Pereiti prie turinio

Ryanair bilietų pirkimas


Rekomenduojami pranešimai

svarbiausia tai, kad daugelis zino, kaip ryanair'as daro pinigus ir vistiek apsimeta durniukais, kad to nesuvokia. juk jie didziule dali pelno gauna is pardavimu lektuve, delto jie privalo pardavinet, uzknist jus skrydzio metu su visokiom scratch cards, ejimu su vezimuku ir pardavinejimu. i tuos pardavimus rimtai ziurima. cia tik mums tas maistas brangus atrodo, bet pvz. skandinavams juk lektuve vos ne tas pats ar net pigiau negu ant zemes svedijoj ar norvegijoj, skrydziu metu i skandinavija tie vezimukai, kurie buna pilni maisto ir alkoholio, labai daznai buna visiskai tusti. tas pats yra ir su skrydziais i canaru salas, per pernai metus, kiekvienas zmogus skrides i canarus isleido vidutiniskai apie 3 eurus, tai paziurejus kiek zmoniu perveza per metu laika (~75 milijonus), jeigu kiekvienas zmogus isleidzia, kad ir po 1 eura, tai 75mln euru. taip kad, jeigu tu neperki ir tave uzknisa, nereiskia, kad taip yra visiems.

 

bilietai pigus, o uz ta piguma reikia aukot komforta. tarpai tarp sedyniu mazi, bet kodel galvojat, kad jie mazi tik cia, juk tas boeing 737-800 yra standartinis modelis su 189 sedimom vietom, ir daugiau ar maziau kievienas kiekvienos kompanijos boeingas turi ta pati sedyniu kieki ir ta pati tarpa tarp sedyniu, delto labai kvaila taip sakyt, aisku, nebent tai kitos komplektacijos lektuvas. sedynes nesilanksto delto, kad nesugestu ir nereiktu ju taisyt, odines delto, kad lengva priziuret ir valyt ir taip toliau ir panasiai. o kadangi jie sutaupo ant tokiu dalyku, leidzia jums pigiau nusipirkt bilieta ir pasiekt savo keliones tiksla. bet to skrydziai ne i valstijas ar i azija ar betkur kitus, o keleta valandu uz tokia kaina galima pilnai pakentet ir nesiskust, cia tik zmones, kurie islepe ir nezino delko daugiau paverkt, verkslena del mazo tarpo tarp sedyniu.

 

del aptarnaujancio personalo, nebutinai lektuve bus bent viena stiuardese, kuri snekes lietuviskai. nes jie nerenka ta kalba kalbancio zmogaus i ta sali, kur skrenda. kaip pavyzdi galiu paimt, kad kaunas - stansted, skrydi daro stanstedo bazej esantys zmones, tai reiskia, kad sansas, kad lietuviskai snekes zmogus yra labai mazas, nes jus aptarnaus bet kokios tautybes personalas. pvz paryzius kas kita, nes skrydi daro kauno zmones, delto kazkas galbut ir snekes, bet nebutinai, nes kiekvienoj bezej, ir aplamai visoj kompanijoj, kuri turi tukstancius zmoniu, yra didziule tautu ivairove.

 

del velavimu, teisingai, ryanair raso, kad skrydis truks pvz 2 valandas, nors realiai jis trunka tik 1.40 , ir delto buna labai daznai laiku, bet velavima gali sukelt netik oro salygos, bet ir letas laipinimas, letas islaipinimas, kvailas dispeceris, atc, didelis trafficas, kai negali pakilt arba nusileist ir turi sukt ratus aplink oro uosta. kad ir kokioj italijoj, ten yra negalima, o tiksliau nelegalu, laipint/islaipint zmones kol vyksta kuro pylimas i lektuva, delto labai daznai italijos skrydziai baigias velavimu, taip pat italai ispanai labai issiblaske ir leti zmones, delto viskas kainuoja laika, o turnaroundas yra nustatytas 25 minutes, tai reiskia, kad per 25 minutes reikia islaipint zmones, isvalyt lektuve, padaryt visus security checks, sulaipint ir isskrist, laiko pakanka viskam, tik priklauso kokioj saly darai turnarounda. ir tas pats yra ir su kitom kompanijom, ne vienintelis ryanairas veluoja, kaip kad kiti suvokia ir peikia.

 

tikiuos, pavyko paneigt bent keleta neteisingu minciu apie sita kompanija, ir gal nereikia verkslent, o juokingiausia, kai paraso (ir sitoj temoj) "ju lektuvai skrenda letai", kaip gali priklausyt lektuvo greitis, nuo to, kuriai kompanijai jis priklauso ? pamastyt reikia pries rasant.

Redagavo Arns
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daug skraidau su tais Ryanais ir bandau dabar nuspėt kam man gali but reikalinga ta lietuviškai kalbanti stiuardesė,apart jei ji tikrai labai gundanti mergytė tai paprašyt telefoniuko,o daugiau tai....ko ten su ja bendraut,apie ką ,apie orą kalbėtis skrendant maximum 4 valandas,o jei bus avarinė situacija pajusi...ir kalbėt labai daug nereiks :)

dėl tų visų apsipirkimų lėktuve taip pat kažkoks idiotizmas,prieš patenkant į lėktuvą įsisuki į "tax free" zoną.Kimšk tuos visus šokoladus ,snikerius - kujikerius į visas skyles kiek turi ,ir kainos lankstesnės ir aptarnavimas greitesnis nei lėktuve.

Man užtenka kad ši oro kontora mane gabena iš taško A į tašką B ir gabena saugiai.

Dabar truputis faktų :

Vidutinė RyanAir skrydžio kaina 32 EUR (super)

RyanAir lėktuvų parkas pats NAUJAUSIAS ,ŽALIAUSIAS ir TYLIAUSIAS europoi.

Kovo mėnesio duomenimis vidutinis lektuvų amžius 3.7 meto .Tai, mažų mažiausia skrendi su 2007 metų lėktuvėliu.

O dėl to mūsų "inkštimo" tai labai primena mūsų lietuvius nepatenkintus turistus, kurie Palangoi lenda į "babuškos" pasiūlytą 8 kv/m kambariuką ,o jau tas pats žmogelis nuvažiaves į turkiją be 4* žv. ir be "all inclusive" nebepailsi ,jam prasidda migrena ir galvos skausmai :)

Todėl tas mūsų kompleksas galioja ir skrydžiams,jei skraidyt tai tik su British Airways ar Liufthansa.Nes kaip tu pasigirsi, kad skridai su pigia RyanAir, ar turkijoi buvai 3* viešbuty. O palangoi pas "babane" permiegot ant komodos tai normalu,ar važiuot su auto susigrudus iš VLN į Palangą 5 asmenims 4 valandas be jokios lietuvškai kalbančios stiuardesės tai viskas suprantama ir pateisinama ;)

Screenai salono skirtumai tarp 737-800 RyanAir ir Standart ; )

post-33510-051446300 1303109467_thumb.jpg

post-33510-074897400 1303109473_thumb.jpg

Redagavo mikas1982
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Screenai salono skirtumai tarp 737-800 RyanAir ir Standart ; )

189 yra tas maksimumas sedimu vietu, kai nera isskirta i dvi klases, tai jie ta maksimuma ir turi. bet jie toli grazu ne vieninteliai, kad ir airberlin tokiam boeinge turi 186 vietas, tai reiskia, kad nera pirmu triju sedimu vietu, tas pats su norwegian, jie savo salone turi arba 186 arba 189. aisku, tas 1 centimetras tarp sedyniu ir besilankstantis atlosas smarkiai gali padidint komforta, bet turiu galvoj, kad tai nera kazkoks unikalus ryanair beoingo cabinos layoutas, o standartinis maximalu zmoniu kieki talpinantis. kai ryanairas isims tualetus lektuvo gale ir ides dar viena papildoma sedyniu eile, tada bus unikalus :D

http://www.airberlin.com/site/seatplan.php?seatTyp=B737_800&LANG=eng

http://www.norwegian.com/about-norwegian/our-company/flight-operations/fleet/

Redagavo Arns
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

super mikas1982! :) jei negaila, gal gali pasakyt iš kur tokius faktus trauki? :) labai norėčiau kažką panašaus savo skrydžių puslapyje parašyt straipsniuką kokį :)

Tradiciškai http://en.wikipedia.org/wiki/Ryanair ;)

Bet šiaip yra ir daugiau kur pasiknist info

 

Dar noriu paklaust yra kas nors nespėjas į reisą su persėdimu, jei tarp reisų skirtumas 1.25 val ?

Skridimas be bagažo su online chekinu ,esu skraides su persėdimais ,

bet 1.25 val. tai truputy keliantis nerimą laiko tarpas,kad nereikėtų pataupius mokėt penkiskart daugiau :)

Ryanai ,mėgėjai patempt išskrendant ,bet ore jie ant laiko atsigauna ir nusleidžia praktiškai visada laiku.

Gal kas bandė panašei ir nespėjo ?

Butų malonu isgrist kokių nuomonių

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tradiciškai http://en.wikipedia.org/wiki/Ryanair ;)

Bet šiaip yra ir daugiau kur pasiknist info

 

Dar noriu paklaust yra kas nors nespėjas į reisą su persėdimu, jei tarp reisų skirtumas 1.25 val ?

Skridimas be bagažo su online chekinu ,esu skraides su persėdimais ,

bet 1.25 val. tai truputy keliantis nerimą laiko tarpas,kad nereikėtų pataupius mokėt penkiskart daugiau :)

Ryanai ,mėgėjai patempt išskrendant ,bet ore jie ant laiko atsigauna ir nusleidžia praktiškai visada laiku.

Gal kas bandė panašei ir nespėjo ?

Butų malonu isgrist kokių nuomonių

 

sunku pasakyt.. yra kai tarp persėdimų 50 minučių spėję.. bet tarkim, kai skridau iš berlyno į kauną, lėktuvas vėlavo pakilt 2 valandas dėl rūko :) šiaip aš rizikuočiau, jei viską operatyviai darysi ir neiškrės gamta ko, suspėsi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tradiciškai http://en.wikipedia.org/wiki/Ryanair ;)

Bet šiaip yra ir daugiau kur pasiknist info

 

Dar noriu paklaust yra kas nors nespėjas į reisą su persėdimu, jei tarp reisų skirtumas 1.25 val ?

Skridimas be bagažo su online chekinu ,esu skraides su persėdimais ,

bet 1.25 val. tai truputy keliantis nerimą laiko tarpas,kad nereikėtų pataupius mokėt penkiskart daugiau :)

Ryanai ,mėgėjai patempt išskrendant ,bet ore jie ant laiko atsigauna ir nusleidžia praktiškai visada laiku.

Gal kas bandė panašei ir nespėjo ?

Butų malonu isgrist kokių nuomonių

 

su airbalticu sitaip teko, ten buvo tik kad ne pats nespeji, bet lektuvas del techniniu kkliuciu neisskrido..

tai gera pusdieni vargo turejom, nors viska sklandziai perkelinejo ir tt bet gavosi +2persedimai, vos neibruko 3..

 

su nespejimu pas juos no problem yra, kad gali i bet kuri velesni eit su tuo paciu bilietu, bet ryanair tas dalykas yra tik paderinams, tad tu susiskambink su jais ir pasnekek ten graziai, tai jie tik pasneka graziai dazniausiai, bet kartais paziuri galimybes ir tau kaip ir 'garantuoja' kad galesi su sekanciu lekt.. tik situo isitikint neteko :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ir kažkaip manau kad tik dėl oro sąlygu gali būt problemų. ;)

kiek žinau Arabų Emiratai dabar sukurė kažką pagal Ryanair modely kompaniją FlyDubai,jie ten savo azijos rinkoi skraidys.Bet kaip aš skraides su jų "Emirates Airlines" ten visa flotilė pas juos nauji Boeing 777 ir Airbus 380 ,kur komfortas tikrai unikalus.Tai kažkaip labai idomu pasidarė ką jie prikiš į savo naujos biudžetinės oro linjos Boeing 737-800 lėktuvus.

Tai kaip pažiūrėjau ko jie "prifarširavo" į savo arabiško "RyanAir" tipo "FlyDubai" salonus , net juokas suėmė :)

Arabas kaip sakant ir afrikoi arabas :)

O bilietų kainos nesikandžioja ,pažiurėjau pas juos iš Dubajaus į Kolombo (Šrilanka apie 250 lt)

post-33510-044252900 1303120800_thumb.jpg

post-33510-080868400 1303120805_thumb.jpg

post-33510-065958700 1303120810_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar čia pasiknisau dėl RyanAir saugumo ,tai užfisuota tik du avaringi atvejai su 737-800 :

Pirmas ir labai rimtas incidentas gavosi labiau techniškas.

 

Reisas Gatwikas -Knock

2006-kovo-23

Leidžiantis buvo gautas leidimas leistis į 09 taip vadinamą nusileidimo juostą .O laivo įgula kažką sumaišė .Ir isijungė ta taip vadinama automatinė "Enhanced Ground Proximity Warning System (EGPWS)" sistema .

Taip gavosi kad incindentas labai rimtas ,nes sistema fiksavo kad iki žemes vienoks atstumas,o įgula rankiniu režimą fiksavo visai kitą atstumą.

Nu esmė, kad pagal civilinės oreivystės standartus tai labai stiprus incidentas ,kuris galėjo baigtis katastrofa.

 

O kitas tai 2008 -11-10 reisas 4102 Franfurtas-Roma su 166 kleiviais kylant papuolė į paukščių ataką ,į fiuzeležo nosy,variklius ir sparnus atsitrenkė apie 100 paukščių.Lėktuvas darė skubų avariny nusileidimą.Bet viskas baigėsi gerai.

O kur saugiausia sėst pas 737-800 tai matom iš nuotraukos kaip jis lūžta jei ne kaip susiklosto situacija leidžiantis. (leidžiantis iavia katostrofų dalis didžiausia)

Čia amerikiečių reisas Majamis-Kingstonas 2009 -12-22 ,bandydamas nusileist lėktuvas per lietų nuslydo nuo pakilimo tako ,lektuve buvo 148 keleiviai.Bet niekas smarkiai nenukentėjo.

post-33510-041544500 1303124236_thumb.jpg

post-33510-097819400 1303124245_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sunku pasakyt.. yra kai tarp persėdimų 50 minučių spėję.. bet tarkim, kai skridau iš berlyno į kauną, lėktuvas vėlavo pakilt 2 valandas dėl rūko :) šiaip aš rizikuočiau, jei viską operatyviai darysi ir neiškrės gamta ko, suspėsi :)

Titai,buvau užklydes į tavo puslapiuką,viskas gal ir neblogai bet dizainas tai nelabai.Kažkoks nemalonus akiai,ir dešovas" juk yra ir čia puikių webdizainerių.Tas lektuvelis ir juodas fonas ir dar prieš skrydy nenuteikia labai pozityviai :)

Neapsiribok vien Ryanais,damesk į foną ir logotipų iš kitų biudžetinių kompanijų.Aš kaip supratau tu ten padedi be kortelės mokesčio nusipirkt.Nes pav. daug kam reikia ir egzotikos ,Kanarų ,Madeiros ,Sicilijos,Sardinijos ir Rodos ir Kos ir Korfu ir t.t. galima butų tęsti ir tęsti.O tu juk visvien skrydy sustyguoji su programa ,tai tau jokio skirtumo juk ,viena skrydžio dalis gali buti su Ryan, o kitos ir su Wizz ,easyjet ar olandų Transavia.Nes pav. į Madeirą be easyjet nedaskrisi .

Gali gi dar per viešbučių bukinimo skanery,ir viešbučio geriausia variantą susirast padėt žmonėms .Aš pav dabar buvau surades į graikijos Rhodo salą 6 dienos dviems 4* viešbutukas 57 eur visa bukinimo kaina už 6 dienas.

Esmė kad daugiau lietuviai pradės skraidyt,apart London ir Dublin,O'Learis gal dar maršrutų dadės :) Ir tiems vanagams Novaturams/tezturams reikia ragus aplaužyt šiek tiek ,skrenda ple i Tailanda su tarpiniu nusileidimu Pakistane kuda nakui :) Tam oro koridoriui gali lengvai pasigaut į boingo uodegą naujametiny fejerveką "žemė-oras" :) Ir nebutinai iš Pakistano ,siurprizo siuntėjas gali but ir Kabulas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...