Uždarbis.lt: Keli klausimai apie auto - Uždarbis.lt

Peršokti prie turinio



Ši skiltis skirta tik temoms, nesusijusioms su IT, verslu ir asmeniniu tobulėjimu. Jei tema gali būti sukurta kitur, taip ir turėtų būti padaryta.
  • (3 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

Narys yra atsijungęs Stanley 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +32 -0
  • Pranešimai: 4080
  • Kartu nuo: 2013-02-28
  • Vardas:Stanislovas
  • Miestas:Vilnius
  • Buvęs:Stas22

2018-06-24 15:15 (#41)

Rodyti pranešimąvardas11, 2018-06-21 07:26, pasakė:

Yra kas dedasi aparatura del triuksmo, tiem pirmoj vietoj subas, o dar geresnis derinys su elipsem palangej :D

Kiti nori muzikos, kokybes garso. Tada pirmoj vietoj kokybiski komponentai i prieki, geras stiprintuvas priekiui, nes tiesiai nuo grotuvo kokybisko garso nebus ir grotuvas. Tada garso/vibro izoliacija. Ir galiausiai subas zemiausiu dazniu atkurimui, nes komponentai gal tik nuo 80Hz groja. Subas tam, kad butu atkuriama visa dazniu juosta ir nesvarbu garsiai ar tyliai klausoma muzika. Galima ir komponentus padaryt, kad nuo zemiau grotu, bet reiks rimtesnio duru perdarymo ir vistiek nuo taip zemai kaip subas negros.
O siaip automobilis nedekinga vieta kokybiskam garsui. As renkuosi muzika klausyti per buitine aparatura, o automobilyje uztenka to kas originaliai yra, dabar ir originali aparatura dazniausiai gana nebloga.
Viskas tiesa, dar papildysiu, kad subas dedamas tam, kad galima būtų nuo priekinių kolonėlių nupjauti žemus dažnius, tada jos gros garsiau ir kokybiškiau.


Rodyti pranešimąSleeder, 2018-06-23 13:36, pasakė:

Nekursiu naujos temos noriu paklausti gal kas zinos:

Kokios masinos greiciau isyldo salona: mazos su mazu varikliu ar didesnis su didesniu varikliu.

I kokius modeliu galima montuoti nuotolini uzvedima

Lyginant benzą ir dyzelį - benzas šyla žymiai greičiau. Su dyzeliu žiemą važinėjant neilgus atstumus net nespėsi prišildyt salono.
Benzininių mašinų turėjau labai daug, nuo 1.4l iki 4.0l, nepastebėjau skirtumo tarp variklio tūrio. Čia jau labiau priklauso nuo pačio variklio konstrukcijos. Naujesni varikliai padaryti su didesniu naudingumo koeficientu, todėl atiduoda mažiau šilumos. Būna netgi tokių dyzelių, kurie niekada neužšils juos birbinant laisvom apsukom. Mažalitražiai benzininiai japonai šyla šiek tiek greičiau, nes daugumoje apsukos sukyla iki kokių 1700 ir šylant pamažu leidžiasi. BMW 6cil irgi greitai šyla, nes varikliai išskiria daug šilumos.
Aišku svarbiausias dalykas, kad būtų geras termostatas. Ir nejungti pečiuko kol nepašils variklis.

Dėl kėbulo tipo jeigu lyginti sedaną ir universalą skirtumas jausis tik galiniams keleiviams, eis šaltis iš bagažinės, priekyje skirtumo nėra. O jeigu tai koks minivenas su aukštom lubom jau skirtumas jaučiasi.

Nuotolinį užvedimą galima dėti į bet kurį auto, aišku kaina skirsis priklausomai kiek bus elektronikos kurią reikės apeiti. Su mechanine dėže turėsi palikinėti visada ant neutralios pavaros. Ir tokį auto lengviau pavogti. Geriau dėti Webasto, tik kainuoja nemažai ir žmonės skundžiasi didesnėm kuro sąnaudom, bet už komfortą reik mokėt. Aišku webastai reikės mažiau kuro nei tą patį laiką birbinant variklį ir pačiam varikliui sveikiau.

Padėsiu nupirkti automobilį Vokietijoje, Lietuvoje ir kitose šalyse: 24auto.lt


Narys yra atsijungęs GoodOne 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +38 -0
  • Pranešimai: 1288
  • Kartu nuo: 2014-10-17
  • Vardas:Konradas
  • Miestas:Kaunas

2018-07-11 22:36 (#42)

Ištiko bėdelė, nebepučia nei šilto nei šalto oro į saloną. Absoliučiai nedirba AC. Klaidos jokios scanneris nemeta. Tikrinau ežį ir pečiuko ventiliatorių, abu geri. Kur dar ieškoti problemos?

Ieškai pinginės savo kriptovaliutoms? Išbandyk BitPanda.com - registruokis jau dabar!


Narys yra atsijungęs Stanley 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +32 -0
  • Pranešimai: 4080
  • Kartu nuo: 2013-02-28
  • Vardas:Stanislovas
  • Miestas:Vilnius
  • Buvęs:Stas22

2018-07-11 22:56 (#43)

O ekranėlis rodo, į paspaudimus reaguoja? Ir kaip ežį tikrinai? :)

Padėsiu nupirkti automobilį Vokietijoje, Lietuvoje ir kitose šalyse: 24auto.lt


Narys yra atsijungęs GoodOne 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +38 -0
  • Pranešimai: 1288
  • Kartu nuo: 2014-10-17
  • Vardas:Konradas
  • Miestas:Kaunas

2018-07-12 03:02 (#44)

Rodyti pranešimąStanley, 2018-07-11 22:56, pasakė:

O ekranėlis rodo, į paspaudimus reaguoja? Ir kaip ežį tikrinai? :)

Ekranelis rodo viska, keitineja putimo padetis ir panasiai. Srote issibandziau gal 3 ezius, nei vienas neveike :)
Ieškai pinginės savo kriptovaliutoms? Išbandyk BitPanda.com - registruokis jau dabar!


Narys yra atsijungęs GoodOne 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +38 -0
  • Pranešimai: 1288
  • Kartu nuo: 2014-10-17
  • Vardas:Konradas
  • Miestas:Kaunas

2018-07-22 22:14 (#45)

Ką galėtumėt man patarti, susigalvojau padidinti galią (liaudiškai tariant "chipuoti") savo E46 320d. Visų pirma tai klausimas ar verta? Nesinori kad užlinktų variklis, nes visgi mašina ne pirmos jaunystės. Chipuoti galvoju tik pas Diesel Animals arba Startline, garažiukuose to daryti nesiruošiu. Saugu ir efektyvu išnaudoti variklio resursus taip ar geriau neinvestuoti pinigų?

Šį pranešimą redagavo GoodOne: 2018-07-22 22:16

Ieškai pinginės savo kriptovaliutoms? Išbandyk BitPanda.com - registruokis jau dabar!


Narys yra atsijungęs emporio 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +121 -0
  • Pranešimai: 2353
  • Kartu nuo: 2009-11-07
  • Miestas:LT

2018-07-23 21:40 (#46)

Rodyti pranešimąGoodOne, 2018-07-22 22:14, pasakė:

Ką galėtumėt man patarti, susigalvojau padidinti galią (liaudiškai tariant "chipuoti") savo E46 320d. Visų pirma tai klausimas ar verta? Nesinori kad užlinktų variklis, nes visgi mašina ne pirmos jaunystės. Chipuoti galvoju tik pas Diesel Animals arba Startline, garažiukuose to daryti nesiruošiu. Saugu ir efektyvu išnaudoti variklio resursus taip ar geriau neinvestuoti pinigų?

Nezinau man tie visi chipavimai totalus gaidingas... Paskiau vazineja uzjuodusiom siknom ir tik spustelejus juodu sleifu. Principe jei mechanika tai kencia sankaba, jei automatas tai jam papildoma apkrova. Jei truksta galios negeriau pirkt iskart didesnes kubaturos auto? Nes eGZpertai sakys tai tik programa pakeista, daug zvitresne auto ir sanaudos mazesnes, bet realiai jei ne balvonai bet rimti inzinieriai paskaiciavo taip ant turimos kubaturos, tai nafik zagint ta masina ir spaust is sudo vaska? Bet jei nera bablo rimtesniam agregatui, gal tada tokia alternatyva jusu supratimui ir gerai. As uz viska stock gamykliskai ir bet koks tiurlingas man minusas. Bet cia tik mano nuomone :)

Šį pranešimą redagavo emporio: 2018-07-23 21:41



Narys yra atsijungęs Smart24 

  • Dažnas dalyvis
  • AkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +1 -0
  • Pranešimai: 417
  • Kartu nuo: 2017-01-11

2018-07-23 23:40 (#47)

Na tas teiginys kad kencia sankaba ir greiciu deses nelabai teisingas. Jei protingai padaro tai sukimo momentas buna biski aukstesnese apsukose tada ne taip skauda sankabai. Apibendrinant, per daug prievartaut neapsimoka nes prades viskas byret, jei proto ribose tai reik pagalvot ar apsimoka leist pinigus del 5kw.

Šį pranešimą redagavo Smart24: 2018-07-23 23:40



Narys yra atsijungęs wurm 

  • Naujas veidas forume
  • Akis
  • Grupė: Nariai
  • Atsiliepimai: +0 -0
  • Pranešimai: 49
  • Kartu nuo: 2018-05-28

2018-07-23 23:47 (#48)

Rodyti pranešimąemporio, 2018-07-23 21:40, pasakė:

Nezinau man tie visi chipavimai totalus gaidingas... Paskiau vazineja uzjuodusiom siknom ir tik spustelejus juodu sleifu. Principe jei mechanika tai kencia sankaba, jei automatas tai jam papildoma apkrova. Jei truksta galios negeriau pirkt iskart didesnes kubaturos auto? Nes eGZpertai sakys tai tik programa pakeista, daug zvitresne auto ir sanaudos mazesnes, bet realiai jei ne balvonai bet rimti inzinieriai paskaiciavo taip ant turimos kubaturos, tai nafik zagint ta masina ir spaust is sudo vaska? Bet jei nera bablo rimtesniam agregatui, gal tada tokia alternatyva jusu supratimui ir gerai. As uz viska stock gamykliskai ir bet koks tiurlingas man minusas. Bet cia tik mano nuomone :)

Nu čia tai visiškas balvonas. Tu visiškai nesigaudai, kaip vyksta variklių, procesorių, bet ko gamyba. Yra kur kas pigiau kepti vieną modelį ir paskui apkarpyti, detuninti, what######ingever.

:D :D :D

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N20 oba, tas pats variklis, bet ant šitos "kubaturos" protingi inžinieriai paskaičiavo 115 kw, tai tik eGZPertai tunina iki 180 kw /sarcasm :D :D :D :D

top ######ing kek 💯/💯👌👌👌


Narys yra atsijungęs emporio 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +121 -0
  • Pranešimai: 2353
  • Kartu nuo: 2009-11-07
  • Miestas:LT

2018-07-24 16:16 (#49)

Rodyti pranešimąwurm, 2018-07-23 23:47, pasakė:

Nu čia tai visiškas balvonas. Tu visiškai nesigaudai, kaip vyksta variklių, procesorių, bet ko gamyba. Yra kur kas pigiau kepti vieną modelį ir paskui apkarpyti, detuninti, what######ingever.

:D :D :D

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N20 oba, tas pats variklis, bet ant šitos "kubaturos" protingi inžinieriai paskaičiavo 115 kw, tai tik eGZPertai tunina iki 180 kw /sarcasm :D :D :D :D

top ######ing kek 💯/💯👌👌👌

Su balvonais nesisvaidyk snargliau, ir drozk i garaza tiuninguot savo kregzdes ir chipsais serk. Ir ne man, o savo draugeliam su lamos sukuosenom aiskink koks tu rimtas specas.

Man asmeniskai chipuota masina yra minusas, perkant iskart atkristu, nes iskart toks vaizdas kad pacuko drakoninta. Nors jei pas tave kalba sukasi apie golfus kregzdes ir betmenus, tai senoms masinoms tas chipas px, svarbu jum geriau eina. As iskart geriau su atitinkamu varikliu pirkciau be aftermarketo tiurlingu. Kiekvienam savo.


Narys yra atsijungęs GoodOne 

  • Užkietėjęs dalyvis
  • AkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +38 -0
  • Pranešimai: 1288
  • Kartu nuo: 2014-10-17
  • Vardas:Konradas
  • Miestas:Kaunas

2018-07-24 21:23 (#50)

Rodyti pranešimąemporio, 2018-07-24 16:16, pasakė:

Su balvonais nesisvaidyk snargliau, ir drozk i garaza tiuninguot savo kregzdes ir chipsais serk. Ir ne man, o savo draugeliam su lamos sukuosenom aiskink koks tu rimtas specas.

Man asmeniskai chipuota masina yra minusas, perkant iskart atkristu, nes iskart toks vaizdas kad pacuko drakoninta. Nors jei pas tave kalba sukasi apie golfus kregzdes ir betmenus, tai senoms masinoms tas chipas px, svarbu jum geriau eina. As iskart geriau su atitinkamu varikliu pirkciau be aftermarketo tiurlingu. Kiekvienam savo.


Tai del to ir ruosiuosi vezt pas specus kelt galią, ne šiaip kokiam garažiuke kompą pasijungus įrašinėt programą. Man atrodo pats gamintojas kurdamas variklius palieka kažkokį rezervą, kurį ir išnaudoja vadinami chipuotojai. :)
Ieškai pinginės savo kriptovaliutoms? Išbandyk BitPanda.com - registruokis jau dabar!


Narys yra atsijungęs Stanley 

  • Forumo senbuvis
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • Grupė: Patvirtinti nariai
  • Atsiliepimai: +32 -0
  • Pranešimai: 4080
  • Kartu nuo: 2013-02-28
  • Vardas:Stanislovas
  • Miestas:Vilnius
  • Buvęs:Stas22

2018-07-29 16:10 (#51)

Pigus čip tuningas tik paaštriną gazą ir atrodo, kad mašina geriau traukia, nors iš tikro pagreitis nepagerėja, o tik palieka juodų dūmų debesį nuodydamas aplinką.
Rimtas čip tuning kainuoja nemažai, atvažiavus į kontorą tavęs iškarto klausia ar nori visiškai saugiai, ar proto ribose ar unlimited, bet paskutiniu atveju jie jau neatsako net jeigu dar servise sprogs variklis. Visus parametrus suvedinės gyvai, po to nebus jokių dūmų. Bet kad pradės byrėt smagračiai ir granatos - nenustebk ;)
Šiaip daugelis variklių yra apriboti visų pirma dėl ekologijos. Taip pat norint paleisti į rinką du skirtingos galios variklius gamintojams labiau apsimoka gaminti vieną variklį ir kai kuriems apriboti galią programiškai, negu statyti antrą atskirą konvejerį ir gaminti kitą variklį.
Padėsiu nupirkti automobilį Vokietijoje, Lietuvoje ir kitose šalyse: 24auto.lt


Pasidalinti šia tema:


  • (3 Puslapiai)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Jūs negalite kurti naujos temos
  • Jūs negalite atsakyti į šią temą

1 nariai(-ų) skaito šią temą
0 nariai(-ių), 1 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)


Užklausų vykdymo statistika

  • Dabar yra: 2018-10-24 04:55

Tas nuostabus prisijungimo momentas


Prisijungimo nustatymai