Pereiti prie turinio

Investavimas į autonuomą pietų Prancūzijoje

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Rašau su pasiūlymu investuoti.

Labai dažnai investuojama į fondus akcijas ar NT.

Mano pasiūlymas kiek unikalesnis, mes siūlome investuoti į automobilių nuomos verslą pietų Prancūzijoje.

Plačiau kad suprasti apie ką aš čia.

Atstovauju įmonę UAB Vėtris, kuri dirba po prekiniu ženklu:

Luxury Riviera Rental

www.luxury-rivierarental.com

Esame sportinių ir prabangių automobilių nuomotojai pietų Prancūzijoje.

Įmonė gana mažytė, veikia kiek daugiau nei 3 metus.

Didžioji dalis automobilių, kuriuos pamatysite puslapyje yra ne mūsų, o partnerių, su kuriais bendradarbiaujame ir nuomojame jų automobilius taip uždirbdami kelis procentus komisinių, tas pats su pervežimais automobiliais ar sraigtasparniais bei yachtų nuoma.

Nedidelė dalis automobilių tame sąraše yra mūsų nuomos pagrindu valdomi automobiliai, kuriuos jau patys subnuomojame savo klientams.

Tai ir yra esminis veiklos modelis iš kurio gaunamos pagrindinės pajamos ir pelnas.

Iki šiol visi mūsų automobiliai buvo valdomi subnuomos pagrindu, bet šiais metais jau esame pilnai ištestavę rinką, žinome kurie automobilaii yra patys paklausiausi ir neša daugiausiai pajamų todėl nusprendėme įsigyti savo automobilius, kas pelno maržą padidintų dar per gerus 20%.

Todėl ieškome investuotojų, kurie norėtų uždirbti 16% metinių palūkanų ir galėtų investuoti nuo 5000€.

Tam paruošėme ir puslapį, kur galima detaliau susipažinti su projektu, ten rasite automobilius, kuriuos esame nuomavę ir kiek iš jų uždirbome. Taip pat tuos, kuriuos planuojame šiam sezonui įsigyti.

Bendrai ieškoma investicija nėra didelė, šiuo metu reikia 25 000€ kurie būtų skirti dviejų automobilių įsigijimui.

Jeigu matysime kad investuoti norinčių yra daugiau, tuomet rinksime papildomus 40 000€ Bentley Continental GTC. (Nors šiuo metu jis yra 2025 metų planuose)

Pati įmonė veikia jau 3,5 metų.

O konkrečiai šią veiklą vykdome kiek daugiau nei 2 metus. Visa šis laikotarpis buvo pelningas, ir stebint įmonės augimą galima pastebėti, kad kiekvienais metais įmonė auga mažiausiai du kartus.

2023 metų balansas dar nėra priduotas tačiau kiekvienam norinčiam investuoti galėsime jį atsiųsti.

Kiekvienas investuotojas kaip garantą gaus akcininko/vadovo(mano) asmeninį laidavimą plius įmonės akcijų emisiją pagal opciono sutartį, kurioje bus įsipareigojimas tas akcijas išpirkti po sutarties laikotarpio.

Reziumuojant:

Min investuojama suma: 5000€

Min laikotarpis: 1 metai

Metinės palūkanos: 16%

Visi kontaktai puslapyje:

Taip pat galite rašyti į PM

Arba skambinkite

+370 612 12261

prieš 6 valandas, sydzei parašė:

tai realiai įmone neownina jokių automobilių, bankroto atvėju nebūtų ką išparduot ir atsimest skolą investuotojams?

Sveiki,

Na taip, jeigu visgi įvyktų bankrotas greičiau nei bus išpirkti tie automobiliai, tuomet skolas tektų apmokėti man asmeniškai, nes kaip ir minėjau, pasirašome dar ir mano kaip akcininko laidavimą, kad būtų patogiau tai jis yra neginčijamo vekselio forma, kurį pakanka nešti į teismą ir skolą priteisia be jokių klausimų.

prieš 3 valandas, Lafas parašė:

25.000€ ir dar du auto tai čia Dacia? Ar Opel Corsa pirks jūsų prabangių auto įmonė?

Dar gal ir KIA kokia išeitų 🙂
Na o jeigu rimtai, tai pinigai bus naudojami įsigyti Range Rover Sport ir BMW M850, ne visiškai naujiems, 2021 metų.

Atrašyta (redaguota)
prieš 6 valandas, Tmaster parašė:

mjo, čia ne investavimas o tiesiog paskola.

Sutikčiau, jei tik automobilius pirkčiau savo vardu, ir pasirašytume panaudos sutartį su išpirkimo galimybe, kai atgausiu ir "investicija" ir gražą

Sveiki,

Šitas pasiūlymas skamba puikiai.

Kalba eina apie 2021 metų automobilius Range Rover Sport ir BMW M850

Jeigu domintų toks variantas, galime persikelti į PM ir plačiau aptarti galimybes.

Redagavo Bornas312
Prieš valandą, Bornas312 parašė:

Sveiki,

Šitas pasiūlymas skamba puikiai.

Kalba eina apie 2021 metų automobilius Range Rover Sport ir BMW M850

čia aš rašiau kas būtų jei būtų. auto dalykai visiškai ne mano sritis. mano manymu jums pagelbėtų ilgalaikė auto nuoma, bet greičiausiai 20% graža būtų pernelyg menka, kad padengtų eksploatavimą. Kas reiškia, kad atsipirkimas niekada neivyks.

prieš 3 valandas, Bornas312 parašė:

Sveiki,

fizinio asmens bankrotas ir baigtas kriukis 🙂

Dalintis kituose puslapiuose

2 metai vykdoma, atsiliepimai du, tiepatys pono zbygnevo ir Manto Pempės, locationas per googleview tiesiog oro uosto aikštelės įvažiavimas, googlelens naudojamas nuotraukas atranda delfi portale ir feisbuke, signalizaciju specuose 😄 Auto parkas milijoninis, pelnas kasmet auga sparčiai, bet ieškom 25k€. Nu žodžiu, aiškiau nebūna.

Atrašyta (redaguota)
prieš 19 valandų, kode parašė:

Nelabai suprantu ar nebuvo skaitytas tekstas ar specialiai bandoma žmones klaidint, dėl to milijoninio parko, nes labai aiškiai rašau, kad tai būtų pirmi nuosavi automobiliai, kolkas visi valdomi automobiliai yra išnuomoti iš partnerių, o visi kiti esantys puslapyje yra subnuomojami prie jų net neprisiliečiant už komisinius iš vietinių auto nuomų.

Suma, tik 25k reikalingi todėl, kad bus naudojamos ir savos lėšos, ir banko pinigai, kadangi likusią automobilio kainos dalį lizinguosimės.

Oro uosto lokacija nurodyta dėl to, kad fizinės vietos automobiliui atsiimti neturime, o neturime todėl, kad ji nėra reikalinga, kadangi tai yra premium lygio paslauga, ir automobiliai yra pristatomi klientui tiesiai į oro uostą, viešbutį ar atostogų villą.

Redagavo Bornas312
prieš 5 valandas, Bornas312 parašė:

Čia tik keli pastebėjimai sukėlę įtarimą, jeigu kažką sudomins investuoti bent 5k€, tai manau užteks ir košės galvoj stipriau pasidomėti.

Dalintis kituose puslapiuose

Tai jau buvo pries metus ar daugiau sitie. Tik kitas zmogus ieskojo investicijos man regis.

Ar tada nebuvo jog siule nupirkti auto ir atiduoti jiems nuomai ? Ta prasme grynai uz tai celefono zmona ir ji pati teismas teise.

As jei svarstyciau investuoti i juos tai:

1. Auto isigijimo aiskumas: nes kolkas ir savi ir investuoti ir banko ir dar lizingas.. kazkokia painiava ar cia 80% auto vertes renkama, ar pradiniam lizingo dar bandoma surinkt.. is kur, ant ko ir pns.

2. Auto nuomos veiklos auditas. Man rimtu klausimu kyla kodel lietuviska imone tam naudojama, ar teisingai mokami mokesciai, ar visos lesos apskaitomos imonei ar cashu imamos.

3. Viskas to good to be true.. nes pasakojama jog tik masinos reikia ir uzdirbsim tukstancius. Bet nekalbama apie kaip pritraukiami klientai.. dazniausiai verslui sudetingiausia ne gelezi tureti, bet pritraukti klienta. Tikrai jei ten easy nuomojasi tai vietoje pilna konkurencijos ir per pora metu uzsidaro tas easy.

Panasiau ne investicija, o tik paskola su nt ikeitimu.

2024-02-07 21:38, TEGAS parašė:

As jei svarstyciau investuoti i juos tai:

Panasiau ne investicija, o tik paskola su nt ikeitimu.

Labas,

Taip, 2022 metų vasarą ieškojom investicijos, tuo metu buvome neseniai pradėję, dar neturėjome rimtos veiklos istorijos, tai net nesitikėjome kad kažkas skolins pinigų, o ir lizingo tokios vertės automobiliams naujai įmonei niekas duoti nenorėjo, tai siūlėme variantą išnuomoti automobilį(kadangi tuo metu su vienu verslininku Lietuvoje taip ir darėme ir šis variantas yra maksimaliai saugus investuotojui, nes turtas priklauso jam, draustas nuo visų nelaimių ir tt, ko pasekoje ta rizika lieka tik praktiškai automobilio nusidėvėjimo)

Deja bet šiuo mano pasiūlymu niekas nepasinaudojo, tai prasisukome su savomis lėšomis.

Dėl celofano komentaro, net nzn ką ir atsakyt, jį juk teisė, nes tos mašinos dingo, ne todėl, kad jas jam kažkas išnuomavo 🙂

1. 25 000€ bus naudojami kaip dalis pradinio įnašo, kitą dalį dengsime mes patys, na ir likusią dalį lizinguosimės. Taip pat iš savo lėšų finansuosime pratęstą automobilių garantiją ir GAP draudimą taip susidėdami visus saugiklius, kad gedimų ar avarijos atveju nebūtų prarasti nei mūsų nei investuotojų pinigai.

2. Nuspręsta veiklą vykdyti su Lietuviška įmone buvo todėl, nes startas buvo gana sunkus ir neturėjome didelių investicijų, tai tiesiog buvo pigiau ir gerokai paprasčiau gauti prancūzišką VAT kodą, nei kad registruoti ten įmonę ir mokėti buhalterei už apskaitą, kuri brangesnė nei LT, taip pat gerokai optimaliau yra mokėti mokesčius Lietuvoje, kadangi mokesčiai už darbuotoją, bei pelno mokestis mūsų šalyje yra mažesnis. Na o ir veikla iš esmės yra vykdoma iš Lietuvos, ir įstatymiškai Lietuviška įmonė gali laisvai vykdyti veiklą visoje europos sąjungoje, jeigu turi tos šalies VAT kodą ir parduodamas prekes ar suteikdamas paslaugas toje šalyje susimoki VAT, tai iki kol įmonei nėra poreikio samdyti vietinius darbuotojus, tol apie Prancūziškos įmonės kūrimą nesvarstome.

3. Na, čia jau yra "know how" 🙂 Kaip ir minėjau veikiam truputį daugiau kaip pora metų, su klientų suradimu jokių bėdų neturime, todėl apie tai ir nekalbame. O vat automobilių trūkumas kaip ir yra, tiek kiek su dabartiniu reklamos biudžetu surandame klientų dar būtų galima išnuomoti 2-3 kart daugiau automobilių nei turime. Tai esame jau išsinuomavę keletą automobilių šiam sezonui, pasidengę viso sezono nuomos kaštus už gyvenamą vietą, o dabar ieškome tiesiog variantų kaip tą parką pasididinti, nes yra daug žmonių, kuriems vasarą tų automobilių reikės - jau nekalbu apie grįžtančius klientus, kurie kiekvienais metais atostogauja ar kitais reikalais būna Rivjeroje.

Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.
  • Dabar naršo   0 narių

Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...