Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Prieš 3 minutes, babausis1 parašė:

Reiškias turės daug kėbūlo pabraižymų? Kas irgi netinka lietuviams.

Dažytos dalys - blogai. Nedažytos - blogai.
Plautas variklis - kažką pardavėjas slepia - blogai. Neplautas - nehigieniška, blogai. 😄
Maža rida - reiškias atsuko pardavėjas, blogai. Didelė rida - nudrožta, blogai. 

Čia dar turbūt tas mentaliteto dalykas išlikęs, kad perkam vos ne Europoje pigiausia rinkos kaina auto, o visad reikia - ledinio. 

Pasitikejimo pardaveju nera, nes labai daznai meluojama, slepiama ir klaidinama. Kas pasitiki pasakymu “aptarnavimas padarytas”? Tikriausiai niekas, nes nusipirkai - varai i aptarnavima.

 Kaina - rinkos reguliuojamas dalykas. Del to atkocioja LT ir stumia i vokiecius ar kur kitur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 17 minučių, babausis1 parašė:

Reiškias turės daug kėbūlo pabraižymų? Kas irgi netinka lietuviams.

Dažytos dalys - blogai. Nedažytos - blogai.
Plautas variklis - kažką pardavėjas slepia - blogai. Neplautas - nehigieniška, blogai. 😄
Maža rida - reiškias atsuko pardavėjas, blogai. Didelė rida - nudrožta, blogai. 

Čia dar turbūt tas mentaliteto dalykas išlikęs, kad perkam vos ne Europoje pigiausia rinkos kaina auto, o visad reikia - ledinio. 

Įbrežimai beveik visi nusipoliruoja, o ir šiaip nėra logiška norėti tarkim 5metų senumo automobilio be nei vieno įbrežimo, tokie tik nauji parsiduoda, ir žmonės tai nors nenorėdami, bet supranta.

Nedažytas automobilis turi ŽYMIAI didesnę išliekamają vertę, aišku visokių veikėjų yra, ir kiti net nesupranta koks skirtumas, bet čia jau nesiplėskim, kiek žmonių tiek nuomonių, faktas, kad nedažytas geriau už dažytą ir europa geriau už ameriką, čia net kalbos negali būti, o kas galvojat kad amerikoj tokiospat kokybės automobiliai net nejuokinkit su savo guminėm sedynėm ir kietais plastikais

Varikliai visiems plaunami, ir čia klausimų niekada nekyla, o visas abejonęs dėl kažkokių paslėptų defektų išsklaido duodama garantija betkokiam gedimui.

Maža rida - pasitikrini serviso istoriją pas dylerį ir matai tikra ta rida ar ne, didelė rida - faktas kad blogai ir toks automobilis iškarto ŽYMIAI mažesnę vertę turi. 

Durniu yra kaip ir visur kurie tikisi nusipirkti ledinį už pigiai, bet kuo toliau tuo supratingesni žmonės darosi. 

Redagavo Kaprals
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, Mr Kent parašė:

Kelis paskutinius auto pirkau Lietuvoje su @Paulius. pagalba, nusiskundimų neturiu.  Ir visi buvo minėti BMW 😄  paskutinis prieš porą metų pirktas 2015 metų bmw4 - puikus auto 🙂

Dar paminėk, kad ketvirtukas iš autopliuso, tai aplamai chebrai galva sprogs kaip taip 😄

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas ieškot visiškai nedažytų auto - kai jūsų auto įbrėžia aikštelėje, jūs jį iš karto išmetat į šrotą ir perkat kitą, ar kaip? 😄 Jūsų nuostabai net visiškai nauji auto salonuose būna su viena kita perdažyta detale, ką jau kalbėt apie naudotus. Nieko blogo dažytose detalėse nėra, jeigu nudažyta kokybiškai ir dažymo priežastis aiški. Kai dabar priviso feisbukinių tikrintojų ir kas antras servisas pradėjo vykdyti tokią paslaugą nors reali kompetencija baigiasi ties šarnyrų keitimu, tai jie sugeba tik su dažų matuokliu paviršutiniškai prabėgt, bet realių avarijos požymių nemato. 
Aišku kai perekupas skelbime ir telefonu trina, kad nedažyta nei viena detalė, o atvažiavęs į vietą mašina dar dažais kvepia, tai apsisuki ir nueini, nes jeigu jau dėl tokių akivaizdžių dalykų meluoja, tai neaišku ką dar toj mašinoj pridirbęs. 

Apie amerikonus atskira tema. Teoriškai juos Lietuvoje pirkti apsimoka, nes už tą pačią kainą gauni naujesnius metus ir gali lengvai pasižiūrėti istoriją kokios būklės buvo parvežtas. Tie patys amerikonai vežami į vakarus parduoti keliais tūkstančiais daugiau. Taip pat kas nori važinėt dujom - tarp amerikonų, net tarp europinių markių žymiai daugiau pasirinkimo paprastų variklių, kur lengvai dedasi įranga palyginus su europiečiais kur šiais laikais jau vien direct injection. 
Bet iš praktikos kai važiuoji juos gyvai žiūrėt - tragedija. Tarpai kreivi, dažyta tarsi balionėliu, smulkios kėbulo dalys kaip visokios gumelės, moldingai ir pan. palikti apgadinti, po kapotu pažeistos dalys nekeistos, o suklijuotos, suvyniotos izoliacija ir pan. Ir čia nėra pavieniai atvejai - čia dauguma. Mašinos kaina 20k, o remonto kokybė kaip darbinio golfo už 1k. Po to skundžiasi, kad niekas neperka, naujų mašinų ieško ir pan., - pasižiūrėkit patys į savo meno kūrinį, ar pats tokį sau pirktum? 😄 Dar skleidžia mitus neva iš JAV visos ridos tikros, bet tik todėl, kad patys negali jų atsukt, nes aukcione aiškiai matosi paskutinė rida. Nors vis dar randu tokius, dažniausiai palieka tą patį skaičių, tik atsuka iš mi į km, po to bando atsimazint neva kažkas supainiojo 🙂 Kad pačioj Amerikoj ridas sukioja irgi visi stengiasi nutylėti. Kai pasižiūri realią būklę, tai amerikonas su 100k labiau sudrožtas nei vokietis su 300k. 
P.S. Pats dabar turiu daily amerikoną. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uf, perskaičius visą temą, tai temos autoriui (kuris apie RX 450h klausė, bet tai netrukdė nuplūduriuoti link BMW ir amerikietiškų auto pirkimo subtilybių aptarimo...) realiai lieka du variantai:

1) "makiaveliškas" strategic patience - įtikinti kurį nors (idealiu atveju, pedantiškiausiai auto prižiūrintį ir pasiturintį) draugą nusipirkti paties norimą RX'ą, tada laukti laukti ir kai jau norės parduoti - pasisiūlyti nupirkti už pigiau nei pigiausias auto-gidas/plius/bilis esantis variantas. Nes nu draugas. Bet dar reiks įtikinėti, kad visad autorizuotam servise aptarnavimus darytų, užklausinėti dažnai dėl ridos ir religiškai priminti, gal net pasisiūlyti užbook'inti aptarnavimui. O jei dar norisi, kad ridos mažai užvyniotų, tai teks ir dažnai kur nors pasisiūlyti pavežti;

2) žiūrėti tik per autorizuotas Toyota/Lexus atstovybes kas ką siūlo ir atradus potencialų variantą iškart kviestis Stanley ir Pauliaus desantą. Dar pasiimti dažų matuoklį, CarVertical pagal nuotaiką, į serviso knygelę nežiūrėti, kolegos suderins nemokamą aptarnavimą (nepriklausomai kada paskutinis buvo darytas) ir dar kainą numuš.

 

Arba išvis spjauti į LT rinką, nes Vokietijoj tik geriausi europiniai variantai.

O jei rimtai, tai perskaitęs pasijutau kaip paskutinis perekūpas/sukčius, kad prieš n metų savo varganą ne BMW Yaris'ą su realia 202k km rida išdrįsau dėti į autobilį (nes buvo nemokami skelbimai) už tuometinę rinkos kainos top end (dabar už tiek pat tokios pat būklės nenupirkčiau) ir po paros gavau rankpinigius iš pažįstamo žmogaus, kuris pamatė, kad savo FB pasidalinau. TA stotyje net prasitariau dėl apturėto eismo įvykio ir net remonto sąskaitas autorizuotame servise visas dar pateikiau, kaip ir sąskaitas už aptarnavimus atstovybėje už visus įrašus serviso knygelėje. Stebuklas, bet nupirko ir iki pat šių dienų savo šeimoje važinėja, o galėjo DE geresnį variantą už pigiau nupirkti.

Dabar vienas artimas pardavinėja ne seną ir gyvą Corolla su maža rida, bet vis neparduoda, nors ir kaina adekvati. Bet kad aptarnavimų nedarė autorizuotame, kai garantija tuometinė kątik baigėsi (nes kam permokėti, kai bet kas gali pakeisti tepaliukus/filtriukus ant tokios archajinės mašinos), tai taip kieme ir stovi jau pusmetį. Kartais kyla minčių draugiškai pasiūlyti 70% realios rinkos kainos, kad atlaisvintų vietos kieme.. 🙂

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2024-05-12 14:33, Stanley parašė:

Kai pasižiūri realią būklę, tai amerikonas su 100k labiau sudrožtas nei vokietis su 300k.

Manau nereik suabsoliutint, dažniausiai į kiekvieną auto žiūrėt individualiai. Čia ne replika Tau, o tiesiog bendrai sakau.
Tarkime mašina iš kokios Californijos dažniausiai yra švariu, idealiu dugnu (kas teoriškai gerai), bet nuo to pačio sauso, bet karšto klimato, visos gumos aplink langus, stoglangį - sutrukinėjusios, tas pats salonas tokiomis sąlygomis "sudyla" greičiau.

Taip, kad kas ieško auto, siūlyčiau nesitikėt tiesiog stebuklų. Būna pasitaiko, net ir lietuvos kainų atvžilgiu atsiranda pigus koks variantas, bet dažniausia ten gali būt kokia klasta, nes jeigu tvarkingą auto kažkas sugalvot parduot ryškiai pigiau, galimai, kažkas iš jo aplinkinių jį nupirktų, kaip minėjo acidminde.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai faktas, kad išimčių būna, būna ir vokiečių su 150k sudrožtų, būna ir amerikonų su 250k leidinių, bet kaip sakoma išimtis tik patvirtina taisyklę 🙂 Jeigu žiūrėti į daugumą, tai taip ir yra. Net nebūtina į vietą važiuot - gali atsiverst skelbimus ir palygint tuos pačius modelius iš EU ir USA. 

Tą patį galiu atsakyti ir @acidminde - nesakau, kad Lietuvoj 100% mašinų lavonai, o Vokietijoj 100% ledinės, ir ten ir ten būna visko. Bet kai važinėji po visą Lietuvą, apžiūri 10 variantų ir nieko gyvo nerandi, o Vokietijoj nuperki telefonu nežiūrėjęs ir parvažiuoja žymiai geresnė nei visos tos 10 kartu sudėjus, tai manau viską pasako. O kai Lietuvoj kažkas nori parduot iš tikro gyvą, nelietuviškos būklės mašiną, tai tikrai yra sunku, nes visi tavo konkurentai bus pigūs laužai, bet skelbimuose atrodys ir bus aprašyti taip pat idealiai kaip ir tavo, potencialiam pirkėjui visi atrodys vienodai, todėl tau neskambins, nes tavo brangesnis. Dar priklauso ir nuo to, kaip atrodo skelbimas, dauguma žmonių nemoka pardavinėti auto, būtų įdomu pamatyti tos Corollos skelbimą. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...