Pereiti prie turinio

Honda Accord vs. Toyota Avensis vs. Mazda 6.


Rekomenduojami pranešimai

Žiūrėčiau tiesiog kur daugiausiai važiuoju ir kiek galiu skirti pinigų mašinai. Apie Mazda 6 dyzelį net negalvočiau, artimam rate buvo kas apturėjo visus malonumus, nors jo egzempliorius buvo su realia rida, nesiekusia 170k km. Na, užtat buvo "kažko labai pigiai" :|

Accord dyzelį tik nuo tam tikrų metų, bet nu ne autopliuso pirmųjų puslapių kainomis - nepasimoko žmonės, kad mokėdami mažai gaus šlamštą ir vis bando savo laimę kaip loterijoj, racionalumo stoka ir tiek.

Dėl Avensis - norint kuo mažiau niuansų ir dar nepilti itin daug kuro, lieka 1.8 VVT-i benzinas, kaip ir Stanley minėjo, retkarčiais pakėlus kapotą pasitikrinti tepalo lygį ir tiek. O ta bėda realiai iki 2007 buvo, bet kad užlenkti variklį dėl to, tai jau reikia gerai atsilupusiu būti. Su dyzeliais klausimai dėl ridos iškart kyla. Jei pagrinde mieste malamasi, tai nesuvokiu kam išvis dairytis į 2.2 D-4D 110kw, kuris apkarstytas bus DPF, nuo nesugebėjimo normaliai važiuoti dar tarpinę pramuš ir sąnaudos jau bus ne tokios kuklios.

dyzeliai apskritai sudukas, nesuprantu as ju bumo, gal del sukimo momento ji megsta zmones, bet benzas+dujos visada ekonomiskiau, pamirsti egr, dpf visokius, tarpines, smagracius, sankabas, turbinas dar daznai, purkstukai visokie.. honda accord 2.2 dyzelis yra vienas geriausiu dyzeliu, tai yra pirmasis japonu hondos dyzelis, bet imciau nuo 2005m, 2004 patys pirmieji dar pasitaiko su pilnai neistaisytu broku (nuo roveriniu honda accord dyzeliniu varikliu) +aisku grandine pliusas didelis. jei dyzeliai tai:

 

mazda- pamirsk

toyota- 2.0 d4d arba 2.2 110kw d4d

honda- 2.2 nuo 2005m.

Turėjau pažįstamą, kuris tuo metu buvo Honda mėgėjas, bet atėjus laikui atsinaujinti ir su poreikiu dyzeliui, tai atmetė Accord'ą dėl bėdų su smagračiu (kas realiai pas daugumą Common rail pirmųjų motorų buvo), ypač dėl jo keitimo kainos. Tai nežinau iš kur žinios apie kažkokius Roverinius 2.0 TDI (kurie buvo ne Common rail motorai) statomus į 7 kartos Accord, kai ten ėjo 2.2 i-CTD.

 

Kai neteko dar nupirkti lavono dyzelinio su nusukta rida, su DPF, su prastais purkštukais (o kaip ir nusipirkti, kai tikrinama autorizuotam prieš perkant viskas pilnai), tai prieš juos nieko neturiu, o sukimo momentas užmiestyje yra gerai. Bet pirmiausia poreikius reikia suvokti ir įsivertinti adekvačiai. Užtat pastaruoju metu dyzeliukas tik profilaktiškai prajudinamas, o pagrinde po miestą (sorry, Klaipėdos kaimą) mieliau maluosi su hibridu - kai reikia jau ir sukimo momentas nors šioks toks yra lyginant su atmosferiniu benzinu analogiškos kubatūros ir sąnaudos realios 5,4l/100km su APD labai tenkina. Apie jokius benzinas/dujos nekyla mintys - nemanau, kad ir turėtų kilti su kokiu nors 4 cyl. atmosferiku, nebent per metus 30k km ir daugiau sukama.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Update:

Parvariau Avensį universalą su tuo neva bloguoju 1.8 varikliu. Rida 230k tikra, per 2000km tepalo suvalgė gal 100ml. Priminsiu kad gamyklinė norma yra 1l/1000km, šiuo atveju tai 20 kartų mažiau.

Kuro sąnaudos važiuojant pastoviai 130km/h - 6,7l pagal BC, 6,8l realios (fcuk diesel :D ).

Su mechanine dėže paprastam važiavimui, nelakstymui pilnai užtenka. Automato su šiuo varikliu neimčiau, nes netgi galingesnis 2.0 automatas važiavo lėčiau ir valgė daugiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mane vieną juokina tas dyzelio hatininimas? :D

 

Tėvas, kuris per metus prasuka 60-100k km po benzas/dujos persėdo į dyzelį ir daugiau net nebežiūri ir sakė nebežiūrės į benzą. Dyzelis skirtas važiuoti dideliems atstumams. O jei dar pasikrovęs važiuoji, tai su tuo savo atmosferiku iki 2.5 litro gali iš vis tik nuo kalno važinėti :D O jei nori važiuojančio atmosferiko, turi būti 2.5+ litro darbinis tūris, ko pasekoje apie ekonomiją - pamiršk. Turbo benzas jau yra geriau, bet grįžtam prie tų pačių smagračio ir sankabos problemų, kurias turi dyzeliai. Tai nėra išskirtinai dyzelių problema, tai problema, kurią sukelia aukštas NM skaičius prie žemų apsukų. Jei benzas nors per pusę tiek NM turėtų, susidurtų su tom pačiom problemom.

 

O, bet, tačiau visiškai nesuprantu žmonių, kurie malasi mieste, per metus pravažiuoja mažiau, nei 10k km ir perka dyzelį. Nei per kur neapsimoka. Šitoj vietoje hate'as - tiesa.

 

P. S. nepirkit dyzelių lavonų ir nebus tų problemų, nei su smagračiais, egr'ais, dpf'as ir kitais dalykais :) O jei ir bus, pasikeiti vieną kartą gyvenime ir pamiršti, tas pats galioja ir benzui, tik jo dalių kainos būna kažkiek mažesnės, bet nepasakyčiau, kad tai sudaro tokį skirtumą, kad neapsimokėtų pirkti dyzelį, jei jį eksploatuoji pagal paskirtį.

P. P. S. Mano beateris '87 benzas irgi EGR'ą turėjo, o paskutiniu metu mačiau ir DPF'o atitikmenį ir benzui deda :) Taip, kad nereikia le le, kad tik dyzeliai turi šias problemas.

Redagavo Esnyper
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie dyzelius šneku konkrečiai šiuose modeliuose, nes kuro sąnaudų skirtumas nuo benzinų labai mažas palyginus su kitom markėm. Benzinų patikimumas slypi jų paprastume, nes japonai neišradinėja visokių naujų nereikalingų technologijų, prieš beveik 30m. sugalvojo elementarius, ekonomiškus, patikimus variklius ir juos štampuoja iki dabar be didesnių pakeitimų. Tuo tarpu dyzelis turi labai daug visokių papildomų agregatų, todėl gedimų tikimybė daug didesnė, juolab, kad tokio amžiaus dyzeliai jau būna nuvaryti arkliai.

O kas ten kur persėdo dvi mašinas per gyvenimą turėjęs man nelabai įdomu. Persėstų iš senesnio dyzelio į naujesnį benziną, tai irgi sakytų, kad prie dyzelių negrįš.

 

Dyzeliais važinėja žmonės kurie gyvena stereotipais, kurie tiki, kad dyzelis valgo 5l, o mašiną su dujom įsivaizduoja kokį 15 litrų valgantį seną šaudantį žigulį su buitiniu balionu bagažinėj ir dujų žarna tiesiai į variklį :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Update:

Parvariau Avensį universalą su tuo neva bloguoju 1.8 varikliu. Rida 230k tikra, per 2000km tepalo suvalgė gal 100ml. Priminsiu kad gamyklinė norma yra 1l/1000km, šiuo atveju tai 20 kartų mažiau.

Kuro sąnaudos važiuojant pastoviai 130km/h - 6,7l pagal BC, 6,8l realios (fcuk diesel :D ).

Su mechanine dėže paprastam važiavimui, nelakstymui pilnai užtenka. Automato su šiuo varikliu neimčiau, nes netgi galingesnis 2.0 automatas važiavo lėčiau ir valgė daugiau.

Ekonomiški tie toyota benziniai varikliai, turiu avensį t27, tai užmiestyje valgo apie 6.5l, Vilniaus mieste per piką apie 8l, žiemą 9-10l, nevažiuojant kaip pensininkas. Tik kad labai jau "nuobodus" variklis, ta prasme trūksta galios, norint pasidraskyti reikia važiuoti ant 3500-4000 apsukų, o kai dar prasta garso izoliacija, tai.... ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Dyzeliais važinėja žmonės kurie gyvena stereotipais, kurie tiki, kad dyzelis valgo 5l, o mašiną su dujom įsivaizduoja kokį 15 litrų valgantį seną šaudantį žigulį su buitiniu balionu bagažinėj ir dujų žarna tiesiai į variklį :D

Jau tik nereikia kalbėti dėl sąnaudų, kad su dyzeliu 5l negali būti.

 

Vairuoju Honda Accord 7 gen 2.2 i-ctdi 103kw. Sąnaudos:

Užmiesty 100kmh - ~4,8l

Vidutinės miestas/užmiestis 50/50 - 6,3l

Miestas (Vilnius) - MAX žiemą buvo 7,5l. Dažniausiai neviršija 7l.

 

Visad pilu pilną baką, viską veduosi į appsą, todėl sąnaudos yra tikslios ir apima paskutinius ~16k km.

 

Dabar papsakok, kokios sąnaudos būtų su Accordu 2.0 ar 2.4 benzu :)

Ir aš nesu benzo hateris ar dyzelio fanas. Pats mielai sekantį auto imčiau benzą. Bet nu kam taip perspausti, jog visi kalbantys apie 5l sąnaudas yra kosmonautai. O jeigu kažkam nepavyksta tokių sąnaudų pasiekti, tai arba laikas išmokti ekonomiškai važiuoti, arba tvarkyti automobilį. Prieš accordą vairavau seat toledo 1,9tdi 81kw. Sąnaudos buvo dar mažesnės.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Update:

Parvariau Avensį universalą su tuo neva bloguoju 1.8 varikliu. Rida 230k tikra, per 2000km tepalo suvalgė gal 100ml. Priminsiu kad gamyklinė norma yra 1l/1000km, šiuo atveju tai 20 kartų mažiau.

Kuro sąnaudos važiuojant pastoviai 130km/h - 6,7l pagal BC, 6,8l realios (fcuk diesel :D ).

Su mechanine dėže paprastam važiavimui, nelakstymui pilnai užtenka. Automato su šiuo varikliu neimčiau, nes netgi galingesnis 2.0 automatas važiavo lėčiau ir valgė daugiau.

Kelintų metų tas Avensis? :)

Ir kiek maždaug rpm ant 140km/h judant?

<..>o su mažu kibiru kaip yaris ir tuos pačius ~5l.

Dyzelinis kibiras Yaris, judant belekaip, dažnai ir iki 4000rpm ar netoli to, daugiausiai faktiškai suvalgė 6,11l/100km. Didesnių dar neteko matyti sąnaudų.

Hibridinis Yaris, judant kažkiek ramiau (visgi daro poveikį, norisi tuštesniam kely ir toliau ant EV pajudėti) dabar balandį buvo 5,41l/100km vidurkis, greit reiks vėl piltis, orai kiek geresni jau.

Jei judinčiau hibridą panašiai kaip dyzelį, tai kažin ką tada pieštų.

 

O ne į temą, tai hibridinis CH-R savaitgalį judant pastoviai 105km/h su įjungtu ACC beveik visą laiką po Žemaitiją užmiestyje parodė 4,3l/100km, tas tai nustebino šiek tiek.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2004m., apsukos jei gerai pamenu 3450rpm prie 130.

Hmm, tai dar ne tiek ir daugiau nei turėtame T22 Avensis su 2.0 D-4D 81kw, užknisdavo ant 120km/h ties 3000rpm judėti :|

Dabartiniam kibire 3000rpm tik ties 140km/h, o bėgėjasi ne ką prasčiau dar užmynus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 metų...

Prikeliu temą, nes kaip tik kažkas domėjosi.

 

 

Keli papildymai:

 

Avensis. Nėra konkrečios datos nuo kada prasidėjo 1.8 atnaujintas variklis, visi šaltiniai sako skirtingai, kaip suprantu kelis metus ėjo abu. Bet juos galima lengvai atskirt pagal droselinę sklendę - senesnis eina su trosu, naujesis elektroninis. Bet jeigu ieškočiau sau, tai radęs gerą būklę ir už atitinkamą kainą pirkčiau seną. Ne vieną esu pirkęs klientams, žmonės važiuoja bėdų nemato. Tiesiog reikia pilt tepalą virš normos arba įsidėti matuoklę nuo naujesnio variklio. Ir keist tepalus dažniau nei kas 10k km.

Forumiečio atsiliepimas apie Avensį su 2.0 varikliu (kur patikimas, bet su tiesioginiu įpurškimu), automatą: dujų įranga kainavo 900€, mišrios sąnaudos 2,7l benzino + 9,5l dujų. Pagal dabartines kuro kainas gaunasi ~7,5€/100km.

 

Accord. Rinkoje jų labai daug gimusių Lietuvoje. Kiek teko tokių žiūrėti - dauguma jau puvekai. Taigi reikia žiūrėti, kad būtų parvežtas iš užsienio ir būtų kuo mažiau rūdžių. Svarbu padaryti antikoroziją ir žiemą dažnai plauti, nes Lietuvos klimatas pats kenksmingiausias kėbulams.

 

Mazda 6 kažin ar išvis šiais laikais dar įmanoma rast nesupuvusią. Nebent parvežta iš Ispanijos, pietų Italijos ar pietų Prancūzijos, kur saulė šviečia ištisus metus.

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prikeliu temą, nes kaip tik kažkas domėjosi.

 

 

Keli papildymai:

 

Avensis. Nėra konkrečios datos nuo kada prasidėjo 1.8 atnaujintas variklis, visi šaltiniai sako skirtingai, kaip suprantu kelis metus ėjo abu. Bet juos galima lengvai atskirt pagal droselinę sklendę - senesnis eina su trosu, naujesis elektroninis. Bet jeigu ieškočiau sau, tai radęs gerą būklę ir už atitinkamą kainą pirkčiau seną. Ne vieną esu pirkęs klientams, žmonės važiuoja bėdų nemato. Tiesiog reikia pilt tepalą virš normos arba įsidėti matuoklę nuo naujesnio variklio. Ir keist tepalus dažniau nei kas 10k km.

Forumiečio atsiliepimas apie Avensį su 2.0 varikliu (kur patikimas, bet su tiesioginiu įpurškimu), automatą: dujų įranga kainavo 900€, mišrios sąnaudos 2,7l benzino + 9,5l dujų. Pagal dabartines kuro kainas gaunasi ~7,5€/100km.

 

Accord. Rinkoje jų labai daug gimusių Lietuvoje. Kiek teko tokių žiūrėti - dauguma jau puvekai. Taigi reikia žiūrėti, kad būtų parvežtas iš užsienio ir būtų kuo mažiau rūdžių. Svarbu padaryti antikoroziją ir žiemą dažnai plauti, nes Lietuvos klimatas pats kenksmingiausias kėbulams.

 

Mazda 6 kažin ar išvis šiais laikais dar įmanoma rast nesupuvusią. Nebent parvežta iš Ispanijos, pietų Italijos ar pietų Prancūzijos, kur saulė šviečia ištisus metus.

 

 

AČIŪ. thumbsup.png Kažkaip neišmetė paieška šitos temos.

 

Ne į temą, bet gal kažkas ir be šitų yra vertas dėmesio panašios kainos ribose (t.y. iki 4k €)?

Benzinas ar dyzelis nėra labai svarbu, svarbu kad patikimas būtų ir automatas normalus.

Redagavo Fakktas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...