Pereiti prie turinio

Motociklininkas žuvo, keleivė ligoninėje (abiturientai)


Rekomenduojami pranešimai

juokdarys.

Vaziuok su motociklu kaip priklauso 50-60km/h ir spustelk ant stabdziu, sustosi akimirksniu! Nebenusikalbek su savo pasakymais, kad jiems uzkisyneja. Kai jie vaziuoja nesveiku greiciu miesto gatvemis.. zodziu nebekliedek.

 

Tu nors karta vairaves motocikla, kad taip kalbi? Nepamirsk, kad cia nemasina ir paspaudus stabdy taip, kad stotum akimirksniu pradeda slyst galinis ratas ir britva gulasi sonu.. Vaziuojant siek tiek greiciau uztenka siek tiek pastabdyti ir gali buti pize.

 

dar vienas.. Tu teises turi ? esi vaziave gatvemis miesto ? nu tu man ###### pasakyk ,kaip pamatyti motocikla kuris skrieja 150km/h ? nu tu man paaiskink kaip? auto dar dar GAL pastebetum, bet motocikla.. zodziu nebekliedekite!

 

Atsimerk ######, akinius uzsidek, ziuronus nusipirk, arba ###### nevazinek jeigu nesugebi pamatyti britvos. Jeigu nesugebi ivertinti situacijos, kad kazkokia TP greit arteja link taves (tau kaip nezinanciam kaip tai pamatyti tai is toli atrodo maza kuo arciau tuo atrodo didesne) tai isvis nevazinek.

 

Kaip mano dėdė sako, kas tarp kojų tas ne technika :D

 

Tai gal pas tavo dede ne ######s tarp koju o pute?

 

 

 

 

P.s. neginu as motociklininku, kad jie greit laksto, nu bet ######, atrodo su masina jau greit nevazinejat.. Aisku su masina nuskrendi nuo kelio maziau sansu uzsimust nes stogas sioks toks virs galvos yra, padarius avarija taip pat mazesne tikimybe zut.

 

Beto kas jau taip sakot uzdraust britvas, gal uzdraust masinas ir palikt tik britvas? Daug girdejot atveju, kad britva numustu zmogu, isskristu is kelio (pvz ant kokio posukio), susitrenktu viena su kita? Paziurekit kaip apmazintume avarijas. :D

 

Pradekit mastyti su galva o ne su ##### ir viskas bus normaliai

 

Peace people ;]

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar pamaciau cioperius ir sedi tokie po 30-40 m ereliai jaunystes netureje, tai iskart gaza nuspaude ir skrenda. Va tokie zasinai tegul ir dauzosi ir taskosi i stulpus masinas ir bordiurus ;D Kaip ne keista maciau britvininka ir vaziavo graziai savo juosta (bet cia neteisinu, pats nustebes buvau) :D O del tos avarijos tai rode gi per zinias. Ne chui skraidyt ant 200 km/val mieste. Pats kaltas, pateisinu ta moteri. Jei proto yra skraidyt mieste tai tegul ir galvoja apie pasekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Vakar pamaciau cioperius ir sedi tokie po 30-40 m ereliai jaunystes netureje, tai iskart gaza nuspaude ir skrenda. Va tokie zasinai tegul ir dauzosi ir taskosi i stulpus masinas ir bordiurus ;D Kaip ne keista maciau britvininka ir vaziavo graziai savo juosta (bet cia neteisinu, pats nustebes buvau) :D O del tos avarijos tai rode gi per zinias. Ne chui skraidyt ant 200 km/val mieste. Pats kaltas, pateisinu ta moteri. Jei proto yra skraidyt mieste tai tegul ir galvoja apie pasekmes.

 

Ne nu ... Nei tu mates ten ta kelio atkarpa nei tu isivaizduoji kaip ten viskas yra. Ir ten dar uzmiestis isviso. Ir galiausiai dar max 1 km ir jis jau butu pradejas stabdyti, nes butu prasideja sviesoforai ir nebebutu galimybes kur lekti. O dabar jus cia visi apie ta miesta kalbat ir butent pabreziat "SIUO ATVEJU" kokiu siuo atveju, jeigu cia net ne miesto atkarpa buvo dar.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ne nu ... Nei tu mates ten ta kelio atkarpa nei tu isivaizduoji kaip ten viskas yra. Ir ten dar uzmiestis isviso. Ir galiausiai dar max 1 km ir jis jau butu pradejas stabdyti, nes butu prasideja sviesoforai ir nebebutu galimybes kur lekti. O dabar jus cia visi apie ta miesta kalbat ir butent pabreziat "SIUO ATVEJU" kokiu siuo atveju, jeigu cia net ne miesto atkarpa buvo dar.

 

 

Kad kazkuris minejo, kad ten greitis ribojamas iki 60 km per valanda berods. Ne bereikalo riboja, matyt pavojingesnis kelio ruozas. Vienaip ar kitaip skristi 200 km per valanda miesto ribose jau yra savizudybe dar su merga ir piemuo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Ne nu ... Nei tu mates ten ta kelio atkarpa nei tu isivaizduoji kaip ten viskas yra. Ir ten dar uzmiestis isviso. Ir galiausiai dar max 1 km ir jis jau butu pradejas stabdyti, nes butu prasideja sviesoforai ir nebebutu galimybes kur lekti. O dabar jus cia visi apie ta miesta kalbat ir butent pabreziat "SIUO ATVEJU" kokiu siuo atveju, jeigu cia net ne miesto atkarpa buvo dar.

 

Daug ivairiu nuomoniu. Daug palaikanciu viena ir kita puse. As realiai nesu nei pries vienus, nei pries kitus. Turek proto ir sumazes rizika. Nors ji isliks visada, nes eismo dalyviu yra daug ir daznai kiti gali sukelti avarines situacijas. Realiai sirdies gilumoj ir pats daznai pagalvoju apie britva, bet kolkas taip ir nekilo ranka. Na gal viena diena... :D

 

Kas liecia sita situacija, tai as labai drasiai nekaltinciau tos moters. Vienas leke dideliu greiciu, kita nepastebejo. Jei ziuresim i vadoveli, tai ji tikrai turejo praleisti, bet is kitos puses yra protingumo principas. Kyla klausimas ar ji is tikruju galejo pastebeti motociklininka ir blaivai iivertinti situacija.

Tarkim, kad straipsniuose rasoma teisybe ir jis leke 150Km/h greiciu. Tai reiskia, kad tokiu greiciu vaziuojant per 1 sekunde nuvaziuoji apie 41.67m. Per 10 sekundziu apie 417m, per 20 sekundziu 834m. Tai yra beveik kilometras. Nesu tikras ar visi sugeba ivertinti ir isivaizduoti koks tai atstumas (as pats daug metu irklavau, tai viena is distanciju buvo 1000m ir isivaizduoju kas yra 500, 800 ar 1000m.). Idomu tai, kad nesvarbu koks geras matomumas bebutu (cia kazkas minejo pakilimo takus ir t.t.), bet is 800m atstumo baidare su sedinciu irklutoju atrodo kaip taskas. Kad judesys vyksta gali spresti tik is to, kad daug irkluotoju "makaluoja" irklais. Palyginimas gal ir keistas, bet pakankamai neblogas. Kokie baidares ir britvos matmenys? Speju, kad britva nezymiai platesne bus (tikrai ne dvigubai). Britva su vairuotoju gali buti ne daugiau kaip dvigubai aukstesne uz baidare su irkluotoju. Vadinasi britva turi buti geriau matoma, bet tikrai neispudingai.

Dar vienas neigiamas dalykas. Automobiliu vairuotojai ruosiami miestu gatvese, kur maksimalus greitis 60Km/h. Atsizvelgiant i tai ju akis nera visiskai prisitaikiusi stebeti objektus ir ivertinti ju judejimo greiti bei galimybes, kai greitis 150Km per valanda. Del to padideja rizika. Dazniausiai, besimokant vairuoti, sutinkamas eismo dalyvis - kitas automobilis, kurio gabaritai neprilygsta britvos ar dviracio. Del to tai taip pat padidina rizika. Daznai buna, kad vairuotojai, issukinedami is salutinio kelio, nepastebi pagrindiniu keliu vaziuojancio dviratininko, nes akis iesko atvaziuojancios masinos, o ne mazesnio objekto kaip dviratis. Jei vairuotojai butu ruosiami tokiomis salygomis, kai pro sona laksto britvos ant 150, kai ties kiekviena sankryza pravaziuoja dviraciai, tada galbut panasiu avariniu situaciju butu kurkas maziau.

Griztam prie reikalo ir prie musu nagrinetos nelaimes.

Sustojo moteris, kuri norejo is pagrindinio kelio sukti i salutini. Pasuko galva i kaire apsidairyti. Tuo metu britva galbut buvo uz jau mano minetu 800 metru arba 20 sekundziu kelio. Atsizvelgiant i atstuma, objekto dydi, i tai, kad akis pripratusi tokiose situacijose ieskoti didesniu gabaritu objektu, moteriai galejo pasirodyti, kad kelias laisvas. Bemastant kazkiek laiko praejo, pasuko galva i prieki besiruosdama veiksmui ir velgi praejo kazkiek laiko (gal net 10-15 sekundziu nuo to laiko, kai ivertino, kad kelias tuscias). Per ta laika britva jau buvo ne uz 800, o uz 400 ar 200 metru (kadangi moteris jau praktiskai pradeda veiksma, tai yra tikimybe, kad neziuri i sona, o ziuri i prieki ir nemato, kad priartejo objektas). Manevrui atlikti reikia nemaziau kaip 10 sekundziu. Va tau ir 20-25 sekundes bendroje sumoje. Objektas katik buves uz 800 metru ir nepastebimas jau stovi pries tave. Tada BUM ir viskas.

Aisku cia tik teorinaii pamastymai ir paskaiciavimai. Specialistai galetu kur kas geriau ir tiksliau juos atlikti. Bet, kas gali paneigti, kad jie yra ziauriai neteisingi ir visiskai neatspindi realybes?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Daug ivairiu nuomoniu. Daug palaikanciu viena ir kita puse. As realiai nesu nei pries vienus, nei pries kitus. Turek proto ir sumazes rizika. Nors ji isliks visada, nes eismo dalyviu yra daug ir daznai kiti gali sukelti avarines situacijas. Realiai sirdies gilumoj ir pats daznai pagalvoju apie britva, bet kolkas taip ir nekilo ranka. Na gal viena diena... :D

 

Kas liecia sita situacija, tai as labai drasiai nekaltinciau tos moters. Vienas leke dideliu greiciu, kita nepastebejo. Jei ziuresim i vadoveli, tai ji tikrai turejo praleisti, bet is kitos puses yra protingumo principas. Kyla klausimas ar ji is tikruju galejo pastebeti motociklininka ir blaivai iivertinti situacija.

Tarkim, kad straipsniuose rasoma teisybe ir jis leke 150Km/h greiciu. Tai reiskia, kad tokiu greiciu vaziuojant per 1 sekunde nuvaziuoji apie 41.67m. Per 10 sekundziu apie 417m, per 20 sekundziu 834m. Tai yra beveik kilometras. Nesu tikras ar visi sugeba ivertinti ir isivaizduoti koks tai atstumas (as pats daug metu irklavau, tai viena is distanciju buvo 1000m ir isivaizduoju kas yra 500, 800 ar 1000m.). Idomu tai, kad nesvarbu koks geras matomumas bebutu (cia kazkas minejo pakilimo takus ir t.t.), bet is 800m atstumo baidare su sedinciu irklutoju atrodo kaip taskas. Kad judesys vyksta gali spresti tik is to, kad daug irkluotoju "makaluoja" irklais. Palyginimas gal ir keistas, bet pakankamai neblogas. Kokie baidares ir britvos matmenys? Speju, kad britva nezymiai platesne bus (tikrai ne dvigubai). Britva su vairuotoju gali buti ne daugiau kaip dvigubai aukstesne uz baidare su irkluotoju. Vadinasi britva turi buti geriau matoma, bet tikrai neispudingai.

Dar vienas neigiamas dalykas. Automobiliu vairuotojai ruosiami miestu gatvese, kur maksimalus greitis 60Km/h. Atsizvelgiant i tai ju akis nera visiskai prisitaikiusi stebeti objektus ir ivertinti ju judejimo greiti bei galimybes, kai greitis 150Km per valanda. Del to padideja rizika. Dazniausiai, besimokant vairuoti, sutinkamas eismo dalyvis - kitas automobilis, kurio gabaritai neprilygsta britvos ar dviracio. Del to tai taip pat padidina rizika. Daznai buna, kad vairuotojai, issukinedami is salutinio kelio, nepastebi pagrindiniu keliu vaziuojancio dviratininko, nes akis iesko atvaziuojancios masinos, o ne mazesnio objekto kaip dviratis. Jei vairuotojai butu ruosiami tokiomis salygomis, kai pro sona laksto britvos ant 150, kai ties kiekviena sankryza pravaziuoja dviraciai, tada galbut panasiu avariniu situaciju butu kurkas maziau.

Griztam prie reikalo ir prie musu nagrinetos nelaimes.

Sustojo moteris, kuri norejo is pagrindinio kelio sukti i salutini. Pasuko galva i kaire apsidairyti. Tuo metu britva galbut buvo uz jau mano minetu 800 metru arba 20 sekundziu kelio. Atsizvelgiant i atstuma, objekto dydi, i tai, kad akis pripratusi tokiose situacijose ieskoti didesniu gabaritu objektu, moteriai galejo pasirodyti, kad kelias laisvas. Bemastant kazkiek laiko praejo, pasuko galva i prieki besiruosdama veiksmui ir velgi praejo kazkiek laiko (gal net 10-15 sekundziu nuo to laiko, kai ivertino, kad kelias tuscias). Per ta laika britva jau buvo ne uz 800, o uz 400 ar 200 metru (kadangi moteris jau praktiskai pradeda veiksma, tai yra tikimybe, kad neziuri i sona, o ziuri i prieki ir nemato, kad priartejo objektas). Manevrui atlikti reikia nemaziau kaip 10 sekundziu. Va tau ir 20-25 sekundes bendroje sumoje. Objektas katik buves uz 800 metru ir nepastebimas jau stovi pries tave. Tada BUM ir viskas.

Aisku cia tik teorinaii pamastymai ir paskaiciavimai. Specialistai galetu kur kas geriau ir tiksliau juos atlikti. Bet, kas gali paneigti, kad jie yra ziauriai neteisingi ir visiskai neatspindi realybes?

 

Niekas vienos ar kitos puses ir nekaltina, tiesiog pikta, kai spauda sudaro vienokia ar kitokia nuomone apie viena ar kita puse ir visuomene tuom tiki ir "uzsiseda" ant tos puses. "britvininkai tik 200km/val" "Bmw erealiai" ir panasiai.

 

O del tos dalies kur jin paziurejo i kaire, tai, kad taip nebuvo ;] Jin atvaziavo nuo Panevezio puses ir suko i kaire. Turejo ziureti tiesiai ar neatvaziuoja niekas nuo Siauliu puses ir nereikejo niekur greziotis, o tiesiog tiesiai ziureti ir ivertinti situacija. Nepastebejo, suko i kaire ir islindo priesais motocikla. Tai del to toks klausimas ir kyla, kaip jin galejo is priekio nepamatyti motociklininko.

 

Beto ir nuotraukose matosi, kad smugis ejo i keleivio puse, o ne i vairuotojo.

Redagavo kaspersky
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Niekas vienos ar kitos puses ir nekaltina, tiesiog pikta, kai spauda sudaro vienokia ar kitokia nuomone apie viena ar kita puse ir visuomene tuom tiki ir "uzsiseda" ant tos puses. "britvininkai tik 200km/val" "Bmw erealiai" ir panasiai.

 

O del tos dalies kur jin paziurejo i kaire, tai, kad taip nebuvo ;] Jin atvaziavo nuo Panevezio puses ir suko i kaire. Turejo ziureti tiesiai ar neatvaziuoja niekas nuo Siauliu puses ir nereikejo niekur greziotis, o tiesiog tiesiai ziureti ir ivertinti situacija. Nepastebejo, suko i kaire ir islindo priesais motocikla. Tai del to toks klausimas ir kyla, kaip jin galejo is priekio nepamatyti motociklininko.

 

Beto ir nuotraukose matosi, kad smugis ejo i keleivio puse, o ne i vairuotojo.

 

Gali buti :D Tu gal geriau susipazines su situacija. Kiek suprantu, tai ir ne karta esi buves toje vietoje. As tik siaip teorinius skaiciavimus meginau padaryti ir tiek.

 

Is tikruju butu idomu suzinoti dar viena dalyka. Kiek nukencia motoroleriu vairuotoju panasiose situacijose. Nelabai man yra teke girdeti, o gal tiesiog demesio neatkreipiau, o gal niekas ir neafisuoja labai avariju, kuriose jie dalyvauja. Siaip tiek britva, tiek motoroleris, tiek dviratis - pavojingos transporto priemones. Jei jau kale su masina kas nors, tai daugiau ar maziau liudna, nes praktiskai jokiu rimtu apsaugu. Britvininkai gal rimciausiai apsiginklave, nes salmai ir aprangos buna. Motorolerio vairuotojai geriausiu atveju su salmu, o dviratininkai apskritai be nieko buna :D Skirtumas tarp siu transporto priemoniu - galingumas ir greitis. Aisku visokiu motoroleriu buna, bet dazniausiai pirpia jie sau per miesta saugiu greiciu ir viskas. Jei avariju procentas, kuriose dalyvauja britvininkai, yra didesnis nei avariju procentas, kuriose dalyvauja motoroleriu vairuojai, tada tikrai daugeliu atveju nelaimes lemia greitis nepriklausomai nuo to ar automobilio vairuotojas kaltas ar ne.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats atsakysiu i savo paskutini klausima del motociklu ir motoroleriu vairuotoju. Jau kazkas buvo pateikes si faila su statistika:

http://www.lpept.lt/lt/statistika/2010/201004.pdf

Bent jau siais duomenimis atsispindi, kad i avarijas papuola, zuva ir yra suzaista daugiau motociklu vairuotoju nei mopedu. Tai greiciausiai kazka sako apie greiti ir koks pavojus, kai ji virsiji.

 

Labai abejoju, kad motoroleriu vairuotoju yra maziau nei motociklu. Kaune ne karta yra teke matytis, kai renkasi moroleriu vairuotojai i viena vieta. Skirtumas tarp motoroleriu ir motociklu vairuotoju dazniausiai yra tas, kad motoroleriais daugiau vazineja nepilnameciai, o motociklais jau "suauge" zmones. Atsizvelgiant i tai motociklu vairuotojai turetu buti protingesni bei blaiviau mastantys uz motoroleriu vairuotojus. Jei taip ir yra, tai vienintelis nelaimiu paaiskinimas - greitis. Vieni, kad ir kaip nori, kad ir kokie kvaili, bet negali paspausti, o kiti, kad ir daugiau proto bei patirties turi - gali. Va tau ir rezultatas. Gal ne visada patys tiesiogiai kalti buna, bet...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Niekas vienos ar kitos puses ir nekaltina, tiesiog pikta, kai spauda sudaro vienokia ar kitokia nuomone apie viena ar kita puse ir visuomene tuom tiki ir "uzsiseda" ant tos puses. "britvininkai tik 200km/val" "Bmw erealiai" ir panasiai.

 

O del tos dalies kur jin paziurejo i kaire, tai, kad taip nebuvo ;] Jin atvaziavo nuo Panevezio puses ir suko i kaire. Turejo ziureti tiesiai ar neatvaziuoja niekas nuo Siauliu puses ir nereikejo niekur greziotis, o tiesiog tiesiai ziureti ir ivertinti situacija. Nepastebejo, suko i kaire ir islindo priesais motocikla. Tai del to toks klausimas ir kyla, kaip jin galejo is priekio nepamatyti motociklininko.

 

Beto ir nuotraukose matosi, kad smugis ejo i keleivio puse, o ne i vairuotojo.

 

Manau kad jinai britva pastebejo tik jos greicio neivertino. O kaip medinukas ir sake ce sekundziu reikalas.

Kaip dazniausiai bun moteriskes nespaudz is vietos o praded letai riedet.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Manau kad jinai britva pastebejo tik jos greicio neivertino. O kaip medinukas ir sake ce sekundziu reikalas.

Kaip dazniausiai bun moteriskes nespaudz is vietos o praded letai riedet.

 

Realiai situacija mazai kas mate, tai nelabai is tikro ir aisku kaip ten buvo, bet logiskai mastant nepastebet negalejo, o jeigu pastebejo ir vistiek vaziavo galvodama "Spesiu" tai cia durnumo virsune.

 

"As ju nemaciau"

 

http://tv.delfi.lt/video/zXwdKAu7/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug įvairių nuomonių. Dėl to nepamatymo - gi visko pasitaiko, ir pačiam nedalyvaujant situacijoje atrodo sunku patikėti. Manau, kad iš esmės dėl avarijos kalta moteris. Užkišo ir viskas, nesvarbu kokiu greičiu motociklininkas važiavo. Gerai, sakykim būtų nežymiai viršijęs greitį, kas žino - gal vistiek būtų nepamačiusi ir pasukusi. Daug galim spėliot, kas būtų jeigu būtų. Bet viena aišku - dėl savo tragiškos mirties ir sužalotos merginos kaltas pats motociklo vairuotojas. Kaip norit taip - jei būtų greičio neviršijęs, tokių pasekmių nebūtų. Ir čia jau ne kas būtų, jeigu būtų, o tiesiog fizikos dėsniai.

 

O dėl transporto priemonių, tai kaip jau minėjot - viskas priklauso nuo vairuotojo. Vienareikšmiškai.

 

P.S.: Statistiškai, saugiausia transporto priemonė - liftas. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vienaip ar kitaip, nebutu buve tokio greicio, nebutu ir tokiu pasekmiu. Ka cia reikai kalbet, kad masina kokia atrode po avarijos. Greitis buvo didelis. britvininkas irgi turejo matyti posuki ir priletinti greiti. Visos skaudziausios pasekmes del greicio.

Redagavo Tomas_klp
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Vienaip ar kitaip, nebutu buve tokio greicio, nebutu ir tokiu pasekmiu. Ka cia reikai kalbet, kad masina kokia atrode po avarijos. Greitis buvo didelis. britvininkas irgi turejo matyti posuki ir priletinti greiti. Visos skaudziausios pasekmes del greicio.

 

Per drasiai pasakyta. Prie mazesniu greiciu skaudesnes pasekmes net buna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai mocam uzkisa kurie vaziuoja 60-70km/h Beveik visada isgyvena baikeriai :D

 

Visi kalti toj situacijoj, visi zino kad yra lakstanciu, kad yra zopliu ir ju bus. Kad cia pasnekesim mazai kas pasikeis. Belieka tik pasimokyti is tos situacijos kiekvienam is musu ir tiek. Nieko cia nereikia teisti, nuteis teismas, o ten irgi ne visi robotai dirba, atsizvelgs ir i greiti ir i neapdairuma ir tikrai niekas negaus 10 metu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neperdrasiai. Jau is fizikos desniu yra aisku kas kaip ir kodel. Tik vienu atveju gali daugiau nukentet leciau vaziuodamas, t.y. jei trenkiasi i tave dideliu greiciu, tai tu labiau nukentesi, nei tas kuris isires. Bet nebutu to kuris lekia nebutu ir pasekmiu dideliu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Neperdrasiai. Jau is fizikos desniu yra aisku kas kaip ir kodel. Tik vienu atveju gali daugiau nukentet leciau vaziuodamas, t.y. jei trenkiasi i tave dideliu greiciu, tai tu labiau nukentesi, nei tas kuris isires. Bet nebutu to kuris lekia nebutu ir pasekmiu dideliu

 

Prastai tau turbut su fizikos desniais :D Dar mokykloj moke kad veiksmas lygus atoveiksmui, tai visai nesvarbu greit vaziuosi ar letai, smugi gausi toki pati.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

butu normaliai vaziaves ant 60 ar kiek ten leidziama butu sustojes , kas nevaziaves britva turbut neisivaizduoja kaip greit jos sustot gali ypac ant tokiu mazu greiciu

 

butu normaliai vaziaves ant 60 ar kiek ten leidziama butu sustojes , kas nevaziaves britva turbut neisivaizduoja kaip greit jos sustot gali ypac ant tokiu mazu greiciu

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Kad kazkuris minejo, kad ten greitis ribojamas iki 60 km per valanda berods. Ne bereikalo riboja, matyt pavojingesnis kelio ruozas. Vienaip ar kitaip skristi 200 km per valanda miesto ribose jau yra savizudybe dar su merga ir piemuo.

Taip, ten 60km/h greitis, visada taip buna, kad apriboja tose vietose, kur sukama i salutini. O jau uz 1km greitis 50km/h.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Galima plačiau ar su pavyzdžiais? :D

 

Tai juk viskas priklauso kaip tu trenksiesi i ka tu trenksiesi kaip krisi ir visa kita. Cia ir be pavyzdiu turetum suprast, kad ne viskas nuo greicio priklauso. Mazas greitis kartais irgi gali buti mirtinas. Bet tik kartais, o ne visada ar daznai. Juk visokiu situaciju buna. Juk dideliu greiciu skrisdami irgi ne visada uzsimusa. Taip, kad greitis ne faktorius kartais.

Redagavo kaspersky
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...