Pereiti prie turinio

10€ vertės dovanų kuponai Jūsų klientams +2€ komisinis Jums


Rekomenduojami pranešimai

www.magnetukas.lt teikia šviesolaidinio ir belaidžio interneto, išmaniosios televizijos bei mobilaus ryšio paslaugas.

Nusprendėme ieškoti naujų mobilaus ryšio klientų įsteigdami nemokamus dovanų kuponus Jūsų prekių/paslaugų klientams, bei galime simboliškai atsiskaityti su Jumis už kiekvieną sėkmingai atvestą klientą.

1761917873_Dovan_kuponas_v03_p11.jpg.f413d2a0e45df2cfac17d75c167ed7f3.jpg

Kaip mes tai įsivaizduojame?

  • atspausdiname ir atsiunčiame Jums tam tikrą 10€ vertės dovanų kuponų skaičių;
  • Jūs padalinate po vieną kuponą - vienam savo prekių/paslaugų klientui;
  • Jūsų klientas, gavęs Magnetuko dovanų kuponą iš Jūsų - gali jį išnaudoti užsakydamas bet kurį mobilaus ryšio BEST arba TOP planą Magnetuko svetainėje standartinėmis kainomis;
  • Jūsų klientas užpildo Magnetuko užklausos formą planui, pasirašo terminuotą arba neterminuotą sutartį su Magnetuku;
  • Magnetukas nemokamai atsiunčia Jūsų klientui SIM kortelę (jei reikia), aktyvuoja pasirinktą planą ir įkelia į kliento sąskaitą 10€ kreditą paslaugoms;
  • Jūsų klientas pradeda naudotis Magnetuko mobilaus ryšio paslaugomis, gauna sąskaitas iš Magnetuko (pradžioje - "nulines" o vėliau - su "eurais") ir jas apmoka;
  • Jūs gaunate simbolinį 2€ atlygį už kiekvieną Jūsų klientą, kuris sėkmingai aktyvavo dovanų kuponą, pasirašydamas terminuotą/neterminuotą sutartį su Magnetuku.

Kokia nauda Jums/Jūsų verslui?

  • galėsite nepatirdami jokių papildomų išlaidų pamaloninti savo klientus įteikdami klientui/Jums nemokamą Magnetuko dovanų kuponą;
  • sėkmingai išplatinus dovanų kuponus - gausite simbolinį atlygį už atvestus klientus iš Magnetuko, kurį galėsite išnaudoti užsakant betkokias Magnetuko paslaugas arba susikaupus 50€ ar didesnei sumai - galėsime pervesti šią sumą į Jūsų nurodytą banko sąskaitą (pagal Jūsų išrašytą s.f.).

Kokia nauda Jūsų klientui?

  • galimybė nemokamai ir pilna apimtimi išbandyti Magnetuko mobilaus ryšio paslaugas pagal pasirinktą planą;
  • išnaudojus dovanų kuponą galima be jokių netesybų atsisakyti Magnetuko paslaugų nesumokant Magnetukui nei vieno cento;
  • nemokamas pajungimas, nemokama SIM kortelė bei jos siuntimas, neterminuota/terminuota sutartis, galimybė perkelti turimą telefono numerį;
  • sudarant terminuotą 24 mėnesių sutartį - pirmi 3 mėnesiai nemokami, o dovanų kuponas naudojamas ketvirtam ir vėlesniems mėnesiams kredituoti).

Nenorime piktnaudžiavimo šiuo pasiūlymu - tad iš anksto numatėme tam tikrus apribojimus:

  • vieną dovanų kuponą bus galima panaudoti tik vieną kartą vienam numeriui/planui aktyvuoti;
  • panaudoti dovanų kuponą tam pačiam numeriui galima tik vieną kartą per 24 mėnesius;
  • dovanų kupono negalima naudoti kartu su nuolaidos kodu "uzdarbis.lt";
  • dovanų kuponų kiekis - ribotas;
  • kiekvienas dovanų kuponas turi unikalų numerį;
  • kiekvienas dovanų kuponas turi galiojimo datą;
  • pasiliekame teisę keisti/koreguoti šį pasiūlymą naujai išduodamiems dovanų kuponams, jeigu reali praktika parodys tam tikrus prastus rezultatus ir nepatenkins minimalių mūsų užsibrėžtų lūkesčių.

Jeigu susidomėjote - rašykite man PM arba klauskite šioje temoje.

Redagavo l781
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • l781 pakeitė pavadinimą į 10€ vertės dovanų kuponai Jūsų klientams +2€ komisinis Jums

Jei kažkam rekomenduoji Magnetuką - dideliausias dėkui! 

Nuo šiol yra galimybė gauti po 2eur už kiekvieną sėkmingą rekomendaciją. Sukauptą sumą už rekomendacijas galėsi išnaudot Magnetuko sąskaitos sudengimui arba jei suma susirinktų apčiuopiamesnė - galėtumėme netgi pavedimą tau padaryt sukauptai sumai!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai
2023-11-09 20:14, l781 parašė:

Pries 15 metu taip galvojom naujo verslo pavadinima ir sugalvojom: "Magnetuko internetas - traukia kaip magnetas". Dabar jau paslaugos/produktai, geografija ir visa kita - zenkliai issiplete... 🙂

Prekinis ženklas negali gimti iš nesusijusio žodžio esančio šūkyje. Pats prekinis ženklas turi turėti sąsają su produktu ar paslauga. Šūkis gimsta iš prekinio ženklo, ne atvirkščiai. Atėmus šūkį nesupranti kas tai yra. Paklausus 100 žmonių kokia įmonė vadinasi ''Magnetukas'', neivienas nepasakys, kad jie tikriausiai siūlo interneto/televizijos paslaugas ar kažką panašaus. Reikia imti kažką kas yra susiję ir iš to sukurti pavadinimą. Paimame žodį, kuris yra susijęs ir iš jo padarome prekinį ženklą, tada gauname: Logina, Netukas, Telanetas ir pan.

Žodis netas yra pavadinime, bet žmogus jo nepamatys nes nebuvo sukurtas unikalus prekinis ženklas, o panaudotas jau esantis žodis, kuris yra susijęs su daiktu neturinčiu nieko bendro. Šiuo atveju gali jį pabrėžti logotipe rašydamas ''magnetukas'' ar panašiai.

Tiesiog "MagNet" (MagNet Internetas ir Televizija, UAB MagNet) bei "Netukas" būtų geri variantai. Pirmas geriau skamba, bet antras neturi užimto domeno (galbūt savininkai parduotų nes jie pakeitė pavadinimą ir jiems to domeno nebereikia).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2023-11-09 23:38, Loganas parašė:

Pats prekinis ženklas turi turėti sąsąją su produktu ar paslauga.

Kur čia tokios taisyklės iškaltos ant akmens?

Vargšai Apple, Amazon ir panašūs smulkūs versliukai, kad šito nežino. Tikiuosi užklys į uždarbį paskaityti prekės ženklo kūrimo taisyklių ir greit pakeis savo nesąmoningus brandus į teisingus, gal tuomet mažiau žmonių į Apple Store eis pirkti obuolių sulčių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai
prieš 9 valandas, bratkax parašė:

Kur čia tokios taisyklės iškaltos ant akmens?

Vargšai Apple, Amazon ir panašūs smulkūs versliukai, kad šito nežino. Tikiuosi užklys į uždarbį paskaityti prekės ženklo kūrimo taisyklių ir greit pakeis savo nesąmoningus brandus į teisingus, gal tuomet mažiau žmonių į Apple Store eis pirkti obuolių sulčių.

Amazon - Amazonės Upė, Džiunglės, su logo dar pabrėžia "A to Z". Pats žodis yra trumpas, lengvai įsimenamas bei tu nesupainiosi su kita preke/paslauga. Pradžioje nebent galėjai galvoti, kad tai lokacija ar gentis, bet didesnė tikimybė jog tai bus kažkas kita.

Visokie Apple, Blackberry.

Dabar jie turi sąsają su savo produktu, tik tokiu atveju ją yra daug sunkiau sukurti. Nes tą tarpą turi pats užpildyti, organiškai tos asociacijos nėra.

Jei Uždarbio forumas būtų koks "Apelsinas", reikėtų labai daug darbo jog tai atsvertų. Lengvai įsimintinas, žaismingas pavadinimas. Bet prarandi daugumą klientų nes jie visai ne to ieško. Prarandi tuos klientus, kurie būtų atėję jei būtų buvęs naudojamas tinkamas pavadinimas.

Jei dabar forumas būtų "Apelsinas", tai nori prisiderinti, naudoji reikiamus akcentus dizaine ir dar labiau grimsti bei painioji klientą. Jei dizainas oranžinis - netinka nes ne apelsinus pardavinėji, koks juodas - vėl nesąmonė. Tai ties kuom akcentuojiesi kai tavo prekinis ženklas vaizduoja visiškai ką kitą? Gaunasi sviestas sviestuotas, tai yra išimtys ne standartinė praktika.

Pats prekinis ženklas iš savęs yra geras, bet susietas ne su tuo produktu ar paslauga. Jei dabar Magnetukas pradėtų siuvenyrus pardavinėti, tai jiems duotų labai daug. Nes tokiam tikslui tai būtų tobulas prekinis ženklas. Klaida ne tame jog pats iš savęs prekinis ženklas blogas, bet tame jog ne ten jį naudoji ir vietoj dviejų gerų prekinių ženklų, turi tik vieną. O toks vieno ženklo naudojimas retai pasiteisins, ypač Lietuvos rinkoje. O užsienyje tas pareikalautų daug pinigų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 8 minutes, Loganas parašė:

Amazon - Amazonės Upė, Džiunglės, su logo dar pabrėžia "A to Z". Pats žodis yra trumpas, lengvai įsimenamas bei tu nesupainiosi su kita preke/paslauga. Pradžioje nebent galėjai galvoti, kad tai lokacija ar gentis, bet didesnė tikimybė jog tai bus kažkas kita.

Visokie Apple, Blackberry.

Dabar jie turi sąsają su savo produktu, tik tokiu atveju ją yra daug sunkiau sukurti. Nes tą tarpą turi pats užpildyti, organiškai tos asociacijos nėra.

Jei Uždarbio forumas būtų koks "Apelsinas", reikėtų labai daug darbo jog tai atsvertų. Lengvai įsimintinas, žaismingas pavadinimas. Bet, prarandi daugumą klientų nes jie visai ne to ieško. Prarandi tuos klientus, kurie būtų atėję jei būtų buvęs naudojamas tinkamas pavadinimas.

Jei dabar forumas būtų "Apelsinas", tai nori prisiderinti, naudoji reikiamus akcentus dizaine ir dar labiau grimsti bei painioji klientą. Pats prekinis ženklas iš savęs yra geras, bet susietas ne su tuo produktu ar paslauga. Jei dabar Magnetukas pradėtų siuvenyrus pardavinėti tai jiems duotų labai daug. Nes tokiam tikslui tai būtų tobulas prekinis ženklas. Klaida ne tame jog prekinis ženklas blogas, bet tame jog ne ten jį naudoji ir vietoj dviejų gerų prekinių ženklų, turi tik vieną. O toks vieno ženklo naudojimas retai pasiteisins, ypač Lietuvos rinkoje. O užsienyje tas pareikalautų daug pinigų.

Nenoriu pritarti. Nebūtinai visi prekės ženklo pavadinimai turi atspindėti produktą, ir nebūtinai "ne vietoje" naudojamas pavadinimas pareikalaus daug pinigų. Jei niša perpildyta daugybe "generic" pavadinimus turinčių brandų, tai gal kaip tik geriau naudoti kažką išskirtinio, ką išgirdus pirmą kartą jau visada prisiminsi būtent dėl to, kad tas pavadinimas "nepritampa".

Gali pamiršti, ar pirkai automobilio padangas iš "Pigios padangos", "Geros padangos", "Padangų pasaulis", "Padangita" ir panašiai, bet jei pirksi padangas iš "Apelsinas" tai prisiminsi visam laikui 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Administratoriai
Prieš 14 minučių, bratkax parašė:

Nenoriu pritarti. Nebūtinai visi prekės ženklo pavadinimai turi atspindėti produktą, ir nebūtinai "ne vietoje" naudojamas pavadinimas pareikalaus daug pinigų. Jei niša perpildyta daugybe "generic" pavadinimus turinčių brandų, tai gal kaip tik geriau naudoti kažką išskirtinio, ką išgirdus pirmą kartą jau visada prisiminsi būtent dėl to, kad tas pavadinimas "nepritampa".

Gali pamiršti, ar pirkai automobilio padangas iš "Pigios padangos", "Geros padangos", "Padangų pasaulis", "Padangita" ir panašiai, bet jei pirksi padangas iš "Apelsinas" tai prisiminsi visam laikui 🙂

Turi prekinį ženklą "Apelsinas", kur galima jį panaudoti?

1. Maisto prekių parduotuvė, kavinė, sulčių baras - sėkmė garantuota, nereikia daug papildomų išlaidų.

2. Padangos - vietinė parduotuvė, vietoje to, kad sugalvotumei gerą prekinį ženklą, tu panaudoji "Apelsinas". Nors jį galėjai panaudoti/parduoti Nr.1 reikmėms. Dabar ne tik iššvaistai gerą prekinį ženklą, bet ir turi papildomų kaštų bei galvos skausmų jog jį panaudotumei ten kur jis neturėtų būti.

3. Investuoji didžiulius pinigus ir darbo jėgą jog įtikintumei pačią rinką jog Apelsino parduotuvių tinklas asocijuojasi su padangomis. Įmanoma tik kai tai nėra viena parduotuvė ir tai yra didelis verslas šalies/tarptautiniu mąstu.

Nr.1 bus daroma dažniausiai, retais atvejais Nr.3, Nr.2 yra visiška klaida.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rodosi beprasmė diskusija, nes pagal tokią logiką vėl grįžtam prie to, kad Apple iššvaistė gerą prekės ženklą - būtų bent jau sulčių spaudyklą atidarę, tai dabar normali didelė įmonė būtų su garantuota sėkme 🙂.

Iš kur čia tokios susikurtos taisyklės apie prekės ženklus? Skamba kaip iš planinės ekonomikos vadovėlio.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...