Pereiti prie turinio

Pirkto Subaru problemos


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, pries menesi pirkau subaru legacy 2010. Siandien jau pravaziavau 4k. Pradejo kaisti variklis, burbuliuoti antifryzas. Nuvariau į subaru centra dabar priduoti o rytoj bus tikslus atsakymas. 
Sake 90% proc kad tarpine kas reiskia 1500€.

 

Blogiausiu atveju kokie zingsniai? Kokia tikimybe gauti uz tvarkymus. Siaip pirkta is imones, gerai zinomos am.bi.   o….

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Lost159 parašė:

Sveiki, pries menesi pirkau subaru legacy 2010. Siandien jau pravaziavau 4k. Pradejo kaisti variklis, burbuliuoti antifryzas. Nuvariau į subaru centra dabar priduoti o rytoj bus tikslus atsakymas. 
Sake 90% proc kad tarpine kas reiskia 1500€.

Blogiausiu atveju kokie zingsniai? Kokia tikimybe gauti uz tvarkymus. Siaip pirkta is imones, gerai zinomos am.bi.   o….

ar tos įmonės specializacija dėvėtų auto pardavimas? Jei taip, tada kaip ir priklausytų 3mėn garantija, nes kadangi jos verčiasi auto pardavimu, negali nežinoti apie defektus, kuriuos turėtų lopyti per garantinį laiką.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 52 minutes, Tmaster parašė:

ar tos įmonės specializacija dėvėtų auto pardavimas? Jei taip, tada kaip ir priklausytų 3mėn garantija, nes kadangi jos verčiasi auto pardavimu, negali nežinoti apie defektus, kuriuos turėtų lopyti per garantinį laiką.

Gal gali numesti kur numatyta jei specializacija devetu auto pardavimas turi taikyti default 3 menesiu garantija ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, TEGAS parašė:

Gal gali numesti kur numatyta jei specializacija devetu auto pardavimas turi taikyti default 3 menesiu garantija ?

 

Under EU law, you have minimum two years to invoke guarantee if the product you purchased turns out to be faulty or not as advertised. The guarantee period may be reduced to no less than one year for a used vehicle. This should be made clear to you at the time of purchase. 

If the defect appears within the first 6 months of use, it is presumed that it existed at the time of the delivery and only became apparent later. 

After 6 months, you can still invoke the guarantee but, if the dealer contests that the defect existed from the start, you may have to prove it, probably by involving a technical expert. 

When you discover a technical problem, you are required to notify the seller as soon as possible but not later than two months. 

You should contact the seller first to check that they agree to your taking the car to a local garage for repairs. This is generally not a problem for new cars, but can be for second-hand cars.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sunku bus įrodyti, jog čia buvo paslėptas defektas, mašinai 14 metų ir tie rimtesni remontai tik prasideda, nebent tau priklauso kažkokia garantija, tada gali bandyti. O už tarpinės keitimą 1.5k yra kosmosas, laisvai galima pasikeisti už ~500€, galvos nuėmimas, uždėjimas kainuoja 250€, tarpinė apie 50€ iš kur jie tas 1.5k priskaičiavo 😄

Bet praktika rodo, kad dyzeliam dažniau būna tarpinės bėda, kuomet benzams dažniau skyla blokas, kas yra varyklio keitimas 😕

p.s. jei važinėjai užkaitęs, ieškok varyklį.

Redagavo wwwutglt
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 7 valandas, s3cr3t parašė:

Under EU law, you have minimum two years to invoke guarantee if the product you purchased turns out to be faulty or not as advertised. The guarantee period may be reduced to no less than one year for a used vehicle. This should be made clear to you at the time of purchase. 

If the defect appears within the first 6 months of use, it is presumed that it existed at the time of the delivery and only became apparent later. 

After 6 months, you can still invoke the guarantee but, if the dealer contests that the defect existed from the start, you may have to prove it, probably by involving a technical expert. 

When you discover a technical problem, you are required to notify the seller as soon as possible but not later than two months. 

You should contact the seller first to check that they agree to your taking the car to a local garage for repairs. This is generally not a problem for new cars, but can be for second-hand cars.

Nuoroda i pilna teksta ? 

Ir minima defect. Ta prasme nera kad default visi gedimai remontuojami.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4k km pravažiuota. čia atstumo prasme iki Prancūzijos ir atgal. Honestly, ne kiekvienas 2010 metų automobilis tokią kelionę suvažinėtų be problemų. Per metus tokiu tempu važiuojant, beveik 50k km būtų nuvažiuota. jei per mėnesį būtum nuvažiavęs 15k, tokia tema būtų irgi sukurta? kur ta riba, kai nustojama kaltint pardavėją dėl kiekvieno nutikusio gedimo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

4000km tikrai per ilgas atstumas, kad kaltint pardavėją, jei būtų tarpinės defektas, tai būtų pasireiškę jau važiuojant namo. Nebent jie suteikė garantiją, kaip dabar madinga. Bet tokiu atveju reikia kreiptis į pardavėją, o ne atstovybę. 
1500€ už tarpinės keitimą yra daug net turint omenyje tai, kad ten dvi galvos (juk nežinosi po kuria galva tarpinė prakiuro). Kam jūs į tas atstovybes važinėjat nesuprantu. Lietuvoj pilna Subaru meistrų, pas kuriuos pačios atstovybės patyliukais varo mašinas kur pačios nesugeba suremontuot. 
Klausimas koks Legacy variklis, 2.0, 2.5 ar H6 3.6? Jei paskutinis, tai jį vistiek reik išiminėt iš mašinos, kad periodiškai sureguliuot vožtuvus, tai kai variklis gulės ant stalo ten jau bus ne tiek ir daug papildomo darbo galvoms nuimt. Prie to pačio ir grandinę pasižiūrėsi. Jei 4cil variklis, tai bus proga diržą pasikeist. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei 4000km/1 menesis yra tas atstumas, kuris yra ‘tikrai per ilgas’ suteikti garantija, autoverslu uzsiimancios imones, (tarkime auto profesionalo) tai tik galima daryti prielaida, koki slamsta pardavinejate ir siulote klientams patys. 😆

Su ta islyga sutikciau, jei kalba eitu apie kazkoki retro 100 metu senumo automobili, kuris jau pradejes dezintegruotis, ir vaziuoti jam nevalia, bet tikrai ne 2010 automobiliui.

Jei zmogus modifikavo automobili, kapitaliai, kaip kad pakeiciant kuro rusi/sistema, tai zinoma - jokios cia garantijos ir neverta tiketis, nors apie dujas nieko nemaciau (nebent praleidau).

 

 

Redagavo s3cr3t
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, s3cr3t parašė:

Jei 4000km/1 menesis yra tas atstumas, kuris yra ‘tikrai per ilgas’ suteikti garantija, autoverslu uzsiimancios imones, (tarkime auto profesionalo) tai tik galima daryti prielaida, koki slamsta pardavinejate ir siulote klientams patys. 😆

Su ta islyga sutikciau, jei kalba eitu apie kazkoki retro 100 metu senumo automobili, kuris jau pradejes dezintegruotis, ir vaziuoti jam nevalia, bet tikrai ne 2010 automobiliui.

Jei zmogus modifikavo automobili, kapitaliai, kaip kad pakeiciant kuro rusi/sistema, tai zinoma - jokios cia garantijos ir neverta tiketis, nors apie dujas nieko nemaciau (nebent praleidau).

Garantiją galima suteikti tik naujam daiktui ir būti įsitikinus, kad didelė tikimybė, jog tą garantinį terminą jis atlaikys. Visos įmonės siūlančios garantiją dėvėtam daiktui yra tik marketingo triukas. Paskaičius sutartį dažnu atveju suprastum, kad garantiniais gedimais yra laikoma tik labai maža dalis gedimų. Taip siekiama pritraukti bailų pirkėją.

Šlamštą ne šlamštą, bet į variklio vidų neįlysi. Tos įmonės kur prekiauja tais automobiliais, geriausiu atveju būna padarę testinį važiavimą ir diagnostiniu būdu klaidas nuskaitę. Na gal dar važiuoklę kokią papurtę, jei turi savo servisą, keltą. Durnas mąstmas yra galvoti, kad jei auto parduoda įmonė, tai ten turi būti geras variantas ir ne šlamštas. Šlamštą bet kur gali nusipirkt ir nevisais atvejais tave bus apgavę. Suprask, kad jeigu užsieny tą automobilį kažkas pardavė, tai tikėtina tam buvo priežastis, o gal net kelios priežastys. Labai daug automobilių su beveik 200k rida, prie tokios ridos daug modelių keičiamas pagrindinis diržas ir susidėvi kiti mazgai (smagratis, turbina, egr etc). Perkant tokį auto jau perki tiksinčią bombą ir nežinai kas kada pareis. O užsieniečiai jį stumia ir perka naują... O lietuviai po to verkia, kad "apgavo", nes juk auto su 200k turi važiuoti dar 200k, nusinulina rida kirtus sieną:)

Dar pamiršau pasakyti, kad pasiskaitykit atsiliepimus apie Longo rekvizituose 😄 pamatysit, kokios garantinės mašinos.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, s3cr3t parašė:

Jei 4000km/1 menesis yra tas atstumas, kuris yra ‘tikrai per ilgas’ suteikti garantija, autoverslu uzsiimancios imones, (tarkime auto profesionalo) tai tik galima daryti prielaida, koki slamsta pardavinejate ir siulote klientams patys. 😆

Su ta islyga sutikciau, jei kalba eitu apie kazkoki retro 100 metu senumo automobili, kuris jau pradejes dezintegruotis, ir vaziuoti jam nevalia, bet tikrai ne 2010 automobiliui.

Jei zmogus modifikavo automobili, kapitaliai, kaip kad pakeiciant kuro rusi/sistema, tai zinoma - jokios cia garantijos ir neverta tiketis, nors apie dujas nieko nemaciau (nebent praleidau).

Gamintojas naujam automobiliui suteikia tik 2m. garantiją, tai kodėl pardavėjas privalo suteikti garantiją 14 metų senumo automobiliui? 
Žinoma, jeigu defektas buvo pardavimo metu, tai už jį atsakingas pardavėjas, nepriklausomai nuo to, žinojo apie jį ar ne, nepriklausomai nuo to ar defektas buvo matomas ar išaiškėjo po to. Bet jeigu automobilis buvo parduotas tvarkingas, o sugedo vėliau, tai prie ko čia pardavėjas? Automobiliai genda kaip ir kiti dėvėti daiktai, tai normalu. Nori garantijų - pirk naują ar apynaujį su gamykline garantija, bet net ir ten būna papildomų sąlygų. 
Žiūriu kai kurie pirkėjai ant tiek išpindėję, kad tuoj pradės kaltint pardavėjus, kad jiems kuras baigėsi 😄 
P.S. Nuo dujų tarpinės nepradega. 
 

Prieš valandą, neprisimenu parašė:

Garantiją galima suteikti tik naujam daiktui ir būti įsitikinus, kad didelė tikimybė, jog tą garantinį terminą jis atlaikys. Visos įmonės siūlančios garantiją dėvėtam daiktui yra tik marketingo triukas. Paskaičius sutartį dažnu atveju suprastum, kad garantiniais gedimais yra laikoma tik labai maža dalis gedimų. Taip siekiama pritraukti bailų pirkėją. 

Taip, ir dar už tuos garantinius auto permokama tiek, kad už tą pinigų skirtumą galėtum daugumą defektų sutvarkyt 😄 
Geras "verslo" modelis - paimi lavoną, užkeli kainą, suteiki garantiją, pirkėjas netikrins, nes kam tikrint kai yra garantija. Tris mėnesius ar kiek ten atlaikė - valio, pliusas 😄 O jei ketvirtą mėnesį subyrės jau ne tavo problemos, garantija baigėsi. Kiek jau matęs tų "garantinių" su barškančiais varikliais ir smūgiuojančiom dėžėm. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 valandas, Stanley parašė:

  😄
P.S. Nuo dujų tarpinės nepradega. 
 

Där ir kaip pradega, gerai jei tik tarpine, gali ir stumokliai su voztuvais pradegti ir galva su bloku tekti slifuoti... jei buna sureguliuotas liesas misinys, bandant taupyti kura

Redagavo bobo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...