Pereiti prie turinio

Mašinos šildymas rytais


Rekomenduojami pranešimai

Kad bereikalingai, burnos neausinti, sukuriau tema viename auto forume, bandysim aiskintis realia zmoniu patirtitimi, ten manau atsiras zmoniu daugiau suprantanciu, negu kad tu ar as. Kada bus ka, papostinsiu nuoroda paskaitymui, kad ir kaip ten bebutu :)

Va tau is forumo tema http://www.scc.lt/?tema=9038&highlight=variklio+sildymas&pid=222852#post_222852 gaila nerodo, tik uzsireginusiems eina paziuret, na cia rinkta is volvo forumo, ir ne viena nuomone :)

Redagavo dziu-mAn-dzy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas ryta pora minuciu pasildau, nes kai salta apsukos laikosi apie 1000, kelias minutes pasila ir normalizuojasi ir vaziuoju :) ir varyklis graziau dirbt pradeda :)

 

Pas mane taip pat yra.. Kol saltas 1.2~ buna apsukos,po keliu minuciu nukrenta iki 0.8~0.9,automatinis pacosas.. Ir tada vaziuoju.. Koks pas tave variklis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gerai kad pas mane dujos,ir syla masina kol automatiskai isijungia dujos o tada vaziuok ;)

 

Pas mane paty dujos taskines... Pasyla ant benzo ir persijungia ant duju kai temp 40~.. Bet saltu metu jau ilgiau syla ant benzo,ne taip kaip vasara,kelios min. ir jau dujos :) bet seip ant duju kol maza temperatura nlb gerai nori vaziuot masina,galvojau kazkas blogai,sako o kaip vaziuoja kai pilnai pasyla sakau viskas ok... Dujininkai sako geriausia dujom vaziuoja kai yra bent 70 temp,juokiasi jie -mes padarytume kad persijungtu tik ant 70temp dujos,prakeiktu vairuotojai mumis :D

Redagavo Dzimiux
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tokį prikolą žinojot, kad turbininiams motorams, kad ir tam pačiam 1,9TDI, reikia leisti po ilgenes kelionės pastovėti kokias 5 minutes ant laisvų apsukų? ;)

 

jei vaziavai ne sportiniu rezimu nereikia :) o ant laisvu apsuku dyrbt paliekama tam,kad atvestu kazkiek esant tepimui,nes jei didelem apsukom dyrbo ilgiau labai ikaista.

 

kas liecia syldyma ziema,as uz bet apsukos turetu buti 1200-1300,nes jei mazai apsuku,nesukyla tepalo spaudimas ir netepa normaliai,o tiems pas ka automatinis reiktu palaukti kol apsukos pasidaryrs normalios-sankaba aciu pasakys :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku, jei nesportavai nesveikai, tai nereikia ilgai ant laisvu palikt, o jei taip, tai būtinai. Nes užgesinus variklį nebesiaušina turbinos. Buvo vienam kai su RS4 pakaitino autostradoj 300 ir aikštelei sustojas užmiršo palikt padirbt nusilydė kaip tešla kokia Bi-Turbo :) 10k litų minuso.

Redagavo I-Tech
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Variklio, o ypač dyzelino šildyti birbinant laisvomis apsukomis ne tik kad nereikia, bet tai jam netgi kenkia. Kuo ilgiau jis "kalatosis" šaltas, tuo blogiau. Žiemą, esant dideliems šalčiams, visas šildymas, kurio reikia - kol nuvalomas sniegas ir nugremžiami langai. <...> Variklis mažiausiai devisi pasiekes darbine temperatura. Šalto variklio užvedimas prilygsta 70 nuvažiuotu km sušilusiu varikliu. Leidimas šaltam varikliui (ypač dyzeliui) ilgai dirbti laisvomis apsukomis turi tokia pat neigiama itaka.

Automobilio šildymas 15 min, kaip kai kurie daro - pornografija. <...>

 

Bus įdomu tavo tą "straipsniuką" panagrinėti :).

Pats pagrindinis klausimas - iš kur tokios žinios, kad dyzeliniams varikliams kenkia darbas laisvomis apsukomis? Kas nuo to konkrečiai bus blogiau? Ir iš kur tokie paskaičiavimai kiek užvedimas atitinka pravažiuotų kilometrų nusidevėjimo atžvilgiu? :o

Šildymas čia irgi kiek per siaura sąvoka. Pavyzdžiui, egzistuoja toks dalykas kaip autonominio pašildymo sistemos (populiauriausia mūsuose - Webasto). Juk iš esmės ji irgi šildo automobilį. Tai irgi jau tavo traktuojama kaip pornografija?

 

Žodžiu, per daug viską pateiki kaip aksiomą, nors faktas, kad ne itin logiška imti visas visas egzistuojančias mašinas, kurios skirtingai eksploatuotos, varomos skirtingu kuru ir turinčios begales skirtumų ir sakyti, kad visoms be išimties taip ir yra, kaip tu parašei. Na, išskyrus tavo minėtus žiguliukus ir moskvičius, nors be kažkokios apeliacijos į jų amžių, nematau esminių skirtumų.

 

Pats asmeniškai, kai vairuodavau benzininį mažą automobilį, tai šildydavau langus ir saloną, kad ir ledai kiek aptirptų nuo langų ir kad atsisėdus į mašiną būtų šilta. Kadangi jos salono tūris buvo mažas, tai ganėtinai greit įšildavo. Be to, buvo automatas, o gyvenu užmiestyje. Tai jei remčiausi temos autoriaus logika, tada būčiau kaifavęs, važiuodamas užmiesčiu 90 km/h, o APD būtų "įkabinusi" trečią pavarą. Nenorėdamas ir šliaužti užmiesčiu ir drožti variklio, visgi palūkėdavau vietoj. Ir nieko, gyva mašina.

Dabar turiu dyzelinę. Kai netingiu, nueinu prieš pusryčiaudamas ir įjungiu tą pašildymo sistemą. Po 10-15 minučių atėjęs atsisėdu į šiltą mašiną ir gerai viską matau per nupūstus langus. Užsivedu ir ramiai važiuoju. Kai tingiu, tai užsivedu ir iškart važiuoju, bet labai jaučiasi, kad tepalas nėra gerai išsivaikščiojęs po sistemą, mat pavaros kiek sunkiau jungiasi. Bet - dabar dar tik kalendorinė žiema.

Kai bus tikra - tai tikrai šildysiu ne vien su autonominiu. O dėl variklio darbo laisvomis apsukomis - jei kalba eina apie turbininius motorus, tai po geros apkrovos arba ilgoko važiavimo itin šiltame klimate - būtina bent minutę leisti padirbti varikliui be apkrovos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet labai jaučiasi, kad tepalas nėra gerai išsivaikščiojęs po sistemą, mat pavaros kiek sunkiau jungiasi.

Per gerus šalčius man būna, kad pirmas porą minučių važiuoji kaip be vairo stiprintuvo. :lol: Po to sušyla ir viskas lyg niekur nieko. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas per salcius nesildo tai uzjauciu. tas kuro taupymas anksciau taip des per kisene... taigi kol saltas variklis tepalas tepima labai minimalu turi, juolabiau kad net tepalo spaudimo turbut reikiamo nera. prasuks indeklus ir paliksit stukele ant remonto.

 

o apie ta nusidevejima tai nesvaikit... aisku nera sveika varikli ten kurt per salcius milziniskus: pvz jeigu reikia i parduotuve tai geriau peskom eit, negu ten drocint trumpais atstumais.

 

o kas dar saltam dyzeliui 2.5k rpm duodat tai isvis peilis... jeigu jau pajudejai su saltu, tai junk pavaras pries 2k.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man išvis smagu..

keičiau tepalus į mobil 10w40.. bet ant bankės rašo, kad jie sintetiniai ir girdisi kalimo garsas.. taip ir nesuprantu kas ten per velnias, reikalingi 10w40 pusiau sintetiniai, o kodėl rašo, kad sintetiniai ant bankės tai nesuprantu.. tai jaučiu reiks keist..

 

 

na manau visi daugiau ar mažiau apšildo mašinas, šiaip sveika ir lėtai vilktis po šiokio tokio apšildymo, tik kad galima susilaukt didelių keiksmų iš aplinkos :D

 

 

p.s. čia kaip ir su viskuo, reikia daryti taip, o daro visi visaip ir esmėj visi be problemų (dažniausiai) važinėja..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man išvis smagu..

keičiau tepalus į mobil 10w40.. bet ant bankės rašo, kad jie sintetiniai ir girdisi kalimo garsas.. taip ir nesuprantu kas ten per velnias, reikalingi 10w40 pusiau sintetiniai, o kodėl rašo, kad sintetiniai ant bankės tai nesuprantu.. tai jaučiu reiks keist..

 

 

na manau visi daugiau ar mažiau apšildo mašinas, šiaip sveika ir lėtai vilktis po šiokio tokio apšildymo, tik kad galima susilaukt didelių keiksmų iš aplinkos :D

 

 

p.s. čia kaip ir su viskuo, reikia daryti taip, o daro visi visaip ir esmėj visi be problemų (dažniausiai) važinėja..

apie tepalus cia didelis mokslas. 10w40 sintetiniu isvis nebuna, kaip ir pusiau sintetiniu. Pusiau sitetinis tepalas yra marketingas, tai paprasciausia mineraline alyva praturtinta sintetinio savybem. Taspats mobil isvis negamina tepalu is sintetines bazes, yra firma mobil1, sitie yra vieni is nedaugelio kurie gamina tepala is sintetines bazes, dar yra motul tepalai, tie taipat sintetine baze turi. Bet ir kainuoja atitinkamus pinigus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apie tepalus cia didelis mokslas. 10w40 sintetiniu isvis nebuna, kaip ir pusiau sintetiniu. Pusiau sitetinis tepalas yra marketingas, tai paprasciausia mineraline alyva praturtinta sintetinio savybem. Taspats mobil isvis negamina tepalu is sintetines bazes, yra firma mobil1, sitie yra vieni is nedaugelio kurie gamina tepala is sintetines bazes, dar yra motul tepalai, tie taipat sintetine baze turi. Bet ir kainuoja atitinkamus pinigus.

 

uj.. susimaišiau, total tepalai :)

tai va ir įdomu, kaip turėtų būt pusiau sintetiniai, bet rašo, kad tik synthetic.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uj.. susimaišiau, total tepalai :)

tai va ir įdomu, kaip turėtų būt pusiau sintetiniai, bet rašo, kad tik synthetic.

tie tepalai tikrai nera sintetiniai, gali but ramus :)kas parasyta ant bankes tai ten galima neskaityt, reikia ziuret pacio tepalo charakteristikas, takumus, klampumus ir panasius dalykus. Tada galima vertint, bet kaip minejau cia didelis mokslas :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...