Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Situacija tokia, kad prieš mažiau, nei savaitę laiko prasitęsiau savo Tele2 sutartį ir to pasekoje įsigijau naują telefoną (LG G2). Prieš kelias dienas pastebėjau, jog už telefono ekrano atsirado keistos dėmės, gal dulkės, gal drėgmė. Klausimas toks: ar galiu gražinti telefoną arba pasikeisti į kitą?

 

Toks jau žmogus esu, kad viskas turi būti pagal mane, todėl klausiu tu žmoniu kurie susidūrė su tokia situacija, jai ten pradės man pudrinti, kad reikia siųsti taisyti kažkur, laukti velniai žino kiek, kategoriškai atsisakau. Ką tuomet turėčiau daryti tokioje situacijoje? Kur kreiptis? Telefonas aiškiai brokuotas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Situacija tokia, kad prieš mažiau, nei savaitę laiko prasitęsiau savo Tele2 sutartį ir to pasekoje įsigijau naują telefoną (LG G2). Prieš kelias dienas pastebėjau, jog už telefono ekrano atsirado keistos dėmės, gal dulkės, gal drėgmė. Klausimas toks: ar galiu gražinti telefoną arba pasikeisti į kitą?

 

Toks jau žmogus esu, kad viskas turi būti pagal mane, todėl klausiu tu žmoniu kurie susidūrė su tokia situacija, jai ten pradės man pudrinti, kad reikia siųsti taisyti kažkur, laukti velniai žino kiek, kategoriškai atsisakau. Ką tuomet turėčiau daryti tokioje situacijoje? Kur kreiptis? Telefonas aiškiai brokuotas.

 

Viskas labai akivaizdu. Kreipiesi y ten, is kur pirkai. Jeigu gedimas akivaizdus (nereikia niekam nieko yrodineti, tyrineti), jie is karto pakeicia, bet reikia telefona atnesti per tam tikra laika, kitaip tau taip greitai neims ir nepakeis. Galbut sis laikas 48h, o galbut 72h.

 

Tavo pagrindine klaida - delsimas, jeigu butai grazines ta pacia/kita diena ir gedimas - ne smulkmena kazkokia, tai 100% butu pakeite, dabar turesi buti kantrus. Be to, pinigu tokiais atvejais negrazina (taigi telefono tik grazinti neiseina).

 

Sneku is patirties.

Redagavo kamekadzeee
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuneši telefoną, jei telefonas tikrai brokuotas jį pakeis tau nauju arba tą sutvarkys, o jei nebrokuotas, o čia tavo kaltė tada atiduos atgal ir nuims garantinį. Bet kiek supratau tai tikrai brokas, tai nešk net neklausdamas ir jie per 48h turėtų viską informuoti sms žinute kokį numerį jiems paliksi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zmogau....be streso, nunesi i ten kur pirkai ir sutvarko, bent jau Bitej gal po metu laiko vaikui sutvarke daugiau negu reikejo- Xperia Go sudejo visus dangtelius kurie buvo pamesti ir nepaeme ne cento.Cia dabar ieskomos problemos kur ju nera, nebent tamstytes problemos-tada jokiam garantiniam nepades.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zmogau....be streso, nunesi i ten kur pirkai ir sutvarko, bent jau Bitej gal po metu laiko vaikui sutvarke daugiau negu reikejo- Xperia Go sudejo visus dangtelius kurie buvo pamesti ir nepaeme ne cento.Cia dabar ieskomos problemos kur ju nera, nebent tamstytes problemos-tada jokiam garantiniam nepades.

 

Iš mano pusės jokių problemų nėra, tiesiog man nervai ima, kai žmogus nusiperki naują daiktą, už kurį mokama didelė pinigų suma ir dar turėsiu dabar nešti taisyti/laukti. Eisiu tiesiai į Tele2 ir sakysiu, kad iškarto pakeistu nauju.

Redagavo Slapyvardis2014
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

100% iš patirties galiu pasakyti kaip maždaug bus. Nueisi į TELE2 saloną, ten pasakys, kad kreiptumeisi į MTTC garantinį servisą, kadangi salone vadybininkai neturi įgaliojimo gražinti pinigus ar pakeisti prekę be prekės defektavimo akto. Čia viskas tvarkoje, nes gedimas gali būti dėl savininko kaltės ir nieks nerizikuos prisiimti atsakomybę. Jei ten pateko drėgmės, kas ir taip aišku, kad savininko kaltė, tai MTTC garantiniame tiesiog sustabdys garantiją. Jei ten pateko dulkės, tai tiesiog pravalys.

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

100% iš patirties galiu pasakyti kaip maždaug bus. Nueisi į TELE2 saloną, ten pasakys, kad kreiptumeisi į MTTC garantinį servisą, kadangi salone vadybininkai neturi įgaliojimo gražinti pinigus ar pakeisti prekę be prekės defektavimo akto. Čia viskas tvarkoje, nes gedimas gali būti dėl savininko kaltės ir nieks nerizikuos prisiimti atsakomybę. Jei ten pateko drėgmės, kas ir taip aišku, kad savininko kaltė, tai MTTC garantiniame tiesiog sustabdys garantiją. Jei ten pateko dulkės, tai tiesiog pravalys.

 

Tai kaip suprantu į patį Tele, net neapsimoka eiti? Ant garantinės pažymos yra galimybė kreiptis į MTTC arba "Mobili taisykla"

kurią patartumėt labiau? Apie tą MTTC esu tokių kalbų prisiklausęs, kad net nenoriu nervų gadintis ir eiti aiškintis ten su jais.

 

"Šiuo metu pardavėjas gali įteikti garantinį dokumentą, tačiau, jeigu prekė bus netinkamos kokybės, vartotojas savo pasirinkimu gali juo pasinaudoti realizuodamas savo teisę taisyti prekę, tačiau gali nuspręsti daiktą grąžinti, keisti, reikalauti, kad būtų sumažinta kaina. Tai reiškia, kad vartotojas gali pasirinkti, kokia teise jam pasinaudoti prekės garantiniu laikotarpiu."

 

Dėl šito irgi įdomu, nes mano atveju telefonas yra nekokybiškas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kaip suprantu į patį Tele, net neapsimoka eiti? Ant garantinės pažymos yra galimybė kreiptis į MTTC arba "Mobili taisykla"

kurią patartumėt labiau? Apie tą MTTC esu tokių kalbų prisiklausęs, kad net nenoriu nervų gadintis ir eiti aiškintis ten su jais.

 

"Šiuo metu pardavėjas gali įteikti garantinį dokumentą, tačiau, jeigu prekė bus netinkamos kokybės, vartotojas savo pasirinkimu gali juo pasinaudoti realizuodamas savo teisę taisyti prekę, tačiau gali nuspręsti daiktą grąžinti, keisti, reikalauti, kad būtų sumažinta kaina. Tai reiškia, kad vartotojas gali pasirinkti, kokia teise jam pasinaudoti prekės garantiniu laikotarpiu."

 

Dėl šito irgi įdomu, nes mano atveju telefonas yra nekokybiškas.

Mobili taisykla vapšė skylė, kuo toliau nuo jų ;) matai, "netinkamos kokybės" galioja, kai turi prekės defektavimo aktą. Nes tarkim numesiu savo telefoną į balą, nunešiu į saloną ir sakysiu, kad davai duokit naują, nes ekranas pradėjo mirgėti? Čia jei taip būtų, tai visi nuolatos su naujausiais vaikščiotų :D

Nunešus į garantinį, pasakai, kad nenori, jog taisytų telefoną ir kad išrašytų defektavimo aktą jei nustatys, kad defektas ne dėl tavo kaltės, poto galėsi vadovautis tavo paminėta teise.

Redagavo Edgardas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mobili taisykla vapšė skylė, kuo toliau nuo jų ;) matai, "netinkamos kokybės" galioja, kai turi prekės defektavimo aktą. Nes tarkim numesiu savo telefoną į balą, nunešiu į saloną ir sakysiu, kad davai duokit naują, nes ekranas pradėjo mirgėti? Čia jei taip būtų, tai visi nuolatos su naujausiais vaikščiotų :D

Nunešus į garantinį, pasakai, kad nenori, jog taisytų telefoną ir kad išrašytų defektavimo aktą jei nustatys, kad defektas ne dėl tavo kaltės, poto galėsi vadovautis tavo paminėta teise.

 

Ačiū, dabar jau aiškiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū, dabar jau aiškiau.

 

Jei tik pora dienu praejo tai nunesk i ta tele2 salona, tai turetu iskart pakeist telefona i nauja, zinoma jeigu neisdraskei pakuotes. Salono vadyninkai turi galimybe pakeist iskart telefona i kita, o neveikianti issius kaip priespardavimini.

 

Tavo atveju, jeigu nepakeistu telefono i nauja, tada tiesiog daugiau nepirkciau telefono is to salono. Kadangi isivaizduok, nusiperki ir iskart turi nesti taisyt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei tik pora dienu praejo tai nunesk i ta tele2 salona, tai turetu iskart pakeist telefona i nauja, zinoma jeigu neisdraskei pakuotes. Salono vadyninkai turi galimybe pakeist iskart telefona i kita, o neveikianti issius kaip priespardavimini.

 

Tavo atveju, jeigu nepakeistu telefono i nauja, tada tiesiog daugiau nepirkciau telefono is to salono. Kadangi isivaizduok, nusiperki ir iskart turi nesti taisyt...

 

Taip ir bandysiu daryti, vis dėl to visa mano šeima esam tele2 klientai daugelį metų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Situacija tokia, kad prieš mažiau, nei savaitę laiko prasitęsiau savo Tele2 sutartį ir to pasekoje įsigijau naują telefoną (LG G2). Prieš kelias dienas pastebėjau, jog už telefono ekrano atsirado keistos dėmės, gal dulkės, gal drėgmė. Klausimas toks: ar galiu gražinti telefoną arba pasikeisti į kitą?

 

Toks jau žmogus esu, kad viskas turi būti pagal mane, todėl klausiu tu žmoniu kurie susidūrė su tokia situacija, jai ten pradės man pudrinti, kad reikia siųsti taisyti kažkur, laukti velniai žino kiek, kategoriškai atsisakau. Ką tuomet turėčiau daryti tokioje situacijoje? Kur kreiptis? Telefonas aiškiai brokuotas.

Manau, kad i Tele 2 nuejus tikrai lieps keliauti i MTTC. Pagal Tavo aprasytus pozymius, pirmiausiai tures patikrinti ar tai gamyklinis defektas, ypac jei sakai, kad (kazkas panasaus i dregme gali buti), jei pripazins, kad tai gamyklinis, tuomet pasalins trukumus arba pakeis nauju. Na, bent jau taip budavo kiek teko nesti i MTTC :), o teko nemazai, nes telefonais prekiaujame.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad i Tele 2 nuejus tikrai lieps keliauti i MTTC. Pagal Tavo aprasytus pozymius, pirmiausiai tures patikrinti ar tai gamyklinis defektas, ypac jei sakai, kad (kazkas panasaus i dregme gali buti), jei pripazins, kad tai gamyklinis, tuomet pasalins trukumus arba pakeis nauju. Na, bent jau taip budavo kiek teko nesti i MTTC :), o teko nemazai, nes telefonais prekiaujame.

 

Aišku, kad reiks nešti į MTTC arba Mobilią Taisyklą. Aš neščiau į MTTC. Kiek nešiau, man viskas lyg ir tvarkoj su jais, tvarkė net tokius gedimus, kurie dėl mano kaltės. Tele2 salone niekas jo neapžiūrės. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pranešk, kaip sekėsi, kai bus žinių ;)

 

Telefonas brokuotas, ekranas buvo atsiklijavęs, todėl už jo pradėjo kauptis dulkės. Pasakiau, kad naudojausi tik kelias dienas, visą laiką buvo padėtas dėžutėje, todėl iškarto pakeitė į naują ir dar davė ekrano apsaugą visiškai nemokamai. Likau patenkintas Tele2 darbu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Telefonas brokuotas, ekranas buvo atsiklijavęs, todėl už jo pradėjo kauptis dulkės. Pasakiau, kad naudojausi tik kelias dienas, visą laiką buvo padėtas dėžutėje, todėl iškarto pakeitė į naują ir dar davė ekrano apsaugą visiškai nemokamai. Likau patenkintas Tele2 darbu.

oho, kažkas neįtikėtino daros toj Lietuvos žemelėj :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Telefonas brokuotas, ekranas buvo atsiklijavęs, todėl už jo pradėjo kauptis dulkės. Pasakiau, kad naudojausi tik kelias dienas, visą laiką buvo padėtas dėžutėje, todėl iškarto pakeitė į naują ir dar davė ekrano apsaugą visiškai nemokamai. Likau patenkintas Tele2 darbu.

Ar čia tikrai Tele2 nuopelnas? Ne MTTC?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...