Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Prieš valandą, MartynasKu parašė:

Supratau, tikra tiesa, 95 % žiūrėų automobilių neturi P režimo, o pilni automatai iš kart matosi, kad pilnas automatas ir P raidė yra tik nelabai suprantu, kodėl didžioji dalis tie nelemti robotai, matyt todėl, kad jų kaina mažesnė.

Tai geriau vietoj automato su 130-150 k rida žiūrėti hibridą, kad ir su 230-250 k km rida, bus patikimesnis variantas nors ir rida didesnė ? Ir kaip suprantu hibridai irgi P režimo neturi ?

Jei kalbant apie hibridus yra koks nors skirtumas (patikimumo prasme) ar tai Yaris ar Auris ? Nes kaip pvz. mechaninių Aurių iki 2014 metų pavaros mėgsta strigti.

$_86.jpg

As ne spec ir pan, bet pazistamas turi Auri (antros kartos ar koks ten) hibrid. Su nauja corolla lyginant labai barskutis, bet oh well, modeliui 8 metai jau senukui. 

Tai visos problemos: (rida 300k)

Ties 140k keistas priekinis stabilizatorius, vienas. 

Ties 260k keisti priekiniai amoritizatoriai ir gale gumos su atramom (nezinau kaip vadinas)

Ties 285k keisti abu priekinis stabilizatoriai ir atraminis guolis. 

Tepalai kas 10k, skysciai kas 60 ar 70k (antifryzas ir pan) stabdziai be proto ilgai laiko, jei neklystu tik antra seta suvarineja. Vidutines sanaudos Vilniuje apie 4, ziema apie 5. Uzmiestyje 4.5, autostradoje 5.5. 

Minusas - galiniai diskai gali surudyt greiciau nei reikes keist. 

Ai dar ties 270k mazdaug baterija ismete klaida. Dvi celes reikejo keist. Quotino berods kelis simtus. Tai is Kauno naudotu auto daliu rado 2017 aurio visa baterija uz 400 euru ir pats pasikeite (yra net instrukcija google, zodziu kaip ikea). Sena pardave uz 350 euru per skelbimus.

Labai gerai zinau, nes jo ikalbetas hibrida emiau ?

Tiesiog iprastine toyota hybrid. Komforto mazai, lenktyniaut neiseis, vaziuokle ne pati maloniausia, mergeliu nepakabinsi bet 300k ne rida toyotai ir jei reikia masinos kur tiesiog veza kur reikia ir nekelia galvos skausmo - prasom, tiek kad vazinet is naujo reikejo ismokt jei nori mazu sanaudu. 

Mano corolla po ford focus  astros ir mini cooper tai atgaiva. ?

 

Redagavo Karol
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jei apie 8 metų Aurį kalbam tai čia gan naujas, bus 2014 gamybos, aš kalbu apie tuos tarp 2008 ir 2013 (senesnės kartos). Stabilizatoriai, amortizatoriai, guoliai - normalus dalykas, kad prie tokios ridos reikia keisti.

Dėl baterijos klaidos - čia jau blogiau, bet matyt vis tiek verta, negu kai pabyra roboto dėžė, ten kiek žinau gali ir 1,5 k EUR kainuoti. 
Komfortas neaktualus čia, lenktynės irgi. Merginai nuvažiuoti iki darbo, parduotuvės, pas mamą, tai realiai tampymasis po miestą ar 50 km spinduliu nuo miesto. ? Svarbu, kad nereiktų kišti daug pinigų į remontą - pagrindinis kriterijus. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 18 valandų, MartynasKu parašė:

Na jei apie 8 metų Aurį kalbam tai čia gan naujas, bus 2014 gamybos, aš kalbu apie tuos tarp 2008 ir 2013 (senesnės kartos). Stabilizatoriai, amortizatoriai, guoliai - normalus dalykas, kad prie tokios ridos reikia keisti.

Dėl baterijos klaidos - čia jau blogiau, bet matyt vis tiek verta, negu kai pabyra roboto dėžė, ten kiek žinau gali ir 1,5 k EUR kainuoti. 
Komfortas neaktualus čia, lenktynės irgi. Merginai nuvažiuoti iki darbo, parduotuvės, pas mamą, tai realiai tampymasis po miestą ar 50 km spinduliu nuo miesto. ? Svarbu, kad nereiktų kišti daug pinigų į remontą - pagrindinis kriterijus. 

Visiskai nenormalu, kad gamyklinis stabilizatorius jam laike 285k. Mano fordukas i garantini kas 30k situos tvarkyt gavo. Uk keliai geresni nei Lt, ner ten kur jiems subiret. Cia jau nekalbant apie streikuojancia elektronika, tai langas uzstringa, tai vejus ekranelis rodo, tai dar kokia nesamone. 

Kas liecia del baterijos, tai su Mototoja kalbejau, sake apie 8 metus be problemu, o tada priklausomai kaip priziureta - gali pradeti gesti, gali dar tiek pat laikyt, pati mototoja celui nekeicia, tik pilna baterija, tai apie 2500 euru pas juos. Naujesnes versijos su ausinimu bedas turi issprestas ir pan. Tai kaip suprantu senesniuose modeliuose reiketu vedinimo angas valytis baterijos reguliariai. Corollai buvo neseniai aptarnavimas - tai i ji ieina ausinimo ertmiu valymas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 46 minutes, MartynasKu parašė:

Kaip matau yra reikalų ir su tais hibridais, ypač su ta baterija.

As irgi kaip tu labai bijojau ir galvojau, kad baisiai reikalu jau yra su ta baterija. Bet keiciant tepalus atidaryt dangteli po sedyne ir prasiurbt dulkes - nelabai matau bedu. Velgi, lyginu su turetum auto. Kas liecia is nauju auto - neesu turejes auto, kuri nekelia problemu iskyrus dabar toyota. Kiek aplinkoje kas turi toyotas hybridus - mazai kas susiduria su problemom. Jei susiduria tvarkymai nera ilgesni nei viena diena. Svarbu rupintis normaliai. 8 metus netureti problemu su mazgu nelabai juo rupinantis ir dar pravaziuoti 300k - yra fantastika. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 14 minučių, Karol parašė:

As irgi kaip tu labai bijojau ir galvojau, kad baisiai reikalu jau yra su ta baterija. Bet keiciant tepalus atidaryt dangteli po sedyne ir prasiurbt dulkes - nelabai matau bedu. Velgi, lyginu su turetum auto. Kas liecia is nauju auto - neesu turejes auto, kuri nekelia problemu iskyrus dabar toyota. Kiek aplinkoje kas turi toyotas hybridus - mazai kas susiduria su problemom. Jei susiduria tvarkymai nera ilgesni nei viena diena. Svarbu rupintis normaliai. 8 metus netureti problemu su mazgu nelabai juo rupinantis ir dar pravaziuoti 300k - yra fantastika. 

Ne tai matai, jeigu baterijos aušinimo anga yra po sėdyne ir pakanka ją su siurbliu prasiurbti, tada viskas ok, bet jeigu reikia varyti į Tokvilą ir palikti 200-300 EUR, tai ne variantas, todėl ir domiuosi ir klausinėjuosi, nes po poros mėnesių jau reikės pirkti ir patį automobilį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Auris ir Yaris patikimumo prasme vienodi, tačiau Yaris gal būtų geriau, nes jie tikrai nenaudojami Taxi, taip pat jeigu lyginti hibridus jis bus naujesnių metų kas irgi prideda patikimumo, ypač baterijai. 
Baterijai nei rida nei kažkokia priežiūra nesvarbu. Jos gyvenimo trukmę lemia amžius ir kad nebūtų ilgai stovėjusi. Prieš perkant baterijos nepatikrinsi, galima tik atpažinti mirštančią bateriją, bet jeigu baterija gera, tai nenustatysi jos % SOH kaip elektromobiliui, tam reikia išardyt bateriją, kas lygu jos remontui. 
Nepaisant to, mieste hibridas valgo žymiai mažiau nei paprastas benzas automatas. Baterija gal suges, o gal ir ne, tačiau kurą reikės pilt bet kokiu atveju. Net jeigu baterija gestų kas du metus, tai vistiek kurui sutaupytum daugiau nei kainuotų remontai. 
Kiek kainuoja pilnai restauruoti bateriją, galima ir su 3m. garantija: https://www.silentservice.lt/hibridiniu-automobiliu-akumuliatoriai-kaina 
Aišku galima tik pakeist sugedusias celes po keliasdešimt €. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalba eina apie Vilnių.

Bet peržiūrėjom LT ir DE rinkas, tai už savo biudžetą nieko iš hibridų ar automatų nenuperkam gero stovio. Tad draugei rinksimės iš mechaninių benzinų Aygo/Yaris ir Civic. 

Ar Toytota benzininiai varikliai 1.0 l ir 1.3 l tokie pat patikimi kaip 1.6 l ir 1.4 l, kažkokių rimtesnių problemų neturi (kaip pvz. tepalo ryjimas ir ar dar kažkokie niuansai) ?

Apie 1.3 l variklį klausiu nes ir tėvas galvoja apie naujo automobilio įsigijimą ir būtent apie Toyota Auris ~2015 m su 1.3 benzininiu varikliu. Ir dar klausimas ar visi šitie varikliai eina su grandine ? Ir ar Yaris 1.3 variklis eina lygiai toks pat ir Auryje ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1.0 nepatarčiau, su tokia lėta mašina nebent kokiam kaimelyje pensininkui į bažnyčią važinėt. Normaliame eisme tokias mašinas išvis reiktų uždraust, kad nestabdytų srauto ? Ekonomijos kažkokios irgi nebus, nes reikės pastoviai drožt gazas-dugnas, kad važiuotų ? 
Kiek žinau visos šiuolaikinės Toyotos eina su grandinėm. Visi vienodai patikimi. 

Koks tas biudžetas? 

Aygo/Yaris ir Civic tai šiek tiek skirtingos klasės. Iš Hondų patarčiau žiūrėt Jazz. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 23 minutes, Stanley parašė:

1.0 nepatarčiau, su tokia lėta mašina nebent kokiam kaimelyje pensininkui į bažnyčią važinėt. Normaliame eisme tokias mašinas išvis reiktų uždraust, kad nestabdytų srauto ? Ekonomijos kažkokios irgi nebus, nes reikės pastoviai drožt gazas-dugnas, kad važiuotų ? 
Kiek žinau visos šiuolaikinės Toyotos eina su grandinėm. Visi vienodai patikimi. 

Koks tas biudžetas? 

Aygo/Yaris ir Civic tai šiek tiek skirtingos klasės. Iš Hondų patarčiau žiūrėt Jazz. 

Biudžetas 5000 EUR.

Taip skirtingos, bet prioritetas Civic'ui (kad ir senesnių metų), o jeigu nieko nerasim gero, tada jau Aygo ir tik paskutiniu atveju kažką iš Yaris. O kuom geriau Jazz nei Civic ? Gal Civic'ai kažkokių ligų turi, kurių neturi Jazz ?

Dėl variklių - tai ok, žinosiu kad visi patikimi.

O tai 1.3 su ~73 KW tai jau galima pirkti, nebus visiška lėtapėdė ?

Žiūriu tie Jazz'ai nemažai su 1.2 66 KW varikliu, tokie skiriasi jau nuo Yaris 1.0, 51 KW (tokį jau galima pirkti) ar žiūrėt bent 1.4 varikliu ?

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 12 valandų, MartynasKu parašė:

Sutinku, kad Jazz būklė geresnė, bet su tom moterim sudėtinga, jai tas modelis visai nepatinka. Bet jei nebus nei vieno Civic'o gyvo, tai matyt rinksis iš Aygo, o ten su tokiu biudžetu tikrai jau kažką bus galima nupirkti ir bent su 1.3 varikliu.

Kažkada turėjau Jazz su sport apdaila ir 1.4 varikliu. Tai asmeniškai galiu pasakyti, kad superinis auto. Išvaizda man patiko, kuro sanaudos mažos, vietos tokiam auto labai daug. Tilpo 3 suaugę ir 3 dviračiai. Iš išorės pažiūrėjus, net nepasakytum, kad toks talpus automobilis. Turėjau 4 metus, tai be tepalų keitimo ir perdegusios lemputės nieko daugiau daryti nereikėjo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 11 minučių, psypsypsy parašė:

Kažkada turėjau Jazz su sport apdaila ir 1.4 varikliu. Tai asmeniškai galiu pasakyti, kad superinis auto. Išvaizda man patiko, kuro sanaudos mažos, vietos tokiam auto labai daug. Tilpo 3 suaugę ir 3 dviračiai. Iš išorės pažiūrėjus, net nepasakytum, kad toks talpus automobilis. Turėjau 4 metus, tai be tepalų keitimo ir perdegusios lemputės nieko daugiau daryti nereikėjo.

Aš tau pilnai pritariu, bet matai jos pinigai tai ir priima galutinį sprendimą, aš tik nukreipiu nuo blogų kraštutinumų (pvz. nepirkti roboto-automato, benzino su FSI varikliu ir pan.) 
Aygo kaip matau yra tik 1.0 varikliu ir per youtube pasižiūrėjau kaip realiai važiuoja su juo, tai ten toks kibiras, taip viskas dreba, kad baisu pasidarė. ? Vat jau Yaris - kita kalba, tik vėlgi - jai nepatinka, kad spidometras ir tachometras neįprastoje vietoje. ? Bet Yaris jau yra ir su 1.3 varikliu variantų. Žodžiu, aš žiūriu kad baisaus techninio šedevro neįsigytų, o ji žiūri, kad jai patiktų, nes pvz. raudona arba spalva irgi visiškai nepatinka. Matyt teks kažkur kompromisus daryti, taip kaip vietoj automato peršoko ant mechaninės, kai pamatė kad su savo biudžetu automato neįpirks. ?

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 1 valandą, MartynasKu parašė:

Aš tau pilnai pritariu, bet matai jos pinigai tai ir priima galutinį sprendimą, aš tik nukreipiu nuo blogų kraštutinumų (pvz. nepirkti roboto-automato, benzino su FSI varikliu ir pan.) 
Aygo kaip matau yra tik 1.0 varikliu ir per youtube pasižiūrėjau kaip realiai važiuoja su juo, tai ten toks kibiras, taip viskas dreba, kad baisu pasidarė. ? Vat jau Yaris - kita kalba, tik vėlgi - jai nepatinka, kad spidometras ir tachometras neįprastoje vietoje. ? Bet Yaris jau yra ir su 1.3 varikliu variantų. Žodžiu, aš žiūriu kad baisaus techninio šedevro neįsigytų, o ji žiūri, kad jai patiktų, nes pvz. raudona arba spalva irgi visiškai nepatinka. Matyt teks kažkur kompromisus daryti, taip kaip vietoj automato peršoko ant mechaninės, kai pamatė kad su savo biudžetu automato neįpirks. ?

Tik ne Aygo. Kazkada buvau issinuomaves. Nei ten mieste su ja vaziuot nei dar kazkur. Ten net ne tas, kad dreba ar kibiras, ten tiesiog spaudi ir nesupranti ta masina vaziuoja ar kas jai yra. Kas sudetinga isvis eisme kai neaisku ar tavo masina vaziuoja ar kas jai yra ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiekvienai mašinai yra savo pirkėjas, užsieny Aygo labai populiarus modelis, nes per kokį senamiestį važinėt pats tas. Daug labiau vykęs modelis nei tarkim Smart ar Fiat 500 ?
Jeigu moteris renkasi mašiną, tai aš jau nelendu patarinėt, nes su jų logika nepasiginčysi ? 

Beje, Yaris ir Ausi būna pasitaiko skelbimų ir su paprastu automatu, nors labai retai, bet galima išgaudyt. 
Ir jeigu labai nori automato, tai gal verta roboto remonto išlaidas priskaičiuot prie mašinos kainos? Juk ne kasmet reikės jį taisyt ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Stanley parašė:

Kiekvienai mašinai yra savo pirkėjas, užsieny Aygo labai populiarus modelis, nes per kokį senamiestį važinėt pats tas. Daug labiau vykęs modelis nei tarkim Smart ar Fiat 500 ?
Jeigu moteris renkasi mašiną, tai aš jau nelendu patarinėt, nes su jų logika nepasiginčysi ? 

Beje, Yaris ir Ausi būna pasitaiko skelbimų ir su paprastu automatu, nors labai retai, bet galima išgaudyt. 
Ir jeigu labai nori automato, tai gal verta roboto remonto išlaidas priskaičiuot prie mašinos kainos? Juk ne kasmet reikės jį taisyt ? 

Na jei kalbam apie automatus kiek peržiūrėjau tai radau Civic'ą pilną automatą ir rida dar ne kosmosas, bet 6700 EUR tai į biudžetą netelpa ir sakė jokiu budu daugiau kaip 5000 EUR už automobilį nemokės, nesvarbu koks ten stebuklas bebūtų. ? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=336050733&lang=en&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

Taip pat radau dvi Corollas (pilnus automatus) po 6 k EUR, bet Corolla irgi visai nepatinka (čia matyt todėl kad aš ją turiu ?) ir aišku pabandė porą kart pavažiuoti užgeso kelis kartus ir peržengojo ją, sakė gyvenime tokios mašinos nepirks. ? 

Aišku čia požiūrio klausimas, bet kišti į automobilį 1 ar 1,5 k EUR, man neatrodo logiška, juolab kad pirkdamas žinai, kad perki problemą, tai nematau logikos ją pirkti. Juolab kad ir automatai nors ir robotai yra brangesni negu su mechaninėmis dėžėmis.

Važiavau darbe su 7 golfu dyzeliu, tai ten irgi super variantas, kad automobilio kompas kelia apsukas, kai tik mato, kad atleidinėji sankabą - užgesti praktiškai neįmanoma (o draugei tik todėl ir reikalingas automatas - nes bijo kalniuke kokiam užgesti ar pan.), bet aišku ~2010 metų automobiliai tokio navaroto tikriausiai, kad neturi.

Na ir kai turėjau golf 3 su legendiniu 1.9 TDI, tai ji su juo labai puikiai pavažiuodavo, kadangi jį užgesinti reikia pasistengti - nebent numesti koją nuo sankabos, tai kai po golfo pabandė su corolla benzinine pavažiuoti gavo šoką ir dėjo kryžių. ? Suprantu, kad dyzelis apskritai sunkiau "užgesinamas", bet dėl to pirkti dyzelį nesamonė - per daug jis visokių problemų turi. ?

Na su tėvo Auris kaip ir viskas aišku, apsistojo ties 1.3 benzinu ~2015 metų, jam be 5 min pensininkui iki sodo nuvažiuoti manau jo bus per akis. ? 
 

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siūlyčiau jai daugiau pasivažinėt su mechaninėm dėžėm, kad išmoktų vairuot ir negestų. Teko paturėt mašiną kur nelaikė apsukų ir sankaba kabino vos atleidus pedalą, tai bet kas įsėdęs nuolat gesdavo, nepriklausomai kiek stažo turi. Užteko dieną pasivažinėt su ta mašina ir pripratau. Tai su tvarkinga mašina neturi būt jokių problemų. O pirmą kartą įsėdus ir užgesus iš karto atsisakyti modelio yra nesąmonė, nes dviejuose identiškuose modeliuose sankaba ir gazas minkisys skirtingai, visur reikia priprasti. Bet kaip sakiau - moterų pasirinkime logikos neieškok ? 

Redagavo Stanley
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai viskas čia ok, aš irgi tą patį jai sakiau, sakau paskirsi 150-200 EUR ant benzo, pasivažinėsim savaitgaliais, kur mažesnis eismas - priprasi, įgusi ir puikiai apsieisi be to automato, tai taip ir sutarėm. ? 
Tai nieko, tikrai už tą biudžetą išeis kažkas iš Civic/Aygo/Yaris, kaip sakė - kas bus lemta tą ir nupirks. ? 

Keletą Yaris variantų matau ir autopliuse (1.3 varikliu ir ~100 k rida (jei ji tikra)), tačiau kai jau pirksim dar apsitarsim ar verta mokėti pinigus už apžiūrą ar visgi į LT rinką nesižvalgyti, nes dažniausiai tai yra pinigų išmetimas į orą. ?  

Redagavo MartynasKu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...