Pereiti prie turinio

Pirkto Subaru problemos


Rekomenduojami pranešimai

Ką tik, KyCaS parašė:

aš su kia niro prasukau 10k ir pakeičiau tarpinę po to pardaviau į pliusą ir tiek reikalų. Reikia susitaikyt tiesiog su tuo.

Tai viskas gerai turetu issispresti, prasiskambinau į kitus taip pat gerus servisus, kaina 800eur, o su pardaveju susitarem 50/50% daryti. Tai tikiuosi dar ilgai vazinesiu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, Lost159 parašė:

Tai viskas gerai turetu issispresti, prasiskambinau į kitus taip pat gerus servisus, kaina 800eur, o su pardaveju susitarem 50/50% daryti. Tai tikiuosi dar ilgai vazinesiu

na čia pasisekė jog susimeta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matyt gerai uzdirbo nuo sitos masinos, kad negaila pakompensuoti po tiek susuktu km😂😂😂
 

O jei rimtai, tai labai gerai kad 50/50, nes turbut nei vienas nekaltas šimtu procentu, kad mašina sugedo. Tokie jau tie daiktai - genda

Redagavo RokasSl
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-02-23 21:04, bobo parašė:

Där ir kaip pradega, gerai jei tik tarpine, gali ir stumokliai su voztuvais pradegti ir galva su bloku tekti slifuoti... jei buna sureguliuotas liesas misinys, bandant taupyti kura

Tai čia ne dujų problema, o kreivarankių meistrų. Su benzo liesu mišiniu irgi viskas viduje išsilydis. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
Ką tik, Lost159 parašė:

Nera ten jau toks kosmosas, ir Volvo 2008 veziau, nera ko bijoti ju

😄 tiek metų aš su auto ir salonais pradirbęs žinau savo. Iš gatves yari nuvežus į Toyota saloną pakeisti lempute paprašė 80€ ,, grynais,, nes bus pigiau. O lempute pakeist patys žinot kiek kainuoja 5€-10€

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 1 minutę, Lafas parašė:

😄 tiek metų aš su auto ir salonais pradirbęs žinau savo. Iš gatves yari nuvežus į Toyota saloną pakeisti lempute paprašė 80€ ,, grynais,, nes bus pigiau. O lempute pakeist patys žinot kiek kainuoja 5€-10€

aš turiu mistine problema Vovlo, jau 20k pravaziuota ir kazkas dreba, niekas neranda. Nu jau nuveziau ten kad apziuretu, meistras dirbantis 20 metu ten apziurinejo. Nu sako ryskiai kazkas yra bet neisivaizduoju kas. Suvardino problemas ir kur galeciau ieskoti, uz valandos darba nieko nepaeme. 
Vaziavau į subaru, dabar galvoju kiek uz stabdziu keitima sumokejau galiniu(kaladeliu). Gal 60 eur. Pagal recall pakeite oro pagalve, valituvu kazkokius laidus, ir rankinio dar dalykus nemokamai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Lost159 parašė:

Nera ten jau toks kosmosas, ir Volvo 2008 veziau, nera ko bijoti ju

Suvedimas servise 30€, atstovybėj 200-300. 
DPF klaida normaliam servise 50€, atstovybėj 7000€. 
Galima vardint ir vardint. 
Atstovybėse meistrų nėra, ten automobilių neremontuoja. Jų darbas tik pardavinėti naujus auto ir aptarnauti garantinius. O jei atvažiuoji su gedimu, tai jie nesugeba nieko daugiau nei pakeisti visą agregatą į naują už kosminę kainą, nes vistiek moka gamykla arba klientas (jei po garantijos). Tai nėra remontas. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...
2024-03-12 18:10, Stanley parašė:

Suvedimas servise 30€, atstovybėj 200-300. 
DPF klaida normaliam servise 50€, atstovybėj 7000€. 
Galima vardint ir vardint. 
Atstovybėse meistrų nėra, ten automobilių neremontuoja. Jų darbas tik pardavinėti naujus auto ir aptarnauti garantinius. O jei atvažiuoji su gedimu, tai jie nesugeba nieko daugiau nei pakeisti visą agregatą į naują už kosminę kainą, nes vistiek moka gamykla arba klientas (jei po garantijos). Tai nėra remontas. 

Ka tu cia pjauni 😀 nereikia hiperbolizuoti ir suvisuminti visko del to kad centrai iskrato jusu perekupu lavonus ir apipisinet pirkeju neduoda 😀

Garaziuke uz 30e tau padaro tik priekio suvedima ir viskas. Ar garaze uz 30e kazkas tikrina padangu slegi, daro suvedima, isvirtima prieki ir gale ir kasteri? Stumdo balkius? Nuresetina vairo padeties daviklius? Perkalibruoja radarus, assistus? 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 12 valandų, Kysukas parašė:

Ka tu cia pjauni 😀 nereikia hiperbolizuoti ir suvisuminti visko del to kad centrai iskrato jusu perekupu lavonus ir apipisinet pirkeju neduoda 😀

Garaziuke uz 30e tau padaro tik priekio suvedima ir viskas. Ar garaze uz 30e kazkas tikrina padangu slegi, daro suvedima, isvirtima prieki ir gale ir kasteri? Stumdo balkius? Nuresetina vairo padeties daviklius? Perkalibruoja radarus, assistus? 

Čia stengeis daugiau prirašyt, jog protingesnis atrodytum? 😄 Nuvilsiu, po ratų suvedimo jų kalibruot nereikia. Jei sumokėjai, tave apgavo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 13 valandų, Kysukas parašė:

Ka tu cia pjauni 😀 nereikia hiperbolizuoti ir suvisuminti visko del to kad centrai iskrato jusu perekupu lavonus ir apipisinet pirkeju neduoda 😀

Garaziuke uz 30e tau padaro tik priekio suvedima ir viskas. Ar garaze uz 30e kazkas tikrina padangu slegi, daro suvedima, isvirtima prieki ir gale ir kasteri? Stumdo balkius? Nuresetina vairo padeties daviklius? Perkalibruoja radarus, assistus? 

Pjauni čia tik tu. 
Kai pirkėjas nuvažiuoja į atstovybę patikrint, o ten neranda nė pusės trūkumų kur jam pats sakei prieš tai, neranda kas buvo daužta ir dažyta, nors požymiai akivaizdūs, tai kokia prasmė iš tokios patikros? 
Garažiukai suvedimo stendų neturi. Profesionalūs suvedimo servisai visada patikrina padangų slėgį, o kiek ko reguliuos priklauso nuo kiekvieno auto važiuoklės reguliavimo galimybių ir kliento pasirinkimo, jei reikia tai reguliuoja dvi ašis. Kasteris nesireguliuoja daugelyje auto, o balkių tau nestumdys jokioj atstovybėj. Apie perkalibravimą čia jau visiškus vėjus šneki. 
Manau daugelis matė savo akim kaip atstovybėj atliekamas suvedimas, nieko nesiskiria nuo normalaus serviso apart 10x didesnės kainos. Profesionaliam servise patyręs meistras dar padarys korekcijas pagal padangų nusidėvėjimą, spyruoklių pasėdimą ir pan., o atstovybėj studentas praktikantas tik suves viską pagal aparatą nesigilindamas. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, neprisimenu parašė:

Čia stengeis daugiau prirašyt, jog protingesnis atrodytum? 😄 Nuvilsiu, po ratų suvedimo jų kalibruot nereikia. Jei sumokėjai, tave apgavo.

 

Anksti grybam dar galvojau 😀 pasiskaityk gamintojo remonto technologijas ir tada snekek. Kalbu apie audi, vw. Darosi kalibracijos, po paprasciausio silentbloko (ivores) keitimo darosi suvedimai, tada assistai ir pns. Kad kazkas nedaro ir nezino ir kad vaziuoja tai nereiskia kad nereikia 😀 valanda centre apie 60e, jei tik prieki ratu suvedimas tai 0.7h, jei gale dar 0.7, jei kalibracijos dar pora geru h. Isvirtimai, kasteriai atskirai. Tai jei tik suvedimas prieki tai ir gaunasi atitinkamai

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 14 minučių, Kysukas parašė:

Anksti grybam dar galvojau 😀 pasiskaityk gamintojo remonto technologijas ir tada snekek. Kalbu apie audi, vw. Darosi kalibracijos, po paprasciausio silentbloko (ivores) keitimo darosi suvedimai, tada assistai ir pns. Kad kazkas nedaro ir nezino ir kad vaziuoja tai nereiskia kad nereikia 😀 valanda centre apie 60e, jei tik prieki ratu suvedimas tai 0.7h, jei gale dar 0.7, jei kalibracijos dar pora geru h. Isvirtimai, kasteriai atskirai. Tai jei tik suvedimas prieki tai ir gaunasi atitinkamai

Tai įkelk tas rekomendacijas. Kalibruoji, tada kada atsiranda error'as ir sistema prašo kalibracijos. Jei tas pats lane keeping assist'as veikia po suvedimo ar važiuoklės remonto, kam jį kalibruot? Ten kamera, kuri nieko bendro neturi su tuo suvedimu. Sako, kad ją reikia kalibruoti, po stiklo keitimo. Pas mane keistas stiklas, ji kuo puikiausiai veikia be kalibracijos: nes stiklą įdėjo ne kreivarankiai. Tas pats CCM (adaptyvios kruizo kontrolės radaras, kuris atlieka ir susidūrimo prevencijos funkcija) radaras, jis kalibruojamas, kai pats yra pakeičiamas dėl defekto ar po avarijos, kai yra išmušamas iš bracket'o ir pasikeičia jo kryptis. Jei technologija neveikia, tada ją ir kalibruoji. Ir esu tą kalibraciją daręs pats su dealeri'io level diagnostika. Tai nepūsk man čia arabų, kad po važiuoklės remonto visi assist'ai nebeveikia ir/ar kad juos privaloma kalibruot. 😉 Gal ir privaloma, kai iš durnelio nori eurų nulupt... Ir tos kalibracijos daromos ne serviso garaže, o kelyje. Tai jei tau padarė kalibraciją neišvažiavę iš garažo, tai pats žinai. 😄

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-03-23 11:52, Stanley parašė:

Pjauni čia tik tu. 
Kai pirkėjas nuvažiuoja į atstovybę patikrint, o ten neranda nė pusės trūkumų kur jam pats sakei prieš tai, neranda kas buvo daužta ir dažyta, nors požymiai akivaizdūs, tai kokia prasmė iš tokios patikros? 
Garažiukai suvedimo stendų neturi. Profesionalūs suvedimo servisai visada patikrina padangų slėgį, o kiek ko reguliuos priklauso nuo kiekvieno auto važiuoklės reguliavimo galimybių ir kliento pasirinkimo, jei reikia tai reguliuoja dvi ašis. Kasteris nesireguliuoja daugelyje auto, o balkių tau nestumdys jokioj atstovybėj. Apie perkalibravimą čia jau visiškus vėjus šneki. 
Manau daugelis matė savo akim kaip atstovybėj atliekamas suvedimas, nieko nesiskiria nuo normalaus serviso apart 10x didesnės kainos. Profesionaliam servise patyręs meistras dar padarys korekcijas pagal padangų nusidėvėjimą, spyruoklių pasėdimą ir pan., o atstovybėj studentas praktikantas tik suves viską pagal aparatą nesigilindamas. 

 

Visur visko buna, visur visko nesuziurima, visur visiem geras nebusi, visur yra zmogiskasis faktorius, bet klausimas buvo ar teisinga viska suabsoliutinti ir teigti kad visos atstovybes tik sudmaliauja ir neremontina? 😀 Visokiu tu servyzu, visokiu tu atstovybiu yra.
Svetima geda tik ima kai zinai virtuve is vidaus ir kazkas bando irodyti kad yra priesingai 😁 Kalbu apie vw, audi centra. Reikia pasistumdo ir balkis jeigu konstrukcija leidzia. Jeigu gamintojas numato darosi ir kalibracijos, dazniausiai po intervencijos i galine asi. Pasidomekit vyrai negrybine 😀 Pasiskambinkit i priemima ir papasakos kas kaip ir po ko ir kodel darosi. Ir apskritai juokas ima 😁 ,,Jų darbas tik pardavinėti naujus auto ir aptarnauti garantinius. O jei atvažiuoji su gedimu, tai jie nesugeba nieko daugiau nei pakeisti visą agregatą į naują už kosminę kainą, nes vistiek moka gamykla arba klientas (jei po garantijos) '' Tai tu nori kad tau moketu? 😁 Kad maziau perekupiniu avantiuru apsiima atstovybes ir tas sukelia nepasitenkinima tai manau taip, bet nereiskia kad neremontina ar kad nemoka 😁
,,Profesionaliam servise patyręs meistras dar padarys korekcijas pagal padangų nusidėvėjimą, spyruoklių pasėdimą ir pan., o atstovybėj studentas praktikantas tik suves viską pagal aparatą nesigilindamas" 😁

Suvedimo stendas ir nuskaiciuoja visus kampus ir pakabos parametrus priklausomai nuo kebulo charakteristikos ir yra tam kad parodytu kaip turi stoveti ratai 😁 Kam dar kazka isradineti ir ivertinti jei stendas ta ir ivertina o tu reguliuoji pagal stenda, kuris isivertines ,,spyruokliu pasedima ir pns '' rodo kaip turi but? 😁

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-03-23 14:40, neprisimenu parašė:

Tai įkelk tas rekomendacijas. Kalibruoji, tada kada atsiranda error'as ir sistema prašo kalibracijos. Jei tas pats lane keeping assist'as veikia po suvedimo ar važiuoklės remonto, kam jį kalibruot? Ten kamera, kuri nieko bendro neturi su tuo suvedimu. Sako, kad ją reikia kalibruoti, po stiklo keitimo. Pas mane keistas stiklas, ji kuo puikiausiai veikia be kalibracijos: nes stiklą įdėjo ne kreivarankiai. Tas pats CCM (adaptyvios kruizo kontrolės radaras, kuris atlieka ir susidūrimo prevencijos funkcija) radaras, jis kalibruojamas, kai pats yra pakeičiamas dėl defekto ar po avarijos, kai yra išmušamas iš bracket'o ir pasikeičia jo kryptis. Jei technologija neveikia, tada ją ir kalibruoji. Ir esu tą kalibraciją daręs pats su dealeri'io level diagnostika. Tai nepūsk man čia arabų, kad po važiuoklės remonto visi assist'ai nebeveikia ir/ar kad juos privaloma kalibruot. 😉 Gal ir privaloma, kai iš durnelio nori eurų nulupt... Ir tos kalibracijos daromos ne serviso garaže, o kelyje. Tai jei tau padarė kalibraciją neišvažiavę iš garažo, tai pats žinai. 😄

 


,,Kalibruoji, tada kada atsiranda error'as ir sistema prašo kalibracijos'' 😁 Kalibruoji tuomet, kai gamintojas ta numato, dirbi pagal protokola, vykdai dealerio remonto reikalavimus, kad dedei su lizingine audi islekus i vokiecius autobane neuziebtu assitu klaidos ir nekiltu gresmes reputacijai, gyvybei ar papildomoms islaidoms 😀Su tokiu mentalu atstovybes be licenciju liktu 😀 Dar karta sakau - kad veikia ir kad viskas gerai tai nereiskia kad gamintojas nenumato ir kad nereikia 😀 Viskas ten vaziuoja ir simtas metu, ar as sakiau kad neveikia? 😁 Esme sakau, kad jei tu darysi tik priekiniu ratu suvedima tai nemokesi 10x brangiau kaip kad cia hiperbolizuoja kolega, o faktiskai ta pati.
,,Ir tos kalibracijos daromos ne serviso garaže, o kelyje'' 😁 Yra atitinkami dileriniai stendai kainuojantys desimtimis tukstanciu kaip atskiros priemones ar priedai prie pagrindinio stendo, viskas darosi servyze 😁 Neteisinga manau viska suabsoliutinti.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 46 minutes, Kysukas parašė:


,,Kalibruoji, tada kada atsiranda error'as ir sistema prašo kalibracijos'' 😁 Kalibruoji tuomet, kai gamintojas ta numato, dirbi pagal protokola, vykdai dealerio remonto reikalavimus, kad dedei su lizingine audi islekus i vokiecius autobane neuziebtu assitu klaidos ir nekiltu gresmes reputacijai, gyvybei ar papildomoms islaidoms 😀Su tokiu mentalu atstovybes be licenciju liktu 😀 Dar karta sakau - kad veikia ir kad viskas gerai tai nereiskia kad gamintojas nenumato ir kad nereikia 😀 Viskas ten vaziuoja ir simtas metu, ar as sakiau kad neveikia? 😁 Esme sakau, kad jei tu darysi tik priekiniu ratu suvedima tai nemokesi 10x brangiau kaip kad cia hiperbolizuoja kolega, o faktiskai ta pati.
,,Ir tos kalibracijos daromos ne serviso garaže, o kelyje'' 😁 Yra atitinkami dileriniai stendai kainuojantys desimtimis tukstanciu kaip atskiros priemones ar priedai prie pagrindinio stendo, viskas darosi servyze 😁 Neteisinga manau viska suabsoliutinti.

Tai kelk tas rekomendacijas. Tokius vėjus rašai... Pagal tave turbūt reiktų asistentų kalibraciją daryt ir sezono pradžioj ir gale, nu nes padangos keliais milimetrais padyla 😄 taip pat pakeitus iš žieminių r17 į vasarinius r18 😄 

prašau tau ccm kalibracija kelyje, o ne ant stendo:

EDIT: pasirodo ant VAG'u daro ir su stendais. bet tai esmės nekeičia. jokia grėsmė gyvybei dėdei negrės, nes jei mašina "mato", kad kažkas blogai, sistema tiesiog deaktyvuojama ir vairuotojui tai pranešama ant skydelio. tada ir pasidarysi tą kalibraciją. kam kalibruot daiktą, kuris jau sukalibruotas?

visi tie assistentai kuo puikiausiai veikia ir po ratų suvedimo ir po važiuoklės remonto. nereikia pasakų pasakot.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...