Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki! Rimtai pradejau mokytis HTML, PHP, MySQL (kol kas tiek) , mokausi w3schools puslapyje. Kiek girdejau, geriausia mokytis bandyti igyvendinti koki nors nelengva projekta, taip po keliu metu pabaigsi projekta ir mokesi sias kalbas. Noreciau kurti pvz online zaidima kaip ikariam.. Ka jeigu is kart padaryciau tiesiog kaip reikia, dizainas, tekstas, mygtukai, skriptai itd... o veliau jau sujungciau su duom. baze, kad pvz nusipirkus zmogus daikta, jam nusiimtu pinigai, itt... ar geriau viska ismokti ir jau normaliai viska iskart kurti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas pasake, kad geriau kurti "nelengva". Geriau kaip tik pasitetreniruok su lengvesniais projektais. Pabandyk padaryt koki shoutbox`a, sveciu knyga ar dar kokia smulkme. Tik tada pradek mastyti apie rimtesnius dalykus. Isvis pirma reiktu teorijos truputi. Nes bus taip, kad sukursi ta savo zaidima ir tau ji nudefeisins pirma savaite (jeigu ne pirma diena). Jeigu pasiseks ir taip nebus tai po tokiu programavimu (kai iskart kuriami zaidimai su 0 patirtim) lausi serverius (jeigu trafiko bus).

 

As asmensikai pats neimciau programuoti rimto WEB online zaidimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei galvoji apie naršyklini žaidimą, visų pirmą turi turėt labai labai gerą vaižduotę, kad galėtum pasiūlyti vartotojams kažką naujo, nes dabar šių žaidimų daugiau nei vartotojų, o antra tik su programavimo pagrindais nemanau ar pavyks, nes rimti projektai, turiu omeny didelis srautas, daug varotojų ir t.t reikalauja objektinio programavimo žinių, nes nemanau, kad pavyks išsisukti su procedūriniu... nors viskas įmanoma :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Jei galvoji apie naršyklini žaidimą, visų pirmą turi turėt labai labai gerą vaižduotę, kad galėtum pasiūlyti vartotojams kažką naujo, nes dabar šių žaidimų daugiau nei vartotojų, o antra tik su programavimo pagrindais nemanau ar pavyks, nes rimti projektai, turiu omeny didelis srautas, daug varotojų ir t.t reikalauja objektinio programavimo žinių, nes nemanau, kad pavyks išsisukti su procedūriniu... nors viskas įmanoma ;)

 

Na as zaidziau anksciau viena zaidima, Superinis zaidimas buvo, text based, lengva ismokti zaisti, neprikimsta vosokiu flashu, minimalus bei grazus dizainas, bet uzsidare, nes adminas beveik viska padare kad butu uz real pinigus, tai visi isejo... tarkim zinau ka reiketu padaryti, kiek suprantu, nesunku bus jei ismoksiu viska is w3schools, net nezinau )) ka daryti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Jei galvoji apie naršyklini žaidimą, visų pirmą turi turėt labai labai gerą vaižduotę, kad galėtum pasiūlyti vartotojams kažką naujo, nes dabar šių žaidimų daugiau nei vartotojų, o antra tik su programavimo pagrindais nemanau ar pavyks, nes rimti projektai, turiu omeny didelis srautas, daug varotojų ir t.t reikalauja objektinio programavimo žinių, nes nemanau, kad pavyks išsisukti su procedūriniu... nors viskas įmanoma ;)

 

Ir kuo taip skirias tas tavo objektinis nuo procedurinio? Kuo padeda pagerinti scripto optimaluma?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na šiaip pradedantiesiems visada būna sunkoka suprast objektinį programavimą. Bet jei tik turėsi kantrybės, tai suprasi. JoKeRiS, esmė, kad neverta vadovautis taisykle "svarbu veikia". Jau nekalabant apie tai, kad objektinis programavimas yra stilingesnis, jis turi keletą labai naudingų savybių kaip plečiamumas ar paveldimumas. Galų gale, man patiko kaip vienas žmogus pasakė: "su OOP'u parašytą skriptą daug sunkiau redaguot lameriams savo naudai".

 

JoKeRiS, ir kodėl gi ne? Labai sveikitina, kad žmogus turi tikslą, o ne, kad mokosi tam, kad mokėtų. Nes tie, kas mokosi tam, kad mokėtų, meta po savaitės ar dviejų. Tarkim aš taip pat išmokau php tik todėl, kad norėjau sukurt žaidimą, bet aišku jau vėliau pamačiau, kad to daryt net neverta, bet kai turi tikslą, mokytis daug lengviau. O tarkim assembley mokiausi tik tam, kad mokėčiau. Mečiau po kelių savaičių išmokęs tik pagrindus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Na šiaip pradedantiesiems visada būna sunkoka suprast objektinį programavimą. Bet jei tik turėsi kantrybės, tai suprasi. JoKeRiS, esmė, kad neverta vadovautis taisykle "svarbu veikia". Jau nekalabant apie tai, kad objektinis programavimas yra stilingesnis, jis turi keletą labai naudingų savybių kaip plečiamumas ar paveldimumas. Galų gale, man patiko kaip vienas žmogus pasakė: "su OOP'u parašytą skriptą daug sunkiau redaguot lameriams savo naudai".

 

JoKeRiS, ir kodėl gi ne? Labai sveikitina, kad žmogus turi tikslą, o ne, kad mokosi tam, kad mokėtų. Nes tie, kas mokosi tam, kad mokėtų, meta po savaitės ar dviejų. Tarkim aš taip pat išmokau php tik todėl, kad norėjau sukurt žaidimą, bet aišku jau vėliau pamačiau, kad to daryt net neverta, bet kai turi tikslą, mokytis daug lengviau. O tarkim assembley mokiausi tik tam, kad mokėčiau. Mečiau po kelių savaičių išmokęs tik pagrindus.

 

Del tavo pateiktu priezasciu sutinku, kad paveldimumas ir pleciamumas tikrai naudingos savybes.

 

Bet su klasem kyla gen.time, ar as klystu?

 

Beto kai daug kas sako "va to ir ano nepadarysi be klasiu", atrodo su klasem atsiranda nauju funkciju ir galimybiu.. Aisku, kodas pasidaro "grazus", bet, kad kazka gali daugiau OOP negu procedurinis nesutinku.

 

Jeigu manot kitaip rodykit pavyzdzius ir nusodinkit mane ;)

 

O del mokejimo, tai as ir pats mokinausi tik tam, kad moket. Bet pasimokes daugiau pamaciau, kad tai idomus mokslas. Praejus laiko pamaciau, kad is to idomaus hobio galima ir neblogai uzdirbti.

 

p.s. nieko pries OOP neturiu. Matau vis kylanti jo populiaruma ir reikalavimus firmose ir manau teks pradeti ji naudoti, tik cia mano nuomone.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Del tavo pateiktu priezasciu sutinku, kad paveldimumas ir pleciamumas tikrai naudingos savybes.

 

Bet su klasem kyla gen.time, ar as klystu?

 

Beto kai daug kas sako "va to ir ano nepadarysi be klasiu", atrodo su klasem atsiranda nauju funkciju ir galimybiu.. Aisku, kodas pasidaro "grazus", bet, kad kazka gali daugiau OOP negu procedurinis nesutinku.

 

Jeigu manot kitaip rodykit pavyzdzius ir nusodinkit mane :D

 

O del mokejimo, tai as ir pats mokinausi tik tam, kad moket. Bet pasimokes daugiau pamaciau, kad tai idomus mokslas. Praejus laiko pamaciau, kad is to idomaus hobio galima ir neblogai uzdirbti.

 

p.s. nieko pries OOP neturiu. Matau vis kylanti jo populiaruma ir reikalavimus firmose ir manau teks pradeti ji naudoti, tik cia mano nuomone.

 

Funkcijos ir galimybės nepriklauso nuo to koki naudoji programavimo būdą, o priklauso nuo tarpinės tarp kedės ir monitoriaus Q:heart:

 

Bet, programuojant skirtingais stiliais atsiranda skirtingos bėdos, ir skirtingi privalumai, turiu omeny, kodo praplečiamumas OOP ir to pačio OOP suletejimas, procedurinio greičio pranašumas palyginus su OOP, bet tada nukenčia sistemos praplečiamuas, panaudojimo galimybės, ir t.t

 

Todėl kiekvienas žmogus renkasi kada ką, ir kur naudoti. Šiuo atveju buvo klausimas su kuo kurti online žaidimą, ir mano nuomone OOP čia nepakeičiamas.

 

Čia buvo mano nuomonė 6:heart: :D :( :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei darai, norėdamas pramokti programuoti, daryk. Tikiu, kad nieko ypatingo nesukursi, bet kažkiek žinių tikrai įgysi. :) Aš tuo domėtis pradėjau WAP'e, o su teorija susipažinau palyginus visai neseniai. Kažkiek žinių davė teorija, bet remdamasis asmenine patirtimi, drįstu teigti, jog geriausi pagrindai tai - praktika. :(

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nissan2ooSX, aš tavo vietoje sukurčiau pradžioje žaidimo kokią nors "lengvesnę versiją", ta prasme realizuočiau pilną žaidimą, bet su ribotu funkcijų rinkiniu. Ta prasme kad projektas realiai VEIKTŲ, net jei juo niekas ir nesinaudos plačiai. O tada, kai suprasi, kaip atskiros tinklapio dalys tarpusavyje susijungia, tada jau galėsi mąstyti apie plataus panaudojimo žaidimą. Čia vienas dalykas.

 

Antras dalykas. Žaidimai yra toks dalykas, kurį reikia prižiūrėti. Ar tu pasiruošęs vienas žaidimą ne tik sukurti, bet ir jį prižiūrėti? Iš mano asmeninės patirties - bandžiau daryti krepšinio menedžerį vienas (dar tada, kai jų nebuvo tokia gausybė), padaryti aš jį padariau iki tam tikros ribos, bet iki galo taip ir nedaėjo rankos jį paleisti, nes ten realiu laiku tiesiog per daug visko reikėjo prižiūrėti. Na čia gal pavyzdys iš kitos operos, bet anyway - prieš darydamas kažkokį žaidimą, pamatuok ar vienas jį patempsi, net jei ir suprogramuosi. Tuo labiau, kad, kaip kažkas čia pasakė, be rimtos patirties KOKYBIŠKO online žaidimo nesukursi, nebent turėsi unikalią ir originalią idėją, jei darysi be patirties - tą žaidimą galės nesunkiai nulaužti.

 

Jei reikės konkretesnių patarimų, kreipkis :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Nissan2ooSX, aš tavo vietoje sukurčiau pradžioje žaidimo kokią nors "lengvesnę versiją", ta prasme realizuočiau pilną žaidimą, bet su ribotu funkcijų rinkiniu. Ta prasme kad projektas realiai VEIKTŲ, net jei juo niekas ir nesinaudos plačiai. O tada, kai suprasi, kaip atskiros tinklapio dalys tarpusavyje susijungia, tada jau galėsi mąstyti apie plataus panaudojimo žaidimą. Čia vienas dalykas.

 

Antras dalykas. Žaidimai yra toks dalykas, kurį reikia prižiūrėti. Ar tu pasiruošęs vienas žaidimą ne tik sukurti, bet ir jį prižiūrėti? Iš mano asmeninės patirties - bandžiau daryti krepšinio menedžerį vienas (dar tada, kai jų nebuvo tokia gausybė), padaryti aš jį padariau iki tam tikros ribos, bet iki galo taip ir nedaėjo rankos jį paleisti, nes ten realiu laiku tiesiog per daug visko reikėjo prižiūrėti. Na čia gal pavyzdys iš kitos operos, bet anyway - prieš darydamas kažkokį žaidimą, pamatuok ar vienas jį patempsi, net jei ir suprogramuosi. Tuo labiau, kad, kaip kažkas čia pasakė, be rimtos patirties KOKYBIŠKO online žaidimo nesukursi, nebent turėsi unikalią ir originalią idėją, jei darysi be patirties - tą žaidimą galės nesunkiai nulaužti.

 

Jei reikės konkretesnių patarimų, kreipkis :D

 

nulauzti? addslashes nuo sql ir dar kad negaletu javaskripta rasyti ir saugumas beveik 100% :D

 

 

kas sake kad zaidimas prasta pradzia. Is pradziu sukursi paprastesni, o paskui vis tobulinsi, kol sugalvosi per nauja perrasyti. Traviano jau nepirma versija jei neklystu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
nulauzti? addslashes nuo sql ir dar kad negaletu javaskripta rasyti ir saugumas beveik 100% :D

 

 

kas sake kad zaidimas prasta pradzia. Is pradziu sukursi paprastesni, o paskui vis tobulinsi, kol sugalvosi per nauja perrasyti. Traviano jau nepirma versija jei neklystu :D

 

Aš nemanau, kad žmogus, tik PRADEDANTIS mokintis web-programavimo, daug žinos apie sql injekcijas ar XSS, addslashes ir javascripto uždraudimas tik dalis visko :D

 

O žaidimas nėra prasta pradžia, aš beveik tą patį ir parašiau, kad padaryti reikia paprastą versiją, o po to kitą versiją - tobulesnę. O tokiam žaidimui kaip Travian tai tikrai ne vienerių metų reikėjo iki dabartinės stadijos, ir jį tikrai nemanau kad darė vienas žmogus.

Redagavo Programeris007
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Aš nemanau, kad žmogus, tik PRADEDANTIS mokintis web-programavimo, daug žinos apie sql injekcijas ar XSS, addslashes ir javascripto uždraudimas tik dalis visko :D

 

O žaidimas nėra prasta pradžia, aš beveik tą patį ir parašiau, kad padaryti reikia paprastą versiją, o po to kitą versiją - tobulesnę. O tokiam žaidimui kaip Travian tai tikrai ne vienerių metų reikėjo iki dabartinės stadijos, ir jį tikrai nemanau kad darė vienas žmogus.

 

Man labai įdomu kaip išeis padaryti web browser tipo žaidimą be javascripto. Juk ir tas pats travian su javascriptu. Ir beto kaip tik su javascriptu butu nesunku padaryt zaidima pradziai mokantis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Man labai įdomu kaip išeis padaryti web browser tipo žaidimą be javascripto. Juk ir tas pats travian su javascriptu. Ir beto kaip tik su javascriptu butu nesunku padaryt zaidima pradziai mokantis...

 

Na čia žmogus turėjo omeny kad tekstiniuose laukuose uždrausti visokių skriptų rašymą. O bendrai tai taip, be JS ar AJAX šiuolaikinis rimtas web-žaidimas neapsieitų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Aš nemanau, kad žmogus, tik PRADEDANTIS mokintis web-programavimo, daug žinos apie sql injekcijas ar XSS, addslashes ir javascripto uždraudimas tik dalis visko :D

 

O žaidimas nėra prasta pradžia, aš beveik tą patį ir parašiau, kad padaryti reikia paprastą versiją, o po to kitą versiją - tobulesnę. O tokiam žaidimui kaip Travian tai tikrai ne vienerių metų reikėjo iki dabartinės stadijos, ir jį tikrai nemanau kad darė vienas žmogus.

teisingai, traviana ne per nakti sukure. Taciau pradejo ji gaminti vienas studentelis. Jei gerai prisimenu, netgi uzdarbis.lt pirmajame zurnaliuke buvo apie tai straipsnis :D

 

 

 

 

 

Man labai įdomu kaip išeis padaryti web browser tipo žaidimą be javascripto. Juk ir tas pats travian su javascriptu. Ir beto kaip tik su javascriptu butu nesunku padaryt zaidima pradziai mokantis...

 

daug zaidimu yra be javascritpo. Pries pora metu losiau nukezone.nu, atrodo ten nebuvo javascripto, taciau zaidimas gan populiarus. Daug kas priklauso ir nuo zaidimo tipo, bei kaip sugalvosi ji padaryti. Jeigu turi fantazijos bent trupini, gali ir apsieiti be javascripto, taciau noredamas padaryti kazkokiu efektu ar patogesni valdyma, nelabai be jo issiversi. Bet viskas priklauso nuo kurejo fantazijos. Juk yra netgi text based zaidimai. Kur nera jokios grafikos, nekalbant apie javascripta :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na as kai prisimenu viena zaidima, kuri labai megau palosti, (butent panasu i toki ir noriu sukurti) , JS beveik nebuvo, tik kur buvo lentele, kur parasyta kiek turi gyvybes bei pinigu, viskas kita html/php :D

Del priziurejimo... Beabejo kelis menesius reikes vienam priziureti, veliau kai (jei) bus daugiau zaideju - isitikines, kad kas nors nores tapti admino padejeju... Na aisku su laiku kiekviena zaidima reikia tobulinti, arba pats sugalvosiu ka patobulinti, arba (geresnis variantas) zaidejai pasakys, ka reikia patobulinti. Su apsauga jus teisus, nieko nezinau kaip apsaugoti puslapi, bet pirma reikia ji sukurti, o veliau tik apsaugoti :D tai tiek... Dar reiketu turbut MySQL pasimokyti, ar sunku tai yra? :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
kaip analizuoti? Window/snurce?

 

 

tai atsidaryk page source, ten matysi kokie scriptai sudeti, atsidarai tuos scriptus per narsykle (visa kelia iki scripto) ir analizuoji, persikopini i kompa, paleidi ant savo narsykles, keiti ziuri ir t.t. nu as tai taip mokaus daryt. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
nulauzti? addslashes nuo sql ir dar kad negaletu javaskripta rasyti ir saugumas beveik 100% :)

 

 

kas sake kad zaidimas prasta pradzia. Is pradziu sukursi paprastesni, o paskui vis tobulinsi, kol sugalvosi per nauja perrasyti. Traviano jau nepirma versija jei neklystu ;)

 

Tu gal nebejuokauk. Ne vien apsaugot reik ir ne vien per sql ilisti gali.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau autoriui bus įdomi mano nuomonė šio klausimu.

PHP pradėjau mokintis būtent nuo žaidimo kūrimo.

Tiesa prieš tai jau buvau čiupinėjęs kitas programavimo kalbas.

Žaidimo kūrimo eigoje per gan trumpą laiką neblogai įvaldžiau PHP, prie projekto prisijungė dar pora žmonių.

Rezultatas: kuriant žaidimą "užaugo" ir 3 PHP programuotojai. Visi trys kurį laiką dirbo ar dabar tebedirba kaip PHP programuotojais skirtinguose firmose :)

 

Pagrindinė klaida kurią dariau su šiuo projektu:

pradžioje reikia viską daryti nuo MINIMALIOS versijos, o ne iš karto galvoti "padarysiu super gerai".

p.s. jeigu tavo tikslas yra gerinti savo PHP žinias. Galbūt galėtum kaip nors prisidėti prie mūsų projekto. Tikrai negalim pažadėti pinigų ar viso "kodo" atskleidimo. Tačiau galėtume duoti tam tikras užduotis, parodyti klaidas ir panašiai. ( jei nori daugiau apie tai AŽ)

 

 

Taip pat mačiau diskusiją apie objektinį programavimą. Pastebėjau mintį, kad viską galima padaryti ir be jo.

Tikrai netiesa. Na gal ir galima, bet jeigu sugaiši vietoj vieno mėnesio - 6 mėnesius, nemanau, kad galima laikyti "galima" ;)

 

Pavyzdys: Krepšinio rungtynių simuliavimas. kada Kiekvienas žaidėjas yra tarsi objektas, turi tam tikrą informaciją, priima sprendimus....

Redagavo rufas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Manau autoriui bus įdomi mano nuomonė šio klausimu.

PHP pradėjau mokintis būtent nuo žaidimo kūrimo.

Tiesa prieš tai jau buvau čiupinėjęs kitas programavimo kalbas.

Žaidimo kūrimo eigoje per gan trumpą laiką neblogai įvaldžiau PHP, prie projekto prisijungė dar pora žmonių.

Rezultatas: kuriant žaidimą "užaugo" ir 3 PHP programuotojai. Visi trys kurį laiką dirbo ar dabar tebedirba kaip PHP programuotojais skirtinguose firmose :)

 

Pagrindinė klaida kurią dariau su šiuo projektu:

pradžioje reikia viską daryti nuo MINIMALIOS versijos, o ne iš karto galvoti "padarysiu super gerai".

p.s. jeigu tavo tikslas yra gerinti savo PHP žinias. Galbūt galėtum kaip nors prisidėti prie mūsų projekto. Tikrai negalim pažadėti pinigų ar viso "kodo" atskleidimo. Tačiau galėtume duoti tam tikras užduotis, parodyti klaidas ir panašiai. ( jei nori daugiau apie tai AŽ)

 

 

Taip pat mačiau diskusiją apie objektinį programavimą. Pastebėjau mintį, kad viską galima padaryti ir be jo.

Tikrai netiesa. Na gal ir galima, bet jeigu sugaiši vietoj vieno mėnesio - 6 mėnesius, nemanau, kad galima laikyti "galima" :)

 

Pavyzdys: Krepšinio rungtynių simuliavimas. kada Kiekvienas žaidėjas yra tarsi objektas, turi tam tikrą informaciją, priima sprendimus....

 

Nori pasakyti su OOP atsiranda daugiau funkciju ar daugiau galimybiu? :)

 

Su OOP tik kaip ir sake, paveldimumas bei prapleciamumas geresnis. Taip pat gali naudoti tik funkcijas, kad nereiktu to pacio kodo rasyti 100x. Ir tikrai ner toks skirtumas, kad 6 vs 1 menesis. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...