikliu bėdų, jau variklis dirba netolygiai nes bent vienas purkštukas jau eina myriop. Kai siūliau Toyota, tai jam "nepatinka ir per brangios". Kitas grįžo prie Peugeot 406, kuris jam nemažai prieš Audi atitarnavo visiškai neprižiūrint. Nutarė drožti ir neremontuojant vis keisti į kokią kitą, su A4 jau buvo juodai įgrisę tie pakabų remontai bei pradėjusi grybauti elektronika mašiną visiškai nepatikima padarė.

O vienas visgi jau kelis metus vadelioja tokį pat Avensis kaip mano ir visiškai patenkintas, kaip ir aš. Iš kai kurių žmonių tautovežio neiškrapštysi: nors ir žino visas jų bėdas, bet vis tiek perka - tarytum, koks blogas įprotis, kai negali mesti, nors žinai, kad kenki sau.

Niekur tikrai nesakau, kad pakeista buvo į geresnius variantus, bent jau pirmuoju tai tikrai, pakabos remontai pakeisti į variklio bėdas. Volkswagen tik 2010 metais susivokė, kad pasaulis jau senokai Common Rail technologija naudojasi ir baigė dar vieną savo bukoką eksperimentą pavadinimu Pumpe Duse. Reikia manyti, kad dar vienas stiprus nepasiteisinęs fail'as, šalia tos aliuminės pakabos.

 

 

Čia tai išvis jau paūmėjimas, kitiems tai dar būna, kad bent bet kuri vokiška geresnė už bet kokias kitas, bet čia jau stipri priklausomybė ;)

 

Nežinau, pats ateity nemanau, kad vairuosiu kokią kitą mašiną nei Toyota, nereikia man tų vokiškų šedevrų.

Bet kiek "į temą", tai jos rekomenduoti negaliu iki 5000Lt, nes nebus ką nupirkti, niekas tvarkingų jų už tiek pigiai nepardavinėja, jei kalba eina apie Avensis arba Corolla su 2.0 D-4D 81kw motorais.

 

 

Toyotos nėra blogi automobiliai patikimumo prasme, man jie patinka bet palyginus paminėtą variklį 2.0 D-4D 81kw su vokišku vw analogu 1.9 TDI 81 kw gaunasi kad jis kuro ryja visu litru mažiau, + nėra toks jautrus jo kokybei ( nebūtinai kad gali pilt betką, aliejų, ar dar ką, bet nereikia bijot kokiam mažam miestelį, kad ten abejotinos kokybės, ar pasenusį kurą pila.) Japonai geriausiai gamina benzininius automobilius, o dėl dyzelio tai dar jie ne taip seniai pradėjo juos gamint.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai man aiskino draugai, kad salta kada tik degima reik ijungti, ir laukt kol uzges lempue viena.. Dar turbina, neteko jos turet, ir ko nedaryt nezine kad nenueitu ji..

Dar ten autopilotas ir visi bajerei pilnos komplektacijos..

Gal naudinga temos kurejui, atsakymai bus

 

Dėl turbinos nereikia visad mėtyti bėgius ties 2k apsukų. Vis pravažiuoti iki 3 dar geriau iki 4k ir su turbina viskas bus ore ;) Aišku variklis sušiles turi būti pirma.

 

Jei automobilis skirtas šalims kuriuose labai šaltos žiemos tai 90% jog bus papildomos žvakės pašildyti aušinimo skystį (pvz. Šveicarija).

 

Pas mane passatas B5 iš prancuzijos ir antifryzo žvakės yra, o ten manau šiltesni visgi kraštai :)

 

Kam savo gyvenimą savanoriškai apsunkinti dažnais remontais? Mano aplinkoj draugai vis atsikrato tiek Passat B5, tiek A4 B5 dėl vienodų jų ydų, kurios jau buvo išvardintos temoj. Tokio amžiaus mašinai restaruoti vairo kolonėlę kainuoja apie 900Lt, jei su garantija ir sąskaitomis. Komforto blokai nuo drėgmės svaigti pradeda, apie pakabą tai nereikia net sakyti - idiotiškiausias VAG koncerno išradimas. Passat B6 kažkaip magiškai išgaravo ta nesąmonė, pasirodė, kad ir paprastesni sprendimai ne ką mažiau komfortiški.

Vienintelis geras dalykas šiose mašinose ir tėra tas variklis, didelis resursas ir nesmalina dar taip kaip tas C4/A6 2.5TDI 5cil. tragedija, kuriems jau seniai laikas į laužyną, o ne TA dūmingumą už pinigus praeidinėti.

 

Jei kažkas remtų ginklą ir lieptų tautovežį rinktis, tai iš šių dviejų A3 ir tik A3 teimčiau vien dėl mažesnio eksploatavimo kaštų. Tuo labiau, kad gerokai retesnė ir nebuvo užsiminta dėl vietos reikalavimų, nors ten tiek ir tesiskiria lyginant su A4 sedanu.

 

Kolonėlės remontas 500lt pats dariau. Kam eiliniam žmogui tos sąskaitos? pofik jos yra važiuoju jau beveik metus laiko padarė gerai. O kolonėlės dėl ko nueina bent žinot? Dėl prastai padarytos važiuoklės, restauruoti važiuoklę nėra gerai!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl turbinos nereikia visad mėtyti bėgius ties 2k apsukų. Vis pravažiuoti iki 3 dar geriau iki 4k ir su turbina viskas bus ore ;) Aišku variklis sušiles turi būti pirma.

 

 

 

Pas mane passatas B5 iš prancuzijos ir antifryzo žvakės yra, o ten manau šiltesni visgi kraštai :)

 

 

 

Kolonėlės remontas 500lt pats dariau. Kam eiliniam žmogui tos sąskaitos? pofik jos yra važiuoju jau beveik metus laiko padarė gerai. O kolonėlės dėl ko nueina bent žinot? Dėl prastai padarytos važiuoklės, restauruoti važiuoklę nėra gerai!

 

Matau turi nemažai patirties šioje srityje, gal galėtum patart, kas geriau a3 ar a4, jų pliusai ir minusai :) ?

Taip pat ar vertėtų žiūrėti 1,9 TDI 66 kw ? Ar tiesiog laukt gero 1,9 TDI 81 kw ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

66 ir 81 turbinu skirtumas tik yra tik tas kad 81 kintama geometrija. BET nuo berods 2000 m ar 99 galo 66kw eina irgi su kintama. Jie iš esmės skiriasi tik programa. Manau imi tą kuris tvarkingesnis ir viskas nors aš už 81 aišku :) jį pačipavus ~100kw gaunasi kai iš 66 pasidaro ~81kw berods, galiu klysti. O tarp a3 ir a4 nieko negaliu pasakyti neturėjęs a3. Nors lyginant draugės 4 golfą ir mano passatą tai golfas didesnis kibiras nei mano :D pliusas tik ta važiuoklė jog nėra daugiasvirtė, tačiau vėl BET važiuojant normaliai ir tvarkant ne šudinom detalėm viskas su ja normaliai yra. Kiekviena mašina turi savo prikolų deja, geriausia jei nueitum i audi klubą ir pasiskaitytum apie dominantį modelį turėtum rasti tai kas domina.

O tiem kas sako kad šudas ir pan ta a4, passatas tai kodėl tiek daug jų gatvėse važinėja? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...