Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Prieš 11 minučių, Paulius. parašė:

Kai pas mane pakaitine irgi Bmw, tai ir tai jau laikas i servisa, tik galimybes neleidzia kol savos neatgavau 😄 

Jei vairuoji BMW, turi pakaitini BMW, tai pradek galvoti apie pakaitines pakaitine 😄

Tai nejaugi vel teks grizti prie lexuso, as nieko pries lexusa neturiu, turejau, ispudingai negendancios masinos buvo, na bent jau man, bet tas noras kazka kitko yra isbandyti, apciuopti ta bmw, nes turiu retas busiu, kuris nera turejas ir normaliai bandes bmw. Bet tie gedimai, tai tikrai atbaido labai, nenuostabu tada gal jog yra nemazai skelbimu kur pardavineja bmw f klase uz 8-9k eu, kur tu metu lexuso nenusipirksi uz tiek. Na ir turbut pardavineja tvarkingus f klases, bet gal islaukia ramaus laiko, kai nesugenda bent menesi ir bando prastumti 🙂 ma bet cia irgi kaip kam, pirkau ant dvieju metu laikinai senuka mersa e klases, per du metus ikisau 400 i vaziuokle, nors visi patare neimtu, nes senas premium klase, o reikes kisti kaip uz nauja premium

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 13 minučių, Kosmo90 parašė:

Tai nejaugi vel teks grizti prie lexuso, as nieko pries lexusa neturiu, turejau, ispudingai negendancios masinos buvo, na bent jau man, bet tas noras kazka kitko yra isbandyti, apciuopti ta bmw, nes turiu retas busiu, kuris nera turejas ir normaliai bandes bmw. Bet tie gedimai, tai tikrai atbaido labai, nenuostabu tada gal jog yra nemazai skelbimu kur pardavineja bmw f klase uz 8-9k eu, kur tu metu lexuso nenusipirksi uz tiek. Na ir turbut pardavineja tvarkingus f klases, bet gal islaukia ramaus laiko, kai nesugenda bent menesi ir bando prastumti 🙂 ma bet cia irgi kaip kam, pirkau ant dvieju metu laikinai senuka mersa e klases, per du metus ikisau 400 i vaziuokle, nors visi patare neimtu, nes senas premium klase, o reikes kisti kaip uz nauja premium

Taip galiu papasakoti savo istoriju kaip per 100k km F ar G serijos bemwai keite tik tepalus, filtrus, kaladeles.

Kaip papuls 🙂

As i metus nuvaziuoju 100k km, tai tie gedimai kurie man islenda per metus, kitam gal per penkmeti 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 49 minutes, Paulius. parašė:

Taip galiu papasakoti savo istoriju kaip per 100k km F ar G serijos bemwai keite tik tepalus, filtrus, kaladeles.

Kaip papuls 🙂

As i metus nuvaziuoju 100k km, tai tie gedimai kurie man islenda per metus, kitam gal per penkmeti 🙂

Jeigu F serijai išspręsti probleminiai taškai, tada jie gali važiuoti, bet iki tol užlinkti yra ne vienas būdas, grandinės čia smulkmena, blogiau gali būti, kai perkaista motoras ir sukraipo bloką su alkūniniu velenu, perkaisti gali dėl elementaraus radiatoriaus užsikimšimo, jeigu per dažnai žvirkeliu važiuoji, gali nuo užsikimšusio egr, kai darys regeneraciją, supils dyzelį į motorą (man taip buvo būtent), tai turi išprogramuoti egr ir jį pašalinti tik nusipirkęs automobilį. Elementariai dėl didelės ridos kenčia ne tik grandinė bet ir varžtai alkūninio veleno, jie per tam tikrą laiką išsimala ir taip atleidžia alkūninį veleną, kuris vėliau užvelia arba skyla. Aišku ir grandinės gali nutrūkti ir taip sulankstyti velenėlius ar net daugiau žalos padaryti., tada tepalo pompa mėgsta linkti jiems, užlinks - negaus tepimo motoras, vėl prasuks indeklus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, venom parašė:

Jeigu F serijai išspręsti probleminiai taškai, tada jie gali važiuoti, bet iki tol užlinkti yra ne vienas būdas, grandinės čia smulkmena, blogiau gali būti, kai perkaista motoras ir sukraipo bloką su alkūniniu velenu, perkaisti gali dėl elementaraus radiatoriaus užsikimšimo, jeigu per dažnai žvirkeliu važiuoji, gali nuo užsikimšusio egr, kai darys regeneraciją, supils dyzelį į motorą (man taip buvo būtent), tai turi išprogramuoti egr ir jį pašalinti tik nusipirkęs automobilį. Elementariai dėl didelės ridos kenčia ne tik grandinė bet ir varžtai alkūninio veleno, jie per tam tikrą laiką išsimala ir taip atleidžia alkūninį veleną, kuris vėliau užvelia arba skyla. Aišku ir grandinės gali nutrūkti ir taip sulankstyti velenėlius ar net daugiau žalos padaryti., tada tepalo pompa mėgsta linkti jiems, užlinks - negaus tepimo motoras, vėl prasuks indeklus.

Dar pridekim F serijos kuros sistemas ir nedaznai bet gendancias vairo kolonkes 😄 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perkant premium segmento senas masinas (ypatingai performance versijas), faktas, kad remonto bus ir remontas bus brangus, ypac didziuosiuose LT miestuose. Net jei masina ir negestu, aptarnavimas/padangos/kasko bus kurkas brangiau.

Norint sutaupyti, reikes remontuoti provincijoj (jei yra giminiu/kontaktu), kuistis po srotus, mustis su garaziniais, na, o kai kuriu remontu nelabai sutaupysi, jei, tarkim, uzlinks motoras. Ar tau tas priimtina/patinka, cia klausimas tau paciam.

Turint 10k ir tikintis naujesniu metu bmw stebuklu nebus - nusipirksi sudrozta triperi, is tokio pacio zmogaus, kaip tu, kuris su kukliu biudzetu 'bande' islaikyti premium automobili t.y klijavo pleistrus ant bedu iki kol jis tapo nebevertas taisymo.

Rekomenduociau pasiimti kazkoki eco klases hibrida benzina, naudota - tarkim kazka is Toyotu, arba jei negeda nauja Dacia su LPG sistema lizingu (2% palukanos fixas) ir po 2-3 metų pavažinėjus pasidairyt į BMW. Į tą laiką, gal darbas pagerės, su Dacia/Toyota hibridine ar dujine pinigėlių pasitaupys tiek ant kuro, tiek ant remontų (garantija) ir pasiimsi kažką normalaus.

Auto salonai dabar labai lankstūs kainom - galima pasiimti minimaliai važiavusį auto už padorią kainą. Nesuprantu, kam žiūrėti į tuos motorschadenus iš autopliuso su 400k ridom 😄

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 53 minutes, babausis1 parašė:

Iš kurių, 50 proc. sudarys mokesčiai, transportas? 😄
 

Nezinau kiek kas sudarys, tik zinau jog tikrai pigiau. Draugas pries 4 metus volvo xc60 nupirko ir su taisymu su viskuom sumokejo 13k eu, o tais metais pas mus tikrai buvo zymiai brangiau 🙂 ne siaip ant durniaus daug kas is amerikonu perka

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-03-23 21:28, MW3 parašė:

O kodėl nė? Gal žmogus nori galinių varomų, ar geresnės izoliacijos salone. Tie nauji auto iš salono už 25k su savais pliusais ir minusais.

whataboutizmas. Žiūrint ką perki, bet visumoje nei ten kas geriau, tik ženkliukas ir viskas. Alternatyvų n turėti tą patį komfortą, tą pačią garso izoliaciją ir panašiai. O daugiau tai ale statuso ir pasipuikavimo ženklas. Na aišku gal kažkam to reikia, čia ne man teisti ir moralizuoti, bet tai tada taip tiesiai šviesiai ir sakykite nemuilinę akių - man reikia BMW dėl mano statuso, dėl pasipuikavimo ir panašiai, o ne mistinių, tik BMW ar MB esančių privalumų. Man reikia krūtos auto, kad pričešinčiau panų ir panašiai 🙂 Ir viskas, į klausimus būtų atsakyta, bet truputi nepatogu būtų taip kalbėti?  🙂

O šiaip tiek BMW tiek MB patikimumu tikrai neblizga, turiu pavyzdžių. Čia net nekalbu apie pavažinėtas kažkur ir kažkiek, o naujas ir apynaujas iš salono, pikrtas Lietuvoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-03-24 00:07, Paulius. parašė:

Nes senas premium klases automobilis duoda daugiau emocijos, komforto, daznu atveju ir saugumo, nei gerokai naujesnis ekonominis. Tai dalis nori to.

O bendrai paemus koks skirtumas kas ka perka, jei zmogus nuo to laimingas ir jam taip gerai.

Nori kazkas Bmw tegul perka, nori Toyotos tai puiku. Isleidi savo pinigus, gauni tai ko norejai. Ir tai atnesa laime ar bent pasitenkinima savo sprendimu.

Mano masina kainuoja kaip butas, bet mano namu lapoto verte siai dienai turbut 50e nesiekia. Bet man gerai ir tai mane tenkina.

Turiu pazystama su masina uz 10k, bet su kateriu uz 70-80k.

Pilna zmoniu turinciu laptopus po 3k, o ju auto kainuoja vos 1k. Jiems taip gerai tai taip ir gyvenkim 🙂

Vieni perka i namus dideli tv uz 4k, kiti uz tuos pinigus keliauja 🙂

Chill, kiekvienas su savo pinigais turim elgtis kaip mums norisi. Gyvenimas ne amzinas, o vieno teisingo kelio nera 🙂

Jei isleidai pinigus ir tai padare tave laimingesniu, tai tu padariai gerai ir nesvarbu ka tu ten pirkai 🙂

Aš su tuo sutinku - kiekvieno yra pasirinkimo laisvė, bet visu pirma auto yra nuvažiuoti iš taško A į tašką B, o po to jau kiti dalykai. Bet premium klasė ir yar premium - ne bet kam, krapštyti paskutinius pinigus ant auto ir neturėti pinigų galbūt potencialiam nemažam remontui na nėra protinga. Nesakau, kad autorius toks, bet tokių labai daug, kurie "apsiženija" su auto, ypatingai jaunų žmonių. Pirkti lavovą premiumą ar normalią vidutinės klasės sutvarkytą auto? Kaip protingiau? 🙂 Gal tiesiog nereikia auto sudievinti. Išlikymas ir visa kita vėlgi kainuoja daugiau. Kad pateisinti premium, o ne būti FAKE tik dėl įvaizdžio, atitinkamai turi taip ir gyventi. Na bet kaip jau sakiau - ne man teisti ir ne man pamokslauti, tik išsakau savo nuomonė kuri ir neturi visiems patikti ir nesiekiu, kad ji kažkam patiktų. 

Aš apsritai geriau pasiimčiau pigią mašiną ir žiūrėčiau ką galima už likusius pinigus išsukt - susikurti kažkokias papildomas pajamas, kad su laiku galėčiau leisti daugiau 😄 bet čia aš 😄 

Bet kaip ir sakei - chill, kiekvienas su savo pinigais elgiamės kaip norime, gyvenimas ne amžinas ir nei vieno 100% teisingo kelio nėra. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-03-24 10:26, babunas parašė:

BMW gyvenimo būdas, cia kaip barakuda kokia tureti. GT deveta nusipirkes tikrai kisi saibas, ar pasiseks ar nepasiseks cia net nera kalbos. Nenori problemu - imi nauja ir viskas, jeigu neisgali reiskias dar neuzaugai tokiai masinai

Pritariu. Mašinai reikia užaugti

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu mašina reikalinga tik iš taško A į tašką B, tai apie jokius bmw ir kitus premium tautovežius net nėra ko galvoti. BMW yra fanatikų ir vairuotojų automobilis, joks kitas paprastai liaudžiai įperkamas auto taip nevažiuoja, valdomumas, kelio pojūtis, emocijos už vairo prilyginamos supercar'ams. Deja, bet tai galioja tik idealios būklės gamykloje surinktiems BMW su galingais varikliais. Realybėje turime tai, kad pacukai perka 4cil kibirus, svarbu kuo daugiau mygtukų ir ekranų salone ir M išorėje arba kokį 3.0d ir važiuoja kaip pensininkai, kad hidrosmūgio nepagaut, nes purkštukai pila taip, kad paskui važiuojantiems per juodus dūmus kelio nesimato 😄 Rida 500k+ (ant skydelio 220), daužtas 100 kartų į visus galus, surinktas perekupais iš šrotinių ar kiniškų detalių, iš to bmw, kuris išėjo iš gamyklos liko tik apsilupę ženkliukai. Nei bmw heiteriai važinėjantys Toyotom ir Daciom, nei bmw fanatikai perkantys pigiausius lavonus net neįsivaizuoja kas yra tikras bmw ir kaip jis turi važiuot. 
Paturėjęs bmw prie visų tų pojūčių greitai pripranti, bet prie nuolatinių gedimų nei kiek nepripranti. Turėdamas japoną žinai, kad gali bet kada įsėst ir pasiekt kitą žemyną be problemų. Kai turi bmw tai net nežinai ar šį rytą užsives. BMW neįmanoma turėti idealios būklės, nes kol tvarkai vieną gedimą - išlenda dar du. Mano garaže draugai su bmw praleidžia daugiau laiko nei pats. Savo mašinų tiuningui išleidžiu žymiai mažiau laiko ir pinigų nei jie savo standartinių bmw išlaikymui, kurie daugiau stovi nei važiuoja. Na, vieną jų galima suprasti, jis nesiekia jokio rezultato, o mėgaujasi procesu, jam patinka krapštytis po mašina. Bet kiti gyvena iliuzijom, kad va tuoj dar kažkiek suinvestuos ir bus gera mašina ir taip be galo. Kaip mest pinigus į lošimo automatą, tik čia niekada nelaimėsi 🙂 
Jei nori išbandyt bmw, tai pirk kelių metų senumo, su rida 50-100k, aiškia ir pilna istorija, parduok iki 100-150k. O tos visos E-F serijos senienos tik valgys tavo gyvenimą, nes juk nemokėsi 1,5-2x rinkos kainos už tikrai gyvą eksponatą. Na arba imk kokį senovinį E32, E34 ir pan, kuris byrės dar daugiau, bet bent jau techniškai paprastesnis ir jo vertė kils ir įvaizdis visai kitas. 


Apie kokius ten statusus ir įvaizdžius šnekat nelabai suprantu. Kažkada kai nusipirkau savo pirmąjį bmw atrodė lyg būčiau kažko pasiekęs. Bet dabar jei reiktų važiuot senu bmw turbūt slėpčiau veidą, kad niekas nepamatytų, nes šiais laikais čia tas pats kas išeit į miestą su treningais 😄 Nori įvaizdžio - pirk Jaguar, Cadillac. Net MB ar Lexus atrodo žymiai solidžiau. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 9 minutes, Stanley parašė:

Jeigu mašina reikalinga tik iš taško A į tašką B, tai apie jokius bmw ir kitus premium tautovežius net nėra ko galvoti. BMW yra fanatikų ir vairuotojų automobilis, joks kitas paprastai liaudžiai įperkamas auto taip nevažiuoja, valdomumas, kelio pojūtis, emocijos už vairo prilyginamos supercar'ams. Deja, bet tai galioja tik idealios būklės gamykloje surinktiems BMW su galingais varikliais. Realybėje turime tai, kad pacukai perka 4cil kibirus, svarbu kuo daugiau mygtukų ir ekranų salone ir M išorėje arba kokį 3.0d ir važiuoja kaip pensininkai, kad hidrosmūgio nepagaut, nes purkštukai pila taip, kad paskui važiuojantiems per juodus dūmus kelio nesimato 😄 Rida 500k+ (ant skydelio 220), daužtas 100 kartų į visus galus, surinktas perekupais iš šrotinių ar kiniškų detalių, iš to bmw, kuris išėjo iš gamyklos liko tik apsilupę ženkliukai. Nei bmw heiteriai važinėjantys Toyotom ir Daciom, nei bmw fanatikai perkantys pigiausius lavonus net neįsivaizuoja kas yra tikras bmw ir kaip jis turi važiuot. 
Paturėjęs bmw prie visų tų pojūčių greitai pripranti, bet prie nuolatinių gedimų nei kiek nepripranti. Turėdamas japoną žinai, kad gali bet kada įsėst ir pasiekt kitą žemyną be problemų. Kai turi bmw tai net nežinai ar šį rytą užsives. BMW neįmanoma turėti idealios būklės, nes kol tvarkai vieną gedimą - išlenda dar du. Mano garaže draugai su bmw praleidžia daugiau laiko nei pats. Savo mašinų tiuningui išleidžiu žymiai mažiau laiko ir pinigų nei jie savo standartinių bmw išlaikymui, kurie daugiau stovi nei važiuoja. Na, vieną jų galima suprasti, jis nesiekia jokio rezultato, o mėgaujasi procesu, jam patinka krapštytis po mašina. Bet kiti gyvena iliuzijom, kad va tuoj dar kažkiek suinvestuos ir bus gera mašina ir taip be galo. Kaip mest pinigus į lošimo automatą, tik čia niekada nelaimėsi 🙂 
Jei nori išbandyt bmw, tai pirk kelių metų senumo, su rida 50-100k, aiškia ir pilna istorija, parduok iki 100-150k. O tos visos E-F serijos senienos tik valgys tavo gyvenimą, nes juk nemokėsi 1,5-2x rinkos kainos už tikrai gyvą eksponatą. Na arba imk kokį senovinį E32, E34 ir pan, kuris byrės dar daugiau, bet bent jau techniškai paprastesnis ir jo vertė kils ir įvaizdis visai kitas. 


Apie kokius ten statusus ir įvaizdžius šnekat nelabai suprantu. Kažkada kai nusipirkau savo pirmąjį bmw atrodė lyg būčiau kažko pasiekęs. Bet dabar jei reiktų važiuot senu bmw turbūt slėpčiau veidą, kad niekas nepamatytų, nes šiais laikais čia tas pats kas išeit į miestą su treningais 😄 Nori įvaizdžio - pirk Jaguar, Cadillac. Net MB ar Lexus atrodo žymiai solidžiau. 

Del lexuso pritariu 100 proc, man lexus zymiai geresni ir grazesni ir patvaresni uz bmw, bet gera lexusa nuo 2014m. Reiktu nuo 15k eu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 53 minutes, Stanley parašė:

Apie kokius ten statusus ir įvaizdžius šnekat nelabai suprantu. Kažkada kai nusipirkau savo pirmąjį bmw atrodė lyg būčiau kažko pasiekęs. Bet dabar jei reiktų važiuot senu bmw turbūt slėpčiau veidą, kad niekas nepamatytų, nes šiais laikais čia tas pats kas išeit į miestą su treningais 😄 Nori įvaizdžio - pirk Jaguar, Cadillac. Net MB ar Lexus atrodo žymiai solidžiau. 

Daug kam BMW yra siekiamybė ir gyvenimo svajonė 🙂 Tai ir statuso ir įvaizdžio ženklas, kaip ir tau nusipirkus pirmąjį BMW 🙂

Bet aplamai tai žiauriai geras komentaras, sutinku su beveik viskuo. 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 24 minutes, FLSHS parašė:

Daug kam BMW yra siekiamybė ir gyvenimo svajonė 🙂 Tai ir statuso ir įvaizdžio ženklas, kaip ir tau nusipirkus pirmąjį BMW 🙂

Bet aplamai tai žiauriai geras komentaras, sutinku su beveik viskuo. 

Man skirtingai nuo kitų tai nebuvo svajonė, pirkau tik iš smalsumo. Manau siekiamybė čia buvo prieš kokių 10-20 metų. Dabar kai jį gali įpirkt net moksleivis, tai čia labiau mados reikalas. Visi perka ir aš nusipirksiu 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, diablom parašė:

Perskaičiau viską ir nesprantu kam pirkt mašiną, kurios nei įpirkt nei išlaikyti negali 🙂

O kas tau sake jog islaikyt negaliu ? Jei skiriu masinai 10k eu, tai nereiskia jog cia sudejau visas santaupas ir viska, tiesiog jau 8 metu kaip keiciu masinas ir visados riba buna iki 10k eu. Cia jei as parasyciau ar uz 50k iseina koks s klases, ir galvotu jog uz paskutinius,  jei reiketu galeciau ir gal 15k skirti, bet yra kitu prioritetu ne tik masina

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Kosmo90 parašė:

O kas tau sake jog islaikyt negaliu ? Jei skiriu masinai 10k eu, tai nereiskia jog cia sudejau visas santaupas ir viska, tiesiog jau 8 metu kaip keiciu masinas ir visados riba buna iki 10k eu. Cia jei as parasyciau ar uz 50k iseina koks s klases, ir galvotu jog uz paskutinius,  jei reiketu galeciau ir gal 15k skirti, bet yra kitu prioritetu ne tik masina

Iš to ką rašai, atrodo priešingai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...