Pereiti prie turinio

Greitai prasidės žiemos vairavimo sezonas


Rekomenduojami pranešimai

Naudingas straipsnis, kiekvienam reiketu perskaityti, tiek patyrusiamm tiek naujokui vairuotojui :D

O del video, tai nesuprantu kaip gali buti taip slidu :D

Čia amerikiečiai vairuoja, neturi jie net žalio supratimo apie tai. Matosi per video kaip jie su stopais elgiasi :D . Jeigu bent priekyje šipuotos padangos arba šiaip su normaliai protektoriaus tai tokį nuolydį be problemų lėtai pravažiuotum.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nieko straipsniai nepadės jei važiuot nemoki nelipk už vairo nei žiemą nei vasarą.

Jei nemoki tai niekas nepadės, bet daugumai šiaip vienodai ir per daug nesigilina, o mokytis visada yra ką ir reikia.

Jeigu nesigilini ir važiuoji va bank nemokėdamas vairuot tai esi parazitas, nes keli pavojų kitiems.

Man žiemą baisiausia išvažiuot būna vien dėl to, kad kokia blondinė galą sudaužys ar dar kur įvažiuos, vasarą tai bent išsisukt gali ir blondinės ne tokios pavojingos.

 

Jeigu nesupratai kas parašyta tai kažin kaip teises gavai, nes sankaba ir akseleratorius paaiškina kas yra jau vairavimo mokykloje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prastas straipsnis, beveik nieko nesuprantu ka raso. vien apie begiu perjungima, kazkoki slydima perjungiant begius, zodziu paprastam vairuotojui nenusimanciam automobilinese savokose nedaug naudos.

 

Jei vaziuoji begi isjunges ir tarkim darai posuki/manevra didziule galimybe kad nuleksi nuo kelio.Slydziu keliu butina darant posuki palikti ijungta begi,kad butu geresnis sukibimas.Bet cia labiau nuo nuokalnes vaziuojant ir panasiai tokie dalykai butini ziema.(visa tai is vairavimo kursu)

 

+1 uz tokia tema :D

Redagavo RaimisLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vairavimo mokykloj nemoke tokiu dalyku: "prisiminkime diferencialą!", "maksimalų sukimo momentą", "suktelėjame vairą į poslydžio pusę", "žaibiškai priveriame droselį (sumažiname degalų), vėl jį atveriame", "kulnu spustelėjate akceleratorių".

 

kaip suprast sita fraze ? "Jau pradėjus važiuoti, per sekančius pavarų perjungimus - iš antrosios į trečiąją ir iš trečiosios į ketvirtąją - galima akceleratorių spausti iki galo ir pavaras perjungti žaibiškai." - spausti gaza iki dugno?

 

įsibėgėję antrąja pavara, kuria galime važiuoti iki 60 km/val - asmeniskai as antra pavara niekad nepasiekiu 60km/h, variklis tokiu atveju jau riaumotu kaip paseles, ir taip reikia vaziuoti ziema, slidziam kely ant tokiu aukstu apsuku?? (gal ant nauju ar ivairiu masinu begiai ilgesni, bet ne visu tokie).

 

"Šis momentas yra ypač pavojingas: variklis dirba labai mažais apsisukimais, nes akceleratorius yra atleistas. Staigiai atleisdami sankabą, sujungiame užpakalinius ratus..." - manau ir asilui aisku, kad nereikia staigiai atleisti akceleratoriaus, butent sito ir turi ismokyt vairavimo mokykloj, sitas patarimas kreivas nuo pat pradziu.

 

Butent tai turi buti mokoma mokyklose, neskaitant paryskintos frazes -> "Kad šis sujungimas neturėtų neigiamų pasekmių, ratų sukimosi greitis turi atitikti variklio apsisukimų skaičių, padalytą iš perdavimo santykio, būdingo tai pavarai." - kas per matematika? gal tu cia paaiskinsi koks tas turi buti santykis ir kaip ji mintyse suskaiciuot begio perjungimo metu?

 

toliau is vis kazkokio driftingo mokoma, zodziu neissiplesiu, aisku patyrusiam vairuotojui straipsnis ikandamas, bet jis yra sudetingas, pradedanciam vairuotojui per sunkus ir per painus suprasti ir tuo labiau naudotis patarimais.

 

Jei vaziuoji begi isjunges ir tarkim darai posuki/manevra didziule galimybe kad nuleksi nuo kelio.Slydziu keliu butina darant posuki palikti ijungta begi,kad butu geresnis sukibimas.Bet cia labiau nuo nuokalnes vaziuojant ir panasiai tokie dalykai butini ziema.(visa tai is vairavimo kursu)

 

+1 uz tokia tema :D

aisku pritariu, kad tokiu temu reikia! nes keliuose situacija baisi.

Redagavo klemkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
vairavimo mokykloj nemoke tokiu dalyku: "prisiminkime diferencialą!", "maksimalų sukimo momentą", "suktelėjame vairą į poslydžio pusę", "žaibiškai priveriame droselį (sumažiname degalų), vėl jį atveriame", "kulnu spustelėjate akceleratorių".

 

kaip suprast sita fraze ? "Jau pradėjus važiuoti, per sekančius pavarų perjungimus - iš antrosios į trečiąją ir iš trečiosios į ketvirtąją - galima akceleratorių spausti iki galo ir pavaras perjungti žaibiškai." - spausti gaza iki dugno?

 

įsibėgėję antrąja pavara, kuria galime važiuoti iki 60 km/val - asmeniskai as antra pavara niekad nepasiekiu 60km/h, variklis tokiu atveju jau riaumotu kaip paseles, ir taip reikia vaziuoti ziema, slidziam kely ant tokiu aukstu apsuku?? (gal ant nauju ar ivairiu masinu begiai ilgesni, bet ne visu tokie).

 

"Šis momentas yra ypač pavojingas: variklis dirba labai mažais apsisukimais, nes akceleratorius yra atleistas. Staigiai atleisdami sankabą, sujungiame užpakalinius ratus..." - manau ir asilui aisku, kad nereikia staigiai atleisti akceleratoriaus, butent sito ir turi ismokyt vairavimo mokykloj, sitas patarimas kreivas nuo pat pradziu.

 

Butent tai turi buti mokoma mokyklose, neskaitant paryskintos frazes -> "Kad šis sujungimas neturėtų neigiamų pasekmių, ratų sukimosi greitis turi atitikti variklio apsisukimų skaičių, padalytą iš perdavimo santykio, būdingo tai pavarai." - kas per matematika? gal tu cia paaiskinsi koks tas turi buti santykis ir kaip ji mintyse suskaiciuot begio perjungimo metu?

 

toliau is vis kazkokio driftingo mokoma, zodziu neissiplesiu, aisku patyrusiam vairuotojui straipsnis ikandamas, bet jis yra sudetingas, pradedanciam vairuotojui per sunkus ir per painus suprasti ir tuo labiau naudotis patarimais.

 

 

aisku pritariu, kad tokiu temu reikia! nes keliuose situacija baisi.

droselis, akseleratorius ar gazas yra lygiai tas pats, o ten kur apie diferencialus, santykius apsukų ir kitkąą pasakoja, nėra būtina suprasti, čia tiesiog paaiškina kaip tai veikia, jei nesupranti nebėda, nes užtenka žinoti ką reikia daryti.

O dėl greičio antru bėgiu koks skirtumas koks jisai, esmė tokia kad metant žemesnį bėgį reikia apsukas užkelti, kad neužblokuoti ratų ir ratams duoti tiek pat jėgos kiek ir prieš tai buvo.

Apie driftinimą toli gražu neužsimena, o šiaip tai labai aiškiai ir tiksliai nupasakoja dažnas situacijas ir ką jose reikia daryti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
droselis, akseleratorius ar gazas yra lygiai tas pats, o ten kur apie diferencialus, santykius apsukų ir kitkąą pasakoja, nėra būtina suprasti, čia tiesiog paaiškina kaip tai veikia, jei nesupranti nebėda, nes užtenka žinoti ką reikia daryti.

O dėl greičio antru bėgiu koks skirtumas koks jisai, esmė tokia kad metant žemesnį bėgį reikia apsukas užkelti, kad neužblokuoti ratų ir ratams duoti tiek pat jėgos kiek ir prieš tai buvo.

Apie driftinimą toli gražu neužsimena, o šiaip tai labai aiškiai ir tiksliai nupasakoja dažnas situacijas ir ką jose reikia daryti.

Butent! cia tu labai aiskiai parasei :D o ten nera taip akivaizdziai aisku, tekstas sudetingas. Jei butu zmoniskesne kalba parasytas, butu super. Gerai, jei ir kiti dalintusi naudingom nuorodom.

Redagavo klemkas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...