Pereiti prie turinio

Patarkite automobilį


Rekomenduojami pranešimai

Reikalingas automobilis (kompaktiškas) naudojamas darbo ir asmeniniais tikslais kartu. Rida pravažiuojama didelė, nuo 50k per metus, trasoje daugiausia. Metai maždaug nuo 2012, kaina iki ~8000eu. Labiau norėčiau nupirkti benziną ir instaliuoti Gazprom'ą, tikintis kad bus mažiau prabėgęs. Arba ekonomiškas grynas benzinas domintų. Paprastai tariant norėčiau trasoje tilpti į ~5 eurus 100 kilometrų šiandieninėm kainom žiūrint bet kurio kuro. Būtinai 4-duris, taip pat privalumas kablys (arba pats montuosiu tuomet) ;)

Kokius variantus galvoju pats?

– Seat Ibiza 5gen FL.

– Opel Astra J

– Volkswagen Polo 5gen

– Škoda Fabia 3gen

 

Arba yra variantas imti prancūzą (pvz. Megane, kuri išeitų beveik nauja), tik prisibijau prancūzų gamybos, nebent patartumėt kitaip wink.gif

Favoritas yra Astra, ir mano nuomone išeitų geraiusia vertė už kainą.

Focusas taip pat buvo prie galimų pasirinkimų, tačiau pavažiavęs su juo atmečiau ir supratau, kad ilgai juo nenorėčiau važiuoti. Taigi, galvoju kad ir Fiesta būtų panaši?

VAG koncerno visi galimi variantai traukia, todėl radus gerą variantą Octavia ar Golfą irgi neatmetu.

Su Ibiza važinėjęs, tikrai patiko, tiek manevringumas, tiek dizainas geras, ir salonas kokybiškai surinktas, tačiau apie Polo ir Fabia beveik nieko negirdėjęs, kas labiausia ir domina.

Realiai pagal mano kriterijus atitinka tikrai labai daug modelių, sunku apsispręsti.

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi jau užsiminei apie prancūzą, tai rekomenduoju renault megane iii. Pats vairavau beveik metus 2011 metų universalą 1.9l, kuro sąnaudos mieste 5,8-7 l/100 km, užmiesty 4-5 l/100 km, kasdien pravažiuodavau bent po 200 km ir metus laiko visiškai jokių gedimų apart tepalų ir perdegusių lempučių keitimo. Bagažinė labai erdvi, mašina patogi, labai tyliai dirba, vien teigiami atsiliepimai, plius ją gavau už 4000 eur, tad tokių metų mašiną už tokią sumą tiesiog super

 

EDIT:

Taip pat norėjau rekomenduoti priusą, bet kadangi daugiau važinėji užmiesty, tai atkrenta šitas variantas, nes trasoj jis valgo kaip paprasta mašina, o mieste su dujom 3eur/100 km

Redagavo amQaz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu Astra J SRI 2010 1.7 dyzelį, per porą metų prabėgau su ja apie 35k, daugiausia trasoj. Iš esmės smagi auto, stabiliai išima posūkius o ir variklio užtenka kai nepakrauta.

 

Problemėlė kad per tuos 2 metus teko paremontuoti visas pagrindines dyzelių bėdas - teko pasikeisti smagratį, EGR ir dabar DPF nelabai gražiai elgtis pradėjo. Daryti buvo keli praplovimai bet nepadėjo, tai teks greitu metu pjauti jį lauk ir išprogramuoti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi jau užsiminei apie prancūzą, tai rekomenduoju renault megane iii. Pats vairavau beveik metus 2011 metų universalą 1.9l, kuro sąnaudos mieste 5,8-7 l/100 km, užmiesty 4-5 l/100 km, kasdien pravažiuodavau bent po 200 km ir metus laiko visiškai jokių gedimų apart tepalų keitimo. Bagažinė labai erdvi, mašina patogi, labai tyliai dirba, vien teigiami atsiliepimai, plius ją gavau už 4000 eur, tad tokių metų mašiną už tokią sumą tiesiog super

Matau vis skelbimuose jos pigiai parsiduoda, tik vis galvoju kodėl? Ar tokia prasta ir bando kuo greičiau iškišt kitam ar kas? biggrin.gif Net Laguna galima nebrangiai labai paimt... Pasidomėsiu plačiau dar ar visos jos tokios geros ar tik tau pasisekė gerą variantą gauti nenuvaikytą

 

Turiu Astra J SRI 2010 1.7 dyzelį, per porą metų prabėgau su ja apie 35k, daugiausia trasoj. Iš esmės smagi auto, stabiliai išima posūkius o ir variklio užtenka kai nepakrauta.

 

Problemėlė kad per tuos 2 metus teko paremontuoti visas pagrindines dyzelių bėdas - teko pasikeisti smagratį, EGR ir dabar DPF nelabai gražiai elgtis pradėjo. Daryti buvo keli praplovimai bet nepadėjo, tai teks greitu metu pjauti jį lauk ir išprogramuoti

 

Dėkui už pastebėjimus! Šiaip būtent dėl tų šiuolaikinių dyzelių bėdų ir nelabai norėčiau, ką sutaupai vėliau servise tą palieki + dar užsiknisimas. Labiausia uždujint norėčiau, arba tiesiog benziną. Neskaičiuoju kiekvieno cento, tai svarbiau ramybė eksplotuojant man.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl apie japoną negalvoji? Vienos iš mažiau gendančių mašinų. Mazda 3/6, Toyota Corrola/Camry/Prius, Honda Accord

Toyota gal ir variantas, tačiau su mano biudžetu nelabai ką rasiu. Kad ir ta Corolla, nuo 2012 ėjusi, tačiau pagal mano biudžetą, yra keletą variantų, ir tie patys visi tik amerikonai buvę daužti ar skendę, nelabai norisi tokių. Na kaip varaintas nebent Yarisas būtų, hibridą jai užtaikyčiau. Nors vėlgi, buvau apžiūrėti 2014 Yaris, palyginus su tos pačios klasės Ibiza ar Polo, man Yaris pasirodė prasčiau, taip pat ir erdvės mažiau. Auris tikrai tiktų, teko nuomotą vairuoti, patiko tas nuo 13metų, tikrai teigiamas įspūdis, bet pasirinkimas iki 8k, realiai gal 5 variantai ant LT yra. O tą pigiausią rinkoje imti irgi rizika, ant ko užtaikysiu...

Mazda tikrai net į tą pusę nežiūriu, galbūt dabar kita situacija, bet niekam nepaslaptis, kad senesni problemų turėjo, vien jau korozija kokia jų...

Norėčiau kažką iš vokiečių paimt.

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toyota gal ir variantas, tačiau su mano biudžetu nelabai ką rasiu. Kad ir ta Corolla, nuo 2012 ėjusi, tačiau pagal mano biudžetą, yra keletą variantų, ir tie patys visi tik amerikonai buvę daužti ar skendę, nelabai norisi tokių. Na kaip varaintas nebent Yarisas būtų, hibridą jai užtaikyčiau. Nors vėlgi, buvau apžiūrėti 2014 Yaris, palyginus su tos pačios klasės Ibiza ar Polo, man Yaris pasirodė prasčiau, taip pat ir erdvės mažiau. Auris tikrai tiktų, teko nuomotą vairuoti, patiko tas nuo 13metų, tikrai teigiamas įspūdis, bet pasirinkimas iki 8k, realiai gal 5 variantai ant LT yra. O tą pigiausią rinkoje imti irgi rizika, ant ko užtaikysiu...

Mazda tikrai net į tą pusę nežiūriu, galbūt dabar kita situacija, bet niekam nepaslaptis, kad senesni problemų turėjo, vien jau korozija kokia jų...

Norėčiau kažką iš vokiečių paimt.

Vadelioju dabar jau kurį laiką darbo dienomis hibridinį Yaris 2012, tai už tokią sumą 2014 metų neaišku kokį ten egzempliorių išeis paimti. Tik neįsivaizduoju ką ten eitų su juo tampyti - jo hibridinė sistema praktiškai tokia pat kaip antrojo Prius (kur iki 2009 m. ėjo). Mieste tai geras variantas, kažkur toliau ir ilgiau užmiesčiu nevažiavau juo, tai dėl sąnaudų nepakomentuosiu. Klaipėdos "mieste" negailinti mašinos ir nevaidinant labai ekodraivingo, dabartiniais orais 5,8l/100km, vasarą dažnai ir 5-5,1 pakakdavo. Daug kas kažkaip perdėtai tikisi <4l ar panašių kosminių skaičių nepagalvodami kiek paprasta benzininė su APD kapotų tokiomis pat sąlygomis (pirmas Yaris 1.3 su APD analogišku vairavimu jau netoli 8 imdavo).

Kas dėl vietos, tai antrajam Yaris kažkaip atrodo daugiau erdvės nei trečiam, tiek bagažinėj, tiek viduj.

Kas dėl Auris, tai jau irgi tokių metų neis rasti už tiek. Nebent dairytis į senesnę kartą ir ieškoti 2.0 D-4D 93kw egzemplioriaus su tikrai maža rida - važiuoja adekvačiai su tuo varikliu, su tampymais irgi jokių problemų nebus. Benzinai kiek silpnoki Auris, o hibridinė sistema tiek pirmojo Auris, tiek vėlesnių - identiška trečiam Prius, kas jau visai neblogai.

Kodėl nori mažo automobilio, jei tiek daug km prasuki ir pagrinde užmiestyje?

Gal tiesiog patinka mažos auto, kaip ir man? :) dviratis telpa nuvertus sėdynes ir ok :)

su antruku Yaris gal 4kart myniau į Taliną, vasarą pastoviai iki Kauno variau ir aplink tas vietas - varai autostrada pagal GPS 140km/h ir realios sąnaudos neperlipa 5,5, tai kam man tas dydis. Va, tik autopiloto trūksta - dėl to jau keliaudamas iki Suomijos su kita auto važiavau.

Taip, ne komforto barža, bet kiekvienam pagal savo poreikius (ar išpindėjimą).

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Amerikoniska pasata,uz 8k iseina 2012m.2.5benzas 125kw,dedasi dujos

Pora zmoniu zinau kas vaziuoja,erdvi,pakankamai normali masina.

Cia is amerikos perkant ar is skelbimu, nes kazkaip skelbimuose brangiau vaiksto, idomu kokai kaina gaunasi is jav parsivarius, nes kainos jav tai isviso atrodo juokingos

Redagavo sparagas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Patikslink ką turi omeny sakydamas "trasoje", vieniems tai užmiesčio keliukas kaip viabaltica, kitiems tai autostrada. Jeigu turi omeny autostradą, tai kokiu greičiu planuoji važiuot? Ar vilktis ant 100 ar važiuot su visais 130-150? Nuo to priklauso automobilio dydis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vadelioju dabar jau kurį laiką darbo dienomis hibridinį Yaris 2012, tai už tokią sumą 2014 metų neaišku kokį ten egzempliorių išeis paimti. Tik neįsivaizduoju ką ten eitų su juo tampyti - jo hibridinė sistema praktiškai tokia pat kaip antrojo Prius (kur iki 2009 m. ėjo). Mieste tai geras variantas, kažkur toliau ir ilgiau užmiesčiu nevažiavau juo, tai dėl sąnaudų nepakomentuosiu. Klaipėdos "mieste" negailinti mašinos ir nevaidinant labai ekodraivingo, dabartiniais orais 5,8l/100km, vasarą dažnai ir 5-5,1 pakakdavo. Daug kas kažkaip perdėtai tikisi <4l ar panašių kosminių skaičių nepagalvodami kiek paprasta benzininė su APD kapotų tokiomis pat sąlygomis (pirmas Yaris 1.3 su APD analogišku vairavimu jau netoli 8 imdavo).

Kas dėl vietos, tai antrajam Yaris kažkaip atrodo daugiau erdvės nei trečiam, tiek bagažinėj, tiek viduj.

Kas dėl Auris, tai jau irgi tokių metų neis rasti už tiek. Nebent dairytis į senesnę kartą ir ieškoti 2.0 D-4D 93kw egzemplioriaus su tikrai maža rida - važiuoja adekvačiai su tuo varikliu, su tampymais irgi jokių problemų nebus. Benzinai kiek silpnoki Auris, o hibridinė sistema tiek pirmojo Auris, tiek vėlesnių - identiška trečiam Prius, kas jau visai neblogai.

 

Gal tiesiog patinka mažos auto, kaip ir man? :) dviratis telpa nuvertus sėdynes ir ok :)

su antruku Yaris gal 4kart myniau į Taliną, vasarą pastoviai iki Kauno variau ir aplink tas vietas - varai autostrada pagal GPS 140km/h ir realios sąnaudos neperlipa 5,5, tai kam man tas dydis. Va, tik autopiloto trūksta - dėl to jau keliaudamas iki Suomijos su kita auto važiavau.

Taip, ne komforto barža, bet kiekvienam pagal savo poreikius (ar išpindėjimą).

Pats turejau 03m toyota yaris, perejus ant bmw 320d 07m pajauciu, kas yra komfortiskas vaziavimas, o ne su kibiru, ir siaip as neissivaizduoju, kaip tu 140km lakstai, kad po tokio greicio langai dreba...

Redagavo exauge
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats turejau 03m toyota yaris, perejus ant bmw 320d 07m pajauciu, kas yra komfortiskas vaziavimas, o ne su kibiru, ir siaip as neissivaizduoju, kaip tu 140km lakstai, kad po tokio greicio langai dreba...

Nežinau kokį ten sudrožtą egzempliorių turėjai, kad tau langai drebėjo :)

Nei ant pirmo (seniau turėto), nei ant dabartinio antro Yaris niekas nedrebėjo ir nedreba.

Koks ten lakstymas, kai apsukos 5 pavara ant tokio greičio 3000-3200rpm ribose :) 160 jis dar labai noriai važiuoja, kai labai prisireikia.

Aš tikrai nesakiau, kad Yaris yra komfortiška mašina, greičiau sakiau, kad kiekvienam pagal save. Bet trečiukas irgi nelabai komforto etalonas, ne?

EDIT: ir šiaip patinka man tokie palyginimai gerokai skirtingų klasių mašinas sustatant, dar skirtingų segmentų (trandaliet vs. das auto uber premium) net nepamąsčius kokie kainų skirtumai tarp tų mašinų, ypač kai jos naujos salonuose stovėjo :). Čia kaip vienas veikėjas nepatingi dažnoj temoj keikti savo Avensį per visus galus, nes lygina su... Volvo S80. No shit.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodėl nori mažo automobilio, jei tiek daug km prasuki ir pagrinde užmiestyje?

Na matai, važiuoju daug, bet vienas arba dviese daugiausia, erdvės man nereikia ar super komforto. Atitinkamai didelis automobilis bus ne toks ekonomiškas kaip mažas pirmiausia dėl svorio. Suprantu tą faktą kad didesnis komfortiškesnis, minkštesnis dažnai, garso izoliacija geresnė, bet ne to man reikia.

 

 

Patikslink ką turi omeny sakydamas "trasoje", vieniems tai užmiesčio keliukas kaip viabaltica, kitiems tai autostrada. Jeigu turi omeny autostradą, tai kokiu greičiu planuoji važiuot? Ar vilktis ant 100 ar važiuot su visais 130-150? Nuo to priklauso automobilio dydis.

Trasoje tai visur kitur, užmiestyje – tiek užmiesčio keliai, tiek autostrada. Paprastu keliu 90 neviršiju, tačiau autostrada niekada nelekiu max greičiu, 100 daugiausia ką važiuoju. Visvien ką virš normos nieks man neapmokės už kurą, tai ir tikslo nėra lėkti, o daugiausia darbo reikalais suku. Kitaip sakant ką sutaupau tas į kišenę liekabiggrin.gif Taigi bolido neieškau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nevažiuoji daugiau šimto, tada gali drąsiai imt mažą mašiną. Normaliais greičiais autostradoje maža mašina neapsimoka, nes mažalitražis variklis ir trumpa dėžė valgys dar daugiau nei didelė, prie to bus prastesnis komfortas ir garso izoliacija.

Iš tavo variantų Astra važiuoja visai maloniai, bet tai aukštesnė klasė nei kiti. Corsa irgi nieko atsižvelgiant į jos dydį. Tik jokiais būdais neimk su silpniausiais varikliais.

Polo vienintelis paprastas benzinas ėjęs po 2012m. yra 1.2 51kw, o Ibiza 1.2 44kw ir 51kw, O fabia išvis tik 1.0. Būtų mano valia - uždrausčiau tokius variklius, nes tiesiog nesaugu važiuoti su tokia lėta mašina.

Renault ir Ford kiek teko nuomotis - labai nepatiko.

Apie jų eksploataciją nieko negaliu pasakyti, žinau, tik kad resursas jų ribotas, pusė milijono nenuvažiuosi kaip su sena gelda :)

 

Tavo vietoj imčiau Priusą ir dujinčiau. Pigiau kažin ar ką sugalvosi. Tik turbūt neišeis 2012m. už tokią sumą, nes seni antros kartos gyvi po 5-6k kainuoja. Jei reikia būtent nuo 12m., tai irgi pasižiūrėk kokį kibirą iš Toyota, Honda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei nevažiuoji daugiau šimto, tada gali drąsiai imt mažą mašiną. Normaliais greičiais autostradoje maža mašina neapsimoka, nes mažalitražis variklis ir trumpa dėžė valgys dar daugiau nei didelė, prie to bus prastesnis komfortas ir garso izoliacija.

Iš tavo variantų Astra važiuoja visai maloniai, bet tai aukštesnė klasė nei kiti. Corsa irgi nieko atsižvelgiant į jos dydį. Tik jokiais būdais neimk su silpniausiais varikliais.

Polo vienintelis paprastas benzinas ėjęs po 2012m. yra 1.2 51kw, o Ibiza 1.2 44kw ir 51kw, O fabia išvis tik 1.0. Būtų mano valia - uždrausčiau tokius variklius, nes tiesiog nesaugu važiuoti su tokia lėta mašina.

Renault ir Ford kiek teko nuomotis - labai nepatiko.

Apie jų eksploataciją nieko negaliu pasakyti, žinau, tik kad resursas jų ribotas, pusė milijono nenuvažiuosi kaip su sena gelda :)

 

Tavo vietoj imčiau Priusą ir dujinčiau. Pigiau kažin ar ką sugalvosi. Tik turbūt neišeis 2012m. už tokią sumą, nes seni antros kartos gyvi po 5-6k kainuoja. Jei reikia būtent nuo 12m., tai irgi pasižiūrėk kokį kibirą iš Toyota, Honda.

Nėra taip kad jau visiškai 2012 ir ne senesnė, bet planuoju eksplotuoti ne vienus metus jei viskas gerai, nesinori imti jau dabar 10 metų senumo ir dar 5 atvažinėt su tokia. Negalvočiau į ateitį, imčiau kokią A3 8p ir ramu, bet reikalas tas, kad dar po keletos metų ji jau bus visiškai morališkai ir technologiškai atgyvenusi.

 

Astra va ir man tokia maloni, jauki mašina pasirodė. Klasė nors ir didesnė, tačiau kaina identiška mažių klasei tam tikrų modelių, taigi variantas Astra J labai patrauklus man atrodo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia is amerikos perkant ar is skelbimu, nes kazkaip skelbimuose brangiau vaiksto, idomu kokai kaina gaunasi is jav parsivarius, nes kainos jav tai isviso atrodo juokingos

kas vaiksto?

https://autoplius.lt/skelbimai/volkswagen-passat-2-5-l-sedanas-2013-benzinas-6039115.html

https://autoplius.lt/skelbimai/volkswagen-passat-2-5-l-sedanas-2012-benzinas-dujos-6355901.html

https://autoplius.lt/skelbimai/volkswagen-passat-2-5-l-sedanas-2013-benzinas-6024977.html

 

Kas sitiem negerai?Iki 8k,kaip ir pageidauji.jei turi savo meistrus,ir koki pusmeti laiko,zinoma,siuskis pats,sutaupysi koki 1000

Redagavo minde1979
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas vaiksto?

https://autoplius.lt...as-6039115.html

https://autoplius.lt...os-6355901.html

https://autoplius.lt...as-6024977.html

 

Kas sitiem negerai?Iki 8k,kaip ir pageidauji.jei turi savo meistrus,ir koki pusmeti laiko,zinoma,siuskis pats,sutaupysi koki 1000

 

Šiaip įdomūs tikrai variantai pagal savo kainą. Tik nežinau, ar verta rizikuoti, nežinant aiškios istorijos kas kaip...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar tamsta pilnaprotis?Pilna info intike,ieskai pagal wina,netinka,tavo beda

 

Pamatyti defektą koks buvo dar nieko nesako (pvz bus parašyta daužta į šoną, tai kiek stipriai, kokia realiai situacija, kaip sužinot? Vienas gali būti vos vos gavęs, kitas jau visas atitampytas bus. Ar galbūt yra fofo pagal VIN'ą po įvykio galimybė gaut ar pnš, neteko kažkaip girdėt apie tai, bet visgi? O pardavėjas bus nesuinteresuotas pasidalinti tuo, mano nuomone taip...

Redagavo EddieWAL
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...