Pereiti prie turinio

Pirkto Subaru problemos


Rekomenduojami pranešimai

Prieš 40 minučių, Kysukas parašė:

kai zinai virtuve is vidaus

Viskas tuo pasakyta, pats ten dirbi, greičiausiai ne meistru, o kokiu vadybininku ar vadovu ir bandai išgirti savo darbovietę lyg tai būtų kažkokia pasakų šalis, kur atvažiuoji, burtų lazdele pamoja ir mašina pavirsta į naują 😄 Nors realiai daro tą patį ar net mažiau nei normalūs servisai, tik 10 kartų brangiau. Bet reikia jus pagirt, esat geri pi*dukai, nes nemažai žmonių jūsų pasakomis tiki ir važiuoja pas jus su senom mašinom. Nors gal važiuoja mažiau jei tenka per forumus save girt? 😄 
Pažįstu ne vieną žmogų dirbantį atstovybėje, taigi vidinę virtuvę irgi žinau. Taip pat žinau kelis tam tikrų markių guru (markių neminėsiu), tai jiems veža atstovybės taisyt gedimų, kurių pačios nesutaiso. Manau ir daugiau markių taip daro. Žinoma žmogui išrašo kelis kartus didesnę faktūrą nei servisui. Tai kam važiuot į atstovybę jei gali važiuot tiesiai į servisą? Ar bandysi vartytis ir sakysi taip nebūna? 😄 
O grįžtant prie suvedimo, tai yra idealūs matmenys tarkim 0 ir yra žalia zona, kuri gan plati, pvz., +-0,05. Atstovybėj studentas suves vieną pusę -0,04, kitą +0,03, svarbu aparatas žaliai rodo, o profesionaliam servise suves kuo arčiau nulio arba kaip jau sakiau padarys kelių sekundžių korekcijas pagal mašiną. Jeigu mašina senesnė, spyruoklės pasėdusios arba žeminta, tai išvirtimas bus didesnis, gal net ir už žalios zonos ribų, taigi ir suvedimą reikės koreguot pagal tai. Arba jeigu praeitą sezoną padarė suvedimą pagal stendą, tas pats žmogus atvažiuoja vėl, meistras pasižiūri jo padangas, jeigu mato, kad nusidėvėjusios nelygiai (gal žmogus krovinius vežioja), tai padaro korekcijas pagal tai. Jeigu tokių dalykų nežinai, tai jau rodo tavo atstovybės kompetenciją. Vietoje to, kad tiesiog profesionaliai atlikti darbą - geriau samdyti studentus, bet girtis kažkokiais stendais už dešimtis tūkstančių 😄 Nors dėl jų irgi abejočiau. Dviejuose servisuose padarė suvedimą, abiejuose stendai rodė identiškus rezultatus, mašina važiavo idealiai, padangų nevalgė. Bet kai pirkėjas nuvežė pasitikrinti į atstovybę, kur taip pat ir suvedimą pažiūrėjo - ten jau neva visa važiuoklė kreiva 😄 Tai sakysi, kad abiejuose servisuose vienodai blogai rodė aparatai? 😄 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-03-12 16:46, Lafas parašė:

😄 tiek metų aš su auto ir salonais pradirbęs žinau savo. Iš gatves yari nuvežus į Toyota saloną pakeisti lempute paprašė 80€ ,, grynais,, nes bus pigiau. O lempute pakeist patys žinot kiek kainuoja 5€-10€

Kuri čia Toyota atstovybė siūlė už tiek pasikeisti? Ten pačiam nėra ką veikti su Yaris lemputėmis, jei rankos smulkesnės. Mažesnius aptarnavimus su visom medžiagom atlieka už maždaug 180 EUR C-HR'ui, o čia tiek paprašė už lemputės keitimą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...