Pereiti prie turinio

Klausimas dėl automobilio


Rekomenduojami pranešimai

Niekada nepatikrinsi tiek kiek nori ir kiek planuota namuose.

Kazkas pasimirsta, kazkam reikia papildomos pagalbos ar irankiu patikrinti, kazka tiesiog per ilgai uztruktu ir t.t.

 

O seip kaip ir visur butu pliusas patikrinti servise, vaziuokle tikrai gerai perkrato.

 

O seip jei kalbam apie tikrinima tai prasom...

1. Prieš perkant automobilį, paruoškit ir pasiimkit su savim mažą magnetuką, susuktą į skudurėlį. Jį susukt tokiu būdu, kad jis vos vos laikytusi ant šaldytuvo. Toks daikčiukas padės jums suprast, buvo automobilis patekęs į avariją ar ne.

 

kokiu budu jis tai parodys? tipo kur spaklius? o jei sparnas keistas? o jei masina espace'as

 

2. Jūs turite sužinoti buvo perdažytas automobilis ar ne, ar ne prarūdijęs kėbulas. Ir tas ir tas, sumažina automobilio gyvavimo laiką, ir žinoma KAIN?. Lipdukai, juostelės, užrasai dažniausiai skirti tam, kad paslėpti kėbulo defektus. Peržiūrėkite visas gumines ir plastmasines dalis, ant jų neturi būti dažų. Atidarykit kapotą, ir palyginkite dažų spalvas po kapotu ir ant kėbulo.

 

perziureti visas gumines ir plastmasines detales uzimtu gerokai daug laiko beto jei normaliai automobilis dazomas, visos gumos ir plastmases nuimamos

 

3. Patikrinkite kaip užsidaro visos durys. Atminkite, pas automobilį su geru kėbulu "zazorai" turi būti vienodi.

4. Apžiūrėkite ratus. Labai svarbu yra, kad padangos susidevėjimas būtų tolygus, nes kitaip tai rodo pakabos defektus (nors ir blogą suvedimą). Jeigu ratlankiai yra iš lengvųjų metalų lydinio, tai po smugio gali atsirasti deformacija.

 

velgi, o jei padangos nenaujos pirktos? o jei ratlankiai restauruoti?

 

5. Dabar apie variklį. Benzino kvapo visiškai negali būti. Viskas po kapoto dangčiu turi būti švaru, kitaip purvas gali nurodyti tai, kad slepiamas koks nors variklio defektas ( pvz. alyvos nutekėjimas). Jei ką nors radot, yra galimybė, kad variklis buvo perkaitęs.

 

kai viskas svaru, gali reiksti kad kas nors keista buvo ir paskui variklis plautas

 

6. Pasistenkite surasti instrumentų žymes (ant varžtų). Jei rasite jų, tai reikš, kad į varyklį jau buvo landžiota, reiškia buvo kažkokių gedimų. O tai gali ir pasikartoti.

 

del varztu tai teisybe.. galima visai nemazai is to pasakyti.. pvz kas keista ir pan..

 

7. Atidarykite alyvos įliejimo angos dangtį. Jei ant jo yra tokia substancija panaši į pastą ( juodos spalvos), tai reiškia, kad variklio tepimo sistema yra ne visiškai tvarkinga, arba gali būti net toks variantas, kad variklis buvo perkaitęs. Visiškai tvarkingame variklyje, viskas ką jūs pamatysite viduje turi buti auksinio atspalvio.

8. Jei yra atskira anga ant radiatoriaus, tai gerai ją apžiūrėkite. Rūdys ant jos gali reikšti (vėl) variklio perkaitimą. Antifrizas ar tosolas gali būti bet kokios spalvos, bet jis turi būti permatomas, be visokių priemaišų. Ant jo paviršiaus neturi būti alyvos dėmių.

9. Apžiūrėkite visas gumines dalis. Ant jų neturi būti jokių įtrūkimų. Labai atidžiai apžiurėkite aukštos įtampos laidus(AIL), ir visus dirželius. Jei AIL atrodo taip, lyg per juos perėjo švitriniu popieriu, tai gali reikšti, kad norima nuslėpti pagaminimo datą (ant jų tai dažnai rašoma), arba jų senumą.

 

tokio bajerio nebuvau girdejes, tuo labiau mates

 

10. Užveskite variklį, atidarykite alyvos užpilimo angos dangtį. Patikrinkite, kad iš ten neitų išmetamosios dujos. Tai reikštų, kad greitai prireiks bloko remonto.

11. Patikrinkite išmetamasias dujas. Jos turi būti blankiai-pilkos. Jei juodos- kuro sistemos defektas, jai mėlinos- į degimo kameras patenka alyva.

 

atleiskit uz neisprusima, bet ar dyzeliniam varikliuj galioja tas pats?

 

12. Patikrinkite pakabą. Dabar truputi pravažiuokite. Kai pradedat judėt, neturi būti jokių pašalinių garsų. Stabdant irgi. Sustokite. Išsukit vairą iki galo, bandykit pajudėt. Tokioj padėtyje, pašaliniai garsai reikštų "granatų" defektus.

 

arba kad lieciamas posparnis kaip kad pas manes

 

13. Stabdžiai. Ant asfalto staigiai iki galo paspauskit stabdžius. Išeikit, apžiūrėkit likusias žymes. Jos turi buti simetriškos ir tiesios. Stabdant vairo neturi traukti į kurį nors šoną.

 

jei stabdziu sistema ABS, triukas gali ir nepavykti taip pat ziurekite kad ant aksvalto nebutu sniego ar ledo

 

14. Apžiūrėkite amortizatorius. Ant jų neturi būti alyvos žymių.

15. Pasukiokit vairą. Jokių pašalinių garsų neturi būti.

16. Perkant Dyzelinį aparatą, padirbus varikliui ir jį išjungus jis turi baigti dirbti tą pačia akimirką. Jei pasukus užvedimo raktuką išjungt variklį susidaro įspūdis, jog alkūninis velenas dar keleta kartelių prasisuko, reiškia, jog variklis jau gerai "pavargęs".

17. Kitas patarimas perkant dyzelinį variklį - pažiurėti, ar guminės žarnos, kuriomis teka aušinamasis skystis, nėra labai kietos, nes jei jos kietos - reiškia, jog į aušinimo sistemą patenka slėgis iš cilindrų, o tai pirmasis rimto remonto požymis.

 

jo girdetas bajeris..

 

18. Reikia atkreipti dėmesį į priekines lempas - jos turi būti to paties gamintojo. Skirtumas gali reiškti buvusį priekio defektą.

 

pas manes skirtingos, nes buvo lempos stikliukas skiles nuo akmens.. dabar visi galvos kad masina dauzta

 

19. Kiek įmanoma daugiau apžiūrėti įvairių detalių, ant kurių įspausta pagaminimo data. Jei daug kur skiriasi - mašina buvo perrinkinėjama, o tai gali būri avarijos ar net skendimo požymis.

 

langai! musu auduke senoji tokia buvo.. langai is triju skirtingu aparatu pasirodo buvo buvojusi ant stogo

 

20. Elektros instaliacijoje automobilių gamintojai nenaudoja buitinių "izoliacijų", todėl į tai reikėtų atkreipti dėmesį

21. Dar svarbu, nors pasitaiko retai, bet atkreipti dėmesį, ar nėra perkalti kėbulo (po kapotu) numeris. Tai gali sudaryti problemų ne tik registruojant Regitroje, bet ir vykstant į užsienį.

22. Jei automobilis (pergazavus) meta tirštą baltą dūmą, beveik kaip garą, galimas variklio tarpinės nesandarumas ir aušinimo skystis patenka į variklio degimo kameras. Tuo atveju reikėtų (sušilus varikliui iki darbinės temperatūros) paspaudyti aušinimo sistemos žarneles (išsiplėtimo bakelio kamštis turi būti tampriai užsuktas), jeigu jos kietos ir neina jų įspausti - vadinasi tarpinei "kaput". Važiuoti šiek tiek dar galima šiuo automobiliu, tačiau patartina būtų atlaisvinti išsiplėtimo bakelio kamštį, kad slėgis nesuplėšytų radiatoriaus.

23. Jei nuėmus gumą nuo oro filtro ir pirštu patrinus iš vidaus yra tepalo - reiškia su motoriuku problemos.

24. Reikia užvedus variklį užtraukti rankinį stabdį ir įjungus bėgį iš lėto leisti sankabą. Jei mašina pradeda gesti tai gerai, jei ne - tai gali reikšti sankabos degektą degekta t.y. buksuoja sankaba ir artimiausiu metu reiks keisti.

25. Dar perkant automobilį reikėtų pajunginėti pavaras, nes gali buti kad susidėvėję(s) bėgio ar daugiau sinchronizatorius.

26. Dar ne esminis dalykas, bet labai dažnai pasitaiko, kad niekas netikrina el. langų - o dažniausiai gale jie neveikia. Todėl patartina patikrinti.

 

ir pabandyti darineti visus kartu

 

27. Kėbulas: Reikia pažiūrėti tarpus tarp kebulo dalių. Nelygus tarpai rodo buvusį defektą ir nemokšišką darbą.

 

 

isvados: praktiskai viska galima paslepti, jei tik yra noro ir proto bet tuo paciu, beveik viska galima pastebeti nors cia kai kuriuos punktus pakritikavau, bet is esmes sitie patarimai geri

 

galetumem visi sudeti kas ka zino is tokiu patarimu.. manau vertinga informacija is tikro kad ir tokius paprastus dalykus pavardinkim, kad jei yra masinoj AIR-BAG, tai ijugnus automobilio degima lempute turi degti 3 sek. ir po to uzgesti ir pan..

 

 

Ka deretu patikrint pries perkant

 

1. Patikrinti variklio alyva

2. patikrinti ausinimo skysti

3. patikrinti oro filtra

4. ar nera pasaliniu bildesiu

5. patikrinti duminguma

6. patikrinti ausinimo zarnu kietuma

7. ar veikia ausinimo ventiliatorius

8. ar veikia termomova

9. ar nekaista variklis

10. ar sutampa kebulo numeriai

11. patikrinti tarpus tarp detaliu

12. patikrinti nudazymo kokybe

13. patikrinti stiklus

14. patikrinti sandarinimo gumas

15. patikrinti dureliu, bagzines, kapoto uzsidaryma

16. pakelti bagazines kilimelius

17. patikrinti domkrata ir atsargini rata

18. patikrinti padangu susidevejima

19. patikrinti zibintus

20. ar reguliuojasi vairas

21. ar slankioja sedynes

22. ar atsidarineja langai

23. ar reguliuojasi veidrodziai

24. ar reguliuojasi zibintai

25. ar veikia centrinis uzraktas

26. ar sviecia salono lemputes

27. ar veikia galinio lango sildymas

28. ar veikia cigareciu pridegiklis

29. ar veikia ispejamosios lemputes

30. ar veikia borto kompiuteris

31. ar sausas salonas

32. ar veikia stoglangio mechanizmas

33. ar susilanksto galine sedyne

34. patikrinti sankaba

35. patikrinti stabdzius

36. patikrinti pavaru perjungima

37. ar veikia klimato kontrole

38. ar veikia vairo stiprintuvas

39. ar veikia abs

40. ar veikia rankinis stabdys

41. ar veikia langu valytuvai ir plovikliai

42. ar veikia audio iranga

43. patikrinti variklio kompresija

44. patikrinti zvakes

45. patikrinti skysciu nutekejima

46. patikrinti pavaru dezes tepala

47. patikrinti vaziuokle

48. patikrinti stabdziu diskus

49. patikrinti dugno korozija

50. patikrinti duslintuva.

 

 

P.S. sita atmintine nera skirta surasti idealia masina, bet manau pades nusideret nuo kainos ir gal pastebeti siokius tokius trukumus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Sveiki,žadu pirkti 4-ą golf'ą ,tdi, ir sakau gal turite kokių pasiūlymų,kaip patikrinti ar automobilis neuždroštas,nebuvo dažtas ir t.t. B-)

paziuri i salona ir matosi, kiek jis ten vazinetas ir pan, varikli paziuri ar nedumija, galima nuvaziuot i turbo servisa paziuret ar turbina normaliai pucia, o dar nebuvo dauztas tai jau aisku kad buvo :) tik ziurint kiek daug :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Niekada nepatikrinsi tiek kiek nori ir kiek planuota namuose.

Kazkas pasimirsta, kazkam reikia papildomos pagalbos ar irankiu patikrinti, kazka tiesiog per ilgai uztruktu ir t.t.

 

O seip kaip ir visur butu pliusas patikrinti servise, vaziuokle tikrai gerai perkrato.

 

O seip jei kalbam apie tikrinima tai prasom...

 

 

 

P.S. sita atmintine nera skirta surasti idealia masina, bet manau pades nusideret nuo kainos ir gal pastebeti siokius tokius trukumus

 

 

Labai ačiū,kiek daug visko B-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
paziuri i salona ir matosi, kiek jis ten vazinetas ir pan, varikli paziuri ar nedumija, galima nuvaziuot i turbo servisa paziuret ar turbina normaliai pucia, o dar nebuvo dauztas tai jau aisku kad buvo :) tik ziurint kiek daug :)

 

 

Pirkau 3 golfa, tuo metu prabeges pagal spidometra buvo ~225 000km.

 

Salonas buvo gan gerai uzlaikytas, o sedynes tiek priekines tiek galines ciut ne kaip is salono.

Masina nebuvo ispudingos bukles, kebules taipogi, bet vidus buvo geresnis uz daugumos 2000m masinu.

 

Taigi velgi salonas siuo atveju priestaravo masinai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Pirkau 3 golfa, tuo metu prabeges pagal spidometra buvo ~225 000km.

 

Salonas buvo gan gerai uzlaikytas, o sedynes tiek priekines tiek galines ciut ne kaip is salono.

Masina nebuvo ispudingos bukles, kebules taipogi, bet vidus buvo geresnis uz daugumos 2000m masinu.

 

Taigi velgi salonas siuo atveju priestaravo masinai.

galima ziuret i riciago, vairo nusitrynima, pedalu taip pat, paziuret stabdziu disku nelyguma (aisku jie gali but keisti).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
galima ziuret i riciago, vairo nusitrynima, pedalu taip pat, paziuret stabdziu disku nelyguma (aisku jie gali but keisti).

Tu gal riciagas nebesvaik cia ne i temas, kekvienos masinos trinasi skirtingai, medziagos viskas skirtinga, viena gal masina nusilups po 100k, o gal kita po 300k .. Siaip geriausiai masina iskarto jungti prie kompo ir ziureti klaidas, nes jau nauju masinu 06metu buna ridos atsuktos po 100km.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepagailėk šiek tiek pinigų ir vežk į autoservisą. Aš jungiau prie kompo ir važiuoklę peržiūrėjau, tai sužinojau ne tik ar gera, bet ir ką reikėjo pasitvarkyti po pirkimo. O su tais sąrašais tai žiūrėk nežiūrėjęs, gali metus vaikščioti apie mašiną ir vistiek pamiršti pažiūrėti būtent tą, kas vėliau neveiks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Tu gal riciagas nebesvaik cia ne i temas, kekvienos masinos trinasi skirtingai, medziagos viskas skirtinga, viena gal masina nusilups po 100k, o gal kita po 300k .. Siaip geriausiai masina iskarto jungti prie kompo ir ziureti klaidas, nes jau nauju masinu 06metu buna ridos atsuktos po 100km.

tai nieks nesako, kad matai ledini riciaga ir darai isvadas kad jau pravaziuota 20k. bendrai vertini salono bukle. renkiesi golfa pvz, apziuri 5 golfus ir matai kokios detales labiausiai devisi ir darai isvadas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Kiek maždaug servise gali kainuot perkamo automobilio apžiūra ?

 

Nebepamenu tiksliai, berods apie 90 Lt Vilniuje atsiėjo (kompas + važiuoklė) audinei a4. Čia priklauso nuo serviso, mašinos.

 

 

tai nieks nesako, kad matai ledini riciaga ir darai isvadas kad jau pravaziuota 20k. bendrai vertini salono bukle. renkiesi golfa pvz, apziuri 5 golfus ir matai kokios detales labiausiai devisi ir darai isvadas.

 

Pagal saloną reikia tik apie patį saloną ir spręsti, o ne apie variklį. Gali būti išvis kokios moters mašina, salonas blizgantis, bet pvz kokia elektra sukepusi, nes ji nelabai supranta ir netaiso, jei mašina dar važiuoja :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
tai nieks nesako, kad matai ledini riciaga ir darai isvadas kad jau pravaziuota 20k. bendrai vertini salono bukle. renkiesi golfa pvz, apziuri 5 golfus ir matai kokios detales labiausiai devisi ir darai isvadas.

golfas vapse triperis, su 6 dar dar galima vaziuoti visai patiko, bet cia tik kol naujas, paskui bus barskutis :) teko paskui ir su 5 pavazineti tai skarbonke konkreti, tai apie 4 net nekalbam :D nei pas 6 nei pas 5, dyzeli traukos nerasta :)

Redagavo okyzzz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

okyzzz o pas ka rasta trauka?

tas 2.0 litru dyzelis ir traukia px ir ekonomiskas.

bet jei lygini buta su namu tai jo...

 

golfas vapse triperis, su 6 dar dar galima vaziuoti visai patiko, bet cia tik kol naujas, paskui bus barskutis :) teko paskui ir su 5 pavazineti tai skarbonke konkreti, tai apie 4 net nekalbam :D nei pas 6 nei pas 5, dyzeli traukos nerasta :)
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Uz tokia suma imciau tik passat ar a4 85kw, wat ir trauka jauciasi :))

 

Tai žadu imti Golfą su 81kw(su viena raudona) Bet tik ne su dviem raudonom,nes purkštukai jei pareina daug kainuoja. Yra ta trauka,o tarp passat ir Audi a4 aliuminės važiuoklės ir tada turėk bėda :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Tai žadu imti Golfą su 81kw(su viena raudona) Bet tik ne su dviem raudonom,nes purkštukai jei pareina daug kainuoja. Yra ta trauka,o tarp passat ir Audi a4 aliuminės važiuoklės ir tada turėk bėda :)

Matosi apsiskaites jau gerai, forumai vistiek daro savo, nero tos baisos vaziuokles, kaip kiti svaigsta, nors nesa susidure, pletkai tik pareina ir viskas, atsimink kad nera nieko amzino, variklis naujesnis 85kw ir pns, tikrai gerai variantas nei tas golfas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Matosi apsiskaites jau gerai, forumai vistiek daro savo, nero tos baisos vaziuokles, kaip kiti svaigsta, nors nesa susidure, pletkai tik pareina ir viskas, atsimink kad nera nieko amzino, variklis naujesnis 85kw ir pns, tikrai gerai variantas nei tas golfas.

 

Mat esu susidures su tos važiuoklės problemomis,todėl taip ir sakau :) Aišku,nieko nėra amžino. Bet manau ekonomijos ir eksplotacijos kainos, padengs ta '' Skarbonkę" ir "barškalą" ;DD

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

abu jus cia apsiskaite :)

golfas 6 2.0 dyzeliukas turi 140 ag o tai yra daugiau nei 85kw pumpaduzo.

 

o aliuminei vaziuoklei tai dar paskaityk forumus kitus dar daugiau visko suzinosi.

Kas is to kad sake aliuminine? ji kadanors luzta gatvej? ja keist reik?

uzleksi greit ant borto kokio sulankstysi ja sugers visa smugi pasikeisi ir toliau vaziuosi, o jei kitoj masinoj ji lus, tai dar kad su ja jungias lankstys nuo smugio. Bet cia kiekvienas renkas pats.

Koki nori masiniuka toki pirk, o ne klausinek kitu, nes visi mano skirtingai.

As golfo is pricipo nepirkciau nes jis ne masina :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Del sunkumo galima gincitis.

Jei tarkim dizeliai golfai prasideda mazdaug nuo 7-8 tukst.

Perkant uz 10-12 (ne tiuningini) iseina tikrai padorus aparatas.

 

Puikiai kalbi :) Už 11k manau paimsiu neblogą .

 

 

abu jus cia apsiskaite :D

golfas 6 2.0 dyzeliukas turi 140 ag o tai yra daugiau nei 85kw pumpaduzo.

 

o aliuminei vaziuoklei tai dar paskaityk forumus kitus dar daugiau visko suzinosi.

Kas is to kad sake aliuminine? ji kadanors luzta gatvej? ja keist reik?

uzleksi greit ant borto kokio sulankstysi ja sugers visa smugi pasikeisi ir toliau vaziuosi, o jei kitoj masinoj ji lus, tai dar kad su ja jungias lankstys nuo smugio. Bet cia kiekvienas renkas pats.

Koki nori masiniuka toki pirk, o ne klausinek kitu, nes visi mano skirtingai.

As golfo is pricipo nepirkciau nes jis ne masina :D

 

 

Tai aišku,jūsų nuomonė man įtakos nepadarys :) Bet vistiek įdomų paklausyti nuomonės ...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
abu jus cia apsiskaite :)

golfas 6 2.0 dyzeliukas turi 140 ag o tai yra daugiau nei 85kw pumpaduzo.

 

o aliuminei vaziuoklei tai dar paskaityk forumus kitus dar daugiau visko suzinosi.

Kas is to kad sake aliuminine? ji kadanors luzta gatvej? ja keist reik?

uzleksi greit ant borto kokio sulankstysi ja sugers visa smugi pasikeisi ir toliau vaziuosi, o jei kitoj masinoj ji lus, tai dar kad su ja jungias lankstys nuo smugio. Bet cia kiekvienas renkas pats.

Koki nori masiniuka toki pirk, o ne klausinek kitu, nes visi mano skirtingai.

As golfo is pricipo nepirkciau nes jis ne masina :)

Mes dabar kalbam apie 81w :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.