Pereiti prie turinio

Automobilis uz 8000LT


Rekomenduojami pranešimai

Siūlyčiau VW passat, bora arba golf, jeigu nori mažiausiai problematiško variklio 1.9 66 kw, o jeigu truputi linksmesnio 81 kw. Už 6 štukas gali nusipirkti labai gera varianta ir štuka litu atsidėt ant viso remonto, aišku diržai tepelai ir taip toliau. Pats ekonomiškiausias variantas pagal mane, kuris tikrai yra gražus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

golfai gonna golf

imk benzina, nereiks nei dirzu keist ir remontas pigesnis lyginant su dyzeliu, o jei noresi pigiau vazinet dujas isidesi.

tuo labiau benzininiai variantai pigesni, taigi uz 8k dar gali tiketis kazka normalaus rast

 

 

 

Gal galėtum plačiau pakomentuoti, kodėl benzinui nereikia keisti diržo? Čia tik dėl to kad šiaip mažiau važinėjama su jais ar dar kas?

 

 

 

PS. Eus turėjęs VW passat TDI B4. Taip ale ekonomiškai ir pan. Bet paturėjęs mazda 626 2.0 benzą, kuris šiaip jau daug pigensis variantas yra, supratau, kad niekad nebegrįšiu prie Passatų, nepalyginiamas vairavimo komfortas ar tiksliau jo nebuvimas VW. Aišku čia lyginant maždaug tos pačios kainos mašinas, tikiu, kad ten koks naujas golfas geriau ir už seną mersą.

 

Šiuo metu turiu turiu Audi a3 (benzinas 1.6 75 kw) tai toks, tarpinis variantas, ne stebuklingai jau ir geriau už VW, dalys net tos pačios kai kurios, bet pirkau tiesiog nes geras varaintas buvo.

Redagavo Wineris
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siūlyčiau visų pirma pamąstyti, ar Tau tikrai reikia to dyzelio, paskaičiuoti kiek km planuoji per metus įvažiuot, gal žymiai praktiškiau bus benzinas/dujos? Nepamirškim ir to, kad dyzelį turėsi žiemą šiltai laikyt, nes ryte prie minuso jau gali tekt į paskaitas važiuot autobusu. O kur dar įvairūs purkštukai, ir kitos dalys. Asmeniškai, pirmą mašiną rinkčiausi benzininę. O dėl konkretaus modelio tai siūlyčiau pažiūrėt į Mercedes-Benz CLK, teko girdėt gerų atsiliepimų apie juos. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau reiktų apsispręst, ekonomija ar komfortas, nes pvz SDI yra labai geras variantas, tiek patvarumu ir ekonomiškumu, bet kol priprasi nelabai smagu bus, galiam ten čipuotis, čiut gelbėja :)

Pagal rinką, mano manymu, sunku rasti ~8k, nes jau kur padoresnės būklės, tai jau 10k lt stafkė, nebent senesnių metų žiūrėt..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O as ilysiu su opeliais. :D Tiesa, i Vectra C su tokiu biudzetu tikrai nesiulau ziureti. Jei ir paimsi uz 8k, tai dar 3-4 sukisi.. Geriau pasizvalgyk i astra G. 2,0dti - biski dusuliukas (74kw), bet ganetinai ekonomiska. Jei 2,2dti rastum gyva, tai ja dar ir pacipuot galima (92kw>~110kw, tiesa, tikriausiai tik vienas zmogus Lietuvoj ta daro.. :D Vimota ir kiti sako, kad nesichipuoja, nes tiesiog uztrunka padaryt kelis kart ilgiau nei ta pati vag'ena), tai laimingas vazinetum. Vienintele liga, siurblio el. dalis (remontas 300lt). O ir motorai su grandinem, nusipirkus nereikes keist pagrindinio dirzo (sutaupai apie 1k). Ir siaip, jei neskraidysi ziauriai, bus ir ekonomisma.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galėtum plačiau pakomentuoti, kodėl benzinui nereikia keisti diržo? Čia tik dėl to kad šiaip mažiau važinėjama su jais ar dar kas?

 

 

 

PS. Eus turėjęs VW passat TDI B4. Taip ale ekonomiškai ir pan. Bet paturėjęs mazda 626 2.0 benzą, kuris šiaip jau daug pigensis variantas yra, supratau, kad niekad nebegrįšiu prie Passatų, nepalyginiamas vairavimo komfortas ar tiksliau jo nebuvimas VW. Aišku čia lyginant maždaug tos pačios kainos mašinas, tikiu, kad ten koks naujas golfas geriau ir už seną mersą.

 

Šiuo metu turiu turiu Audi a3 (benzinas 1.6 75 kw) tai toks, tarpinis variantas, ne stebuklingai jau ir geriau už VW, dalys net tos pačios kai kurios, bet pirkau tiesiog nes geras varaintas buvo.

 

 

VW vairavimo komfortas kaip tik yra puikus, bet pavizdį davei delfiną b4, kuris kaip katafalkas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pampaduzai naujesni, geresni (sąlyginai) varikliai ir didesnės priežiūros reikalauja. Jie jautresni, brangesni remontai, bet žinau ne vieną rimtą žmogų, pirkusį būtent su tokiu varikliu. Pats turiu mašiną su tokiu varikliu (A4 B5). Pirkau vasaros pradžioje už 8k, tai tik neseniai teko žvakes keisti žiemai. Kol kas nesigailiu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kuro sanaudos nemazos, sunkia tapke pastoviai (vaikas greiti megsta uzmiega greiciau:DDD) daugiausia mieste vazineju plius automatas tai 13 bendzo:D bet eksplotacija lb pigi :D bet kas vaziaves tas zino konfortas koks geriau nei 5 bmw dar sab 95 gali imt nes 2/3 saab opelis yra, pats zadu keist i saab universala, nes bagazines didesnes reikia, o opeliai universalai negrazus, beja tik su 2.2 motoru, nes kiek skaiciau jie geriausi

Redagavo Gnumis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

VW golf, bora, seat toledo. Pats su TDI 96 kw važiuoju. Nesuprantu, kodėl žmonės rašo, kad reikės žiemą šiltai laikyti ir purkštukai pasibaigs :D Stovi kieme ir 4 žiema prie bet kokio minuso kuriasi nei karto nereikėjo krokodilų. Purkštukai pasibaigia, kai pila baltarusišką 9 prie 1 su valdeniu skiestą, tada rėkia kam tik gali, kokie pompadūzai lepūs varikliai. 96 kw borai ar golfui jau visai smagiai važiuoja, jeigu važiuosi trasose būtinai ieškok su 6 pavarom, sutaupysi daugiau. Pirk parvarytą, jau mažesnė tikimybė pasigauti nuvarytą nei iš lietuvio perkant. Geriausias variantas perkant turėti diagnostiką pasiskolinus, tikra ridą įmanoma pasižiūrėti, purktukų būklę ir visą kitą. Gaila man tų, kurie atvažiuoja ir parodom, kad jų šaranas 600k pravažiavęs, žmogus pasimeta. O jeigu tokius skaičius pardavėjui parodai, tai arba kainą meta labai drąsiai arba išsisiuntinėjam į visas puses.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kuro sanaudos nemazos, sunkia tapke pastoviai (vaikas greiti megsta uzmiega greiciau:DDD) daugiausia mieste vazineju plius automatas tai 13 bendzo:D bet eksplotacija lb pigi :D bet kas vaziaves tas zino konfortas koks geriau nei 5 bmw dar sab 95 gali imt nes 2/3 saab opelis yra, pats zadu keist i saab universala, nes bagazines didesnes reikia, o opeliai universalai negrazus, beja tik su 2.2 motoru, nes kiek skaiciau jie geriausi

 

13 litru cia yra nedaug benzui automatui (nors nelabai tikiu, kad tik tiek ryja), mieste visi sitie seni grabai TDI pasatai ir kitos siuksles minimum 10 L, dar daugiau nes kas antras vaziuoti dar normaliai nemoka/nenori.

Redagavo WinSim
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kuro sanaudos nemazos, sunkia tapke pastoviai (vaikas greiti megsta uzmiega greiciau:DDD) daugiausia mieste vazineju plius automatas tai 13 bendzo:D bet eksplotacija lb pigi :D bet kas vaziaves tas zino konfortas koks geriau nei 5 bmw dar sab 95 gali imt nes 2/3 saab opelis yra, pats zadu keist i saab universala, nes bagazines didesnes reikia, o opeliai universalai negrazus, beja tik su 2.2 motoru, nes kiek skaiciau jie geriausi

 

Apie saabus galiu pasakyt si bei ta, daug kas tiks ir opeliam, nes vaziuokle, motorai tie patys.

 

2.2 dyzelinis motoras - sudu ######

3.0 TiD motoras - sudu sudu sudu ######

 

Jeigu pirkti saaba tai tik benza, arba jau nauja 1.9 dyzeli (jie montuojami nuo 2006 9-5 saabuke ir nuo 2005 ar 2006 nepamenu i 9-3, su tokiu biudzetu nei to nei to nerasi.

 

Vazineju su 95 saabu 3.0 TiD motoru, zadu keisti i toki pat arba naujesni benza, bet nerekomenduociau pirkti saabo tam kuris iesko pigiai eksplotuojamos masinos.

 

Saabai - svediskos masinos, jie vaziuoja labai smagiai, genda labai mazai, bet kai sugenda koks sudniekis.. jo niekas netvarkys apart autorizuotu servisu kur kainos bent 5x didesnes nei audiniu ar pasatu meistru garaze (nesakau kad jie blogai remontuoja, tiesiog isgirde saabo varda zegnojasi kad neapsiims)..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie saabus galiu pasakyt si bei ta, daug kas tiks ir opeliam, nes vaziuokle, motorai tie patys.

 

2.2 dyzelinis motoras - sudu ######

3.0 TiD motoras - sudu sudu sudu ######

 

Jeigu pirkti saaba tai tik benza, arba jau nauja 1.9 dyzeli (jie montuojami nuo 2006 9-5 saabuke ir nuo 2005 ar 2006 nepamenu i 9-3, su tokiu biudzetu nei to nei to nerasi.

 

Vazineju su 95 saabu 3.0 TiD motoru, zadu keisti i toki pat arba naujesni benza, bet nerekomenduociau pirkti saabo tam kuris iesko pigiai eksplotuojamos masinos.

 

Saabai - svediskos masinos, jie vaziuoja labai smagiai, genda labai mazai, bet kai sugenda koks sudniekis.. jo niekas netvarkys apart autorizuotu servisu kur kainos bent 5x didesnes nei audiniu ar pasatu meistru garaze (nesakau kad jie blogai remontuoja, tiesiog isgirde saabo varda zegnojasi kad neapsiims)..

Pataisysiu as tave is savo patirties... :D

2.2dti - seni, patikimi ir laiko patikrinti. Taip sakant - bullet proof daiktai, su tam tikrais niuansais. Is principo l. geras motoras, kaip ir visu dievinamas 1.9TDI. Islaikymas labai pigus. Priedinga situacija su 2.2 benzais. Ypac DIRECT. Su dujom nedraugauja, megsta alkuniniai luzt.

3.0 dti (arba TiD pas saaba) - sudu kruva (130kw), turi labai rimtu problemu su ausinimu. Taciau po techninio update'o klaidos istaisytos, o ir 5kw prisidejo (skiriasi motoro kodai, 135kw). Islaikymas brangus. Labai brangus, jei uzsirauni ant ausinimo bedu.

1.9cdti (arba TiD, TTiD(o taip, noreciau butent sito, twin turbo dieselis, beat that volkswagen.)) - kita lyga, common rail'iniai motorai. Tiesa, ziauriai pyksta ant pensininku, kemsasi EGR'ai, DPF'ai ir kiti filtrai, jei vaziuoji kaip vienas ju. 110kW - raketa, bet "prisisaugant" save nuo pakilimo - ekonomiska. Galima ten tuos 5.2-5.4ltr autostradoj ispest (nu mano vidurkis su automatu 9.4, dabar mieste vien 12.5 :D), bet mieste visiskai kita kalba. Neina, bent jau man, su ja ramiai vaziuot. Todel sanaudos i kosTmosa kyla. Is principo daug potencialo turintis motoras. (vimota lygtais FB buvo rasiusi, jog labai vykes motoras, butu dar geresnis jei ne bedos su dpf, egr (visu nauju motoru bedos, issprendziamos pasalinant).

 

Tai tiek, cia mano 5 centai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1.9cdti (arba TiD, TTiD(o taip, noreciau butent sito, twin turbo dieselis, beat that volkswagen.))

Tikrasis šio variklio pavadinimas JTD. Fiat'o grupės variklis. Tikrai smagus ir daug potencialo turintis variklis, kuris yra tikrai patikimas. Savo akimis mačiau su 1.2 mln rida, be problemų važiuojantį. Tiesa, senesnė variklio versija (8V).

 

Dėl remap'o potencialo - gan neblogas gyvas pavyzdys (modifikacijas vardint pradeda nuo 3:20). Tik atsidarykit per youtube, kad matytumėt subtitrus:

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pataisysiu as tave is savo patirties... :D

2.2dti - seni, patikimi ir laiko patikrinti.

 

Is seni patikimi ir laiko patikrinti palikciau tik seni. Nieko ten gero ir patikimo lyginant su 1.9, nei galios nei ekonomijos, o uzkurus girdes kaimynai kitam gatves gale, man sie varikliai nepatinka visai. Nebereikalo tiek saabai tiek opeliai su 2.2 kainuoja zenkliai pigiau nei 1.9 ar netgi benzininiai.

 

Sitoj vietoj galbut labai itakoja sena karti patirtis, bet as nepirkciau antro 2.2 TiD ir niekam jo nerekomenduociau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is seni patikimi ir laiko patikrinti palikciau tik seni. Nieko ten gero ir patikimo lyginant su 1.9, nei galios nei ekonomijos, o uzkurus girdes kaimynai kitam gatves gale, man sie varikliai nepatinka visai. Nebereikalo tiek saabai tiek opeliai su 2.2 kainuoja zenkliai pigiau nei 1.9 ar netgi benzininiai.

 

Sitoj vietoj galbut labai itakoja sena karti patirtis, bet as nepirkciau antro 2.2 TiD ir niekam jo nerekomenduociau.

Tai gi ne tų pačių metų pigiau kainuoja, su 1.9 visi nuo 2006 m., o 2.2 senesni ir pačiam auto daug kas atnaujinta. Naujasnė karta didesni pinigai.

2.2 iš mano ir pažįstamų patirties tik egr bėda, kuri išsisprendžia už 150 lt jį išprogramuojant. Daugiau nieko ten dažnai gendančio. Traukos gal kiek ir trūksta, bet jau nuo 1500 apsukų pasiekia maksimalų sukimo momentą, o 1.9 tik nuo 2000, todėl mieste smagiau su 2.2. Tai bendrai paėmus nesakyčiau, kad kažkuris iš jų blogas, jie tiesiog skirtingi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...