Pereiti prie turinio

LPExpress neina prisijungti


Rekomenduojami pranešimai

Gal kas kokį pažįstamą turit iš LPExpress IT ? Esmė, kad Pildyk supjovė grybą ir negaunu jokių SMS, o el paštas, prie kurio priregistruota savitarna, neveikia. Greičiausiai siuntinys parėjęs, nes laukiu nuo praeitos savaitės galo. Skambinau į pagalbą tai visus duomenis susakiau ir nežino ką daryti, nelabai pagalba sakyčiau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas kokį pažįstamą turit iš LPExpress IT ? Esmė, kad Pildyk supjovė grybą ir negaunu jokių SMS, o el paštas, prie kurio priregistruota savitarna, neveikia. Greičiausiai siuntinys parėjęs, nes laukiu nuo praeitos savaitės galo. Skambinau į pagalbą tai visus duomenis susakiau ir nežino ką daryti, nelabai pagalba sakyčiau :)

gal ir kvailas klausimas, bet ar tikrinai sekimo kodą?

prieš savaitę turėjau įviki, kai lpexpress siuntinys buvo idėtas siųsti šeštadieni naktį, ir į gavėjo paštomatą buvo idėtas tik penktadieni

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal ir kvailas klausimas, bet ar tikrinai sekimo kodą?

prieš savaitę turėjau įviki, kai lpexpress siuntinys buvo idėtas siųsti šeštadieni naktį, ir į gavėjo paštomatą buvo idėtas tik penktadieni

 

Nėra sekimo kodo. Neregistravo siuntos ir išsiuntė taip iš užsienio (genijus) į mano paštomatą (t.y mano unikalų paštomato kodą)

 

Esmė, kad Pildyk sako, kad jo pas jų sutrikimas buvo, bet SMS žinučių, kurių negavau - nebeįmanoma gauti.

 

Paštas sako, kad nieko neina padaryti ir kažkokių būdų persiųsti SMS ar email nėra. Tai kam tas unikalus vartotojo paštomato kodas + telefono adresas neįsivaizduoju. :)

 

Gaunasi, kad nurašyta ta siunta. :)

Redagavo ReborN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nėra sekimo kodo. Neregistravo siuntos ir išsiuntė taip iš užsienio (genijus) į mano paštomatą (t.y mano unikalų paštomato kodą)

 

Esmė, kad Pildyk sako, kad jo pas jų sutrikimas buvo, bet SMS žinučių, kurių negavau - nebeįmanoma gauti.

 

Paštas sako, kad nieko neina padaryti ir kažkokių būdų persiųsti SMS ar email nėra. Tai kam tas unikalus vartotojo paštomato kodas + telefono adresas neįsivaizduoju. :)

 

Gaunasi, kad nurašyta ta siunta. :)

aš nemanau kad paštomatai turi savo unikalius adresus, kuriuos galėtų priimti kaip įpastus siuntinius siųstus ne per paštomatų sistemą.

Čia atrodo kažkas itartina. Siuntėjas patikimas 100% ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš nemanau kad paštomatai turi savo unikalius adresus, kuriuos galėtų priimti kaip įpastus siuntinius siųstus ne per paštomatų sistemą.

Čia atrodo kažkas itartina. Siuntėjas patikimas 100% ?

Pasiskaičius jų FAQ pasirodo Lpexpress suteikia tokią galimybę ir jau seniai (nuo 2015). Tam imamas papildomas 0,99€ mokestis. Nuoroda

Ten pat parašyta:

Kas bus, jei siuntos neatsiimsiu per nustatytą terminą?

 

Per 72 val. terminą iš gavimo terminalo gavėjo neatsiimama siunta iš terminalo išimama ir saugoma AB „Lietuvos paštas“ paslaugų teikimo vietoje 15 (penkiolika) kalendorinių dienų. Apie tai klientas informuojamas SMS žinute ir (ar) el. paštu. Dėl tokios siuntos atsiėmimo arba grąžinimo klientas privalo kreiptis į AB „Lietuvos paštas“. Siuntos saugojimo terminui pasibaigus siunta grąžinama Siuntėjui.

 

Tad temos autoriui reikia kreiptis į pašto skyrių, kuriam priklauso terminalas pagal adresą (o gal į centrinį miesto, tiksliai nežinau) ir klausti ar nėra saugoma siunta. Turi atiduoti su asmens pažymėjimu, jeigu nepatingės paieškoti.

Redagavo TomasUr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tokiu atveju, siuntinys paštomate saugomas apie savaitę, po kurio grąžinamas į vietinį paštą, o jis savo ruoštu išsiunčia pranešimą lapeliu arba sms, apie gautą siuntą, kurią galės pasiimti įprasta tvarka iš pačio vietinio pašto skyriaus

Redagavo Tmaster
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tokiu atveju, siuntinys paštomate saugomas apie savaitę, po kurio grąžinamas į vietinį paštą, o jis savo ruoštu išsiunčia pranešimą lapeliu arba sms, apie gautą siuntą, kurią galės pasiimti įprasta tvarka iš pačio vietinio pašto skyriaus

 

Tai va, kad iš pašto pusės tai kaip visada - nėra kodo, nieko nepadėsim, nors duodu unikalius savo paštomato duomenis. Tiesiog, man atrodo, kad paimtu IT koks asmuo ir per minutę surastų viską ar persiųstų per naujo :)

 

Iš tele 2 pusės - užregistravo technikams, buvau salone tai pirmą kartą mato, kad negaunu SMS, bet eina išsiųsti, skambinti, priimti skambučius ir t.t

 

O visos paskyros (email ir t.t) su numeriu susieti.

 

Ir pataikyk tu taip :)

Redagavo ReborN
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...