Pereiti prie turinio

Saugumo patarimai


Rekomenduojami pranešimai

Patarimai kaip apsisaugoti nuo vagysčių, sukčiavimų vykdant piniginius sandorius

 

1. Elementarūs dalykai:

1.1. Nepasitikėkite žmogumi 100%, jei žmogų pažįstate tik virtualiai.

1.2. Jokiu būdu neveskite pinigų pirmi, jei žmogus užsiregistraves mažiau nei 6mėn. (Nebent turi didesnį nei 0 (rekomenduojama daugiau, nei 5), trade rank'ą).

1.3. Jei vyksta pinigų keitimas, tai įsitikinkite, kad tas su kuriuo keičiatės turi tiek pinigų, kiek reikės keitimui (PayPal, E-Gold, MoneyBookers ir kt. internetiniuose bankuose). Galima pasinaudoti ScreenShot funkcija, daugiau informacijos kaip tai padaryti rasite: Čia.

1.4. Už paslaugas ir prekes rekomenduojama atsiskaityti "Hansa", "Seb", ir "PayPal" bankais.

  • Įvykus vagystei PayPal banke galėsite paprašyti, kad pinigai būtų grąžinti.
  • Įvykus vagystei Hanza arba SEB banke, jūs žinosite sukčiaus vardą, pavardę ir banko sąskaitos numerį.

1.5. Keičiantis vienokią valiutą į PayPal, įsitikinkite, kad (PayPal) pinigai yra gauti legaliai. Rekomenduojama gavus pinigus palaukti bent 24val ir keistis su vartotojais turinčiais patvirtintas (verified) sąskaitas. Galima pasinaudoti ScreenShot funkcija, daugiau informacijos kaip tai padaryti rasite: Čia.

1.6. Netikėkite žmonėmis jums siūlančiais administratoriaus/moderatoriaus/VIP nario statusus forume už pinigus ar pnš. Daugiau info: Čia.

 

2. Pagrindiniai patarimai:

2.1. Vykstant keitimams, tarp Hanza, SEB, PayPal <--> E-Gold bankų, pinigus pirmam rekomenduojama vesti E-Gold valiutos pirkėjui, (Geriausiai tiktų, jei keičiasi lygaverčiai patikimi vartotojai).

  • Įvykus vagystei PayPal banke galėsite paprašyti, kad pinigai būtų grąžinti.
  • Įvykus vagystei Hanza arba SEB banke, jūs žinosite sukčiaus vardą, pavardę ir banko sąskaitos numerį.
  • Jei įvyktų vagystė, ir jūs vesite pirmi pinigus E-Gold pirkėjui, tai pinigų jau niekaip nebegalėsite susigrąžinti.

2.2. Už paslaugas, prekes vengti atsiskaitinėti elektroniniais bankais, jei negavote tos prekės ar paslaugos pirmiau. (Negalioja PayPal bankui).

2.3. Perkant prekę įsitikinkite, kad pardavėjas prekę tikrai turi. (Tam tiktų fotografija).

2.4. Jei yra pardavinėjamos daugiau nei viena prekė, reiktų palaukti, kol prekę gaus anksčiau ją užsisakes vartotojas.

2.5. Jei jums pasiųlo keistis pinigais ar atlikti kokį kitą piniginį sandorį per skype, tariamas forumo vartotojas, paprašykite, kad jums būtų atsiųsta asmeninė žinutė forume, su tekstu "Mano skype: *****" (Vietoj ***** - to vartotojo skype).

 

3. Papildomi saugumo patarimai:

3.1. Jei veiksmams vykstant per skype, kyla bent menkiausias įtarimas, patikrinkite ir išsisaugokite to vartotojo IP adresą. Daugiau informacijos kaip tai padaryti rasite: Čia.

 

4. Kita:

4.1. Praradus pinigus nedvejokite ir eikite į policiją parašyti pareiškimą.

 

 

 

 

*Šie patarimai negalioja forumo valdžiai: administratoriams, moderatoriams ir VIP nariams, bei, dalinai, aukštą trade rank'ą turintiems nariams.

**Teksto autorius neatsako už jokius patirtus nuostolius, laikantis šių patarimų.

 

Patarimai bus su laiku apšlifuoti bei papildyti, tad siūlykite ką keisti, ką pridėti, ką išimti. Čia arba AŽ.

Redagavo Exon
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 metų...

Dar tokia pointa padaryt norėčiau, kad naujokai labai kieti būna, todėl patarimas jiems, kad jeigu nori, kad tavim apsitiketu ir tu kasitikek senesniais lankytojais su atsiliepimais, visgi reikia nuo konors pradet ^_^ ir jeigu keiciat atkrepkit demesi uz ka tie atsiliepimai ar uz apdaryta paslauda ar papildyma 5 lt, o ar uz rimta keitima :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

As tai siulyciau su "nelabai-patikimais", tais kurie neturi 5 trade rank'o, ar nera uzsiregistrave ilgiau nei 6men. Ju paklausti ABONENTINES koreteles numeri (ir zinoma patikrinti ar numeris is tiesu yra abonentas) ir issiusti slapta koda ("del perverdimo XC48LoL") kuri veliau sutikrinsite pokalbyje, ar uzklausti jog butu issiusta SMS is ABONENTINES jums (jai nera saskaitos paciam siusti slapta koda). Jai apgaus ir net jeigu apgavikas bus uzklauses draugo, jog issiustu zinute jums, visgi turesite duomenis ir policijai pakracius "drauga", visvien bus atrastas tikrasis apavikas.

Redagavo LT_TM
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Tokiu atveju man reiketu vaziuoti pasirasyti sutarti kad tureciau abonentine kortele uz kuria mokesiu 2metus del vieno sms isiuntimo?Ir is pazystamu niekas nesinaudoja,dabar populeriau isankstines.

 

Tame ir reikalas jog issankstines galima ismesti greitai jog niekas nieko neatsektu. O abonentas, kitas reikalas - registruotas. As nesakau jog tau butina vaziuoti sutarti darytis. Tik sakau jog jai imanoma, galima sia funkcija atlikti su "nelabai-patikimais" asmenimis ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 4 savaičių...

as sitam forume naujokas, bet jau sekancia diena nuo prisiregistravimo susiradau du pirkejus, kurie pirko is manes perlaidas ri papildymus, dabar ir as jais ir jie manim pasitiki, net pirmi pinigus veda ^_^ tai dabar daug drasiau jauciuos forume paciam :D

p.s.visai neblogi patarimai :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
as sitam forume naujokas, bet jau sekancia diena nuo prisiregistravimo susiradau du pirkejus, kurie pirko is manes perlaidas ri papildymus, dabar ir as jais ir jie manim pasitiki, net pirmi pinigus veda :) tai dabar daug drasiau jauciuos forume paciam :D

p.s.visai neblogi patarimai :D

 

Klausyk neįsižeisk tik, bet susisiek su moderatoriais ir paprašyk, kad tavo seną accountą šitam forume užrakintų http://www.uzdarbis.lt/Perziureti-nario-profili-m4377.html

 

Neradau, kad ką būtum apgavęs ar ką, tačiau pagal taisykles vienam žmogui vienas accountas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 5 mėnesių...
Kaip?

 

 

Sometimes problems can happen with your transactions, so communicating with the person you are trading with is an important part of resolving disputes. If you've got a problem, there are a variety of processes than can help you resolve it.

 

To request your buyer’s or seller’s contact information, see Contacting eBay Members.

 

eBay’s Resolution Centre

 

eBay’s Resolution Centre is an online communication tool that can help you track, manage, resolve, or close any existing disputes. All information posted in this tool will be accessible anytime by you, the seller or buyer, and eBay Customer Support. Learn more about reporting and tracking disputes.

 

You can report the following problems:

 

Item not received or significantly not as described process – (For buyers) Use this process if you paid for an item but didn't receive it. You can also use this process if you paid for and received an item, but it was significantly different from the item description.

 

Unpaid Item – (For sellers) Use this process as a seller if a buyer bought an item but has not paid for it.

 

If you’d like to track, manage, resolve, or close any existing disputes, please use your Resolution Centre in My eBay.

 

http://pages.ebay.co.uk/help/tp/problems-d...resolution.html

 

 

I received goods that are not as described for an eBay purchase. Can I dispute the payment?

Yes, you can file a not as described dispute for eBay items through the Resolution Center. Please be aware that you may be asked to return the merchandise to the seller at your expense using a shipping service that can be tracked online.

 

To learn how our dispute process works, log into your PayPal account and review the step-by-step guide in the Resolution Center.

 

Please note PayPal has several programs to help protect your purchases on and outside eBay. To learn more about our protection programs, go the Security Center and click Buying Safely.

 

https://www.paypal.com/helpcenter/main.jsp;...&isSrch=Yes

Redagavo Aidas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Reiktų prirašyti, kad:

  • nepardavinėtų savo account'ų
  • visada paieškotų informacijos apie žmogų google sistemoje ir forume
  • atsargiai elgtųsi ir su senbuviais
  • patarimas: prieš atliekant kokį pervedimą (jeigu nėra skubus) palaukti bent 24 valandas ir nuolat sekti forumą, jeigu tas žmogus pasirodytų esąs apgavikas
  • kartkartėm pasiskaityti nusiskundimų skiltį, nes ten aprašomi ir apšnekami apgaulių būdai
  • nebijoti eiti susitikti su žmogumi ar jam paskambinti (bent jau per skype)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 mėnesių...
Reiktų prirašyti, kad:

  • nepardavinėtų savo account'ų
  • visada paieškotų informacijos apie žmogų google sistemoje ir forume
  • atsargiai elgtųsi ir su senbuviais
  • patarimas: prieš atliekant kokį pervedimą (jeigu nėra skubus) palaukti bent 24 valandas ir nuolat sekti forumą, jeigu tas žmogus pasirodytų esąs apgavikas
  • kartkartėm pasiskaityti nusiskundimų skiltį, nes ten aprašomi ir apšnekami apgaulių būdai
  • nebijoti eiti susitikti su žmogumi ar jam paskambinti (bent jau per skype)

O ka daryti jeigu zmogui pervedziau pinigus pokerstars ir jau daugiau nei savaite tik zada grazinti,bet jau kantrybes nera laukti vis zodziai. Pardavejau kukka91 turejo pries tai +10.Kaip ne kaip 300lt. Pliuso nera tai reikejo pirmam pervest tai dar kad kursa $ sumazinau . Ir dar kad maciau per http://www.pokertableratings.com/graphs/k/...eline-stars.png ta diena kai pervedziau pralaimejo 135 o pervedziau 133$ tai kad labai panasu i mano pinigus. As tai galvoju pralaimejo ir nenori grazinti tiesiog o dar kad pas mane nei pliuso nera galvoja kad nieko jam ne bus.

Redagavo schumm
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...