Pereiti prie turinio

neprisimenu

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    5.964
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    35
  • Atsiliepimai

    100%

neprisimenu Pranešimai

  1. prieš 21 valandą, SpoK parašė:

    Sveiki,

    Pakliuvau į tokią įdomia situaciją. Pirkau prekes iš Nyderlandų el. parduotuvės, pasirinkau pristatymą į www.PirkEU.lt sandėlį esanti Nyderlanduose. Kurjerių įmonė kuri pristatinėjo vadinasi "Dynalogic". Pagal kurjerį prekės buvo pristatytos pirmadieni ( 01.16), sekančia dieną nesulaukiau kol siunta atsiras pirkeu.lt sistemoje ir parašiau jiems klausdamas kur yra siunta - informavo jog siuntos įvedamos per 24h. Palaukiau dar vieną parą, parašiau jiems vėl paprašė patikslinti siuntos sekimo numerį, vėliau dar paprašė kurjerių tarnybos pavadinimo. Visi jų atsakymai buvo šabloniški ir penktadieni paprašė patikslinti kas pasirašė už siuntą. Susiekiau su kurjerių tarnyba ir jie informavo kas pasirašė, pateikiau informaciją pirkeu.lt - jie pasakė, kad toks darbuotojas tame sandėlyje nedirba. Pasirašęs žmogus buvo su lietuviška pavarde, keista ar ne? 

    Šiuo metu laukiu investigation iš el. parduotuvės pusės, kadangi kurjeris daugiau informacijos suteikti negali. 

    Nuo 2023 m. sausio 18 d. pirkeu.lt paskelbė naujieną, kad Nyderlandų sandėlis keičia adresą, ar ne sutapimas? 

    Gal kas turit panašios patirties? O gal naudojotės jų Nyderlandų sandėlių ir galite patikrinti kas už jūsų siuntą pasirašė? 

    Jeigu turite patarimų rašykite, ačiū. 

    Turėjau identišką situaciją su Pirkeu ir Ispanijos sandėliu. Identiškas šablonas: siuntos numeris ir kas pasirašė. O atsakymas pas mus toks nedirba. 😄 Toks jausmas, kad kai neranda siuntos tai išmeta tą kozerį. Mano atveju siunta buvo menkavertė, plastikinis laikiklis (auto detalė) už porą eurų, tai net nebesigilinau. Labai maža siunta tai galėjo iš tikro pamest.

  2. Citata

    Neuzsakinekite siuntu. Siunta veluoja jau 3 savaites. Jokios info kada bus nera. Administratore nieko nezino, vadovo kontakto neduoda. Savanoriu pr ofisas tuscias. Administratore prasitare kad visi sandeliai ir siuntos arestuotos. Kas nori atgauti pinigus ar siunta rasykite pretenzija i VVTAT.

    Čia iš rekvizitai. Jei rimtai jų ofisas uždarytas, tai daug ką pasako.

  3. Tai kad kosminės jau tos jų persiuntimų kainos. Turbūt tas pats gaunasi tiesiogiai į LT siunčiant. Neturėtų bankrutuoti su tokiais įkainiais. 😄 Prisigalvoja visokių papildomų pakuočių mokesčių (bet dviejų mažų siuntų į vieną paštomato skyriu negeba išsiųst), kritinės situacijos mokesčių.

  4. Prieš valandą, Tmaster parašė:

    aš noriu pasekmių, kadangi sutarties jie nebegali tęsti dėl nemano kaltės, aš noriu kad kompensuotų faktiškai nesuteiktas nuolaidas už likusį sutarties terminą.

    Nuolaida yra ta suma, kurios tu nesumoki pirkdamas daiktą/paslaugą. Kaip gali prašyti nuolaidos, jei nebeperki daikto/paslaugos? Nu ta prasme jeigu yra 4 obuoliai už 3 kainą, tu negali nemokamai pasiimt to vieno obuolio nepirkdamas tų kitų trijų 😄 tai ir čia tas pats. Tu gali tik prašyti ir toliau teikti paslaugą su nuolaida, už tą pačią kainą iki sutarties galo.

  5. Prieš 48 minutes, Lin3R parašė:

    Taip išeina kažkam pakelia "dėl padidėjusių elektros kainų", o kitam sumažina 😄 Nes man nuo ~10eur, pakėlė iki 13. 

    Cgates bandė pakelt kainą, nutraukiau sutartį (nutraukiant siūlė nekelti kainos). Tuo metu turbūt Telia nesnaudė, siūlė gerus planus, kad susirinkti Cgates klientus. Pasiemiau 500 Mbps + televizija su LT kanalais už 13.90 EUR. Dabar žiūriu tas pats kainuotų 20.90 EUR.

  6. Čia tavo tas įgaliojimas tai turbūt negeriau nei nuomos sutartis. 😄 Jei jis iš tikro tau padovanotas, tai spausk savininką kad sutvarkytų dokumentus kaip priklauso. Kitu atveju tu niekaip neįkeisi svetimo buto, kad gautum paskolą.

  7. Sakyčiau čia tiesiog per maža rinka (per mažai pirkėjų), o ir pardavėjai ir automobiliai nevisai tinkami. Užsienyje aukcionuose dažniausiai parduodami automobiliai po autoįvykių, juos parduoda draudimo kompanijos ar pardavėjai, kurie jau gavę draudimo išmokas ir jie nėra suinteresuoti gauti pilnai rinkos kainą ar tiesiog jos nežino ir per daug nesigilina, o gal ir aukcionų taisyklės neleidžia to pačio automobilio pardavinėt 10 kartų.

  8. Prieš 1 minutę, Tmaster parašė:

    Aukcionas negali vadintis aukcionu, jei po paskutinio statymo, kad ir kokios sumos jis būtų, pardavėjas atsisako parduoti.

    Gal Lietuvos įstatymai ir leidžia neparduoti, jei siūloma kaina netenkina, bet aukciono organizatorius turėtų būti principingas ir tiesiog neleisti tokiems pardavėjams dalyvauti sistemoje. Nes jei organizatorius tai toleruoja, tada tai tiesiog eilinis auto skelbimų portalas su laikmačiu

    Deja, tas pats yra ir Copart'e. Didžioji dalis auto turi uždėtą rezervą (konkreti suma nėra skelbiama), kurio nepasiekus automobilis iš esmės yra neatiduodamas. Po "laimėto" aukciono prašoma sumokėti daugiau pinigų, nesutikus dažniausiai automobilis grįžta į kitą aukcioną. Būna taip po 2-3 kartus, galiausiai atiduoda už tą sumą, kuri buvo pasiūlyta sekančiame aukcione. Bet esmė, kad bando išlaužti maximum'ą ir ženkliai pigiau nupirkti iš esmės neįmanoma arba turi pirkti rizikuodamas (pvz. rašo kad nesikuria ir nevažiuoja, tada kaina aukcione užkyla mažiau, rezervas mažesnis, bet gedimo priežastis nevisada aiški. gal nusilpęs akumas, gal kažkas giliau pažeista nuo daužimo).

  9. Čia priburs tau visokių sumų. Tiesiog susirask kokias nors įmones, paprašyk kad padarytų sąmatas. Vieni nemokamai daro, kiti simboliškai paima kažkiek. Vistiek viskas remiasi į kvadratus, taip pat neaišku ant kiek tos sienos nelygios, neaiškus lubų aukštis. Gal dar siena kokia lenkta ar daug kampų. Čia neįmanoma tikslios kainos pasakyt, kvieski įmones arba meistrus, tada matysi kas už kiek gali padaryti ir pasirinksi patikimiausią variantą.

  10. prieš 14 valandų, Darelis09 parašė:

    Labas..Paplites labai sitas reikalas,kaip freono pildymas automobiliams,labai daug kioskeliu garazu ,servizu ir visur kur..Bet ar tai pelninga,ar verta lysti,koks atsiperkamumas,hmm?Yra mintis uzsiimti tuom kurortiniam mieste kaip Šventoji.Pats cia gyvenu ir mastau...na ok,nera kur Šventojoje pasipildyti freonu,niekur(tai pliusas)..bet kita mintis,kad i pajuri vasaros metu is visu pakampiu ir netik jau atvaziuoja pasipilde kondiskes..Vat ir sukasi galvoje mintis, butu minusas ar pliusas vasara kurorte🤔

    Man tai šita freonų pildytojų kioskuose verslo idėja protu nesuvokiama. Freonas niekur nedingsta, jei sistema nėra kiaura. Tai protaujantis žmogus pamatęs kad nešaldo kondiškė ir sistemoj nėra freono važiuos pas normalius meistrus, kurie suras sistemoj skylę, ją sutvarkys ir tik tada užpildys. Važiavimas į tas palapines yra tik pinigų švaistymas, nu bet gal yra kam sekasi kai užpildytas freonas tuos 2-3 mėnesius sezono "atlaiko", kitąmet vėl važiuoja pildyti ir nemato problemos:)

  11. Prieš 25 minutes, Allis parašė:

    Tuo adresu yra tik maxima, taigi matomai dar nieko nepastatė o jau pardavinėja, foto be ryšio, iš įvairių kambarių surinkta, ypač gerai įrengtas vonios kambarys, aukčiausia kokybė ir unikalus dizainas 🙂 Gatvė toli nuo jūros, labai judri, poilsiui nelabai tinkama. 

    Šamanas? Nėra skelbime adreso.

  12. Prieš 20 minučių, Andriauskis parašė:

    Nekas ir nesako, kad kazkas nesioja pirkimo sutarti pas teisininka. Cia tik buvo mano pasiulimas, to atveju, jei pvz.: zmogus nesuprastu ar tiesiog noretu pakoreguoti automobilio pirkimo sutarti.

    Nieko tu ten nepakoreguosi, būna, kad kai kurios įmonės net sužymi visus įmanomus defektus (nors jų nėra) į sutartį, kad nebūtų jokių pretenzijų. Nepatinka nepirk. Aišku mano postas negalioja oficialiem markių atstovam (dealeriam), bet ir jie manau turi savo šablonus ir jų nekeičia, nes jų pačių sutartys sudarytos teisininkų.

  13. Prieš 11 minučių, bolga parašė:

    Sveiki,

    Galbūt esate jau kas susidūrė su panašia situacija ir ką darėte ar galbūt žinot kaip elgtis šioje situacijoje.

    Gyvename kaime, turime pasijungę šilumą nuo miesto, reguliuojamės šilumą patys, mokame pagal skaitliuką.

    Šį mėnesį gavome šilumos sąskaitą kurioje kaina yra pakilusi apie 80%. Viskas gerai, kainos kyla. Tačiau. Sutartyje yra sąlygą jog tiekėjas privalo pranešti apie kainos pasikeitimą iki einamo mėnesio 30d jų svetainėje, o kainą turi įsigalioti nuo kito mėn. 1d. Kas nebuvo padaryta.

    Parašiau jiems el.paštu su klausimu kur buvo nurodyta jog kils kaina, nes sutaryje nurodyta jog jie turi pranešti. Atsakymo negavau.

    Gal kas turite patarimų kaip reikėtų elgtis šioje situacijoje?

    Tai kad Vilniuj šildymo kaina už MWh kiekvieną mėnesį skirias, niekas nepranešinėja gauni sąskaitą ir tiek.

  14. Prieš 53 minutes, bobo parašė:

    plug in hibridas geriausias varijantas pagal mane, kaip pavizdys bmw i3, varomas elektra visa laika, bet yra galimybe maza benzinini varikli-generatoriu paleisti, tokiu budu neapribojant atstumo be ikrovimo vaziuojant.

    Kai prikabini prie Teslos priekaba su dyzeliniu generatorium, tada ją irgi galima vadint hibridu? ?

  15. Prieš 1 minutę, Blofeld parašė:

    O tu tikras, kad nesakė atskirai kiekvienai paslaugai? ? Nes šitas mokestis visada buvo atskirai kiekvienai paslaugai.

    Ir neabejoju, kad šiuo atveju autorius ras inžinieriaus paslaugų mokestį sekančioje sąskaitoje. Inžinierius įskaičiuoja šituos darbus, ne konsultantas. Konsultantas šiuo atveju užregistruoja gedimą, kad inžinierius važiuotų tvarkyti, čia konsultanto galimybės ir pasibaigia. Konsultanto pareiga yra informuoti, kad jei gedimas dėl vartotojo kaltės, gali būti taikomas mokestis, bet pats negali nuspręsti ar bus taikomas ar ne. Toliau inžinierius pagal situaciją sprendžia taikomas mokestis ar ne. Jei su mokesčiu nesutinki, skambini vėl ar eini į saloną ir prašai kompensacijos, ko konsultantas padaryti negalės ir galės tik užpildyti formą, kad pretenzijų skyrius spręstų šitą situaciją.

    Taip, tikras. Nes viską labai detaliai pasakojo, kad 1 EUR mokestis už TV priedelį PER MĖNESĮ, taip pat routeris 3 EUR PER MĖNESĮ (jeigu imu) na ir tipo penki eurai už įvedimą. ? Iš pradžių galvojau, kad gal per klaidą susidubliavo, bet po to Telia puslapyje skaitant, tai tiek prie tv, tiek prie interneto tas mokestis įvardintas. Techniškai apgaut neapgavo, bet suklaidino ?

  16. prieš 9 valandas, Derosi parašė:

    Tą patį telefonu sakė, bet šiandien atvažiavęs meistras jau kalbėjo kitaip. Turiu irgi mintį kai ateis sąskaita už remontus dar kartą skambinti į Telia ir kalbėtis kaip čia yra. 

    Įtariu, kad pasibaigus darbams, plančetei pasirašei sąskaitą, turėjai sumą matyti. Jei nieko nepasirašinėjai, nieko ir nemokėsi.

    Mane patį Telia kiek išdūrė, užsakant TV ir internetą, minėjo kad yra vienkartinis paslaugos aktyvavimas mokestis - 5 eur. Kai įvedė, gavosi taip, kad tiek internetui, tiek tv atskirai po 5 eurus įformino, o visur mano parašas buvo. ? Tai ką sakė vadybininkas ir ką davė meistras pasirašyti, gavosi skirtingi dalykai.

  17. Prieš 37 minutes, HOST321 parašė:

    Jo dabar visiškai nesimato tokiuose susitikimuose ? Slepiasi bunkeryje išlenda kartą per mėnesį tyliai ir vėl įlenda

    O jei kalbant apie tą bunkerį, ką rusai apie jį kalba? ? Ar +/- žinoma kur jis yra? Ar jis ten pro kremlium ar visgi su lėktuvu skraido į susitikimus su savo pavaldiniais (lavroras, peskovas, soigu etc)? ? Ar išvis ten tie visi susitikimai bunkery ir filmuojami?

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...