Pereiti prie turinio

Ar įmanoma susigrąžinti dingusią lp express siuntą arba gauti kompensaciją


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, per n metų siuntų siuntimo per lp express terminalus, pirmą kartą įvyko situacija, kad savaitę nejudėjusi siunta galiausiai įgavo statusą ‘siunta dingo’. Net nemaniau, kad tokie statusai egzistuoja 🙂

Kadangi tą sužinojau jau po darbo laiko valandų, įdomu, ko tikėtis, nes lyg ir esu matęs kažkada forume temų, kai žmogus dalinasi patirtimi dėl dingusios siuntos.

Dar įmanoma kažkaip prašyti, kad sandėly ieškotų tos siuntos? Ir ar priklauso kažkokia kompensacija, jeigu atsakymas bus, jog niekuo padėti negali?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man su Omniva bent kas porą mėnesių dingsta. 

Šiuo atveju 3 siuntos tą patį vakarą siųstos "dingo", klientai gavo pranešimus, kad "dežutė buvo tuščia". Paskambinau išsiaiškinti, tai sakiau, kad jeigu netiki - gali pasižiūrėti kamerų įrašus. Tai patviritno, kad jų darbuotojų kaltė ir bla bla bla. Šį kartą atsirado. Aną kartą neatsirado, tai nusiunčiau banko išrašą - kiek man žmogus vedė pinigų ir tiek pervedė jie man. 

Nežinau kaip būtų, jeigu pvz man pinigus pervedė žmogus A, o siunčiu žmogui B. Kiek vargo būtų norint gauti pinigus. 

EDIT: Tai LP express, manau, kad tas pats bus.

Redagavo aiwarazass
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 19 minučių, aiwarazass parašė:

Man su Omniva bent kas porą mėnesių dingsta. 

Šiuo atveju 3 siuntos tą patį vakarą siųstos "dingo", klientai gavo pranešimus, kad "dežutė buvo tuščia". Paskambinau išsiaiškinti, tai sakiau, kad jeigu netiki - gali pasižiūrėti kamerų įrašus. Tai patviritno, kad jų darbuotojų kaltė ir bla bla bla. Šį kartą atsirado. Aną kartą neatsirado, tai nusiunčiau banko išrašą - kiek man žmogus vedė pinigų ir tiek pervedė jie man. 

Nežinau kaip būtų, jeigu pvz man pinigus pervedė žmogus A, o siunčiu žmogui B. Kiek vargo būtų norint gauti pinigus. 

EDIT: Tai LP express, manau, kad tas pats bus.

O, dekui už info.

Galvojau temoje daugiau bus pasisakiusių iš patirties. Gal vis dėlto nevyksta tai tiek dažnai. Bet ryt susiskambinęs su paštu pranešiu, ką sako.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-06-18 09:09, jkacinskas parašė:

Pasiskambinau į paštą. Reikia pildyti pretenziją ir tada dar bando ieškoti. Jei ne, grąžina pinigus pagal sąskaitą ar kitą dokumentą. Siuntos iki 500€ draustos. Tai tiek žinių 🙂 

Jei atgausi kompensaciją, būtų įdomu išgirsti. Pats laukiu kompensacijos už sunaikintą siuntą (dėžė sutraiškyta, prekė sugadinta). Tačiau jau trečia savaitė jokių naujienų. Reikės bandyti pasiskambinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-06-21 14:07, diablom parašė:

Jei atgausi kompensaciją, būtų įdomu išgirsti. Pats laukiu kompensacijos už sunaikintą siuntą (dėžė sutraiškyta, prekė sugadinta). Tačiau jau trečia savaitė jokių naujienų. Reikės bandyti pasiskambinti.

Negalesiu pasidalinti info, nes sekancia diena po pretenzijos uzregistravimo siunta stebuklingai atsirado 😄 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.