Pereiti prie turinio

KristinaRUT

Nariai
  • Pranešimai

    568
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    6
  • Atsiliepimai

    100%

KristinaRUT Pranešimai

  1. Sveiki,

     

    pvz., nusipirkau 30vnt. batų porų iš didmenininkų (ilaidos). Yra sąskaita su rekvizitais, mano vardu ir pavarde, yra PayPal išrašas. Žodžiu, viskas yra, viskas tvarkinga ir teisėta :D

    Dabar pradėsiu pardavinėti tuos batus.

    Ar galiu keisti jų pavadinimus ir prekių kodus? Pvz., sąskaitoje įrašyta "Spanish style shoes C77 model 19", o aš į savo el. parduotuvę noriu įkelti "Nauji juodi aukštakulniai". Ar galiu taip daryti? Ta prasme, ar niekas paskui netikrins, ar tikrai pardaviau tas nusipirktas prekes? Nes logiškai pagalvojus, jei pridedu tą sąskaitą už batų įsigijimą prie išlaidų, tai turėčiau ir turėti įrodymus, kad būtent tas prekes ir pardaviau..? Ar niekas taip per daug nesigilina?

     

    Ačiū

     

    Pateik taip "nauji juodi aukštakulniai, modelis 19" arba "nauji juodi aukštakulniai C77" ir visi bus patenkinti. O ir pačiam paskui lengviau bus susigaudyti ką ir kiek pardavei.

  2. Bet koks asmuo, kuris yra draustas arba valstybės arba draustas kitur (pvz. dirba pagal darbo sutartį), vykdydamas individualią veiklą moka PSD tik apskaičiavęs metinį rezultatą. T.y nuo pusės "pelno" moka 9 proc.

    Jei tokių sąlygų nėra, PSD reikia mokėti kas mėnesį nuo minimalios mėnesinės algos skaičiuojant 9 procentus. Jei metų gale, apskaičiavus rezultatą gausis, kad jūs turėjote mokėti dar daugiau, turėsite sumokėti skirtumą.

  3. Šioje srityje tiek nesigaudau, tai tik jūs du akcininkai tai prie ko čia tėvo įmonė? Dokumentuose tik Jūs valdote įmonę, tėtis daugiausia buvo samdomas darbuotojas kuriam mokėjot algą.

     

    Galbūt klystu ir ne taip suprantu, bet padėkokit tėčiui, jog bandė daryti verslą pats į tai nesiveldamas ir viską nurašydamas vaikams kurie nesidomi.

     

    Išgalvota šita istorija.

    Visų pirma, jei tėvas vykdė veiklą, o jie buvo tik akcininkai, tai tėvas turėjo būti direktorius, o keliant tyčinę bankroto bylą, visų pirma atsakomybėn traukiamas įmonės vadovas, o tik vėliau akcininkai.

    Kitas dalykas - rašė, kad skola ar 4 000 ar 9 000 eurų, tai dėl tokios sumos niekas neinicijuoja tyčinio bankroto, nes procesas ilgas ir brangus, nes vertinami 5 metų sandoriai ir tą atlieka bankroto administratorius, o jis nori gauti atlygį, ir ne mažą. Ir tai turi būti apsimokėti daryti, bet kad akcininkams tik tokios skolos, tai tikrai to nebuvo daryta.

    Na ir dar keletas įžvalgų, kuriomis aš nesidalysiu, kad nebūčiau apkaltinta kieno nors įžeidimu ar asmens duomenų atskleidimu.

  4. UAB, AB ir visą kitą akcininkas neatsako iki tol, jei nėra SPECIALIAI BANKRUTUOTA.

     

    Be to, gavus antstoliaus raštą dėl išieškojimo, buhalteris perduoda direktoriui ir jo teisė rinktis - mokėti ar nemokėti, jei nemoka - bankroto byla gali būti iškelta.

     

    Buhalteris nėra toks jau svarbus asmuo įmonėje, ir vykdomasis dokumentas siunčiamas ne įmonės buhalterijai, o įmonės vadovui. Ir vadovas paskiria įgaliotą asmenį, kas tą patvarkymą vykdys, aišku praktikoje dažniausiai tai būna asmuo, kuris tvarko įmonės apskaitą ar atlieka mokėjimu ir kitas finansines operacijas.

     

    Be to vadovas neturi pasirinkimo, išskaičiuoti ar ne, mokėti ar ne, nes CPK 585 str. yra nustatytas antstolio patvarkymų privalomumas.

     

    O dėl bankroto bylos iškėlimo - niekas jų nekelia į kairę ar į dešinę, turi būti tam tikros sąlygos (jei įdomu, galiu jas pateikti). Aišku bandymų ir gąsdinimų visada yra, bet ne visus siūlymus kelti bankroto bylą teismas patvirtina.

     

    O dėl nepagrįsto siekimo iškelti bankroto bylą ar kitais būdais gadinti įmonės reputaciją yra tam tikra atsakomybė.

     

    Ir dar - įmonės gauna antstolio patvarkymus ne tik dėl savo nemokamų skolų, bet ir dėl darbuotojų skolų. o jau darbuotojo skolos ir įmonės bankrotas visiškai nesusiję dalykai. Dėl darbuotojo skolų bankroto niekas nekelia įmonei, kurioje jis dirba.

  5. Na kiek skaičiau bylą, tai taip ir supratau, kad viskas užrašyta kaip tyčinis bankrotas. Nors kavinė sudegė dėl žaibo, yra patvirtinta gaisrininkų. Bet byloje nebuvo išvis nei žodžio parašyta, kad tai buvo kavinė, ir kad įmonė sudegė. Tiesiog buvo parašyta, kad bankrutavo, daugiau nieko. Ir ten tebuvo mano ir sesės vardai (vienintelių akcininkų), įmonės tiesioginio savininko irgi nebuvo byloje (tėvo vardo). Mano akcijų buvo 49, sesės 51. Bet kadangi sesė užsienyje, tai antstoliai areštavo tik mano sąskaitas. Tai tikrai nebuvo individuali veikla, buvau pasirašęs kaip akcininkas.

    Teismas vyko apie metus kaip mačiau iš popierių.

    Aš nesikreipiau į teisininkus, nes jie daug kainuoja. O mano pajamos - 400 eur/mėn prieš antstolių išskaičiavimą, iš kurių vos pragyvenau. Dar dirbau Kaune, kai antstoliai iš Vilniaus, o įmonė iš Šiaulių. Nebuvo visiškai galimybės keliauti, o tuo labiau asmdyti teisininkus. Buvo ir tebėra labai prastai su finansais. Man tiesiog pasakė tėvas, kad nieko čia nebepakeisi. Aš ir patikėjau. Nes buvo tiesiog per vėlu kažką keisti. Kai suinojau apie antstolius, dar turėjau mėnesį apskųsti. Bet vietoj to pranešiau tėvui, laukiau kol jis susigaudys kas įvyko ir praėjo tas mėnesis. Dabar gailiuosi, kad pasitikėjau tėvu, kad jis viską sutvarkys.

    Aš tariausi su antstoliais taikiai. 5 kartus siųliau įvairius abiem palankius variantus. Ir visi atsakymai - bankroto administratorius neleidžia. O tas bankroto administratorius nesukalbamas.

    Suprantu, kad 99% visų skolininkų patys kalti. Bet čia ne tas variantas. Šioje situacijoje aš papuoliau kaip patiklus žmogus ir nesijaučiu vertas išmokėti šią sumą. Bet neturiu pinigų jokiems teismams, juolab brangiems bandymams kažką pakeisti, kai jau prieš metus viskas įsigaliojo.

     

    Tai ir nemokėk :)

    Ir neverk :)

    Ir paskaityk ką pats rašai :) Tu pats sau prieštarauji, pateiki skirtingus faktus.

    Gal verslo nedaryk, bus tas pats, nes pasitiki kuo tik nori, įstatymų neišmanai ir net nežadi domėtis, skolų nemokėsi ir t.t. Akivaizdžiai neturi patikimo žmogaus savybių. O versle be jų kaip be rankų.

  6. Antstoliai nuskaičiuoja 20% iki MMA jei yra tik vienas antstolis. Jei yra du ar daugiau tai nuskaičiuoja 50% iki MMA. Ir 70% virš MMA. Lietuvoj daug skolingų žmonių ir visi jie norį išgyventi. Jei būtų max iki 30% nuskaičiuota nuo atlyginimo, tai ir susimokėtų jie tas skolas ir dirbtų Lietuvoj. O kai dabar 70% virš MMA, tai išvis nėra prasmės net stengtis. Dėl tokių genocidinių veiksmų aš nekenčių antstolių ir linkiu jiems kuo įmanoma blogesnės baigties.

     

    O čia ką rašo, kad aš "žinojau" apie skolas ar turėjau deklaruoti tikrą gyvenamą vietą ir t.t. - aš tikrai nežinojau. Ir ne aš viskus popierius tvarkiau, o tėvas. Kurio čia verslas ir buvo, ir jis už viską 100% mokėjo. Aš juo pasitikėjau, nes anksčiau nebuvo nuvylęs, aš buvau akcininkas dėl to, kad būtų jam pigiau kažkas. Ir jis man sakė, kad viskas tvarkoj, su bankroto administratorium jis susitarė ir viskas jau užbaigta. Nežinau kaip ten jie tarėsi, bet poto kai sužinojau apie atėjusius antstolius ir jau uždarytą bylą, kur niekada nedalyvavau, tėvas man sakė, kad bankroto administratorius jį apgavo ir dabar jau per vėlu kažką pakeisti, byla baigta ir priimta. Aš dirbau užsienyje komandiruotėj. Laiškai ateina registruoti ir tik su mano dokumentu galima atsiimti tokius. Ir tėvas kažkada matė, kad man atėjo laiškas, bet jam to laiško nedavė.

     

    O ir šiaip, apie skolas ir artėjančius antstolius - Lietuvoj yra labai sudėtinga sužinoti ar turi kažkur skolą. Nes kai atėjo pirmas antstolis, jis buvo tik vienas. Vaikščiojau po teismus ir aiškinaus kas vyksta. Žiūrėjau ar turiu kitų kokių skolų. Bet niekur nebuvo nurodyta, kad aš dar turiu skolą už pralaimėtą teismą. Ir ta skola atėjo tik už pusmečio ir jau su antstoliais.

    Aš kadangi niekada nebuvau susidūręs su antstoliais ir apskritai neišmanau įstatymų, tai man čia buvo karti patirtis. O anksčiau niekada ir skolų nebuvau turėjęs. Šituos antstolius mokėjau virš metų kol dirbau už minimumą. Ir dabar praėjus metams pabėgau į Vokietiją, nes kitaip neįmanoma. Žinoma su tikslu išsimokėti.

     

    Kažkas čia ne taip, su jūsų istorija.

     

    1. Akcininkai yra uždarosiose akcinėse bendrovėse. O tai ribotos civilinės atsakomybės juridinis asmuo, t.y. įmonės turtas ir skolos yra atskirtos nuo įmonės savininkų, t.y. akcininkų asmeninio turto.

    2. Tai jei jūs buvote akcininkas, tada reiškia buvo pripažintas įmonės tyčinis bankrotas. Tik tokiu atveju gali būti priimamas sprendimas išieškoti iš akcininko asmeninio turto.

    3. Bet jei buvo pripažintas tyčinis bankrotas, tai turėjo būti labai ilgas teisminis procesas, nes nustačius tyčinį bankrotą yra tikrinami sandoriai už 5 metus atgal ir visų pirma atsakomybėn yra traukiamas įmonės vadovas, o tik vėliau akcininkai.

    4. Ir paskutinis pastebėjimas - Lietuvos Respublikoje labai menkas skaičius bylų dėl tyčinio bankroto ir kadangi tai labai brangus procesas, tyčinio bankroto bylos inicijuojamos tik esant labai didelėms sumoms (kalba eina apie šešiaženkles ir didesnes sumas), o jūs nurodėte, kad jūs skola lyg 4 000 ar 9 000 €.

     

    Taigi jūsų istorija arba akivaizdžiai sugalvota arba jūs neskiriate įmonių teisinių formų ir buvote ne akcininkas (UAB), o individualios įmonės savininkas.

     

     

    Dabar dėl išieškojimo:

    Kiekvienas vykdomasis raštas (su tam tikromis išimtimis) būna su išieškojimo proporcijomis 20 proc. iki MMA ir 70 proc. virš MMA.

    Ir jei jūs gaunate pajamas pagal darbo sutartį ir turite kelis vykdomuosius raštus, tai iš jūsų negali išskaičiuoti daugiau nei 50 proc. gaunamų pajamų (Civilinio proceso kodeksas 736 str.), taip pat yra eilė asmens pajamų, iš kurių išskaitos negali būti daromos (CPK 739 str.).

     

    Paskutinis pastebėjimas - save gerbiantis žmogus, jei ko nors nežino, tada kreipiasi pagalbos į specialistu, šiuo atveju teisininkus, o ne didžiuojasi, kad aš nieko neišmanau ir keikia visus iš eilės.

    Žinoma, sakysit - teisininkų paslaugos brangios. Na nėra jos pigios, vienur brangiau, kitur pigiau. Bet įvertinus kiek jums per metus priauga palūkanų, kiek jums priskaičiuoja antstoliai už savo paslaugas ir t.t..

     

    Kitas dalykas - visada egzistuoja taikos sutarties galimybė. Jei matote, kad turite skolą, kurios nepajėgsite susimokėti iš karto, visada skolininkas manau bus linkęs tartis, kad jūs pasirašytumėte taikos sutartį ir išdėstytumėte skolos mokėjimą tam tikrais terminais. Tada nereikia dejuoti dėl antstolių darbų ir jų įkainių. Antstoliai yra paskutinė instancija, kada jūs nevykdote teismo sprendimo.

  7. Galvojau stot y birza,bet ta birza greit nusius dirbt. Mokykla, bet vazinejimas dar brangiau kainuos, kaip apeit sita nesamone....., kad nereiketu pinigeliu tiek daug leist.?

     

    O kam jūs į tą biržą stosit?

    Niekur nestokit, niekur nedirbkit, niekuo nesinaudokit ir mokėti nieko niekam nereikės.

  8. Kitas dalykas, pradės verslą - gali ir uždaryti iškarto, be to, turės sau algą mokėti - anstolis pamatys ir kreipsis į buhalterę, kad pinigai būtų pervedami kiekvieną mėn ir jiems nesvarbu jie turi ar ne sąskaitoje. Jei negaus nors vieną mėn įmokos - įmonei bus iškeltas bankrotas:)

     

     

    Renkantis verslo formą, reikia pasirinkti ribotos civilinės atsakomybės asmenį. Tokiu atveju savininko asmeninės pajamos yra atskirtos nuo įmonės pajamų, todėl nemokant skolos gražiuoju, išieškojimas gali būti vykdomas tik iš skolininko pajamų.

     

    Ir pastebėjimas apie buhalterius. Nėra tie buhalteriai tokie galingi, kad jau antstoliai į juos kreipiasi :). Tokiu savivaliaujančius buhalterius reikia atleisti iš darbo arba su jais nutraukti paslaugų sutartis.

    Civilinio proceso kodekse parašyta šiek tiek kitaip, ten buhalteriai iš viso ne minimi. :)

     

    įrodymai

     

    Palūkanos yra mažiausiai 6 proc.

    Įrodymas: Civilinio kodekso 6.37 ir 6.210 str.

  9. Nenoras mokėti antstoliams tas, kad visos tos skolos atsirado neteisingai. Aš ir sesė buvom vieninteliai akcininkai tėvo įkurtoj įmonėj, kuri buvo - kavinė. Ji sudegė, nieko nebeliko. Bankroto administratorius viską "susuko" labai savanaudiškai. Ir nei aš nei sesė laiškų registruotais adresais negaudavom, abu buvom užsieny ir registruotose vietose negyvenom. Teismai praėjo be mūsų žinios, o mes galvojom, kad viskas jau senai užbaigta. Juk sudegus kavinei dėl žaibo vyksta paprasčiausias bankrotas. O čia viską administratorius taip padarė, kad įmonė tiesiog 'subankrutavo' ir dabar reikia išmokėti skolas visokiem tele2, kurie dar sąskaitas išrašinėjo po sudegimo ir dar dauguma kitų kompanijų prisigalvojo įvairių mokesčių ir palūkanų - juk niekas nesigynė. Tai ten tebuvo vos 4k eurų, bet va dėl antstolių sunkaus darbo jie pavirto į 9k eurų. Ir dar pasidalino skolą per 3 antstolius. Tai dabar visaip bandau jų vengti ar mokėti mažiau. Bandžiau Lietuvoj pragyventi, juk programuoju, gerai uždirbu. Bet kadangi 3 antstoliai, tai nuo minimumo 50% nuskaičiuoja, o virš minimumo - 70%, nebelieka kaip gyvent.

     

    Tai kodėl neginčijote priimtų teismo sprendimų?

     

    Noriu tik atkreipti dėmesį, kad priteistos skolos nebetenka senaties terminų. Reiškia jų nebus galima nurašyti dėl senaties.

     

    Ir dar toks menkutis pastebėjimas: priteistos skolos yra paveldimos...

     

    Aišku tie pastebėjimai yra bendriniai. Visada galima rasti išimtį.

  10. Tai reiškia jūs teikiate paslaugas ne valstybės teritorijoje, o tai pagal PVM įstatymą yra ne PVM objektas.

     

    Įrodymas bus parastas - oficialus VMI atsakymas jums. Kartais VMI "dešinė ranka" pamiršta ką daro pas juos daro "kairė ranka". taigi vienas padalinys gali jums atsiusti raginimą dėl registravimosi į PVM, o kitas jums atsiuntė šį išaiškinimą. Tada tam ragintojui pateiksite turimą išaiškinimą.

  11. VMI pagal jūsų pajamų deklaraciją matys, kad sakykim 2015 m. jūs gavote 45 tūkst. ir daugiau pajamų. Taigi gali būti, kad ji labai greitai atkreips į tai dėmesį ir atsius jums raginimą registruotis PVM mokėtoju, bet gali ir nepastebėti, t.y. pastebėti už kokių 3 - 4 metų. Tokiu atveju raginimą registruotis atsius tik tada. Atsakydami į tokį raginimą jūs privalėsite įrodyti, kad jums PVM mokėtoju registruotis nereikia, nesvarbu kad viršijote 45 tūkst. eurų per 12 mėn. ir nurodysite priežastis pagal mūsų LR PVM įstatymą, kodėl nereikia.

     

     

    Dėl registravimosi PVM mokėtoju: įdomu kodėl iš karto teigiate, kad jums PVM mokėtoju registruotis nereikia. Gal ir nereikia, negaliu teigti kategoriškai, gal jūsų pajamų rūšis yra tokia, kad tai ne PVM objektas Lietuvoje.

     

    Viršijus 45 tūkst. eurų pajamų per pastaruosius 12 mėnesių, PVM mokėtoju registruotis nereikia tik tuo atveju, jei jūsų pajamos pagal PVM įstatymą yra aplamai neapmokestinamos PVM mokesčiu, na sakykim jūs teikiate švietimo, sveikatos priežiūros, kultūros paslaugas, nuomojate nekilnojamą turtą, teikiate paslaugas tik kitos valstybės teritorijoje ir pan.

  12. Sveiki,

     

    turiu dar kelis klausimus.

     

    1. Kuomet gaunamos pajamos ir leidžiamos išlaidos, pavedimai vyksta tiesiog iš/į mano asmeninę sąskaitą, kurią dabar ir turiu? Ar reikia atsidaryti atskirą banko sąskaitą individualiai veiklai?

    2. Ar kas nors naudojotės cflow.lt ? Kokios nuomonės?

    3. Tarkime, išleidžiu pinigus reklamai per PayPal. Kaip įforminti tokias išlaidas? (reikai, nes noriu mokėti mokesčius ne su 30%, o nuo išlaidų)

    4. Kaip su tarpininkavimu? Pvz., teikiu WEB paslaugas (programavimas), tačiau taip pat paslaugose esu įrašęs ir logotipus. Tačiau tuos logotipus man piešia kitas žmogus, kuris man išrašo sąskaitą (išlaidos). Pasidarau šiek tiek pelno. Ar galima taip dirbti?

    5. Registruodamas IV pasirinkau pagr. veiklą programavimą, kur taikoma laisvojo profesija (15%) ir papildomą veiklą prekybą internetu, kur taikoma 5%. Reikės skaičiuoti mokesčius atskirai..?

     

    Ačiū

     

    1. Nereikalinga atskira sąskaita. bet jei jums patogiau, tai galima turėti ir atskirą.

    2. ----

    3. Reikalinga sąskaita arba "invoisas", ar bent jau apmokėjimo pagrindas (PayPal išrašas, sąskaita ar pan.)

    4. Galima.

    5. Pajamų - išlaidų žurnale vesite atskirai, GPM308 deklaracijoje deklaruosite atskirai, GPM apskaičiuosite atskirai. SODRAI mokėsite bendrai.

  13. Sveiki, gal galite paaiškinti kaip yra su darbų sauga tokioje situacijoje: įsteigiau MB, esu vienas narys, ir dirbsiu kol kas vienas, teikiu paslaugas IT srityje, ir man dabar neaišku su tuo darbų saugos pažimėjimu, nes kaip supratau jis privalomas įmonių vadovams.

     

    Jis bus reikalingas tik tada, kai turėsite samdomų darbuotojų, t.y. kada pagal darbo kodeksą tapsite darbdaviu. Kol esate vienas niekam jo nereikia.

    Aišku, darbų saugos mokymus ir pan. paslaugas teikiančios įmonės jums siūlys vis tiek įgyti, nes tai jų uždarbis. Bet pagal teisės aktus, kol nesate darbdaviu, t.y. nesamdote darbuotojų, tol jo nereikia.

  14. Atsakymas B.

     

    Žinokit ir ateičiai. Pagal kol kas galiojantį darbo kodeksą atostogos yra suteikiamos kalendorinėmis dienomis, o mokama tik už darbo dienas. Atostogoms apmokėti yra skaičiuojamas vidutinis darbo užmokestis iš prieš tai buvusių 3 dirbtų mėnesių.

    Čia pagrindinė tvarka.

    Kaip ir kiekvienoje tvarkoje yra išimčių.

  15. Šiaip klausimas buvo labai konkretus ir akivaizdžiai labdara čia nieko dėta. Kam išvis rašyt apie dalykus, kurie visiškai nesusiję?

    Juk čia ne prikolų forumas, o žmonės ieško atsakymų į rimtus klausimus..

     

    Jūs pats klausėte, cituoju "O kaip Lietuvos įstatymai žiuri į paaukojimus? Tarkim programuotojas kuria kažkokias programas ir jas visiškai nemokamai platina per internetą."

     

    taigi ir atsakiau: pagal Lietuvos respublikos įstatymus nemokamas darbas yra laikomas arba parama arba upss... buvau pamiršusi - savanorišku darbu.

     

    Taigi jei paaukojimą traktuosite, kad tai parama, reiškia veikiate pagal labdaros ir paramos įstatymą, jei traktuosite, kad tai savanoriška veikla - tada pagal Savanoriškos veiklos įstatymą.

  16. Tiesiog bus toks dalykas, kaip vidinis tinklapio balansas. Pirmiausia, prieš ka nors pirkdami klientai turės pasipildyti balansą tinklapyje ir tuomet tiesiog susidėti daiktus į krepšelį ir už juos sumokėti, jau iš tinklapio balanso.

     

     

    Tai bus avansas.

     

     

     

    Trečiu klausimu, aš kalbėjau ne apie mūsų asmeninių pinigų inešima ar jų disponavimą, o mūsų klientų pinigų įnešima (balanso papildymą mūsų tinklapyje) ir jų išsigryninima (žmogui pardavus prekes ir gavus balansą mūsų tinklapyje ir jų išsivedimą į savo banko sąskaitą). Kaip tuomet būtų šiuo atveju?

     

     

    Bet koks grynųjų pinigų įnešimas yra įforminamas arba kasos pajamų orderiu, arba pinigų priėmimo kvitu arba išduodant kasos aparato kvitą.

    Tokius veiksmus gali atlikti paskirtas įmonės darbuotojas, o MB atveju, kadangi MB nariai dirba be su tarties savo įmonėje, reikia MB nariai tai gali atlikti.

     

     

    Galėtumėt sukonkretinti PSD ir t.t? Ar jūs turite omenyje PSD ir VSD ar dar kažkokius kitus mokesčius? Jeigu tik PSD ir VSD, tuomet PSD gaunasi ar MB lengvata, ar tiesiog lengvata taikoma, nes mes esame studentai?

     

     

     

    PSD ir VSD. Lengvatos buvo pacituotos ankstesniame atsakyme.

     

     

    Kai kalbėjau apie virtualų adresą, tai turėjau omenį maždaug va tokio tipo paslaugą: http://www.officeservice.lt/lt/

    Bent jau jie skelbiasi, kad jų suteikiamas adresas tinka juridinės įmonės registracijai. Tai gaunasi, kad jie skelbia neteisingą informaciją savo tinklapyje?

     

    Tai yra tik pavadinimas. Toks adresas yra susietas su konkrečiu nekilnojamojo turto adresu. Jums ten už atitinkamą mokestį duos sutikimą suteikti registracijos adresą, priims korespondencija ir pan. Tačiau veiklos vykdyti ten negalėsite.

     

     

    Ir tai nėra avansas, bent jau kaip aš įsivaizduoju. Nors galbūt teisiškai tai ir traktuojama kaip avansas, todėl ir noriu išsiaiškinti. Principas toks, kad pirkėjas, prieš pasipildydamas balansą, dar nežino kokias prekes jis norės pirkti. Galbūt, jis pasipildys savo balansą 1000 Eur ir vieną dieną sugalvos nusipirkti daiktą už 10 Eur, o kitą dieną už 500 Eur, poto padarys 3 mėnesių pertrauka ir vėl galbūt kažka nusipirks. O kiek aš suvokiu, avansas visados yra duodamas į priekį jau už konkrečią prekę, kurią ruošiesi įsigyti, o šiuo atveju čia tokios, KONKREČIOS, nėra. Na, tikiuosi principą gerai paaiškinau.

     

    Gerai, jei jūs nelaikote tai avansu, kaiP jūs įforminate tą 1000 €.? Paskola? Indeliu? (tada jau atsiranda finansinių paslaugų teikimas su tam tikromis pasekmėmis, t.sk ir licencija).

    Ir jūs mane sumotyvuokit, kodėl aš jums turiu pervesti 10, 100, 1000 €, jei nesu apsisprendusi ką nors pirkti? :)

     

    Aš suprantu, kad pažiūriu jūsų tinklapį, patiko man telefonas, batai ar dar kas nors. Tada pervedu jums avansą ir užsisakau prekę. Jei jos nėra, reiškia gaunu informaciją, kad tos prekės nėra, arba jos laukiu, arba užsakau kitą arba jūs man turite grąžinti sumokėtus pinigus.

    Gali būti, kad jūsų tinklalapio sąlygos yra, kad jei prekė kainuoja 25,86 €, jūs nepriimate mažiau kaip 30 €. Bet tada čia pasikaustykite teisiškai, nes kas nors liks nepatenkintas tokiomis sąlygomis, ypač jei jūs nepanaudoto skirtumo (30-25,86) nenorėsit, nusimatysit, kad negrąžinat.

     

    Nu tiek tai suprantu, kad nereikia, bet čia autorius nori pirkėjams padaryti kažkokią "virtualią piniginę". Jei traktuosim tuos pinigus kaip kažkokį išankstinį apmokėjimą, tai tikrai nereikia niekuo rūpintis...

     

    Ir vis tiek klausimas idėjos autoriui: kodėl pirkėjas gali norėti pasipildyti sąskaitą už 1000€, jei pirks kažką tik už 10, 100 ar 500€ ? Kodėl toks metodas yra patrauklesnis nei tiesiog krepšelio apmokėjimas kiekvieną kartą perkant? Aišku, tau susitaupo centai už bankines operacijas, bet jei aš būčiau pirkėjas, tikrai nelaikyčiau savo pinigų pas tave vien tam atvejui, kad "gal" sugalvosiu kažką pirkti...

     

    Teisingai. Ir man kyla klausimas, KAIP mane turi sumotyvuoti, kokią naudą aš turėsiu (apčiuopiamą) jei "įšaldysiu" ten kokią tai pinigų sumą.

     

    Todėl iš tai kas pas kolegą parašyta, požymiai tai avanso, bet kokia man iš to nauda kaip potencialiam pirkėjui?

     

    Bus galimi abudu variantai - tiek tiesioginis prekių pirkimas, tiek balanso papildymas. Tam tikriems vartotojams, balanso papildymas gali būti daug patogesnis variantas dėl specifinių priežasčių.

     

    Jei specifinės priežastys bus palūkanų mokėjimas, jau atsiranda finansinės paslaugos, tokios kaip pinigų saugojimas, naudos suteikimas už naudojimąsi įdėtais pinigais (palūkanų mokėjimas).

  17. O kokia prasmė pirkėjui pildyti balansą, o ne šiaip kaskart susimokėti perkant prekę? Jei užsiimat žmonių pinigų "kaupimu", tai iškart ir kyla reikalai su licencijomis... Reikės ten jų ar nereikės - neįsivaizduoju, bet kaip pirkėjui man nebūtų patrauklu... Ypač jei sumos didesnės

     

    :D, tai jei įmonė paima avansą už prekę iš pirkėjo, reikia licencijos :) :D

  18. Bet jeigu pvž esu studentas, tai kiek žinau man PSD nereikia mokėt, tai turint IV pažymą irgi nereikės mokėt? (Kol pabaigsiu studijas)

     

    Skaitom atidžiai kas buvo parašyta: jei nesate draustas kitur ar valstybės arba nesate deklaravęs išvykimo į užsienį

     

    Reiškia būdamas studentas jūs PSD nemokate kas mėnesį, nes esate draustas valstybės, tačiau nuo individualios veiklos "pelno", jei toks bus, tiksliau nuo pusės "pelno" sumos mokėsite PSD.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...