Pereiti prie turinio

Geriausiai įvertinti

Populiarus turinys

Rodomas geriausiai įvertintas turinys 2024-05-10 Pranešimai

  1. Jeigu gmail koks, dėk postfix, pvz [email protected], tekstas po + neturi jokios reikšmės pašto veikimui, tas pats paštas, bet kai gausi laišką matysi šitą postfix ir galėsi suprasti iš kur nutekėjo
    3 taškai
  2. Veiksmingiausios priemones nepalikti savo duomenu meskoms ir neimti korteliu is parduotuviu kuriuose neperki. Jei labai reikia, visada padeda FAKE duomenu surasymas.
    3 taškai
  3. As visada fake duomenis duodu kortelem. IKEA nuolaidu korteleje esu: Admin Root, MAXIMA - Super Admin, Senukai - Root Root, Depo - Johnny Depp. Internete visur kur imanoma naudoju Revolut VCC ir Firefox Relay. Kartais net liudna pasidaro kai nebera spamo... Juokauju.
    1 taškas
  4. kiek esu gyvenime žiūrėjęs, pas operatorių niekada nemačiau fizinių prekių, kurios būtų konkurencingos rinkoje pagal kainą. Tas tavo pažįstamas bus greičiausiai susimovęs, nes su nuolaida parduoda tik kartu su planais, o :perkant iš karto" prekė iškart atsistoja į kainą kuri yra gerokai didesnė nei rinkoje. Nes jei būtų taip kaip tu aprašei, tarnybos tikrai būtų sureagavusios į tokį buką vartotojų apgaudinėjimą. Galų gale žmogui sutartį po nosim kai pakišo, pasirašinėjo beleką, kaip ir dauguma, nes nu juk skuba, nėra laiko, nenori konsultantų gaišinti, bei paprastas žmogelis netiki,
    1 taškas
  5. O... tai jau 100 proc. tiesa. 😉
    1 taškas
  6. Neprieštarauju. Subsidija yra tiesioginė finansinė parama, skirta kompensuoti nuostolius arba tam tikrais atvejais - negautos kainos dalį. Bendrai paėmus pats save nei vienas juridinis vienetas negali subsidijuoti. Tai tiesiog negali būti laikoma subsidija, nes kvaila būtų vesti dar kažkokią papildomą apskaitą toms pajamoms, kurios jau ir taip gautos. Kišenė juk bet kuriuo atveju viena ir ta pati. Operatorių atveju, vienas ar keli tūkstančiai mažai pajamų atnešančių klientų, iš esmės niekaip neįtakoja papildomų išlaidų (jų nedidina), nes visos papildomos išlaidos - tai išrašyti jam sąskai
    1 taškas
  7. savo praktikoje tokių situacijų mačiau labai daug: operatorius įsiūlo įrangą išsimokėtinai, bet pats įrangos lizingavimas "atseit negali būti atskiras" - jis "būtinai privalo būti prikabintas prie plano". o tada ir prasideda visi žaidimai: plano pabaigos data viena, tačiau įrangos lizingavimo data kita. nutraukiant planą - būtinai nutrūksta ir įrangos lizingavimas. ir labai dažnai įrangos lizingavimą jei kelis planus turintys abonentai netgi nežino kiek moka už kokį planą, kiek jam kainuos lizinguojama įranga, nes viskas susiplaka į vieną-bendrą-didelę sąskaitą. kartais kai klientu
    1 taškas
  8. galiu pasakyti iš savo daugiametės patirties keletą susiformuotų "tezių sau" kuriomis vadovaujuosi: tipinis vartotojas yra tingus, nesidomintis, ir nori visko "pateikto ant lėkštutės" bei "sukramtyto". kartais nori, kad tu už jį ir "nurytum"; tipiniam vartotojui reikia ne tik pasakyti, kad "ten yra pigiau ir geriau" - bet jam reikia dar ir priminti/kartoti tai kiekviena pasitaikančia proga, kol jis "galų gale tai ĮSISĄMONINS" ir "surizikuos pabandyti"; žema kaina tipiniam vartotojui - nėra esminis kriterijus. Žema kaina ti kpadeda "sužadinti apetitą", tačiau kai prieinama p
    1 taškas
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...