Pereiti prie turinio

Jei architektai dirbtų kaip web dizaineriai


Rekomenduojami pranešimai

Na bet matyt tikrovėj tokių tūpų užsakovų nepasitaiko %)

Tūpų užsakovų visur pilna, bet nematau problemos su jais, jei matai, kad klientas problematiškas, imi labai daug pinigų, kurių dažniausiai nemoka arba sakai, kad šiuo metu užsiėmęs lialia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai užsakovų pasitaiko ir šiais laikais panašių, jei jis visiškai nesusigaudo ko nori, tačiau kažkur kažką matė ir įsinorėjo kažko panašaus, bet kitokio, gražesnio, bet ne per daug išpuošto ir t.t... Ir tas atsakymas: tu pirma padaryk, žiūrėsim ką keisti visiškai knisa, nes visiems atrodo (išskyrus patį dizainerį :)), kad dizaineris - visagalis dėdė su fotošopu, kuris bet kada gali viską perdėlioti ir pagražinti per 5 min. Kur jau ne, kai filmuose hakeriai kokių 2346545367 ženklų kodą mintinai suveda per 1 min...

Kažkokioj web dizaino knygoj skaičiau, kad vienas iš pagrindinių būtinų dalykų - bendrauti ir bendradarbiauti su užsakovu. Kitu atveju gaunasi tikra tragedija... Ta mintis turėjo būti ne knygoje dizaineriams, o knygoje užsakovams :D

Redagavo bratkax
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Šiaip tai užsakovų pasitaiko ir šiais laikais panašių, jei jis visiškai nesusigaudo ko nori, tačiau kažkur kažką matė ir įsinorėjo kažko panašaus, bet kitokio, gražesnio, bet ne per daug išpuošto ir t.t... Ir tas atsakymas: tu pirma padaryk, žiūrėsim ką keisti visiškai knisa, nes visiems atrodo (išskyrus patį dizainerį :)), kad dizaineris - visagalis dėdė su fotošopu, kuris bet kada gali viską perdėlioti ir pagražinti per 5 min. Kur jau ne, kai filmuose hakeriai kokių 2346545367 ženklų kodą mintinai suveda per 1 min...

Kažkokioj web dizaino knygoj skaičiau, kad vienas iš pagrindinių būtinų dalykų - bendrauti ir bendradarbiauti su užsakovu. Kitu atveju gaunasi tikra tragedija... Ta mintis turėjo būti ne knygoje dizaineriams, o knygoje užsakovams :D

 

Pritariu. Būti geru užsakovu - taipogi menas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man dažnai pasitaiko užsakovai kurie nežino ko nori. "Pakeisk ta ir ta" - pakeičiu, nusiunčiu. "Netinka, gal geriau padaryk taip ir taip" - padarau, vėl nusiunčiu. "Nesamonė, pažiūrėk čia ir padaryk panašiai" - pažiūriu, padarau, nusiunčiu. "Ai palik kaip buvo prieš tai, bus gerai".

 

Ir kai pamato sąskaitoje sumoje įskaičiuotus esminius dizaino pakeitimus akys užšoka ant kaktos ir man sako: O tai į dizaino kainą viskas neįeina? Kas per nesamonė?

 

Susiduriant su tokiais "tūpais" užsakovais reikia kalbėti pajungus tokį protingą naglumą, svarbiausia nenusileisti ir nepadlaižiauti su tokiais žodžiais kaip: informatyvumas, dizaino koncepsija, jums bus pritaikytos išskirtinės sąlygos, jums padarysime nuolaidą, mes esame užimti, tačiau jūsų projekto imsimės. Jeigu išsireiškiate tokiais žodžiais pabandykite pastebėti kaip klientas "užsiliuliuoja" ir pradeda reikštis ir aukštinti save, žemindamas jus. Specialiai uždavinėja tokius klausimus kaip: Tai kas kad man bus nuolaida? Kokios tos naujausios technologijos? Tai kiek man viskas kainuos tada?

 

Aš dažniausiai į klausimą "kokia bus dizaino kaina?" atsakau kitu klausimu "kiek kainuos mašina?". Tada pavyksta nužeminti šiektiek užsakovą iki savo lygio ir galima paaiškinti ramiai, jog dizaino kaina, kaip ir automobilio priklauso nuo daug veiksnių (tipo, dydžio, išvaizdos, funkcionalumo, paprastumo, greičio ir pan.) Užsakovas mintyse jus laikys kaip rimtą žmogų, nes nepasidavėte jo provokacijoms, dažniausiai paslaugos kainos užklausimas patampa būsimo projekto aprašymų ir klientas pasilieka pas jus :lol:

 

Vieną kartą per klaidą gavau įmonės profis siųsta laišką pagal kainos užklausą, man patiko jų išsireiškimas:

Sveiki,

 

1 lt su PVM.

Garanto is banko reikia?

 

Pagarbiai,

Filip Borcov

 

Manau kliento akyse Profis pasišaipė iš jo, tačiau privertė pakelti jų kartelę ("ne iš kelmo jie spirti"). Na manau supratote ką norėjau pasakyti. Kaip vienas filosofas yra pasakęs: "Su beždžionėmis yra lengviau susikalbėti nei su žmonėmis, nes beždžionė nemoka atsikalbinėti".

Redagavo Bugy'z
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...
Man dažnai pasitaiko užsakovai kurie nežino ko nori. "Pakeisk ta ir ta" - pakeičiu, nusiunčiu. "Netinka, gal geriau padaryk taip ir taip" - padarau, vėl nusiunčiu. "Nesamonė, pažiūrėk čia ir padaryk panašiai" - pažiūriu, padarau, nusiunčiu. "Ai palik kaip buvo prieš tai, bus gerai".

 

Ir kai pamato sąskaitoje sumoje įskaičiuotus esminius dizaino pakeitimus akys užšoka ant kaktos ir man sako: O tai į dizaino kainą viskas neįeina? Kas per nesamonė?

 

Susiduriant su tokiais "tūpais" užsakovais reikia kalbėti pajungus tokį protingą naglumą, svarbiausia nenusileisti ir nepadlaižiauti su tokiais žodžiais kaip: informatyvumas, dizaino koncepsija, jums bus pritaikytos išskirtinės sąlygos, jums padarysime nuolaidą, mes esame užimti, tačiau jūsų projekto imsimės. Jeigu išsireiškiate tokiais žodžiais pabandykite pastebėti kaip klientas "užsiliuliuoja" ir pradeda reikštis ir aukštinti save, žemindamas jus. Specialiai uždavinėja tokius klausimus kaip: Tai kas kad man bus nuolaida? Kokios tos naujausios technologijos? Tai kiek man viskas kainuos tada?

 

Aš dažniausiai į klausimą "kokia bus dizaino kaina?" atsakau kitu klausimu "kiek kainuos mašina?". Tada pavyksta nužeminti šiektiek užsakovą iki savo lygio ir galima paaiškinti ramiai, jog dizaino kaina, kaip ir automobilio priklauso nuo daug veiksnių (tipo, dydžio, išvaizdos, funkcionalumo, paprastumo, greičio ir pan.) Užsakovas mintyse jus laikys kaip rimtą žmogų, nes nepasidavėte jo provokacijoms, dažniausiai paslaugos kainos užklausimas patampa būsimo projekto aprašymų ir klientas pasilieka pas jus :)

 

Vieną kartą per klaidą gavau įmonės profis siųsta laišką pagal kainos užklausą, man patiko jų išsireiškimas:

 

 

Manau kliento akyse Profis pasišaipė iš jo, tačiau privertė pakelti jų kartelę ("ne iš kelmo jie spirti"). Na manau supratote ką norėjau pasakyti. Kaip vienas filosofas yra pasakęs: "Su beždžionėmis yra lengviau susikalbėti nei su žmonėmis, nes beždžionė nemoka atsikalbinėti".

 

Daug tiesos tavo žodžiuose :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats dabar darau viena puslapi pazistamui, darau beveik veltui, bet pzdc kiek nesamoniu ir kiek nervu. Viska suzinai ko nori, kokios spalvos ir tt, padarai, sako kazkas blogai. klausi ka pataisyt, kuria vieta, sako nezinau, sugalvok kanors. nu ir taip toliau. reiks arba nebedaryt, arba pinigu normaliai imt. bet tada aisku isvis nebenores

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...