Pereiti prie turinio

Petruxa

Patvirtinti nariai
  • Pranešimai

    344
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Atsiliepimai

    100%

Reputacijos išklotinė

  1. Patinka
    Petruxa sureagavo į adomasb Facebook Reklama: nuo A iki Z   
    Sveiki!
     
    Šis įrašas gimė kaip atsakas į forumo temą, Facebook Legaliai Parduoda Fiktyvius Fanus: Faktais Paremtas Video. Nesivelsiu į dideles diskusijas kodėl, mano nuomone, pats formulavimas "legaliai parduoda fiktyvius fanus" yra klaidingas, tačiau pasistengsiu pateikti kitą Facebook reklamos pusę ir pasidalinsiu visomis savo žiniomis, kaip tai geriausia įgyvendinti.
     
    O tiems, kas nežino, apie kokį čia faktais paremtą video kalbama, pradedame čia:
     


    http://www.youtube.com/watch?v=oVfHeWTKjag

    Trumpai apie video: įdomiausias dalykas - pagrindiniai argumentai paremti BBC žurnalisto atliktu tyrimu 2012-ais metais. Pats Veritasium bandė tuos pačius senus metodus ir stebisi, kad rezultatai irgi tokie patys. Realybė yra ta, kad per paskutinius metus FB reklama pasikeitė nežmoniškai.
     
    Visada sakiau ir sakysiu: pats svarbiausias dalykas Facebooko marketinge - the most relevant target audience, arba kuo labiau susijusi ir suinteresuota auditorija. 1000is aukštos kokybės fanų yra šimtąkart geriau už milijoną fanų, kurie nesuinteresuoti ir kurių net nepasieksite.
     
    Girdžiu, girdžiu… klausiate, o kaip su visais tais fake account'ais? Taip, jų yra, tikriausiai niekada pilnai ir nedings, bet visai tai galima protingai apeiti. Nėra jokios magijos, nėra jokių apgavysčių, tereikia pasukti savo galvą ir išnaudoti visas FB funkcijas.
     
    ______
     
    Update 2015-11-14:
    Per pusantrų metų Facebook reklama labai atsinaujino - ne tik reklamos įrankių išvaizda, bet ir įvairios galimybės: remarketingo atnaujinimas, Lead Ads, Instagram Ads, ir t.t. Šiame straipsnyje informacija aktuali, nors funkcijų išvaizda ir skirsis.
    Keletas naujų straipsnių apie Facebook ir reklamą:

    7-ios priežastys, kodėl jūsų įmonei NEreikia Facebook puslapio Kaip sukurti pirmą Facebook reklamos kampaniją 5-ios dažniausiai pasitaikančios Facebook reklamos klaidos
    Sėkmės!
    ____

    Šiame įraše būtent ir aptarsiu, kaip tai geriausiai įgyvendinti, apžvelgdamas šias pagrindines temas:
     
    FB Puslapio Pagrindai
    Page Info Settings Visuals FB Puslapio Auginimas
    Žodynėlis Basics "Invite Email Contacts" Custom Audiences Lookalike Audiences Website Custom Audiences Get More Likes/Promoted Page Likes Targeting TrackingConversion Pixels UTM Links [*]Optimising[*]Bonus
    Graph Search Custom Tab Placement Call-to-Action Buttons (added: 04/03/2014)
    Komunikacija
    Post Targeting Best time to post OK, pradedam...
    PAGRINDAI
     
    1. Page Info
    Pirmiausia užsipildykite visą puslapio informaciją, Page Info. Tai yra viešai prieinama informacija ir labai dažnai Google indeksuoja Facebook puslapius pagal šioje skiltyje esančią informaciją, kuriuos po to išmeta paieškose. Vienas iš svarbesnių dalykų: Facebook Web Address - sukurkite unikalų savo Facebook puslapio link'ą, kad atrodytumėt profesionaliau (vietoj facebook.com/pages/xyz/124219028410982740981…..).
     


    http://i.imgur.com/XGNp1Y3.png


    2. Settings
    Peržiūrėkite visus nustatymus, ir įsitikinkite, kad viskas gerai. Atkreipkite dėmesį į Post Targeting and Privacy, Similar Page Suggestions ir Replies - jie turėtų būti įjungti, kad turėtumėt daugiau galimybių targetinti fanus ir lengviau pasiekti reikiamus žmones.
     
    Mano dažniausi nustatymai:
     


    http://i.imgur.com/WBJ6e6Y.png


     
    3. Visuals
    Būtinai susitvarkykite bent jau Cover Photo (851x315px išmatavimai) ir Profile Picture (kelkite 180x180px arba 320x320px dydžio nuotraukas. Pačiame FB puslapyje nuotrauka bus rodoma mažesnė, 160x160px.)
     
    Cover Photo atsinaujinkite kas kelias savaites, nes tai taip pat padės sudominti ir pritraukti naujų fanų. Labai dažnai Facebook'as išmes Sponsored Stories (your friend liked this page…), kurių dėka galite gauti nemokamų fanų, jeigu tik Cover Photo ir Profile Picture bus efektingi.
     


    http://i.imgur.com/JcGu13u.png


    FB PUSLAPIO AUGINIMAS.
    Reklama ir ne tik.
     
    1. Žodynėlis
    Pradėkime nuo keletos svarbiausių terminų:
    CPC - cost per click - reklamos tipas, kai mokate už kiekvieną paspaudimą ant jūsų reklamos.
    CPM - cost per 1000 impressions - mokate už 1000 reklamos parodymų (nebūtinai 1000-iui unikalių žmonių, dažniausiai reklama bus matoma keletą kartų to paties žmogaus).
    oCPM - optimised cost per impression - Facebook'as optimizuos jūsų reklamą pagal tam tikrus tikslus, website clicks, page likes, engagement, website conversions, app actions…
    CTR - click-through rate - kiek iš viso kartų reklama buvo parodyta padalinta iš visų paspaudimų.
     
    Į ką labiausiai reikia orientuotis reklamuojant Facebook'e? - į gerą CTR. Kodėl?
     
    Facebook'as turi milijardą vartotojų ir milijardus apsilankymų per dieną. Tačiau reklamos vieta FB puslapyje ir stipriai suvaržyta: paraštės (sidebar) bei desktop/mobile news feed, todėl kiekvieną dieną jūsų reklama konkuruos su keliais šimtais kitų reklamuotojų.
     
    Situacija: jūsų reklama A prasta, iš 1000 impresijų gavote 1 paspaudimą. Konkurento reklama B žymiai geresnė: iš 1000 impresijų sulaukė 10 paspaudimų, nors reklamos plotas/užimama vieta Facebook'e buvo toks pats. Todėl kad Facebook'as iš abiejų reklamų uždirbtų tiek pat, jis chargins skirtingas sumas. Jeigu reklama B kainuos 0.1LT, reklama A kainuos dešimtkart daugiau. 1pasp.=1LT facebook'ui. 10pasp.*0.1LT=1LT. 5pasp.*0.2LT=1LT ir taip toliau.
     
    Facebook'as suinteresuotas gauti kuo daugiau paspaudimų, nes nuo to priklauso jų pajamos. Taigi kuo geresnis CTR, tuo mažiau teks mokėti už paspaudimą. Kad tai pasiektumėte, reikės testuotis skirtingas auditorijas, headlines, text, images.
     
    2. Basics:
    Nekviečiate savo draugų, kuriems yra dzin, ir neprašot, kad jie pasidalintų puslapiu, kuris visai nesusijęs su jų veikla/pomėgiais. Vienintelė išimtis - puslapis gali jiems tiesiogiai atnešti konkrečios naudos.
     
    Ir net nekalbu apie nelegalų fanų pirkimą... nusipirkt neuždrausiu, tik po to nesiskųskit, jeigu stebuklingai surinkti fanai 'neįsitraukia'. :)
     
    3. Invite Email Contacts:
    Jei turite visų savo klientų emailus, einate į savo Facebook puslapį, "Build Audience" -> "Invite Email Contacts" ir pakviečiate visus juos tapti fanais (reikės .csv failo, kuriame tik vienas stulpelis su visais email'ais).
     


    http://i.imgur.com/feHK8iR.png







    http://i.imgur.com/sjOrzi3.png

    4. Custom Audience:
    Jeigu turite bent 200-300 email'ų, sukuriate Custom Audience per Facebook.com/ads/manage -> Audiences -> Create Audience. Kas yra Custom Audience?
     
    Facebook'as kiekvieną iš jūsų email'ų stengiasi susieti su Facbook'o profiliu pagal registracijoje naudotą email'ą (žinoma, anonimiškai - jūs tų asmenų vardų nematysite) ir iš rastų profilių sukuria naują auditoriją. Ją galite targetinti su bet kuria reklama, kviesti tapti fanais arba vesti juos į svetainę ir taip skatinti pardavimus.
     
    Kuo daugiau email'ų, tuo geriau, tačiau tą patį sąrašą galima sukurti ir iš mobiliųjų telefonų ir Facebook ids, jeigu turite savo FB apps'ą. Ypač pravartu visoms e-parduotuvėms ir panašiems projektams.
     


    http://i.imgur.com/w1YIew5.png





    http://i.imgur.com/gFZvU8l.png

    5. Lookalike Audiences:
    Iš Custom Audience galit sukurti Lookalike Audiences, tiesa, tam reikės naudotis Facebook Power Editor Tool (geriausiai veikia su Google Chrome naršykle).
     


    http://i.imgur.com/EAAS3uo.png

    Pagal Custom Audience sąraše esančius žmones ir jų profilius, Facebook'as sukurs naują sąrašą iš labiausiai panašių FB vartotojų. O tam turite dvi galimybes: Similarity ir Reach.
     
    Similarity būdu sukurta auditorija bus top 1% iš visų labiausiai panašių profilių. Reach: top 5%. Štai jums ir nauja auditorija, kurią sudaro žmonės, labiausiai panašūs į jau esamus klientus - argi ne įspūdinga?
     


    http://i.imgur.com/6afZAjm.png

    6. Website Custom Audiences:
    Website Custom Audiences - vienas naujausių FB reklamos įrankių, paleistas tik prieš geras dvi-tris savaites (irgi rasite per Facebook.com/ads/manage -> Audiences). Instaliuojate į savo svetainę FB tracking code ir (anonimiškai) auginate sąrašą visų jūsų svetainėje apsilankiusių žmonių, kuriuos vėliau galite targetinti su savo reklama.
     
    Jiems galite rodyti Page Likes reklamą, kviesti tapti fanais ir tęsti komunikaciją už svetainės ribų. Jeigu jie lankėsi jūsų svetainėje, aišku, kad jie turėtų būti vieni iš labiausiai suinteresuotų jūsų paslaugomis/prekėmis. Anksčiau šis remarketing'as buvo galimas tik per third-party apps, dabar integruotas pačiame Facebook'e - aweeeesooome!
     


    http://i.imgur.com/5Ls0gvm.png

    7. Get More Likes/Promoted Page Likes/Promoted Posts:
    Nenaudokite Promoted Post/Boost Post/Get More Likes tik šiaip sau, kad gautumėte daugiau reach. Jau rašiau, kodėl get more likes yra pinigų išmetimas, ir, nors atsirado daugiau targetinimo galimybių pagal pomėgius, tai vis tiek nebus pats efektyviausias būdas.
     
    Didžiausia puslapių problema - jeigu fanai buvo surinkti belekaip, tai ir promoted posts rodys įrašus tiems belekaip surinktiems žmonėms ir jų draugams, kurie dažniausiai nėra iš jūsų target auditorijos - pinigai metami į balą.
     
    8. Targeting:
    Grįžtant konkrečiai prie Page Likes ir fanų pritraukimo, tiesiog naudokit normalų targetinim'ą... Stenkitės visada rinktis 'precise interests', vietoj 'topic' (topics būna platesnės su hashtag'o simboliu). Galite netgi targetinti kitus FB puslapius, savo konkurentus, panašius brand'us ir t.t. - galimybių rinktis tikrai pilna.
     
    Precise Interests: dažniausiai bus konkretūs Facebook puslapiai. Pvz, Harry Potter, BMW-Motorrad, Red Bull...
    Topics: temos, kartais dubliuojasi su precise interests. Pvz., #basketball, #cooking, #Harry Potter, #Red Bull… Skirtumas - targetinant precise interests, pasieksite žmones, kurie yra tų puslapių fanai. Targetinat topics, pasieksti žmones, kurie tiesiog apie tai dažnai kalba savo news feed'e arba yra kitaip susiję su ta tema.
    Broad Categories: platesnės kategorijos, kaip Family Status, Travel, Retail/Shopping, Politics…
     
    PATARIMAS: dažniausiai rinkitės Precise Interests, tai yra, targetinkite pagal tuos puslapius, kuriuos žmonės jau seka. Kaip apsidraudimą, galite nurodyti ir Broad Categories, kurios dažnai padės išvengti netikrų fanų. Plius, targetinkite pagal kalbą, galbūt netgi šeimos statusą, išsilavinimą ir t.t. - kuo konkretesnis targetinimas, tuo aukštesnės kokybės auditoriją pritrauksite (ir mažiau fake account'ų).
     
    9. Tracking:
    A) Conversion Pixels: einate į Ads Manager, kur kairėje pusėje rasite Conversion Tracking. Svarbiausiuose puslapiuose, kuriuose įvyksta konversijos (dažniausiai koks nors thank you page arba checkout page) įkeliate specialų Facebook kodą. Jo pagalba galėsite konkrečiai matyti, kuriuos reklamos vedė į tam tikras konversijas.
     
    Kuo įrankis ypatingas: per Facebook Ad reports matysite ne tik iškart įvykusias konversijas, bet ir tas, kurios Facebook reklamos dėka įvyko per 28-ias dienas nuo paspaudimo.
     
    Be to, kurdami reklamą galite rinktis "Website Conversions" tipą, o Facebook automatiškai optimizuos reklamą ir ją parodys tiems, kurie yra labiausiai linkę konvertuotis (pagal anksčiau įvertintus traffic ir konversijų duomenis).
     
    B) Google UTM kodai: jeigu naudojatės Google Analytics, tai šis URL Builder įrankis yra auksas. Pasinaudokite juo kiekvieną kartą, kai Facebook'e dalinatės kokia nuors nuoroda, ir galėsite konkrečiai matyti, kurie įrašai ir reklamos kampanijos atneša daugiausiai naudos. Kaip pavyzdys:
     
    Campaign source: Facebook
    Campaign medium: news_feed/sidebar/mobile/desktop/post….cpc/cpm/ocpm...
    Campaign name: uzdarbis/adomas/pinigai… (ivardinkite kampanijos varda, kad lengvai atpazintumete Google analytics)
     
    Gali atrodyti taip:

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=uzdarbis&utm_medium=forum&utm_campaign=FBtips

    http://www.adomasbaltagalvis.com/?utm_source=facebook&utm_medium=post&utm_content=FBtips&utm_campaign=uzdarbis
     
    Labai išsamų tutorial'ą galite rasti čia: How To: Track Facebook Ad Goals with Google Analytics.
     
    10. Optimising:
    Svarbu žinoti, jeigu kuriate vieną reklamos kampaniją su daug skirtingų variacijų, Facebook'as automatiškai įvertins visų reklamų efektyvumą ir pradės daugiau pinigų skirti geriausiai einančiai reklamai. Pvz.: penkios reklamos, bet viena iš jų performina geriausiai - Facebook'as po kažkiek laiko pradės skirti didžiausią dalį biudžeto tik tai vienai reklamai.
     
    Jeigu norite pasidaryti rimtą split-test, tuomet reikia kurti visiškai atskiras kampanijas, kurios skiriasi tik mažomis variacijomis: tarkim, skirtinga antraštė ar tekstas, skirtingas targetinimas pagal pomėgius, arba CPC vs oCPM.
     
    Svarbiausia, išnaudokite Facebook Ad Reports (juos taip pat rasite per Ads Manager).
     
    Nebereikia split-testint pagal lytį, amžių, lokaciją ar net reklamos vietą Facebook'e, nes FB reports kuo puikiausiai viską pateikia. Turėdami šią informaciją galite puikiai optimizuoti savo reklamas ir susikoncentruoti ties ta auditorija, kuri geriausiai konvertuojasi. Tiesiog spauskite and Edit Columns, ir išsirinkite, kokios informacijos norite.
     


    http://i.imgur.com/hhuP65k.png


    11. BONUS:
     
    A) Facebook Graph Search
    Ar esate girdėję apie šį įrankį, genialią Facebook paieškos sistemą? Ar jau išbandėte ją? O galbūt net neturite prie jos priėjimo? Ne bėda! :)
     
    Pirmiausia nueikite į savo Facebook account'o nustatymus ir tiesiog pakeiskite Language į US English - voilà!
     
    O dabar, pats smagumas… Nežinote, pagal kokius pomėgius targetinti naujus fanus? Nežinote, kokius kitus puslapius jūsų arba konkurento fanai seka? Tiesiog įveskite šį sakinį į paieškos laukelį:
     
    Pages people who like XYZ like
    Pages liked by people who like XYZ and ABC
     
    Pvz., Pages people who like uždarbis.lt like arba Pages liked by people who like uždarbis.lt and ekonomika.lt
     


    http://i.imgur.com/GlFste7.png







    http://i.imgur.com/5Z05dBr.png

    Dar daugiau - galite ir sukonkretizuoti paiešką: Pages people from Vilnius, Lithuania who like Uždarbis.lt like ir panašiai...
     
    Dar nenunešė stogo?
     
    B) Custom Tab:
    Kurdami reklamą galite nustatyti "Landing View", ar tai būtų Timeline, Photos ar koks nors kitas tab'as, į kurį bus vedami visi potencialūs fanai.
     


    http://i.imgur.com/2pu6gc6.png


    Savo rezultatus žymiai pagerinsite su nauju Custom Tab, kuriame įkeliate stiprų call-to-action, paaiškinantį kodėl tie žmonės turėtų tapti jūsų fanais. Kadangi tab'e jie turės tik vieną pasirinkimą, arba tapti fanais, arba grįžti į Timeline, žymiai didesnė tikimybė, kad jie konvertuosis į fanus.
     
    Geras tutorialas, kaip susikurti Custom Tab: How To: Creating a Custom Facebook Tab (nors įrašas šiek tiek ir pasenęs, visas procesas išliko panašus) arba pasinaudokite tokiais įrankiais, kaip www.shortstack.com.
     
    Pavyzdys:
    Paprastas Labas! skirtukas Neptūno puslapyje:
     


    http://i.imgur.com/eDJaNal.png


    C) Placement:
    Kurdami reklamą taip pat galite pasirinkti jos placement (desktop, sidebar, mobile news feed, su Power Editor įrankiu yra netgi daugiau galimybių), arba kurioje Facebook'o vietoje jis bus rodoma. Eksperimentuokite su skirtingais placement, kad rastumėt efektyviausią reklamos vietą.
     
    Tačiau matykite ir bendrą vaizdą: ar jūsų svetainė optimizuota mobiliems/išmaniesiems telefonams? Jei ne, tai kokio velnio naudojate mobile news feed placementą? Jei jie tapo fanais per FB aplikaciją mobiliajame telefone, milžiniška tikimybė, kad dažniausiai FB per ten ir tikrins, taip pat ir visus link'us, kuriais dalinatės - galų gale pralošite, net jei reklama ir buvo pigesnė :)
     
    D) Call-to-Action Buttons:
    Visai neseniai Facebook'as pradėjo leisti call-to-action mygtukus (tokius kaip Learn More, Shop Now, Download, Sign Up, Book Now), kuriais galima papildyti desktop news feed reklamines nuorodas. Tai galite padaryti su Create Ads įrankiu:


    http://i.imgur.com/S15WCUI.png

     
    Tačiau nedaugelis žino, jog call-to-action mygtukus galima pridėti ne tik prie reklamuojąmų nuorodų, tačiau ir į nuorodas pačiame FB puslapyje. Tiesa, tam reikia pasinaudoti Power Editor įrankiu.
     
    Einate į Power Editor (geriausia su Google Chrome), spaudžiate 'Download to Power Editor', tada spaudžiate ant šalia jo esančio mygtuko ir išsirenkate 'Manage Pages'.


    http://i.imgur.com/1GGf6rD.png





    Tada belieka suvesti visą informaciją apie nuorodą, spausti Create Post, tada spaudžiate Publish Post ir Upload Changes. Šiek tiek užtruks priprasti prie įrankio, bet tikrai verta.






    http://i.imgur.com/fYIj6NL.png

     
    KOMUNIKACIJA
    Ilgai čia nesiplėsiu, tiesiog du trumpi patarimai.
     
    1. Post Targeting
    Protingas įrašų targetinim'as: kiekvieną įrašą, kuriuo dalinatės, galite targetinti pagal: "Gender, relationship status, educational status, interested in, age, location, language". Tai jeigu dalinatės įrašu apie aukštakulnius batelius panelėms, būkit mieli, jas ir targetinkit :)
     
    Jeigu funkcija neįjungta, einat: Edit Page -> Edit Settings -> Post Targeting and Privacy: ON
     


    http://i.imgur.com/4SXBeAm.png


    2. Best Time to Post
    Užeskite akį į Facebook Page Insights ir sužinokite, kuriuo dienos metu daugiausiai jūsų fanų būna online. Žinodami tai, galėsite pakoreguoti savo komunikaciją, kad įrašai pasiektų kuo daugiau fanų.
     
    Jeigu jau turite naujo tipo Page Insights, tai rasite: Insights -> Posts -> When Your Fans Are Online.
    ----
     
    Ūchhh…. Taigi, sąrašas tikrai nemenkas...
     
    Ar sekant šiuos žingsnius viskas ims ir magiškai išsispręs? Tikriausiai ne.
     
    Ar vis dar pasitaikys fake sekėjų? Tikriausiai taip.
     
    Bet vietoj to, kad kaltintumėte Facebook'ą dėl kažkokių įsivaizduojamų nusikaltimų, galbūt pats laikas užsičiaupti ir susipažinti su visomis jo funkcijomis, a? ;)
     
    Įrodykite, kad išbandėte visus iki vieno būdus, kuriuos čia išvardinau, pritraukti tinkamą ir aukštos kokybės auditoriją. O jeigu po viso šito vis tiek negaunate naudos iš Facebook…. na, galbūt jums net neverta ten būti? Galbūt pats jūsų verslas turėtų orientuotis į kitus reklamos šaltinius, o ne tikėtis stebuklų iš Facebook, ypač jei neišnaudojate visų jo teikiamų galimybių?
     
    Arba… pats laikas kreptis profesionalios pagalbos. :)
     
    Sėkmės!
     
    P.S. jeigu kažką labai svarbaus pamiršau, pasidalinkite komentaruose, o aš įtrauksiu tai į pagrindinį įrašą.
  2. Patinka
    Petruxa gavo reakciją nuo Ernisx Tavo sėkmės formulė   
    Kalbant ne apie investavimą, o saviugda, tai galvoji daug žmonių perskaitė knygą apie vizualizacija ima ir visus metus vizualizuoja? Kiek tokių pažysti, kad va metus nuoširdžiai vizualizuoja ir po metų dar nieko neturi, kiek tokių pažįsti?
     
    Tai va, tie kurie turi kažką, tai tie ir daro nuolatos ir nuosekliai. Nes jeigu jūs imat eilinį žmogų kuris perskaitė knygą, savaitė pabandė kažką ir jam neveikia, tai nėra ką apie tokį kalbėti. Ir kodėl ne visi turi pinigų, ar gerą savijautą ir t.t. Todėl, kad ne visi sugeba save disciplinuoti ir dirbti su savimi, dauguma žmonių metą į šalį visa tai, nes tikisi greito rezultato. Bet greito rezultato niekada nebūną. Todėl ir nėra visi žmonės su vilom ir mersais. Puiki citata: "Jeigu žinai, bet nedarai, reiškiasi nežinai."
     
    Pirma kažką darykite visus metus kas dieną, o tada reiktu sakyti, va šitas neveikia. Antony robinson irgi juk pradžioje be pinigų buvo, nors jau paauglystėje pilna saviugdos knygų perskaitė. Ir jam viena diena užkniso, kad jis daug skaito, bet nieko nedaro ir nieko neturi. Tada pradėjo visus metodus iš eilės mėginti, bet ne po diena ar dvi. Ir va jis aiškiai suprato, kas veikia, o kas ne, nes bandė nuosekliai ir užtikrintai viską.
     
    O kad čia žmogus savaite kažką pabando ir sako neveikia, tai kyla klausymų kodėl? Gal vidiniai įsitikinimai trukdo, gal energija iššvaistai kitur ir t.t. Užduok sau klausymų, kodėl jam veikia, o man ne? Ką aš darau blogai. O va tada kai rasi atsakymą eik ir ieškok kas tau veiktu, jeigu jau tikrai neveikia kažkas.
  3. Patinka
    Petruxa gavo reakciją nuo Gaxas Apkunūs žmonės   
    Visiška nesąmonė, kad apkūnus žmonės kvaili. Jeigu nežinai, nei vieno apkūnaus protingo žmogaus tai dar nereiškia, kad tokio nėra.
    Yra tiek mokslininkų, tiek dvasinių mokytojų, tiek profesorių apkūnių. Tai čia absurdas lyginti silpnumą būtent mityboje ar tai judėjime su intelektu.
  4. Patinka
    Petruxa sureagavo į Sunflame Ar įmanomą užpatentuoti žodžius?   
    Sunku ką nors pasakyti dėl prekės ženklo naudojimo tavo veikloje, tačiau iš prekės savininko atsiųsto laiško ir truputį paieškojęs informacijos internete susidariau nuomonę, kad jis nieko nepeštų kreipęsis į teismą.
    Kaip jau kažkas minėjo: prekės ženklo skiriamojo bruožo neturėjimas yra absoliutus negaliojimo pagrindas, o įregistruotas prekės ženklas tiesiogiai apibūdina patį daiktą- bendrinis pavadinimas. Iš wikipedijos perskaičiau, kad tuos vandens kamuolius išplėtojo kažkas iš JAV dar 1998, o paraiška prekės ženklui įregistruota pateikta tik 2010 metais. Nors pačioje paraiškoje įvardinta ne pati prekė- vandens kamuolys, o pagal klasifikaciją- paslaugos, susijusios su šiuo daiktu: pramogos; sportinė ir kultūrinė veikla. Tačiau tai, mano nuomone, tikrai yra bendrinis pavadinimas ir prekės savininkas neturėtų teisės uždrausti jį naudoti kitiems asmenims, besiverčiantiems tapačia veikla.
    Todėl manau užtektų informuoti prekės savininką, kad jokių veiksmų imtasi nebus ir ginčui pakrypus teisine linkme, bus pareikštas priešieškinys dėl prekės ženklo panaikinimo, kaip neturinčio skiriamojo bruožo.
  5. Patinka
    Petruxa gavo reakciją nuo Leader Ar jūs laikotės tvirtai ant kojų šiame gyvenime?   
    Tai ką parašysiu nebūtinai tiesa, bet tokia galimybė yra.
     
    Norint gauti reikiamus atsakymus, reikia formuluoti tinkamus klausimus.
    Tai kur ta laimė klausi savęs?
    Aš patarčiau klausti savęs:
    Kas man yra laimė?
    Kas yra laimė?
    Kas man suteikia laimės?
    Ką turėčiau daryti ar ko nedaryti, kad būčiau laimingas?
    Dėl kokių priežasčių aš dar nesu laimingas?
     
    Jeigu esi pastabus, galėtum pastebėti, kad šie klausymai visai kitokie negu sau keli.
     
    Kariuomenė tau suteiks pokyčių, net neabejojų. Bet koks darbas suteikia naudos ir pradžioje išlaisvina iš rutinos, bet čia sunkiausia nepasilikti tie darbu kuris nepatinka, tobulėti ir eiti toliau, o dažniausiai žmonės užstringa tuose darbuose ir nebeina toliau, nes iš esmės tas minimalus darbas suteikė saugumo, komforto iš kurio sunkiau išeiti.
     
    Iš esmės mokyklose ir niekur mūsų nemoko kaip atrasti save. Iš tikro visus moko pagal vieną šabloną, vienas taisykles, bet mes visi skirtingi ir tiems kuriems tai nepriimtina paskui neberanda savo kelio.
     
    Aš siulyčiau tiesiog pakeisti aplinka. Kariuomenė tai padės padaryti. Pastebėti kokie (blogi) įsitikinimai tave riboja ir juos pakeisti gerais.
    O kas yra laimė? Tai meilė. Meilė darbui, meilė gyvenimui, meilė viskam. O kas yra meilė? Tai proto būseną. Mes esame laimingiausi kai mylime.
  6. Patinka
    Petruxa gavo reakciją nuo Leader Ar jūs laikotės tvirtai ant kojų šiame gyvenime?   
    Tai ką parašysiu nebūtinai tiesa, bet tokia galimybė yra.
     
    Norint gauti reikiamus atsakymus, reikia formuluoti tinkamus klausimus.
    Tai kur ta laimė klausi savęs?
    Aš patarčiau klausti savęs:
    Kas man yra laimė?
    Kas yra laimė?
    Kas man suteikia laimės?
    Ką turėčiau daryti ar ko nedaryti, kad būčiau laimingas?
    Dėl kokių priežasčių aš dar nesu laimingas?
     
    Jeigu esi pastabus, galėtum pastebėti, kad šie klausymai visai kitokie negu sau keli.
     
    Kariuomenė tau suteiks pokyčių, net neabejojų. Bet koks darbas suteikia naudos ir pradžioje išlaisvina iš rutinos, bet čia sunkiausia nepasilikti tie darbu kuris nepatinka, tobulėti ir eiti toliau, o dažniausiai žmonės užstringa tuose darbuose ir nebeina toliau, nes iš esmės tas minimalus darbas suteikė saugumo, komforto iš kurio sunkiau išeiti.
     
    Iš esmės mokyklose ir niekur mūsų nemoko kaip atrasti save. Iš tikro visus moko pagal vieną šabloną, vienas taisykles, bet mes visi skirtingi ir tiems kuriems tai nepriimtina paskui neberanda savo kelio.
     
    Aš siulyčiau tiesiog pakeisti aplinka. Kariuomenė tai padės padaryti. Pastebėti kokie (blogi) įsitikinimai tave riboja ir juos pakeisti gerais.
    O kas yra laimė? Tai meilė. Meilė darbui, meilė gyvenimui, meilė viskam. O kas yra meilė? Tai proto būseną. Mes esame laimingiausi kai mylime.
  7. Patinka
    Petruxa gavo reakciją nuo Leader Ar jūs laikotės tvirtai ant kojų šiame gyvenime?   
    Tai ką parašysiu nebūtinai tiesa, bet tokia galimybė yra.
     
    Norint gauti reikiamus atsakymus, reikia formuluoti tinkamus klausimus.
    Tai kur ta laimė klausi savęs?
    Aš patarčiau klausti savęs:
    Kas man yra laimė?
    Kas yra laimė?
    Kas man suteikia laimės?
    Ką turėčiau daryti ar ko nedaryti, kad būčiau laimingas?
    Dėl kokių priežasčių aš dar nesu laimingas?
     
    Jeigu esi pastabus, galėtum pastebėti, kad šie klausymai visai kitokie negu sau keli.
     
    Kariuomenė tau suteiks pokyčių, net neabejojų. Bet koks darbas suteikia naudos ir pradžioje išlaisvina iš rutinos, bet čia sunkiausia nepasilikti tie darbu kuris nepatinka, tobulėti ir eiti toliau, o dažniausiai žmonės užstringa tuose darbuose ir nebeina toliau, nes iš esmės tas minimalus darbas suteikė saugumo, komforto iš kurio sunkiau išeiti.
     
    Iš esmės mokyklose ir niekur mūsų nemoko kaip atrasti save. Iš tikro visus moko pagal vieną šabloną, vienas taisykles, bet mes visi skirtingi ir tiems kuriems tai nepriimtina paskui neberanda savo kelio.
     
    Aš siulyčiau tiesiog pakeisti aplinka. Kariuomenė tai padės padaryti. Pastebėti kokie (blogi) įsitikinimai tave riboja ir juos pakeisti gerais.
    O kas yra laimė? Tai meilė. Meilė darbui, meilė gyvenimui, meilė viskam. O kas yra meilė? Tai proto būseną. Mes esame laimingiausi kai mylime.
  8. Patinka
    Petruxa gavo reakciją nuo Leader Ar jūs laikotės tvirtai ant kojų šiame gyvenime?   
    Tai ką parašysiu nebūtinai tiesa, bet tokia galimybė yra.
     
    Norint gauti reikiamus atsakymus, reikia formuluoti tinkamus klausimus.
    Tai kur ta laimė klausi savęs?
    Aš patarčiau klausti savęs:
    Kas man yra laimė?
    Kas yra laimė?
    Kas man suteikia laimės?
    Ką turėčiau daryti ar ko nedaryti, kad būčiau laimingas?
    Dėl kokių priežasčių aš dar nesu laimingas?
     
    Jeigu esi pastabus, galėtum pastebėti, kad šie klausymai visai kitokie negu sau keli.
     
    Kariuomenė tau suteiks pokyčių, net neabejojų. Bet koks darbas suteikia naudos ir pradžioje išlaisvina iš rutinos, bet čia sunkiausia nepasilikti tie darbu kuris nepatinka, tobulėti ir eiti toliau, o dažniausiai žmonės užstringa tuose darbuose ir nebeina toliau, nes iš esmės tas minimalus darbas suteikė saugumo, komforto iš kurio sunkiau išeiti.
     
    Iš esmės mokyklose ir niekur mūsų nemoko kaip atrasti save. Iš tikro visus moko pagal vieną šabloną, vienas taisykles, bet mes visi skirtingi ir tiems kuriems tai nepriimtina paskui neberanda savo kelio.
     
    Aš siulyčiau tiesiog pakeisti aplinka. Kariuomenė tai padės padaryti. Pastebėti kokie (blogi) įsitikinimai tave riboja ir juos pakeisti gerais.
    O kas yra laimė? Tai meilė. Meilė darbui, meilė gyvenimui, meilė viskam. O kas yra meilė? Tai proto būseną. Mes esame laimingiausi kai mylime.
  9. Patinka
    Petruxa gavo reakciją nuo Leader Ar jūs laikotės tvirtai ant kojų šiame gyvenime?   
    Tai ką parašysiu nebūtinai tiesa, bet tokia galimybė yra.
     
    Norint gauti reikiamus atsakymus, reikia formuluoti tinkamus klausimus.
    Tai kur ta laimė klausi savęs?
    Aš patarčiau klausti savęs:
    Kas man yra laimė?
    Kas yra laimė?
    Kas man suteikia laimės?
    Ką turėčiau daryti ar ko nedaryti, kad būčiau laimingas?
    Dėl kokių priežasčių aš dar nesu laimingas?
     
    Jeigu esi pastabus, galėtum pastebėti, kad šie klausymai visai kitokie negu sau keli.
     
    Kariuomenė tau suteiks pokyčių, net neabejojų. Bet koks darbas suteikia naudos ir pradžioje išlaisvina iš rutinos, bet čia sunkiausia nepasilikti tie darbu kuris nepatinka, tobulėti ir eiti toliau, o dažniausiai žmonės užstringa tuose darbuose ir nebeina toliau, nes iš esmės tas minimalus darbas suteikė saugumo, komforto iš kurio sunkiau išeiti.
     
    Iš esmės mokyklose ir niekur mūsų nemoko kaip atrasti save. Iš tikro visus moko pagal vieną šabloną, vienas taisykles, bet mes visi skirtingi ir tiems kuriems tai nepriimtina paskui neberanda savo kelio.
     
    Aš siulyčiau tiesiog pakeisti aplinka. Kariuomenė tai padės padaryti. Pastebėti kokie (blogi) įsitikinimai tave riboja ir juos pakeisti gerais.
    O kas yra laimė? Tai meilė. Meilė darbui, meilė gyvenimui, meilė viskam. O kas yra meilė? Tai proto būseną. Mes esame laimingiausi kai mylime.
  10. Patinka
    Petruxa sureagavo į pushkis Gėdinga duomenų centro reklama...   
    Nors ir neteko naudotis jų paslaugomis, bet maniau, kad ten pakankamai rimta kontora... Šis jų reklamos būdas pakeitė nuomonę :/ http://4.paziurek.net/studentas.html
     
    Paaiškinimas
    Paspaudus "Play" šio video su skambiu pavadinimu iššoka langas, kuriame prašoma "palaikinti" jų FB profilį, kad būtų galima peržiūrėti video.
     

  11. Patinka
    Petruxa sureagavo į iGor Mysql db kopija php pagalba   
    http://www.adminer.org/
  12. Patinka
    Petruxa sureagavo į kyperis Kodėl "man" nepavyksta realizuoti idėjos?   
    Taigi pribrendo laikas pasidalinti mintimis. Tikriausiai daugelis turime šimtus idėjų, nežinome, kurią pasirinkti, o pasirinkę susiduriame su kliūtimis, kurios neleidžia nei plėtoti projekto, nei jį išlaikyti egzistavimo sąlygoje. Ką parašysiu, tai bus daugiau teorinės žinios, žvelgiant per socialinės psichologijos plotmę.
     
    Kaip uždirbti milijoną?
     
    Kiekviename knigyne yra "verslo fantazijų skyrelis", kuriame gausu knygų kaip praturtėti, kaip uždirbti milijoną. O ar žinote, kas be "pinigų" užkalimo siejas visas tas knygas? - tai įvadinė dalis, kurioje akcentuojama - "kas aš esu", jeigu manote, kad tai beletristika - jūs visiškai klystate. Jeigu žinote, kas ęsate ir žinote, ko norite - jūs jau turite beveik pusę milijono. Bėda ta, kad dalis mūsų esame "moratoriumo" busenoje ( kas aš esu? - nežinau, pats savęs to klausiu). Savimonės sukūrimas - raktas į sėkmę. Savimonė - žmogaus savistabos rezultatas. O savistaba - savęs tyrinėjimas. Bėda, kad nesugebame savęs, pakankamai tvirtai apibrėžti.
     
    Turiu noro (motyvacijos), bet vis tiek neturiu milijono
     
    Motyvacija - skambus žodis, turintis gilesnę prasmę - poreikių visuma. Nuo šito atspirties taško ir reiktų pradėti kalbėti. Visi turime poreikių, šiuo atveju nekalbu apie biologinius poreikius. Kas tas poreikis? o gi trūkumo būsena su jo pašalinimo mechanizmu. Yra toks dalykas kaip, tenkinamų poreikių svarbos sumažėjimas, netenkinamų svarbos išaugimas. Ka tai reiškia? Taigi tu esi sotus ir negalvoji apie maistą, o vat tavo pilnavertiškumo poreikis ne itin toks "laimingas". Vienas iš šio poreikio patenkinimo būdų - "pinigėliai". Kuo didesnis poreikio trūkumas - tuo radikalesni ir paprastesni patenkinimo būdai. Taigi siekdami internete užkalti daug pinigų, griebiamės idėjų, iš kurių daugiau pasipelnytume. Iš tikro, tai šaunu, bet... Apskritai, viso projekto plėtojimo metu mums reikia motyvacijos, tačiau išsikelti tikslai nepatenkina mūsų poreikių, dėl kurių ir kūrėme projektą, taigi dingsta susidomėjimas pačiu projektu - jį apleidžiame ir mūsų idėja patiria fiasko. Ir dar sykį pakilti "nusvilus" mums neleidžia sąmonėje esantys "įvikio vertinimo rezultatas".
     
     
    Pasitikėjimas savimi - projekto testinumo varikliukas
     
    Dar kitaip vadinamas "savo veiksmingumo lūkesčiais" mūsų projektui turi išties daugiau, nei patys galvojame. Kad pasitikėjimas idėja būtų tvirtas reikia: a) veiklos sritis turi būti tau svarbi b) turi turėti veiklai atlikti reikalingų žinių ir įgudžių c)reikia palankios aplinkos, kuri tave skatintų "mokymąsį" ir palaikytų nesėkmės atveju. Tikėk, nes: mūsų veiksmingumo lūkesčiai tampa save išpildančiomis pranašystėmis, t.y. tavo spėjimai apie nuo tavęs priklausančius įvykius, kuriuos tu pats gali paveikti ir taip išpildyti anksčiau savo pateiktas pranašystes.Pvz su studentu: jei studentas prognozuoja, kad jam nepasiseks išlaikyti egzamino, jis dės mažiau pastangų mokydamsis, kas reiškia mažesnį informacijos sukaupimą, t.y. jis tikrai neišlaikys, nes nesimokė. Lygiai taip pat galit pritaikyti savo idėjai, o ypač jos įgyvendimui.
     
    Gal šiandien tiek, papildysiu vėliau, beja - kartais galvojam, kad labai aukšti tikslai yra progreso variklis. Tačiau psichologiniu atžvilgiu per aukšti tikslai ir per griežti atlikimo standartai lemia žemą sėkmę. Ką parašiau - atrodo viskas jau žinoma, kažkur girdėta, bet nepaudojimas, reiškia tik paties žmogaus duobės kasimasį po savimi..
     
    Jeigu jau skaitote čia, tai dar noriu paminėti, norėjau, kad į tai pažvelgtumėt "kitu kampu", niekas ant lėkštutės neatneš nei įdėjų, nei tobulo jų įgyvendinimo, tik kiekvienas iš mūsų, interpretuodamas, pritaikydamas sau ir mokindamasis iš kitų - gali kažką bandyti pasiekti, o pirmiausia atsakyt sau - "kas aš toks esu", tada "kiek man reikia pinigų, kodėl man reikia būtent tiek pinigų, ir kaip tuos pinigus uždirbti),
  13. Patinka
    Petruxa gavo reakciją nuo jkacinskas JAU NEREIKIA   
    Jeigu jau zmogus sako, kad
     
    Tai, kad zodziai butu netusti galetu ir pvz. duoti. Bet kuriuo atveju rasymas I PM su tuo paciu klausymu ir rasymas cia tas pats laiko gaisimas, nes zmogus nesugeba atrasyti i elementaru klausyma. Tik cia geriau, nes pamatai tikraji veida ir reakcijas.
     
    Cia kaip per verslo susitikimus. Kol formali aplinka, tol viskas ciki, kai pietauji su tais paciais zmonemis, tada ir pamatai tikraji veida, kuris daug vertingesnis ir daugiau pasako apie zmogu kaip galima partneri, negu formalioje aplinkoje.
     
     
     
     
    P.s. Ir dar reiktu gaisti laika, susitikti, kad suzinoti kokius jau projektus atliko ir pns. kai gali is anksto viska apziureti, ir tada spresti ar verta isvis susitikti.
     
     
     
  14. Patinka
    Petruxa sureagavo į MeXiukas Uždarbis iš domenų   
    Manau dauguma turi nenaudojamu domain'ų, o kad jie negulėtu šiaip sau parašysiu kaip biški iš jų uždirbti :)
     
    Kiek žinote/nežinote/girdėjote yra daug kompanijų , priparkavę domain'ą pas jos, jus gausi tam tikra užmokesti už paspausta reklamą.Viena šio metų iš garsesnių tokių firmų yra namedrive.com
     
     
     
     
    Biški papasakosiu kaip užsiregistruoti:
    Moka į paypal, arba bank wire
     
    bank wire laukeliu pildymas (hansos bankui parodysiu)
     
    http://img114.imageshack.us/img114/5836/untitled7dp.jpg
     
    Visa kita manau suprasite kaip užpildyt. Beje visu pirma pasirinkite Bank Country Lithuania , nes tada biški pasikeis registracijos laukas.Nu manau su registracija daugiau klausimų nebus, nes ten neko sunkaus.
     
     
     
    Tada nustatote savo domaino dns ns :
     
     
    Arba galite naudoti URL forward , tada reiks nukreipti į http://www.ndparking.com/domainname.com ,kur domainname.com reiks pakeisti į jūsų domain'ą.Žiūrėkit kaip bus jums patogiau.
     
    Kai nukreipėt jau domain'ą, prisiloginkite prie savo account'o spaudžiate Adding your domains
     
    http://img114.imageshack.us/img114/8692/untitled9ig.jpg
     
    Poto suvedate savo visus domain'us į šį langelį stulpeliu:
     
    http://img109.imageshack.us/img109/7114/untitled5pw.jpg
     
    Spaudžiat Save&Continue, ir toliau:
     
    http://img109.imageshack.us/img109/2042/untitled4zt.jpg
     
    Category / Subcategory - pasirenkate kategorijas kokios bus reklamuojamos jūsų saite. Manau būtų tinkamiausia pasirinkti, tas, kurios prasmės yra domain'as :) bet čia nebūtinai.
     
    Ad Type- manau geriausia būtų 1 click, jus gausite užmokesti už unikalų paspaudimą,o portal tas pats tik kad bus daugiau reklamų ir suskirstyti kategorijom, reiks daugiau paspausti kad užskaitytu kaip už clicką. Taigi manau kad 1click optimaliausias variantas.
     
    Keyword- patarsiu surašyti tos, kurie labiausiai apibūdina jūsų domain'o pavadinimą tai tiksliau nusakys kokia bus reklama jūsų puslapy. Kiek maximum galima įvesti neskaičiavau, bet kažkur 10-15 atrodo.
    Header ir Template - galite keisti pagal savo nuožiūra, čia bus domaino template,manau optimaliausiai padaryti tokius pat kaip ir rinkotės kategorijas.
     
    Sale - čia jei retkarčiais norite parduoti domain'ą
     
    Viskas nustatymai baigti. Galite spausti save.Jūsų domain'ai priparkuoti jau.
     
     
     
    Dabar eikite į My Portfolio
     
    Ten matysite visa stat. ten domain'ai surūšiuojami pagal Folder, kad jei daug domain'ų jums būtų geriau/lengviau naudotis tuom.Bet man pilnai pakanka default ir tiek.
     
    Taigi kas liečia Popunder Totals patarsiu įjungti, tokiu atveju jūsų puslapis turies vieną popout'ą už kurio kažkur 1000 parodymų mokės apie ~1$. tiesiog paspauskit enable mygtuką ir tiek ( beje mozilla man to popout'o nerodo, o IE rodo :))
     
    Dabar biški ką reiškia sutrumpinimai :
     
    Revenue : kiek jūs gavote pinigų
    Views : Kiek kartu buvo jūsų puslapis peržiūrėtas
    Clicks : kiek kartu buvo jūsų puslapyje paspausta ant reklamos
    CTR : kiek procentų apsilankiusių jūsų puslapį paspaudžia ant reklamos
    Avg PPC : kiek apytiksliai gaunate už vieną click'ą
    RPM: kiek gaunate už 100 click'ų ( panašiai kaip cpm , tik kad ne už 1k ,o už 100)
    Domains : kiek šio metų domain'ų priparkuota.
     
    galima pažiūrėti kiekvieno domain'o stat paspaudus ant jo.
     
    Kiek šio metų turite pinigų galite visada pažiūrėti čia :
     
    http://img114.imageshack.us/img114/254/untitled5ig.jpg
     
    Išmoka kas mėnesį 15 dieną.
    Kas liečia cheatinimo žinau kad iškart ne vienam bus tokia mintys. Pasakysiu viena :
    Priparkavai, nustatei ir pamiršk apie jį. lengva ir paprasta :)
    Esmė kad žmogus turi pats įvesti jūsų adresą ir ateiti juo.
    Jei trafikas bus ptr/surf/ptp/ar dar kokie priverstiniai būdai ,kad paspaustu kas, gausite ban'ą ir sėdėsite laimingi.
     
     
    Per paskutini menesi namedrive.com jau aplenkė gan gerai žinomus sedo.com Nusiskundimų nemačiau, visi atvirkščiai tik giria visi ,Tai gi parašiau apie jos. Forume ši tema nekarto nebuvo liečiama, tai tikiuosi pravers daug kam.
     
    Ačiū NuPagady,kad suteikė daug naudingos informacijos :P
     
    Sorry už gramatines klaidas:)
     
    Būtų malonu jei kas regitruotusi kaip mano ref'as:
     
    http://www.namedrive.com/?ref=44250vX
     
    http://sedo.com/main.php3?language=us&partnerid=36164
     
    AČIŪ
     
    http://www.namedrive.com/img/_banners/park%20and%20sell%20486x60.gif
     
    http://sedo.com/bannerwerbung/bannerpage/marketplace/_uk/banner468x60.gif
    Copyrights MeXiukas®
  15. Patinka
    Petruxa gavo reakciją nuo knoppkius Konkursas "Noriu reklamos!"   
    Tai kam tada yra sakoma, kad reklama bus parodoma apie 30 000 kartų? Nes jeigu jau dedant į tam tikrą kategorija blaiviai mastant parodymų skaičius išsidalina, nes pagal hey.lt iš viso puslapyje yra 30 000 parodymų.  O kategorijų yra 11. Tai ant 11 visas visos peržiūros ir išsidalina :) O dedant visose kategorijose su dar kitomis reklamos, jau dalinasi iš 2-3 ir bet kuriuo atveju niekaip negali gauti net arti 30 000 parodymų. Čia tik parašiau, nes mano galva yra netikslumų konkurso nuostatuose ir tiek. Jei klystu arba ne taip kažką suskaičiavau, pataisykit.
     
    Šiandien, gal taip pat sudalyvausiu.
     
     
  16. Patinka
    Petruxa sureagavo į Creatium Efektyvaus tinklalapio dizaino kūrimo patarimai   
    Sveiki. Štai ir atėjo laikas ir man parašyt pirmąjį straipsnį. Šiame straipsnyje pasistengsiu glaustai, tačiau informatyviai pateikti keletą patarimų, kaip sukurti tikrai efektyvų ir lankytojui patrauklų tinklalapio dizainą.
     
    Pirmuoju punktu manau laisvai galima išstatyti dizaino spalvų derinimą. Spalvas suderinti yra privaloma, jeigu norit sukurti tikrai patrauklų dizainą. Tinklalapio dizainas jokiu būdu negali „rėžti" lankytojo akių. Dažniausiai ryškios spalvos pasirenkamos norint pabrėžti jaunatvišką stilių ir dažniausiai yra naudojamos radijų, muzikos, žaidimų portalams. Tačiau, jeigu jau pasirenkama naudoti ryškias spalvas, yra būtina atsižvelgti į tai, ar patogu lankytojui bus skaityti informaciją puslapyje, ar jis galės jame išbūti ilgiau, ar buvimas jame nevargins. Taip pat labai svarbu yra ir dizaino vientisumas.
     
    Antroje vietoje mano manymu turėtų būti šrifto parinkimas. Šis punktas gan stipriai susijęs su pirmuoju. Parenkant tinklalapio dizaino šriftą labai svarbu parinkti šriftą, kuris būtų taip pat (arba bent jau mažu skirtumu) matomas visose didžiausiose OS platformose ir taip pat būtų atvaizduojamas visose populiariausiose naršyklėse. Prie šių šriftų galima priskirti: Arial, Tahoma, Verdana, Times New Roman, Georgia, MS Serif ir kt. ne tokius populiarius šriftus (daugiau jų galima pamatyti čia (anglų k.)). Viename puslapyje rekomenduojama naudoti ne daugiau, negu 2 skirtingus šriftus. Pasirinkus tinkamą šriftą , taip pat labai svarbu yra parinkti ir tinkamą jo dydį. Dydis turi būt ne per mažas (mažesnį negu 12px dydžio šriftai gali būt sunkiai įskaitomi žmonėms su regos problemomis). Renkant dydį žinoma reikia atsižvelgti ir į šrifto stilių (kai kurie šriftai yra kitaip atvaizduojami, negu kiti, nors ir nustatytas vienodas dydis). Ko gero pati dažniausia dizainerių daroma klaida yra parinkta netinkama šrifto spalva. Tai gali nemažai įtakoti lankytojo sprendimą lankytis jūsų sukurtame portale, nes paprasčiausiai jis negalės patogiai skaityti jame pateiktos informacijos. Dažniausiai (ypač pirmame punkte išvardintuose ryškių spalvų dizainuose) yra nustatomas 10-11px dydžio baltos spalvos šriftas. Toks sprendimas vaizdine prasme atrodo tikrai gerai, tačiau nereikia pamiršti ir skaitymo patogumo. Naudojant tokius mažus šriftus tamsiame fone reikėtų rimtai pamąstyt apie tarpus tarp eilučių, arba net žodžių. Tai gali nemaža dalimi pakelt skaitymo patogumo lygį. Ta pati situacija ir su juodos spalvos šriftu baltame fone. Žinoma, jeigu yra naudojamas didesnio dydžio šriftas, skaitymo problemų nekyla, todėl nėra būtina didinti tarpus tarp eilučių arba žodžių.
     
    Renkant šriftą žinoma reikia atsižvelgti ir į bendrą vaizdą, kurio dydžiąją dalį sudaro būtent tekstai. Taigi, trumpai tariant, jūsų kuriamo dizaino tekstai turi būt lengvai skaitomi (ne tik puikiai matantiems žmonėms, tačiau turintiems ir regos problemų), atrodyti puikiai bendrame dizaino vaizde.
     
    Šioje vietoje drąsiai gali puikuotis tinklalapio dizaino išdėstymas. Išdėstymas turi būti parinktas taip, kad lankytojas lengvai ir patogiai surastų jam rūpimiausią informaciją. Taip pat dizainas neturi būti perkrautas, lankytojo dėmesys neturi būti blaškomas. Į išdėstymą be abejo yra įtraukiama ir reklamos vietų parinkimas. Reklama yra reklama ir jos tikslas yra pritraukti kuo daugiau potencialių klientų, vartotojų. Tačiau tinklalapio, kuriame yra reklama, lankytojas yra taip pat svarbus ir jo išlaikymas turėtų būti ne mažiau vertinamas, negu reklamos pritraukiami klientai. Reklamos plotai turi būti parinkti taip, kad tinklalapio lankytojas galėtų reklamos netrukdomas surasti jam reikiamos informacijos. Taip pat, norint išlaikyti atitinkamą tinklalapio dizainą, rekomenduojama prieš talpinant reklamą pasitarti su dizaineriu, kad jis galėtų patarti kokiose vietose toji reklama galėtų būti talpinama (jeigu toji vieta nėra iš anksto numatyta).
     
    Ketvirtoje vietoje paminėsiu jau sukurto tinklalapio dizaino dydį. Sakydamas dydį turiu omenyje ne plotį, arba aukštį, o svorį. Tai yra ypač aktualu lankytojams, kurie negali pasigirti ypač greitu internetu. Tinklalapio krovos laikui sumažinti yra nemažai būdų. Daugelis jų yra iš techninės tinklalapio pusės, tačiau aš trumpai paminėsiu būdus, kurie gali būt įgyvendinti kuriant dizainą, arba vėliau jį koduojant:
     
    be abejo visų pirma reikėtų gerai apmąstyti kur ir kokie elementai yra tikrai reikalingi. Dažniausiai nepatyrę dizaineriai „prigrunda" įvairiausių gražių elementų ir paveiksliukų, kurie nei padeda lankytojui, nei sukuria kažkokią malonią aplinką ir galų gale net nedera prie viso dizaino, bei jį apkrauna.
     
    dizaine naudojamų elementų išsaugojimas tinkamu tipu. Ko gero niekam ne paslaptis, kad dažniausiai tinklalapių dizainams kurti naudojame Adobe Photoshop programą. Ko gero visos naujesnės šios programos versijos turi galimybę išsaugoti paveikslėlius tinklalapiui, pavadintą „Save for web & devices...". Ši funkcija leidžia tuos pačius paveikslėlius išsaugot taip, kad jie užimtų kuo mažiau vietos (mažiau svertu). Ko gero dažniausiai visus paveikslėlius saugome .jpg, arba .png formatu. Tačiau tai yra tik iš dalies gerai. Saugant naują paveikslėlį reikėtų atsižvelgti į jo spalvų kiekį bei dydį. Mažesnius paveikslėlius yra rekomenduojama saugot .png, arba netgi .gif formatu. Taip galima gaut mažai sveriančius dizaino elementus neprarandant jų kokybės. Didesniems paveikslėliams, jeigu jie turi daugiau spalvų, rekomenduojama saugoti .jpg formatu (taip maksimaliai išsaugoma spalvų kokybė). Galbūt kai kurie iš jūsų naudojat ir kitas programas, skirtas kurti dizainams ir jose nėra tokios funkcijos. Tokiu atveju galite pasinaudoti puikiu interneto įrankiu, skirtu būtent paveikslėlių dydžių mažinimui.
     
    kur tik įmanoma, naudoti ne paveikslėlius, o CSS ir HTML pagalba sukurtus elementus. Tokie elementai neužima nė kiek vietos, todėl galima taip pat nemažai išlošti greičio. Įvairių elementų kūrimą ypač palengvina naujieji CSS 3.0 ir HTML5 standartai. Tačiau jie dar nėra oficialiai išleisti ir ne visos naršyklės juos palaiko. Todėl, deja, teks dar truputi to palaukti.
     
     
    [*]Ko gero paskutinis mano šiame straipsnyje (tačiau ne visame dizaino kūrime) punktas būtų dizaino suderinamumas su visomis populiariausiomis naršyklėmis. Šis punktas ko gero labiau tiktų koduotojams, tačiau ne paslaptis, kad dabar didžioji dalis dizainerių tuo pačiu koduoja savo, ar kitų dizainerių, atliktus darbus. Suderinamumo problema buvo jau ko gero nuo senų senovės (na, ne nuo Romos imperijos laikų, tačiau nuo internetinių puslapių ir naršyklių atsiradimo tai tikrai). Didžiausias šių laikų koduotojų (ir iš dalies pačių dizainerių) galvos skausmas yra dizaino atvaizdavimas Internet Explorer naršyklėje. Šios naršyklės pastoviai naudojamų versijų ko gero yra daugiau, negu kitų (tikrai nemaža dalis žmonių naudoja Internet Explorer 5-8 ir jau po truputi 9 versijas). Praktiškai visos šios naršyklės versijos dizainą ir visus jo elementus atvaizduoja skirtingai. Todėl koduojant (ir jį kuriant) reikia nemažai pasukti galvą, kad maksimaliai suderinti atvaizdavimą tarp visų naršyklių. Derinant atvaizdavimą reikia užtikrinti ne tik tai, kad lankytojas matys tą patį ką ir kiti, tačiau ir tai, kad lankytojas galės naudotis visomis pagrindinėmis tinklalapio funkcijomis. Tai ypač aktualu tinklalapiams, kurie naudoja naujausių technologijų skriptus, kurie suteikia tinklalapiui WEB 2.0 „išvaizdos". Ypač populiarėja tokių skriptų naudojimas navigacijos priemonėse. Būtent tam reikėtų skirti didžiausią dėmesį, nes ne visos naršyklės palaiko tokius standartus ir tai gali lankytojui sudaryti nemažai nepatogumų skaitant jūsų puslapį. Tai yra aktualu ir dizaineriui - kuriant dizainą būtina atsižvelgti į tai, kad lankytojas galės naudotis bent pagrindinėmis dizaino elementų funkcijomis.
     
    Štai ir išvardinau ko gero pagrindinius punktus į kuriuos manau tikrai būtų pravartu atsižvelgti kiekvienam pradedančiąjam, na ir pažengusiam, web dizaineriui.
     
    Taip pat šiame forume yra dar keletas labai gerų straipsnių:

    Kas yra geras svetainės dizainas? Spalvų marketingas (Prezentacija) Web dizaino kūrimas programuotojams
    Straipsnį parašė © Creatium - Edmundas Jankauskas 2010.
     
    Jeigu norite šį straipsnį patalpinti savo tinklalapyje, prieš tai suderinkite viską su manimi (mano kontaktus galite rasti mano profilyje). Naudojant (gavus mano sutikimą) šį straipsnį kitame puslapyje būtina nurodyti straipsnio autorių (mane).
  17. Patinka
    Petruxa sureagavo į wicked Archyvavimas   
    <?php $paged = (get_query_var('paged')) ? get_query_var('paged') : 1; $args=array( 'category__not_in' => array(120,31), 'paged' => $paged, ); query_posts($args); ?>
  18. Patinka
    Petruxa sureagavo į wicked Archyvavimas   
    keisk į

    <?php $paged = (get_query_var('paged')) ? get_query_var('paged') : 1; $args=array( 'cat' => array(-120,-31), 'paged' => $paged, ); query_posts($args); ?>
  19. Patinka
    Petruxa gavo reakciją nuo suvalgysiu Scenos baimė   
    Duosiu konkrečius metodų pavadinimus kuriais gali pašalinti tą baimę. Nes dabartiniai patarimai tai net nežinau ką pasakyti...
     
    EFT - šis metodas pradedančiajam lengviausiai perkandamas ir greičiausi pasimato rezultatai, gali bet kokį šudą išsivalyti. Linkas į lietuviška informacija
     
    Sedona - meditacijos, paleidinėjimo technika. Super dalykas jeigu nepatingėsi laiko įsigilinti.
     
    The Release Technique- panašiai kaip sedona, bet vieniems tas patinka, kitiems kitkas. Lietuviškas puslapis: http://www.paleisk.lt/
     
    Realiai bet kurio metodo pagalba baime viešai kalbėti ir t.t. Bet ką gali paleisti.
     
    Pats būna vedu paskaitas sėkmės tema auditorijai, tai pradžioje EFT pagalba viską išsivaliau ir pirmas kalbėjimas nuo antro skirėsi kaip diena ir naktis.
  20. Patinka
    Petruxa sureagavo į Ewro A Life on Facebook   
    http://www.youtube.com/watch?v=F2n8Ma7y4-I
  21. Patinka
    Petruxa sureagavo į Grave Milijonieriai atskleidžia savo paslaptis   
    Trumpai: tai svetaine kurioje milijonieriai dalinasi savo patirtimi (http://mixergy.com).
     
    Tiksliau ne visai milijonieriai, bet tie zmones kurie ikure, kure ar kitaip prisidejo prie tokiu zinomu projektu kaip Wikipedia, Skype, Facebook, Dropbox ir daugelio kitu. Jie sioje svetaineje dalinasi savo patirtimi.
     
    Idomiausiai yra tai, kad cia jie atvirai kalba net apie tokius dalykus, kaip kiek jie uzdirba.
     
    Dazniausiai savaitgaliais Mixergy.com svetaines ikurejas Andrew pasikviecia zmogu i konferencija. Per vienos valandos interviu jis paklausia idomiausiu dalyku: kaip zmogus pradejo savo versla? kaip reklamavo? kaip pritrauke klientus? koks buvo jo uzdarbis? kokias klaidas dare? ir daugeli kitu. Tai puiki galimybe praplesti savo akirati arba paprasciausiai gauti motyvacine kalba, tokia kaip, jei kiti gali, tai kodel as negaliu?
     
    Del ko as rasau apie sia svetaine? Del to kad praktiskai nera galimybes lietuvoje isgirsti tiek zmoniu, o tuo labiau tiek pasiekusiu. Aisku yra tokios svetaines kaip ted.com - kur kalbama ivairiomis temomis. Taip pat atrodo KTU kartas nuo karto nufilmuoja viena kita konferencija. Taciau tai jokiu budu negali prilygti tam, kas yra mixergy.com svetaineje.
     
    Uzteks jau skaityti, kaip sako geriau viena syki pamatyti, nei simta kartu isgirsti :)
     
    Galima butu pradeti nuo sio interviu: http://mixergy.com/owen-mcgab-enaohwo/ Neperseniausiai Andrew vienas is sveciu negalejo pasirodyti, todel jis papasakoja apie save. Kaip neturtingas vaikinas sugrazines visus savo drabuzius kuriuos nesiojo besimokydamas (tokia tuo metu buvo tos drabuziu kompanijos politika) ir atgavo uz juos pinigus. Uz siuos pinigus jis ir pradejo pirmaji versla.
  22. Patinka
    Petruxa sureagavo į alter Ivestis nežymint kursoriumi langelio?   
    HTML5 turi naują parametrą "autofocus" tam reikalui, pvz.:
     

    <input type="text" name="vardas" id="vardas" value="" autofocus />
     
    O senesnėm naršyklėm gali naudoti javascript, pzv.:
     

    <script type="text/javascript"> function formfocus() { document.getElementById('vardas').focus(); } window.onload = formfocus; </script>
  23. Patinka
    Petruxa sureagavo į NoExitHere PHP forma, auto failų sukurimas   
    $failas = fopen("vardas.txt", "a+");Keisk į
    $failas = fopen(date("Y_m_d").".txt", "a+");
  24. Patinka
    Petruxa sureagavo į Andrejus Wordpress pluginai   
    Funkcija <!--nextpage--> plačiau http://codex.wordpress.org/Function_Reference/wp_link_pages
  25. Patinka
    Petruxa sureagavo į Karolis Atsigavimas per 20 minučių   
    Išverčiau tiems, kas nesupranta anglų kalba (P.S. vertimas iš anglų į lietuvių niekad nebuvo mano stiprioji pusė):
     
    Thomas Edison visad sunkiai užmigdavo, išskyrus 20 minučių užsnūdimus. Mark Twain taip pat turėjo nemigą, tačiau dažnai užsnūsdavo darbo metu. Taigi, koks yra ryšys tarp 20 minučių užsnūdimų ir žmogaus darbingumo bei kūrybiškumo?
     
    Mokslininkai neseniai įrodė, kad žmogui reikia tiek miego, kiek jo gali leisti turėti jo smegenys, t.y. kol smegenys veikia pilnu pajėgumu, nėra jokio reikalo eiti miegoti. Esmė tame, kad pilnai atkurti smegenų funkcijas ir atgauti darbingumą užtenka vos 20 minučių užsnūdimo tuo metu, kada jaučiama, kad to reikia. Miegas, iš visų šiuo metu žinomų atsipalaidavimo technikų, yra pats sveikiausias ir labiausiai atpalaiduojantis. Nepaisant to, 20 minučių užsnūdimas per pertraukėles ar tarp susitikimų gali atkurti darbingumą taip pat kaip 8 valandos miego.
     
    Žvelgiant į istoriją, visad užimti ir pavargę vyrai naudodavosi galimybe šiek tiek nusnūsti, nepriklausomai nuo to, kokios problemos juos tuo metu spausdavo, tam, kad šiek tiek pailsėtų ir jaustųsi darbingesni. Daugumai žmonių, dirbančių intelektinį darbą, 20 minučių užsnūdimo nauda gali būti panaši kaip kraujo plazmos perpylimo. Šie 20-ies minučių užsnūdimai žmonėms, kurie pavargsta nuo savo darbo, beveik visad suteikia energijos bei naujų idėjų. Tai leidžia išvengti kofeino vartojimo darbo dieną ir garantuoja energijos rezervą, t.y. diena nesibaigia užmigimu ant sofos bežiūrint televiziją vos grįžus iš darbo.
     
    Tam, kad pakankamai atsipalaiduotumėte per 20-ies minučių nusnūdimą, jums tereikia laisvų 20-ies minučių. Jei esate biure, pasistenkite tuo metu atjungti telefonus, ant durų rankenos pakabinkite užrašą sekretorei, kad netrukdytų Jūsų artimiausias 20 minučių. Geriausia būtų numigti ant sofos, tačiau, jeigu Jūsų kabinete tokios nėra, galite išsitiesti ant grindų. Prieš nusnūdimą turėtumėte nusimauti savo batus, atlaisivinti diržą bei kaklaraištį. Geriausia būtų atsigulti ant nugaros ir sukryžiuoti rankas sau ant krūtinės. Neturėtumėte per daug jaudintis apie bandymą užmigti. Svarbiausia tai, kad Jūs atsipalaiduosite, tai jau savaime jums suteiks energijos. Jeigu Jūsų smegenims reikia poilsio, turėtumėte greitai užmigti. Normalu yra begulint galvoti apie įvairias savo problemas, tačiau, jeigu į galvą šautų idėja, kaip kažką išspręsti, nepulkite jų iškart spręsti, geriau pirma užbaikite savo 20 minučių. Pasistenkite besiilsėdami negalvoti apie darbą, geriau galvokite apie tai, ką veiksite grįžęs namo.
     
    Galite mintyse žaisti golfą ar kitą Jūsų mėgiamą žaidimą ir spręsti problemas, kurios iškyla įsivaizduojant žaidimą. Tai ne tik atpalaiduos, bet gali ir padėti šiek tiek pagerinti Jūsų įgūdžius net realiai nežaidžiant. Psichologinis pasiruošimas yra labai svarbus sporte, o galvojimas apie tai šiuo atveju duos dvigubą naudą: Jūs atsipalaiduosite ir pagerinsite savo įgūdžius savo mėgstamame sporto žaidime.
     
    Pasistenkite kiek įmanoma ignoruoti visus garsus – įtikinkite save, kad šie garsai nėra visiškai susiję su Jumis ir Jums nereiktų kreipti dėmesio į juos. Žiūrėkite į juos tiesiog kaip į aplinkos dalį, o ne kaip į Jums trukdančius garsus. Įsitikinkite, kad Jūs pabusite būtent po 20-ies minučių. Tam, kad tai pasiektumėte galite nusistatyti žadintuvą ar pranešti sekretorei, kad Jus pažadintų po šio laiko. Kai dažniau praktikuosite šią techniką, turėtumėte pats pabusti prieš pat suskambant žadintuvui ar ateinant sekretorei.
     
    Bandymai numigti 30 minučių ar ilgiau daugeliu atvejų Jus privers jaustis dar labiau pavargusį nei pailsėjusį. Bet nėra nieko blogo numigti po 20 minučių keletą kartų per dieną, jeigu sunki darbo diena. Prisiminkite, kad Jūs visad galite įgauti darbingumo ir kūrybiškumo tada, kada jaučiatės pavargęs ar Jums pradeda trūkti idėjų, tiesiog trumpai nusnūdęs.
     
    Kai pabusite, būtų neblogai dar pagulėti 1-2 minutes, po to giliai įkvėpti, pasirąžyti. Atsikelkite, susitvarkykite savo drabužius bei atsigerkite stiklinę vandens. Pradėdami darbą iškart nesiimkite kažko svarbaus, pirma geriau perskaitykite el. laiškus, suorganizuokite savo tolimesnį darbą. Po kelių minučių turėtumėte jaustis pilnai pailsėjęs ir galintis išspręsti bet kokią iškylančią problemą.
     
    Įgavęs patirties, visad galėsite pilnai atnaujinti savo darbingumą vos per 20 minučių. Svarbu yra suprasti, kada Jums geriau spręsti iškilusias problemas dabar, o kada geriau prieš tai pailsėti.
     
    Pabandykite patys!
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...