Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sumokeciau zmogui simboliskai kuris mane pakonsultuotu, kaip is naujo UAB isimti istatini kapitala

 

Konsultuoju nemokamai ;)

1. steigiant įmonę yra atidaroma kaupiamoji sąskaita į kurią steigėjai įneša įstatinį kapitalą.

2. registrų centre baigiama įmonės registracija, kartu privalomai paskiriamas įmonės direktorius, kuris gali būti ir steigėjas.

3. Su įmonės registracijos dokumentais direktorius ar jo įgaliotas asmuo nuvyksta į įmonę kuri gamina antspaudus ir jį pasigamina.

4. direktorius (su buhalteriu ar be, kaip tik nori) vyksta į banką ir uždaro kaupiamąją sąskaitą ir atidaro einamąją, į kurią perkeliamas įstatinis kapitalas.

5. atidarius einamąją sąskaitą direktorius su tais pinigais daro ką nori: išima, naudoja įmonės veiklai ir pan.

6. Išsimtas įstatinis kapitalas buhalteriškai užkabinamas kaip skola įmonei iš atskaitingo asmens. Atskaitingas asmuo parastai būna direktorius.

 

taigi jis (paskirtasis direktorius) ar kitas direktorius (jei jis nebedirbs) per kažkiek laiko (tas nėra niekur reglamentuota per kiek) turi pagrįsti kur tuos pinigus išleido.

 

Viskas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

6. Išsimtas įstatinis kapitalas buhalteriškai užkabinamas kaip skola įmonei iš atskaitingo asmens. Atskaitingas asmuo parastai būna direktorius.

 

 

Bet jei direktorius issima tai gaunasi atvirksciai - imone skolina direktoriui.

Ar cia fiksuojama atgaline data neva direktorius skolino pries isteigiant imone ta kapitala?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet jei direktorius issima tai gaunasi atvirksciai - imone skolina direktoriui.

Ar cia fiksuojama atgaline data neva direktorius skolino pries isteigiant imone ta kapitala?

 

Taip, gaunasi taip - įmonė skolina direktoriui.

Nes formuojat kapitalą vyksta toks veiksmas

atsiranda pinigai ir atsiranda įstatinis kapitalas

išsimant pinigus yra toks veiksmas

dingsta pingai atsiranda atskaitingo asmens (direktoriaus) skola įmonei.

"popierinis" įstatinis kapitalas lieka.

Redagavo zyzuole
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kakokiu mokesciu atsiranda tokiu atveju ar gali direktoriu kada nori skolintis pinigus is imones be procentaliai?

 

 

Direktorius (jis yra toks pats darbuotojas kaip ir visi darbo teisės atžvilgiu) be procentų iš įmonės skolintis negali (jei tai forminama kaip oficiali paskola). Jei forminat oficialiai paskolą iš įmonės, reikia numatyti palūkanas už paskolą, kurios negali būti mažesnės nei rinkos palūkanos (skaičiuojant pagal VILIBOR).

Tos palūkanos yra įmonės pajamos. O kaip žinia nuo įmonės veiklos rezultato - pelno (pajamos - sąnaudos) yra mokamas pelno mokestis, kuris yra 5 arba 15 proc. priklausomai nuo sąlygų, tenkinančių vieno ar kito tarifo taikymą.

 

Ir nemaišykit dviejų dalykų atskaitingo asmens skola įmonei ir paskolos.

 

Atskaitingo asmens skola įmonei, tai yra išimtos lėšos skirtos įmonės veiklos vystymui, t.y. už tas lėšas perkmos priemonės ar paslaugos reikalingos įmonės veiklai. Šios išlaidos turi būti pagrįstos dokumentais - sąskaitomis. jei atskaitingas asmuo nepajėgia išleisti šių pinigų, jis privalo tuo pinigus grąžinti įmonei. Kokiu dažnumu grąžinti įmonei pinigus yra nusistamoma įmonės vidaus tvarkoje.

 

Įmonės paskola darbuotojui, tai įmonės darbuotojui išmokėti pinigai jo asmeninėms reikmėms, kurie turės būti grąžinti, katu mokasnt palūkanas už paskolą, terminais numatytais paskolos sutartyje, pasirašytoje tarp įmonės ir pasiskolinusio darbuotojo.

 

Atskaitingas asmuo pagal savo pareigybę būna įmonės vadovas, bet atskaitingu asmeniu jis turi teisę savo įsakymu paskirti ir kitą įmonės darbuotoją.

 

Įmonės darbuotojas, tai bet kuris asmuo dirbantis įmonėje ir turintis pasirašytą darbo sutartį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

tokia situacija: uab perka naudotus automobilius vakaru europos salyse, perka ir is privaciu asmenu, ir is imoniu, ir is aukcionu. parsiveza juos i lietuva ir cia parduoda lietuvos ir ne lietuvos pilieciams, lietuvos imonems. tarkim, svetur automobilis pirktas is privataus asmens uz 600eur, be jokiu mokesciu ir cia parveztas parduodamas privaciam asmeniu uz 1000eur. tai kiek ir kam dar reiktu sumoketi mokesciu nuo tokio sanderio ?

 

kitas klausimas, ar uab'e idarbinus zmogu turinti problemu su anstoliais bus kokiu nors pasekmiu ? nebus taip, kad reikes dali atlyginimo moket ne darbuotojui, o anstoliams ar kazkas pan ?

 

ACIU.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tokia situacija: uab perka naudotus automobilius vakaru europos salyse, perka ir is privaciu asmenu, ir is imoniu, ir is aukcionu. parsiveza juos i lietuva ir cia parduoda lietuvos ir ne lietuvos pilieciams, lietuvos imonems. tarkim, svetur automobilis pirktas is privataus asmens uz 600eur, be jokiu mokesciu ir cia parveztas parduodamas privaciam asmeniu uz 1000eur. tai kiek ir kam dar reiktu sumoketi mokesciu nuo tokio sanderio ?

 

kitas klausimas, ar uab'e idarbinus zmogu turinti problemu su anstoliais bus kokiu nors pasekmiu ? nebus taip, kad reikes dali atlyginimo moket ne darbuotojui, o anstoliams ar kazkas pan ?

 

ACIU.

 

Nuo pelno jūs mokėsite pelno mokestį. Į sanaudas mažinančias pelną įeina ne tik įsigyto automobilio savikaina, bet ir išlaidos skirtos įmonei išlaikyti: algos, komunaliniai mokesčiai ir pan.

jei jūs įdarbinate asmenį, kuris turi anstolio patvarkymą išieškoti sumas, reiškia jums kaip darbdaviui tenka prievolė dalį tam asmeniui priklausančio darbo užmokesčio pervesti anstoliui. Jei sakykim jūs sulygote, kad tas darbuotojas gaus algos 2000 lt. į rankas, tai reiškia dalį vesite jam, dalį anstoliui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo pelno jūs mokėsite pelno mokestį. Į sanaudas mažinančias pelną įeina ne tik įsigyto automobilio savikaina, bet ir išlaidos skirtos įmonei išlaikyti: algos, komunaliniai mokesčiai ir pan.

jei jūs įdarbinate asmenį, kuris turi anstolio patvarkymą išieškoti sumas, reiškia jums kaip darbdaviui tenka prievolė dalį tam asmeniui priklausančio darbo užmokesčio pervesti anstoliui. Jei sakykim jūs sulygote, kad tas darbuotojas gaus algos 2000 lt. į rankas, tai reiškia dalį vesite jam, dalį anstoliui.

 

Jei neklystu maksimali dalis yra 25proc nuo algos?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei neklystu maksimali dalis yra 25proc nuo algos?

Tai nustato antstolis patvarkyme dėl išieškojimo.

 

CIVILINIO PROCESO KODEKSAS

736 straipsnis. Išskaitų iš skolininko darbo užmokesčio ir kitų jo pajamų dydis

1. Iš skolininkui priklausančios darbo užmokesčio ir jam prilygintų išmokų bei davinių dalies, neviršijančių Vyriausybės nustatytos MMA, išskaitoma pagal vykdomuosius dokumentus, kol bus visiškai padengtos išieškomos sumos:

1) išieškant išlaikymą periodinėmis išmokomis, žalos, padarytos suluošinimu ar kitokiu sveikatos sužalojimu, taip pat maitintojo gyvybės atėmimu, atlyginimą ir žalos, padarytos nusikalstama veika, atlyginimą, – iki penkiasdešimties procentų, jeigu kitaip nenustatyta pačiame vykdomajame rašte arba ko kita nenustato įstatymai ar teismas;

2) visų kitų rūšių išieškoms, jeigu kitaip nenustatyta pačiame vykdomajame rašte arba ko kita nenustato įstatymai ar teismas, – dvidešimt procentų;

3) pagal kelis vykdomuosius dokumentus – ne daugiau kaip penkiasdešimt procentų.

2. Iš darbo užmokesčio ir jam prilygintų išmokų bei davinių dalies, viršijančios Vyriausybės nustatytą MMA dydį, išskaitoma septyniasdešimt procentų, jeigu ko kita nenustato įstatymai ar teismas.

3. Jeigu skolininkas išlaiko nedarbingus šeimos narius, esant jo rašytiniam prašymui, antstolio patvarkymu šio straipsnio 2 dalyje nurodyta išskaitoma dalis gali būti mažinama po dešimt procentų kiekvienam išlaikytiniui, tačiau taip mažinant negali būti sumažinta įstatymų ar teismo nustatyta dalis. Mažinant išskaitų dydį, neatsižvelgiama į išlaikytinius, kuriems išlaikyti iš skolininko darbo užmokesčio daromos išskaitos.

 

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=417471

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Ar galima steigti UAB nurodant buveines adresa gamybines paskirties patalpas? Ar kas nuo to keiciasi (del patalpu paskirties)?

 

Galima. Tik reikia raštiško patalpų savininko sutikimo įsteigti įmonę. Jis turi būti pateikiamas notarui, o po to registrų centrui su kitais įmonės steigimo dokumentais.

 

Jei įmonę steigsite internetu, tai sutikimas turi būti pasirašytas elektroniniu parašu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkoju.

 

Šiek tiek pergyvenu dėl tų gamybinių patalpų... Ar nėra kokių užslėptų niuansų, registruojant įmonės buveinę juose... Kokia sudėtingesnė gaisrų sauga ar dar velniai žino kas :)

 

Visi niuansai priklauso nuo įmonės veiklos pobūdžio.

 

Užsiimsi pvz. baldų gamyba vienuokie reikalavimai, kepsi bandeles - kitokie.

Reikalavimai patalpoms keliami toms, kuriuose konkrečiai vykdoma įmonės veikla, jei tos patalpos yra tik įmonės registracijos adresas, niuansų jokių nėra. Tik... jei tuo adresu nebus kas paima korespondenciją, rizikuojate negauti laiškų skirtų įmonei.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Kur galima rasti visus steigimo dokumentus (steigimo akta, nuostatus) internete? Ta prasme viska su kuo jau eini pas notara. Ir ar galima imones veikla nurodyti kaip "visos sritys" ar butina nurodyti bent viena konkrecia sriti ir prideti "taip pat visos kitos istatymams nepriestaraujancios veiklos" ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Kur galima rasti visus steigimo dokumentus (steigimo akta, nuostatus) internete? Ta prasme viska su kuo jau eini pas notara. Ir ar galima imones veikla nurodyti kaip "visos sritys" ar butina nurodyti bent viena konkrecia sriti ir prideti "taip pat visos kitos istatymams nepriestaraujancios veiklos" ?

 

http://www.ukmin.lt/web/lt/verslo_aplinka/imoniu_teise/pavyzdiniai_steigimo_dokumentai

 

Nurodote pagrindinę veiklą (kelias veiklas) + sakinys ir visos kitos veiklos

Redagavo zyzuole
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O pavyzdziui kitos imones nurodo ir kokia 12 veiklu, kokiu tikslu jos vargsta visas surasydamos jei galima nurodyti viena veikla ir parasyti "bei visos kitos" ? Kazkoks privalumas tame yra, kad detaliai isvardina daugiau veiklu? :)

 

Nėra jokio privalumo.

Nes apie savo veiklas, registruojantis VMI mokesčių mokėtoju, jums reikės pranešti, įrašant konkrečius EVRK kodus formoje FR0791. Jas, jums panorėjus, bet kada galėsite keisti, vėl VMI pateikus šią FR0791 formą. Ir tai nekainuoja nė lito.

 

Taigi jei jūs įmonės įstatuose įvardinsite labai smulkiai konkrečias veiklas, tai jums keičiant veiklą arba pradedant papildomą veiklą kuri yra nenurodyta įstatuose, teks keisti įstatus, o tas beje kainuoja. + VMI informuoti pateikiant formą FR0791

 

O jei įrašysite bendrinę veiklą pvz. prekyba + visos kitos veiklos leidžiamos įstatymais, tai jums įstatų keisti nereikės, o tik informuoti VMI pateikiant jau mano minėtą formą, nors ir N kartų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Steigiu el. budu. Esu priverstas nurodyti buveine namu adresa (nes nuomotojas neturi el. paraso).

Isteigus imone, buveines adresa kuo skubiau pakeisiu i nuomojamu patalpu adresa ("popieriniu" budu).

 

Gal kas zinote, tikriausiai ta pirmini buveines adresa kada nors kam nors prireikus vis tiek bus galima issikelti "is archyvo"? Siekiant privatumo, gal verciau pasinaudoti siulomomis registracijos adreso suteikimo paslaugomis uz 200-300lt (tik neaisku ar jei tures el. parasa:))

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Steigiu el. budu. Esu priverstas nurodyti buveine namu adresa (nes nuomotojas neturi el. paraso).

Isteigus imone, buveines adresa kuo skubiau pakeisiu i nuomojamu patalpu adresa ("popieriniu" budu).

 

Gal kas zinote, tikriausiai ta pirmini buveines adresa kada nors kam nors prireikus vis tiek bus galima issikelti "is archyvo"? Siekiant privatumo, gal verciau pasinaudoti siulomomis registracijos adreso suteikimo paslaugomis uz 200-300lt (tik neaisku ar jei tures el. parasa:))

 

Užregistruokite įmonę savo nuosavose patalpose.

Tada kai jau turėsite nuomos sutartį ir nuomotojų raštišką sustikimą, registrų centre pakeisite adresą.

Jo keitimui reikės sutikimo (pasirašytos nuomojamų patalpų savininko), akcininko (ų) sprendimo pakeisti ardesą ir formos JAR-1.

Adresą pakeitus, registrų centre bus nuomojamų patalpų adresas.

 

Kitas dalykas. Jei jau turite galimybę įmonę užregistruoti savo namų adresu, o po to pakeisti, kam jums už adresą mokėti pinigus :)

 

Kitas dalykas, įmonės registracijos adresas tegu ir būna namų, o veiklą vykdysite nuomojamose patalpose.

Nematau jokių grėsmių. Taip net patogiau. Visada į namus gausite korespondenciją, privatumo tikrai niekas nepažeidinės.

 

Mano asmeninė įmonė taip N metų veikia ir niekas mano privatumo dar nėra pažeidęs.

 

Na nebent būsite piktybinis skolininkas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O saskaitose? Ar galima padaryti kad mano namu adresas isvis niekur "vaizdiskai" nefiguruotu?

 

Tai va jei padarysi, kaip sakiau pirmoj pastaipoj, t.y. pakeisi adresą registrų centre, tai jį pakeitus, senasis niekur ir nefigūruos.

 

O saskaitose? Ar galima padaryti kad mano namu adresas isvis niekur "vaizdiskai" nefiguruotu?

 

 

Sąskaitose gali nurodinėti veiklos adresą, tik apie veiklos adresą VMI pateik formą FR0791

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu nuomos sutartis ant fizinio asmens (manes), o nuomotojas suteikia leidima registruoti nuomojamu patalpu adresu UAB'o buveine. Klausimas toks:

 

Tam, kad atgauti PVM'a uz statybines ir kitas medziagas kurias pirksiu patalpu remontui is UAB'o saskaitos, uztenka to, kad imones buveine bus registruota tuo adresu? Kaip suprantu, tokiu atveju nuomos sutartis neturi reiksmes, tik kad nuo nuomos jau neatgausiu PVM'o kas menesi (bet man tai ne problema).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu nuomos sutartis ant fizinio asmens (manes), o nuomotojas suteikia leidima registruoti nuomojamu patalpu adresu UAB'o buveine. Klausimas toks:

 

Tam, kad atgauti PVM'a uz statybines ir kitas medziagas kurias pirksiu patalpu remontui is UAB'o saskaitos, uztenka to, kad imones buveine bus registruota tuo adresu? Kaip suprantu, tokiu atveju nuomos sutartis neturi reiksmes, tik kad nuo nuomos jau neatgausiu PVM'o kas menesi (bet man tai ne problema).

 

Manau, kad reikia panaudos arba nuomos sutarties įmonės vardu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...