Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Nezinau, kiek verta toliau cia gincitis, bet variklio paslinkimas siek tiek link salono, jo svorio i gala nepermeta, jis vistiek lieka ant priekiens asies. Zinoma, tos kitos detales sveria, bet nemanau kad tiek kiek priekyje esancios. Kad nediskutuot veltui, geriau tegul Esnyper pateikia saltini, is kurio paime skaiciaus.

Vėl be reikalo įlipau į smėlio dėžę...

 

Paieškos sistema paprasta kaip du kart du. *modelis* + weight distribution. Ir kelis šaltinius atsidarai, kad sutikrinti ar tiesa.

BMW E39: http://www.reveuro.com/buyers-guide/bmw/5-series/e39.html

BMW E90 has a 50.7 / 49.3 weight distribution

Net senoji Alfa Romeo 75 su pavarų dėže gale turi 52.60 % front - http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=17853

Net Ford Sierra turi ~47/53 pasiskirstymą.

Iš egzotikos mid-engine Ferrari Enzo: 43.9/56.1 front/rear

 

Realiai apibendrinus, priekis sunkesnis nei galas būdingas tik priekiui varomui, nes tiek diferencialas, tiek variklis stovi ant priekinės ašies.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekas nesako, kad 80/20. BMW neturejau. Tiesiog kai ratus keiti, akivaizdu, kad dankratu priekis zymiai sunkiau keliasi negu galas. Tai sunku isivaizduoti, ka BMW ideda i gala, kad galas +/- atsvertu 6 ar daugiau cilindru varikli, pavaru deze. Tad visai realus skaiciai butu 65/35, gal siek tiek maziau i prieki.

 

Pats rasai, kad pavaru deze irgi sveria, tai jomajo, kur pagal tave pavaru deze: prieky ar gale, kad ji atsveria varikli? Toks jausmas, kad nezinai kur masinoj pavaru deze randasi. Gali duot saltini, kuriam nurodyti tavo "51.2/48.8 (f/r)"? Kas yra "diferencialas"?

 

 

jeigu lanzironai aliuminiai butu, tai po gana nedideles avarijos tavo smegenis gramdytu nuo asfalto. niekas kebulo is aliumo negamina...

 

 

Dabar su tavo postu sutinku.

Gamina, jei nežinai patylėtum. Audi A8 visa aliumininė, lanžeronai irgi, kitų auto tai pat yra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vėl be reikalo įlipau į smėlio dėžę...

 

Paieškos sistema paprasta kaip du kart du. *modelis* + weight distribution. Ir kelis šaltinius atsidarai, kad sutikrinti ar tiesa.

BMW E39: http://www.reveuro.com/buyers-guide/bmw/5-series/e39.html

BMW E90 has a 50.7 / 49.3 weight distribution

Net senoji Alfa Romeo 75 su pavarų dėže gale turi 52.60 % front - http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=17853

Net Ford Sierra turi ~47/53 pasiskirstymą.

Iš egzotikos mid-engine Ferrari Enzo: 43.9/56.1 front/rear

 

Realiai apibendrinus, priekis sunkesnis nei galas būdingas tik priekiui varomui, nes tiek diferencialas, tiek variklis stovi ant priekinės ašies.

Ilipai tai ilipai, bet bent jau suzinojai kur masinoj pavaru deze randas... :) na ka galiu pridurt, visgi BMW inzinieriai tikrai protingai padare, netikejau kad gali sitaip svori paskirstyt. Zinoma jeigu sitie skaiciai atitinka realybe, nes gatvese vaizdas kitoks (ar bmw vairuotojai tiesiog neturi pinigu ant padangu?). Zinot kaip buna su deklaruojamom sanaudom. :)

 

Gaila, bet nepavyksta savo masinai rasti tokiu skaiciu, visur tuscia grafa palikta.

 

Gamina, jei nežinai patylėtum. Audi A8 visa aliumininė, lanžeronai irgi, kitų auto tai pat yra.

keista :) butu idomu tokio auto crash test'a palygint su kitom.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepamiršk, kad kėbulo gale daugiau, kas irgi daug sveria. O dėl bmw pravažumo, tai nors ten ir 50% svorio tenka varantiesiems ratams, tai vistiek mažiau nei ant FWD, kur varantiesiems tenka apie 70%. Kitas dalykas, prisiminkim kokie yra 95% bmw vairuotojų. Nusipirko už paskutinius centus pačią kiečiausią mašiną, o padangom pinigų nebeturi, vistiek jos respecto taškų neprideda.

 

O lonžeronai skirti ne būti kuo tvirtesni, o sulinkti tam tikru metu, t.y. dirba kaip pagalvė. Taigi pilnai gali būti ir aliumininiai.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tu sužinojai kur pavarų dėžė randas dabar? :D

 

Dabar įdomumo dėlei pasidomėjus, tai ir FWD turi beveik 50:50 svorio santykį. Čia permetus kelis įdomesnius modelius, tai svyruoja 52-65/48-35 pasiskirstymas. Net Golf'as turi ~60/40 (priklauso nuo modelio ir variklio) pasiskirstymą. Tavo minėto 80/20 tiesą pasakius reiktų dar paieškoti. Valdymo prasme toks automobilis būtų tiesiog tragiškas.

 

Gal dėl aliumo kėbule - praktiškai visos naujos mašinos jį turi. Tiesa, ne retai jį papildo kietesni metalo lydiniai, tačiau tam inžinieriai ir dirba, kad technologijos tobulėtų. Pažiūrėkit į senų mašinų crash test'us, o jugi ten metalo, tai keliom naujom mašinom užtektų.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia tu sužinojai kur pavarų dėžė randas dabar? :D

 

Dabar įdomumo dėlei pasidomėjus, tai ir FWD turi beveik 50:50 svorio santykį. Čia permetus kelis įdomesnius modelius, tai svyruoja 52-65/48-35 pasiskirstymas. Net Golf'as turi ~60/40 (priklauso nuo modelio ir variklio) pasiskirstymą. Tavo minėto 80/20 tiesą pasakius reiktų dar paieškoti. Valdymo prasme toks automobilis būtų tiesiog tragiškas.

 

Gal dėl aliumo kėbule - praktiškai visos naujos mašinos jį turi. Tiesa, ne retai jį papildo kietesni metalo lydiniai, tačiau tam inžinieriai ir dirba, kad technologijos tobulėtų. Pažiūrėkit į senų mašinų crash test'us, o jugi ten metalo, tai keliom naujom mašinom užtektų.

Neiskraipyk faktu, as minejau 65/35, ne 80/20. O kur deze, tai tu suzinojai, nes sakei kad deze atsveria varikli.

 

Ne tik variklis mašinoje sveria. Pavarų dėžė, diferencialas - ne ką mažiau sveriančios detalės.
cia buvo kalbant apie svorio santyki prieky ir gale. Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neiskraipyk faktu, as minejau 65/35, ne 80/20. O kur deze, tai tu suzinojai, nes sakei kad deze atsveria varikli. Kaip ji gali atsverti varikli, jeigu ji nera gale?

laugh.gif Paskaityk dar kartelį. Tai minėjau kaip pavyzdį ir nenurodžiau apie kokį automobilį kalbėjau. Ar netiki, kad yra modelių, kurių pavarų dėžę ant galinės ašies guli? Galiu ir vėl įrodyti su n+k modelių.

 

Įdomu man dabar pasidarė. Galinius ratus suka švenčiausia mergelė?

 

Gerai, baigiam. Nebandyk man dar ko prikišti, nebent įsitikinsi, kad ką pasakiau - tikrai netiesa. Aš turiu garažą ir mano hobis automobiliai. Esu kelis išardęs/sudėjęs, ruošęs mėgėjiškam sportui. Aš tuo duomiuosi.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

laugh.gif Paskaityk dar kartelį. Tai minėjau kaip pavyzdį ir nenurodžiau apie kokį automobilį kalbėjau. Ar netiki, kad yra modelių, kurių pavarų dėžę ant galinės ašies guli? Galiu ir vėl įrodyti su n+k modelių.

Įdomu man dabar pasidarė. Galinius ratus suka švenčiausia mergelė?

 

Gerai, baigiam. Nebandyk man dar ko prikišti, nebent įsitikinsi, kad ką pasakiau - tikrai netiesa. Aš turiu garažą ir mano hobis automobiliai. Esu kelis išardęs/sudėjęs, ruošęs mėgėjiškam sportui. Aš tuo duomiuosi.

 

Kalbejom apie BMW, pats teikei faktus apie konkretu modeli (e39). O dabar is oro jau kiti modeliai atsiranda :D tavo teiginys toj pacioj pastraipoj, kur apie e39 ir kalbi..

 

galinius ratus kardanas suka, mergele tu mergele... deze prieki kartu su varikliu stovi, o kardanas per dugna eina i gala.

 

tavo megejiskas sportas tuo ir pasibaigia, jeigu nezinai kaip deze atrodo.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbejom apie BMW, pats teikei faktus apie konkretu modeli (e39). O dabar is oro jau kiti modeliai atsiranda :D tavo teiginys toj pacioj pastraipoj, kur apie e39 ir kalbi..

 

galinius ratus kardanas suka, mergele tu mergele... deze prieki kartu su varikliu stovi, o kardanas per dugna eina i gala.

 

tavo megejiskas sportas tuo ir pasibaigia, jeigu nezinai kaip deze atrodo.

Norėčiau pamatyti, kaip tas vienas kardanas vat paima ir suka ratus. Gal dar ratai kvadratiniai, kad patogiau būtų užtvirtinti tą kardaną? Na, bet nesigynčyju, tu čia viską žinai ir supranti geriau nei visi kartu sudėjus.

 

 

Vsio, sėkmės temos autoriui su RWD. Tikrai win win variantas, jei BMW markė nekelia neigiamų emocijų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Net ir durnam aišku apie ką kalbam, tačiau vistiek sugebi prisiknisti prie žodžių? Negi toks gyvenimas tragiškas, kad belieka tik forumuose pagiežą lieti (kas puikiai sekasi praktiškai visose temose kiek pastebiu)? Atsakyti neverta.

 

Bendram išprusimui, automobiliai su pavarų dėže gale, o varikliu priekyje: Volvo 360, Porsche 944, Alfa Romeo 75. O iš įdomesnių variantų: AWD su varikliu priekyje ir gale esančia pavarų dėže. Kas? Nissan GTR.

 

Ar BMW tokį modelį turėjo? Reiktų klausti tų, kas domisi šios markės istorija, tačiau iš naujesnių modelių nei vienas tokio išdėstymo nenaudoja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Net ir durnam aišku apie ką kalbam, tačiau vistiek sugebi prisiknisti prie žodžių? Negi toks gyvenimas tragiškas, kad belieka tik forumuose pagiežą lieti (kas puikiai sekasi praktiškai visose temose kiek pastebiu)? Atsakyti neverta.

 

Bendram išprusimui, automobiliai su pavarų dėže gale, o varikliu priekyje: Volvo 360, Porsche 944, Alfa Romeo 75. O iš įdomesnių variantų: AWD su varikliu priekyje ir gale esančia pavarų dėže. Kas? Nissan GTR.

 

Ar BMW tokį modelį turėjo? Reiktų klausti tų, kas domisi šios markės istorija, tačiau iš naujesnių modelių nei vienas tokio išdėstymo nenaudoja.

Saunuolis, pagooglinai ir suzinojai kad BMW deze visgi priekyje.. ;) gyvenimas mano puikus, nesuprantu kur tu pagieza mata. :) ar zodzio reiksmes pagieza nezinai ? :D

 

cia tik tu kazkodel forume prie mano postu pastoviai kabiniesi. man rodos tu cia pagieza ant manes laikai, nes biski pastrojinau darbus atlikt kurios pasizadejes buvai :D nepyk, visgi civilizuotai viska dariau, nors adminsitracija buvo leidusi panaikint teigiama atsiliepima ir uzdet kita. :)

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Saunuolis, pagooglinai ir suzinojai kad BMW deze visgi priekyje.. ;) gyvenimas mano puikus, nesuprantu kur tu pagieza mata. :) ar zodzio reiksmes pagieza nezinai ? :D

 

cia tik tu kazkodel forume prie mano postu pastoviai kabiniesi. man rodos tu cia pagieza ant manes laikai, nes biski pastrojinau darbus atlikt kurios pasizadejes buvai :D nepyk, visgi civilizuotai viska dariau, nors adminsitracija buvo leidusi panaikint teigiama atsiliepima ir uzdet kita. :)

Tau draugiškai rekomenduočiau pasimokinti mandagaus bendravimo ir paupgradinti intelekto koeficientą. Nieko neturiu prieš "naglus" atsakymus, bet tik kai jie yra į temą ir informatyvūs, o ne nušnekėjimai į pievas.

 

Nors net nesi turėjęs tokios mašinos, iškart puoli komentuot apie lengvus galus ir mažus pravažumus. O jei ne Esnyper, kuris tikrai matosi nusimano šioje srityje, galbūt temos autorius būtų patikėjęs tavo sapalionėmis.

 

Ir tai, gale, kai jau tikrai turėtum pripažint klydęs, bandai prisikabint prie žodžių, nes daugiau nebeliko prie ko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau draugiškai rekomenduočiau pasimokinti mandagaus bendravimo ir paupgradinti intelekto koeficientą. Nieko neturiu prieš "naglus" atsakymus, bet tik kai jie yra į temą ir informatyvūs, o ne nušnekėjimai į pievas.

 

Nors net nesi turėjęs tokios mašinos, iškart puoli komentuot apie lengvus galus ir mažus pravažumus. O jei ne Esnyper, kuris tikrai matosi nusimano šioje srityje, galbūt temos autorius būtų patikėjęs tavo sapalionėmis.

 

Ir tai, gale, kai jau tikrai turėtum pripažint klydęs, bandai prisikabint prie žodžių, nes daugiau nebeliko prie ko.

Na sioj temoj pripazinau kad klydau del 50/50, jeigu nematei. Bet kazkada pats pabrukes uodega dingai is temos nepripazines apie savo sapaliones apie butinaja ginti :D taip kad kam kam, bet tau jau tylet...

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na sioj temoj pripazinau kad klydau del 50/50, jeigu nematei. Bet kazkada pats pabrukes uodega dingai is temos nepripazines apie savo sapaliones apie butinaja ginti :D taip kad kam kam, bet tau jau tylet...

Bet prie žodžių prikibt vistiek sugebi :) Apie temą kur nagrinėjom tavo paožinimą geriau patylėtum ir padėkotum, nes sutaupiau abiems daug brangaus laiko, pamatęs, kad su tavim ginčytis beviltiška. Tai dar kartą įsitikinom šioje temoje :) Toje temoje irgi neberadai ko griebtis, tai bandei pastumt, jog mano teisės žinios yra labai prastos. Tik nepastebėjau kokiu pagrindu, nes nieko klaidingo apie tai neparašiau :)

 

Kartais protinga tyla geriau nei kvaila kalba :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš trijų puslapių gavau tik kokias 4 žinutės naudingos informacijos ir nuomonių, kitą offtopicas ir pizdavojimas. :D Kodėl taip sunku LT forumuose? :D Bet dėkui kas mėgino padėt, tikrai paėjot.

Kvailas tavo klausimas istikruju, pats zinai atsakyma i ji. NERA kazkokio stebuklo tas RWD, tik reikia praktikos siektiek ir priprasi. Geros padangos + siektiek treniruociu kurnors uzdaroje aiksteleje pasnigus ir dings visos tavo baimes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko kieme viena ziema stumdyt visokius kibiriukus fwd kol prasistumem kelia e39, kuris vaziavo be problemu. Bet esme buvo ne padangose, nors jos geros buvo, o aukstyje, kibiriukai tiesiog gulasi ant dugno ir px kas per padangos kai jos ore kabedavo, isstumdem tik uz sparnu sukele masinas. Kitas palyginimas trasoje: tai nera skirtumo kokia transmisija bus, jeigu ieisi i apsalusi posuki kokiu 14 ir prades metyt. Turbut 20 proc. profesionalumo ir 80 proc. sekmes nuo kurios priklausys likimas. Ant plikledzio gal maziau sansu but uzmestam su fwd, nes tiesiog ratai suksis gazo davus, su rwd ar awd kiek kitaip gaunasi, kita karta gali ir nespet sureguot kai griovy atsirasi uznestus siknai. Teko pora kartu papult ant tokio plikledzio, kad stabdant masina ciuozia kaip per akropolio leda. Vakare bemsas nuo kelio ten nuskrido :)

 

P.S. karta teko savo kibiriuka fwd kieme ant laisvo issistumt, nes vienas ratas buvo duobej ant ledo, padangos be dygliu ir nifiga nikanalino :D

Redagavo Tomas O.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko kieme viena ziema stumdyt visokius kibiriukus fwd kol prasistumem kelia e39, kuris vaziavo be problemu. Bet esme buvo ne padangose, nors jos geros buvo, o aukstyje, kibiriukai tiesiog gulasi ant dugno ir px kas per padangos kai jos ore kabedavo, isstumdem tik uz sparnu sukele masinas. Kitas palyginimas trasoje: tai nera skirtumo kokia transmisija bus, jeigu ieisi i apsalusi posuki kokiu 14 ir prades metyt. Turbut 20 proc. profesionalumo ir 80 proc. sekmes nuo kurios priklausys likimas. Ant plikledzio gal maziau sansu but uzmestam su fwd, nes tiesiog ratai suksis gazo davus, su rwd ar awd kiek kitaip gaunasi, kita karta gali ir nespet sureguot kai griovy atsirasi uznestus siknai. Teko pora kartu papult ant tokio plikledzio, kad stabdant masina ciuozia kaip per akropolio leda. Vakare bemsas nuo kelio ten nuskrido :)

 

P.S. karta teko savo kibiriuka fwd kieme ant laisvo issistumt, nes vienas ratas buvo duobej ant ledo, padangos be dygliu ir nifiga nikanalino :D

 

Negasdink su tais užmetimais taip žiauriai :D Bet čia ar fwd ar rwd jai nemokėsi važiuot su abejom skrisi į griovį, beto kiek ten pas mus tos žiemos būna. :D O ką šiaip be bmw parekomenduotumėt iki 13k, su panašių dizainu. Pvz ko nerekomenduot tai: Peugeot 407 ir pan. :D

Redagavo APCY
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negasdink su tais užmetimais taip žiauriai :D Bet čia ar fwd ar rwd jai nemokėsi važiuot su abejom skrisi į griovį, beto kiek ten pas mus tos žiemos būna. :D O ką šiaip be bmw parekomenduotumėt iki 13k, su panašių dizainu. Pvz ko nerekomenduot tai: Peugeot 407 ir pan. :D

http://www.autogidas.lt/alfa-romeo-159-jtdm-impression-sedanas-2007-0126539128.html

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negasdink su tais užmetimais taip žiauriai :D Bet čia ar fwd ar rwd jai nemokėsi važiuot su abejom skrisi į griovį, beto kiek ten pas mus tos žiemos būna. :D O ką šiaip be bmw parekomenduotumėt iki 13k, su panašių dizainu. Pvz ko nerekomenduot tai: Peugeot 407 ir pan. :D

 

Moket nieko nereikia, kad vaziuot, gaza juk kiekvienas gali spausti. Reikia galvot ka darai ir viskas okey bus ;) Del uznesimu cia teoriniai pamastymai buvo. Idomu butu, kada pabandyt ant kokio uzsalusio ezero paziuret kaip masina jauciasi posukyje prie kokio 140.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko kieme viena ziema stumdyt visokius kibiriukus fwd kol prasistumem kelia e39, kuris vaziavo be problemu. Bet esme buvo ne padangose, nors jos geros buvo, o aukstyje, kibiriukai tiesiog gulasi ant dugno ir px kas per padangos kai jos ore kabedavo, isstumdem tik uz sparnu sukele masinas. Kitas palyginimas trasoje: tai nera skirtumo kokia transmisija bus, jeigu ieisi i apsalusi posuki kokiu 14 ir prades metyt. Turbut 20 proc. profesionalumo ir 80 proc. sekmes nuo kurios priklausys likimas. Ant plikledzio gal maziau sansu but uzmestam su fwd, nes tiesiog ratai suksis gazo davus, su rwd ar awd kiek kitaip gaunasi, kita karta gali ir nespet sureguot kai griovy atsirasi uznestus siknai. Teko pora kartu papult ant tokio plikledzio, kad stabdant masina ciuozia kaip per akropolio leda. Vakare bemsas nuo kelio ten nuskrido :)

 

P.S. karta teko savo kibiriuka fwd kieme ant laisvo issistumt, nes vienas ratas buvo duobej ant ledo, padangos be dygliu ir nifiga nikanalino :D

Na apie tuos kibirus, kuriem spyruokles trumpintos, kad kuo zemesnes butu tai jo... Ner kalbos apie tokius. Teko ir paciam isvaziavus i zvejyba "ant pilvo" pasikabint, kadangi neivertinau pusnies. Tai cia tiek FWD, RWD ir AWD nepadarys nieko, jeigu ratai ant oro suksis. :)

 

Bet prie žodžių prikibt vistiek sugebi :) Apie temą kur nagrinėjom tavo paožinimą geriau patylėtum ir padėkotum, nes sutaupiau abiems daug brangaus laiko, pamatęs, kad su tavim ginčytis beviltiška. Tai dar kartą įsitikinom šioje temoje :) Toje temoje irgi neberadai ko griebtis, tai bandei pastumt, jog mano teisės žinios yra labai prastos. Tik nepastebėjau kokiu pagrindu, nes nieko klaidingo apie tai neparašiau :)

 

Kartais protinga tyla geriau nei kvaila kalba :)

Na kad man kartais reiktu patylet ir nesivelt i bevertes diskusijas, pripazistu. Kadangi sugaistu tikrai daug laiko tam. Bet sorry, kartais neislaikau, kai zmogus raso nesamones (tavo atveju rodei savo teisines zinias net neperskaites savo straipsnio iki galo). Man nepatinka, kai zmogui rasai viena, pagrindi, o jis toliau raso savo, nors nifiga nesikerta apie ka kalba isvis eina.

 

Siuo atveju, taip, as galvojau kad BMW galas gerokai lengvesnis, bet taip nera. Pripazinau, kadangi pateike saltini, kur taip parasyta. Taciau zmogus tikrai vienam is pirmu postu rasydamas, prilygino tai kad pavaru deze stovi BMW gale. Taip, prisikabinau prie zodzio, nes jis tikrai taip galvojo (man taip atrodo). Po to pagooglino ir gavosi taip: "ka tu nezinai, kad kai kuriuose markese deze gale buna??". Nors kalbos apie kitos auto isvis NEBUVO. Na ok, as kaltas kad prisikabinau, gal jis zinojo, tik minti isreiske ne taip :))) tada tik nelabai suvokiu ka kitaip norejo pasakyt.

 

Apie masinas irgi siek tiek gaudausi, tekdavo ir tenka garaze pasikrapstyt. RWD neturejes, bet kai turi bendra suvokima ir siaip siokia tokia gyvenimiska patirti, manau savo mintis isreiksti galiu. Gal jos kartais neteisingos, bet forume as juk ne vienas. Yra kiti. Tas pats su aliuminiu kebulu. Sito irgi nezinojau ir negalvojau kad gali taip buti. Zmogus, pasake, - pagooglinau - akurat. Ok, mano klaida. Tam diskusijos ir yra. Nereikia kiekvieno mano zodzio priimti uz gryna piniga, nes juodas humoras yra man artimas. Megstu pasiept BMW'istus, kurie kaip pastebejau labai lengvai "nesusitvardo".

 

O ir siaip, megstu apgint savo nuomone, bet jeigu tu gali irodyt priesingai, - viskas ok. Zinoma be jokiu absurdisku isgalvotu istoriju (bobute gulejo ant kelio, ar kas butu jeigu nebutu butu), o faktais.

 

Dar kalbant apie IQ "upgreidinima", patikek pas mane jo netruksta. Tiesiog gyvenime tenka bendraut dalykiskai su protingais zmonem, o cia forume pereinu i buitini rezima, atsipalaiduoju.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...