Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

2022-02-05 10:02, neprisimenu parašė:

Žemesne nei rinkos kaina niekas neparduoda, tiesiog tokiu atveju yra galimybė automobilį nupirkti iš pirmų rankų, netvarkytą, nesukta rida. Bet daug tokių automobilių jau būna nupirkti, kadangi vežėjai sudeda skelbimus į internetą, su prierašu, kad automobilis grįš tada ir tada.

Aha, netvarkytą, nesukta rida ?? Tralas veža pradžioj į perekupų servisą, ten nusikrauna, užsikrauna seną partiją jau "paruoštų" auto ir veža į turgų kaip ką tik iš Vokietijos ? Norėjau prisikabint prie žodžio "griš", nes neįmanoma grįžti ten kur nesi buvęs, bet visgi tiesios yra, nes buvo atvejis kai žmogus taip nuo tralo nusipirko lietuvišką mašiną ? Tai šiuo atveju jį tikrai "grįžo" ? 
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

Jeigu tarkim nusiperku Lietuvoje registruotą auto iš privataus žmogaus. Ar galiu neregistruoti jo ant savęs,kad nemokėti taršos mokeščio?Nu tarkim nusipirkau,kaškokius smulkius defektus pataisau ir  parduosiu.

Ar jis matysis kad ant manęs pirktas jei kabės ant pirkimo pardavimo sutarties. Ir kaip šiuo atveju su SDK?Ar aš jį turėsiu tokiu atveju. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 8 valandas, Stanley parašė:

Aha, netvarkytą, nesukta rida ?? Tralas veža pradžioj į perekupų servisą, ten nusikrauna, užsikrauna seną partiją jau "paruoštų" auto ir veža į turgų kaip ką tik iš Vokietijos ? Norėjau prisikabint prie žodžio "griš", nes neįmanoma grįžti ten kur nesi buvęs, bet visgi tiesios yra, nes buvo atvejis kai žmogus taip nuo tralo nusipirko lietuvišką mašiną ? Tai šiuo atveju jį tikrai "grįžo" ? 
 

Tauraginiai iš prancūzų veža, vokiškų mašinų ten, jeigu niekas per daug nepasikeitė - vienetai. Čia apie Kauno turgaus bajarius turbūt pasakoji, kur tralai samanom apaugę, bet ant jų mašinos užkrautos. ? Yra gal kas ir Tauragėje taip daro, bet tikrai yra vežėjų kurie tik veža, neužsiema remontais ir ridų nesukinėja. Ne viena mašina iš Tauragės tam tikru laiku buvo nupirkta, tai neprisifantazuok per daug.

  

prieš 8 valandas, Stanley parašė:

Paklausi jeigu ne pusiau automatas. Nors ir juos perka tie kas nežino. 

ką turi omeny pusiau automatas? tų metų c-max'ai dyzeliai ėjo tik su manual dėže arba powershiftu (automatas)?

kiek teko turėti, paprasti c-max (ne grand) parduoti būdavo žymiai lengviau. grand'ą galbūt būtų geriau turėti 7vietį (ne visi būna tokie), plius jų galinės durys įdomiai atsidaro, kas galbūt ne visiems patinka. sakyčiau paprastas c-max geresnis variantas, platesnis pirkėju spektras.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tauragė yra prancūziškų auto laužynas, net nevažiuoju ten mašinų žiūrėt, nes tik sugaištas laikas būna. Esmė buvo, kad mašinos "nuo tralo" tai mitas, nebent tuos tralus gaudysi pasienyje, nėra skirtumo ar iš Vokietijos ar iš Prancūzijos tos mašinos atvežtos. 

Powershift tai nėra automatas, nors ir sudėtingesnis nei paprastas pusiau automatas. Panaši konstrukcija kaip DSG. Būdamas Fordų fanatikas turi tai žinot ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2022-02-07 13:42, LBL parašė:

Sveiki,

Jeigu tarkim nusiperku Lietuvoje registruotą auto iš privataus žmogaus. Ar galiu neregistruoti jo ant savęs,kad nemokėti taršos mokeščio?Nu tarkim nusipirkau,kaškokius smulkius defektus pataisau ir  parduosiu.

Ar jis matysis kad ant manęs pirktas jei kabės ant pirkimo pardavimo sutarties. Ir kaip šiuo atveju su SDK?Ar aš jį turėsiu tokiu atveju. 

Šiais laikais nebėra tokio dalyko kaip "mašina kabo ant sutarties". Nuperki mašiną, pasidarai SDK savo vardu, neregistruoji, parduodi, pirkėjas padaro SDK savo vardu, registruoja ir moka taršos mokestį. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, Stanley parašė:

Tauragė yra prancūziškų auto laužynas, net nevažiuoju ten mašinų žiūrėt, nes tik sugaištas laikas būna. Esmė buvo, kad mašinos "nuo tralo" tai mitas, nebent tuos tralus gaudysi pasienyje, nėra skirtumo ar iš Vokietijos ar iš Prancūzijos tos mašinos atvežtos. 

Powershift tai nėra automatas, nors ir sudėtingesnis nei paprastas pusiau automatas. Panaši konstrukcija kaip DSG. Būdamas Fordų fanatikas turi tai žinot ? 

Man atrodo, kad bandei pritempti powershift'ą prie roboto, bet nepavyko ? Oficialiai powershiftas, pagal gamintoją yra "dual-clutch automatic transmission", o ne semi-automatic ("pusiau automatas"), kaip kad bandei pasakyti. ? Kai apie Ford'ą ką nors lepteli, tai būna visiška nesąmonė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai CVT irgi yra "automatic transmission". Automatic transmission priimta vadinti visas nemechanines dėžes, kurios jau skirstosi į įprastus hidrotransformatorinius automatus, robotus, CVT ir tokius vienos markės kūrinius kaip DSG ar PowerShift. Jeigu dėžė turi sankabą, tai nėra tikras automatas ir ją galima drąsiai vadinti pusiau automatu. 

Kaip visada visom jėgom bandai įrodyt, kad aš neteisus, bet realiai sugebi tik prisikabint prie žodžių ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 18 valandų, Stanley parašė:

Tauragė yra prancūziškų auto laužynas, net nevažiuoju ten mašinų žiūrėt, nes tik sugaištas laikas būna. Esmė buvo, kad mašinos "nuo tralo" tai mitas, nebent tuos tralus gaudysi pasienyje, nėra skirtumo ar iš Vokietijos ar iš Prancūzijos tos mašinos atvežtos. 

Powershift tai nėra automatas, nors ir sudėtingesnis nei paprastas pusiau automatas. Panaši konstrukcija kaip DSG. Būdamas Fordų fanatikas turi tai žinot ? 

O tu turi nuomonę apie ką nors, jog nebūtų tik balta ir juoda? Visada visko juk būna, bet panašu ne tavo pasaulyje. Gaudyk pasieniuose turbūt bus pačiam ramiau, bet neskleisk erezijų jog visi varo tiesiai į savo servisus ir ten nusikrauna vėl pasikrauna veža į turgų. Turguje užkrauti auto ant tralo - taip, bajeris ganėtinai dažnas net ir iki šiolei, ir juo patiki tik tokie turbūt kurie ir pačio juoda balta tiki. Varyti tarkim 9 automobilius į servisą, tada laukti kol suremontuos tralą laikyti nedirbantį, ar paleisti į reisą ir sugrįžus vis tiek vargu ar rasi jau suremontuotas per savaitę 9 automobilius, krautis juos ir judėti į turgų tikrai ne protingiausias ir negeriausias sprendimas. Vargu ar kas nors taip daro, pinigai įšaldyti, jei ir palieka į servisus iškarto nuo tralo, tai vos tik sutvarkius varo į turgų jog parsiduotų greičiau, o ne laukia išsvajotojo tralo, nėra tiek daug tų tralų mylėtojų.

O ir kiek teko susidurti su šia rinka veždavome į aikšteles išsikrauni, tada jau po reikalingus meistrus išmėtai, jog greičiau būtų. Dabar teikiame paslaugas kuriomis naudojasi ne viena įmonė pardavinėjanti automobilius ir automobiliai nuvažinėja pas juos nuo tralo, mes padarome savo darbą, jie išskirsto jas į servisus, ar pardavimui.

Smagu jog turi konkrečią nuomonę nors iš esmės atrodo, jog ta nuomonė visuomet yra pritempiama savo uodegai pakelti, jei taip iš tiesų yra, tai nėra gražu ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 20 valandų, Stanley parašė:

Tauragė yra prancūziškų auto laužynas, net nevažiuoju ten mašinų žiūrėt, nes tik sugaištas laikas būna. Esmė buvo, kad mašinos "nuo tralo" tai mitas, nebent tuos tralus gaudysi pasienyje, nėra skirtumo ar iš Vokietijos ar iš Prancūzijos tos mašinos atvežtos. 

Powershift tai nėra automatas, nors ir sudėtingesnis nei paprastas pusiau automatas. Panaši konstrukcija kaip DSG. Būdamas Fordų fanatikas turi tai žinot ? 

Yra didelis skirtumas is vokietijos ar prancuzijos. Vokisku 10+ metu net neziuriu, nes tu paciu metu dugnai, sparnai parudiję jau daugiau mažiau būna, o ant prancuziskos tokiu paciu metu ne rudeles dazniausiai nerasi, net ant dugno ? .
 

kuo pieciau tuo geresnis kebulas, kas labai svarbu tiek lietuviui ekspertui, tiek eksportui, kur laksto su dazu storio matuokliais

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, InTeXaS parašė:

O tu turi nuomonę apie ką nors, jog nebūtų tik balta ir juoda? Visada visko juk būna, bet panašu ne tavo pasaulyje. Gaudyk pasieniuose turbūt bus pačiam ramiau, bet neskleisk erezijų jog visi varo tiesiai į savo servisus ir ten nusikrauna vėl pasikrauna veža į turgų. Turguje užkrauti auto ant tralo - taip, bajeris ganėtinai dažnas net ir iki šiolei, ir juo patiki tik tokie turbūt kurie ir pačio juoda balta tiki. Varyti tarkim 9 automobilius į servisą, tada laukti kol suremontuos tralą laikyti nedirbantį, ar paleisti į reisą ir sugrįžus vis tiek vargu ar rasi jau suremontuotas per savaitę 9 automobilius, krautis juos ir judėti į turgų tikrai ne protingiausias ir negeriausias sprendimas. Vargu ar kas nors taip daro, pinigai įšaldyti, jei ir palieka į servisus iškarto nuo tralo, tai vos tik sutvarkius varo į turgų jog parsiduotų greičiau, o ne laukia išsvajotojo tralo, nėra tiek daug tų tralų mylėtojų.

O ir kiek teko susidurti su šia rinka veždavome į aikšteles išsikrauni, tada jau po reikalingus meistrus išmėtai, jog greičiau būtų. Dabar teikiame paslaugas kuriomis naudojasi ne viena įmonė pardavinėjanti automobilius ir automobiliai nuvažinėja pas juos nuo tralo, mes padarome savo darbą, jie išskirsto jas į servisus, ar pardavimui.

Smagu jog turi konkrečią nuomonę nors iš esmės atrodo, jog ta nuomonė visuomet yra pritempiama savo uodegai pakelti, jei taip iš tiesų yra, tai nėra gražu ?

Ar aš sakiau, kad absoliučiai visi taip daro? Jei ne, tai ko prisikabinai? neprisimenu sakė, kad reikia pirkt mašiną nuo tralo, nes jai tada nebus nieko pridaryta, aš sakau, kad taip tikrai nėra, nuo tralo gali nusipirkti lygiai tokį patį sulipdytą laužą su atsukta rida kaip ir aikštelėje, galbūt tikimybė kažkiek mažesnė, bet ji vistiek yra. Žinau servisą, kuris būtent tuo užsiiminėjo, tralas atvažiuoja iš vakarų, nusikrauna, iškart pasikrauna "paruoštas" ir vežą į turgų, ten kiek parduoda "nuo tralo" tiek parduoda, kiek ne - iškrauna turgaus aikštelėj ir važiuoja atgal į vakarus, tuo metu į servisą jau važiuoja kitas tralas. Viskas vyksta konvejeriu, niekas nieko nelaukia. Bet kaip pats sakei - šiais laikais jau tų "pirkimų nuo tralo" beveik nebeliko, nes rinka pasiskirsčius - vieni veža, kiti prekiauja, todėl tralai išvežioja mašinas per pardavėjų aikšteles ir tiek, niekas nekabina skelbimų ant kabinos, vairuotojas negali parduot tos mašinos, nes ji ne jo. O jei ir liko dar tokių oldschool perekupų kur patys ir veža ir parduoda, tai kaip sakiau, ten jokių garantijų dėl būklės nėra, gali nusipirkt ir lietuvišką mašiną su numeriais bagažinėj. O jei kalbėt apie ridų sukiojimą, tai patys vairuotojai kai sustoja pauzei eina per mašinas su kompu ir atsuka ridą, tai net jei tralas iš tikro niekur persikrovęs nebuvo tai irgi joks čia pliusas. 

Toks jausmas, kad perekupai užsipuolė dėl to, kad viešai jų paslaptis rašau, nors anokios čia paslaptys, 30 metų jau visi tai žino ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš valandą, RokasSl parašė:

Yra didelis skirtumas is vokietijos ar prancuzijos. Vokisku 10+ metu net neziuriu, nes tu paciu metu dugnai, sparnai parudiję jau daugiau mažiau būna, o ant prancuziskos tokiu paciu metu ne rudeles dazniausiai nerasi, net ant dugno ? .
 

kuo pieciau tuo geresnis kebulas, kas labai svarbu tiek lietuviui ekspertui, tiek eksportui, kur laksto su dazu storio matuokliais

Vėl kabinėjimasis prie žodžių. Prieš tai rašiau, kad tralas atvažiuoja į turgų iš serviso, o sako neva iš Vokietijos. O neprisimenu sako, kad aš neteisus, nes jo tralai iš Prancūzijos važiuoja. Tai ir sakau, koks skirtumas iš kur važiuoja. 

O dėl DE vs FR būklės klysti, bet net negaišiu laiko aiškint kodėl, kaip matau beviltiška. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 16 minučių, Stanley parašė:

Ar aš sakiau, kad absoliučiai visi taip daro? Jei ne, tai ko prisikabinai? neprisimenu sakė, kad reikia pirkt mašiną nuo tralo, nes jai tada nebus nieko pridaryta, aš sakau, kad taip tikrai nėra, nuo tralo gali nusipirkti lygiai tokį patį sulipdytą laužą su atsukta rida kaip ir aikštelėje, galbūt tikimybė kažkiek mažesnė, bet ji vistiek yra. Žinau servisą, kuris būtent tuo užsiiminėjo, tralas atvažiuoja iš vakarų, nusikrauna, iškart pasikrauna "paruoštas" ir vežą į turgų, ten kiek parduoda "nuo tralo" tiek parduoda, kiek ne - iškrauna turgaus aikštelėj ir važiuoja atgal į vakarus, tuo metu į servisą jau važiuoja kitas tralas. Viskas vyksta konvejeriu, niekas nieko nelaukia. Bet kaip pats sakei - šiais laikais jau tų "pirkimų nuo tralo" beveik nebeliko, nes rinka pasiskirsčius - vieni veža, kiti prekiauja, todėl tralai išvežioja mašinas per pardavėjų aikšteles ir tiek, niekas nekabina skelbimų ant kabinos, vairuotojas negali parduot tos mašinos, nes ji ne jo. O jei ir liko dar tokių oldschool perekupų kur patys ir veža ir parduoda, tai kaip sakiau, ten jokių garantijų dėl būklės nėra, gali nusipirkt ir lietuvišką mašiną su numeriais bagažinėj. O jei kalbėt apie ridų sukiojimą, tai patys vairuotojai kai sustoja pauzei eina per mašinas su kompu ir atsuka ridą, tai net jei tralas iš tikro niekur persikrovęs nebuvo tai irgi joks čia pliusas. 

Toks jausmas, kad perekupai užsipuolė dėl to, kad viešai jų paslaptis rašau, nors anokios čia paslaptys, 30 metų jau visi tai žino ? 

Amm.. sakei? turbūt todėl, jog daugumoje tavo postų kuriuose reiški nuomonę pateiki ją kaip vienintelę ir kitokios nėra, arba taip arba kitaip.

Citata

Esmė buvo, kad mašinos "nuo tralo" tai mitas, nebent tuos tralus gaudysi pasienyje, nėra skirtumo ar iš Vokietijos ar iš Prancūzijos tos mašinos atvežtos.

 Beja, labai įdomu vairuotojai sukiojantys ridas, tikiu prieš 10-15 metų, kai tacho universal'u buvo galima eit per mašinas ir sukti kur tik jas nori. Jei dabartiniams automobiliams vairuotojai atsuka ridas per pauzes - kreipkitės tie vairuotojai PM, manau galėčiau pasiūlyti geresnį pasiūlymą nei turite.

Smagu, jog diskusijos turi ir gerų dalykų pasirodo gyvenimas turi ir kitų spalvų pas visus narius ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 48 minutes, InTeXaS parašė:

daugumoje tavo postų kuriuose reiški nuomonę pateiki ją kaip vienintelę ir kitokios nėra, arba taip arba kitaip.

Parodyk bent vieną forumo narį, kuris taip nedaro ? Su žmonėm visada stengiuosi palaikyt normalią diskusiją, bet su perekupais neišeina ? 

 

Citata

Jei dabartiniams automobiliams vairuotojai atsuka ridas per pauzes - kreipkitės tie vairuotojai PM, manau galėčiau pasiūlyti geresnį pasiūlymą nei turite.

Džiugu, kad nebijai viešai prisipažint kuo užsiimi, nevaidini šventuolio, kuris jokiais būdais nesukioja ridų ?
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei prisiminsi aš ne perikupas, net pats taip pasakei - 1/2 per metus automobilių nupirkimas pardavimas juk nesiskaito ? Na nedaugelis tai daro, bet ši platforma turbūt ir skirta tam - diskusijoms.

Aš kuo užsiimu neturi nieko bendro su ridų sukimu ir to nedarau parduodamiems savo automobiliams, tačiau talentingi žmonės savo pauzes aukodami dirbant su sudėtingais autoelektronikos prietaisais tikrai domina, pamatęs užsirašyk kontaktą. Dėl ridų sukiojimo  tavo to pasakymo dar kartą turbūt įrodo, jog nesupranti ką pats kalbi, arba gyveni visiškoje praeityje. Jau įsivaizduoju vairuotoją per pauzę lupantį spidometrus, isikabinusį pojalniką ir besidarbuojantį ?

Prisipažinsiu - sukiojau ridas prieš gerą dešimtmetį, ir tikrai daug ? Tiesiog tuo metu užsiimiau autoelektronika ir viena iš paslaugų buvo tokia, klientūros tikrai netrūko. Nematau tame blogybės didelės ir tikrai nesijaučiu kaltas dėl to ką dariau. Klientams reikejo pakeisti skaičiukus ekranėlyje, aš turėjau su kuo ir mokėjau tai, o kaip reaguos jų klientai ir kuo tikės kur automobiliai keliaus ne mano reikalas.

Redagavo InTeXaS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai išvis pirkimas "nuo tralo" yra praeitis, bet kadangi kažkas iškėlė šitą temą, tai reikėjo žmonėms primint ir auto pakrautus servisuose ir tralistus su kompais, nors tai irgi jau praeitis, bet tai vistiek yra dalis tų "nuo tralo". 
Dar prisiminiau ir pilna iškabų Lenkijos keliuose "korekcja licznikow" - irgi sakysi, kad išsigalvojau ir nieko to nėra? ? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo iškabų. Tą ir bandėme pasakyti, jog diskutuojame apie šiandieninę situaciją, ne tai kas buvo prieš  daugelį metų. Pateiki informaciją iš labai senų laikų lyg tai būtų šių dienų standartas. Malonu jog sutinki su tuo. Laikai keičiasi, kiekvienas prie to turi prisitaikyti, neprisitaikęs - nepritapsi lygiai taip ir šiame sektoriuje. Tad būtų smagu ir toliau matyti diskusijas apie automobilius suteikiant žmonėms šių dienų informaciją, toli gražu ne kiekvienas narys ar svečias supras, jog tavo pasakymai netyčia gali būti iš daugiau nei 10metų senumo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 4 valandas, Stanley parašė:

Ar aš sakiau, kad absoliučiai visi taip daro? Jei ne, tai ko prisikabinai? neprisimenu sakė, kad reikia pirkt mašiną nuo tralo, nes jai tada nebus nieko pridaryta, aš sakau, kad taip tikrai nėra, nuo tralo gali nusipirkti lygiai tokį patį sulipdytą laužą su atsukta rida kaip ir aikštelėje, galbūt tikimybė kažkiek mažesnė, bet ji vistiek yra. Žinau servisą, kuris būtent tuo užsiiminėjo, tralas atvažiuoja iš vakarų, nusikrauna, iškart pasikrauna "paruoštas" ir vežą į turgų, ten kiek parduoda "nuo tralo" tiek parduoda, kiek ne - iškrauna turgaus aikštelėj ir važiuoja atgal į vakarus, tuo metu į servisą jau važiuoja kitas tralas. Viskas vyksta konvejeriu, niekas nieko nelaukia. Bet kaip pats sakei - šiais laikais jau tų "pirkimų nuo tralo" beveik nebeliko, nes rinka pasiskirsčius - vieni veža, kiti prekiauja, todėl tralai išvežioja mašinas per pardavėjų aikšteles ir tiek, niekas nekabina skelbimų ant kabinos, vairuotojas negali parduot tos mašinos, nes ji ne jo. O jei ir liko dar tokių oldschool perekupų kur patys ir veža ir parduoda, tai kaip sakiau, ten jokių garantijų dėl būklės nėra, gali nusipirkt ir lietuvišką mašiną su numeriais bagažinėj. O jei kalbėt apie ridų sukiojimą, tai patys vairuotojai kai sustoja pauzei eina per mašinas su kompu ir atsuka ridą, tai net jei tralas iš tikro niekur persikrovęs nebuvo tai irgi joks čia pliusas. 

Toks jausmas, kad perekupai užsipuolė dėl to, kad viešai jų paslaptis rašau, nors anokios čia paslaptys, 30 metų jau visi tai žino ? 

  

2022-02-05 10:02, neprisimenu parašė:

Žemesne nei rinkos kaina niekas neparduoda, tiesiog tokiu atveju yra galimybė automobilį nupirkti iš pirmų rankų, netvarkytą, nesukta rida. Bet daug tokių automobilių jau būna nupirkti, kadangi vežėjai sudeda skelbimus į internetą, su prierašu, kad automobilis grįš tada ir tada.

Gerbiamas Stanley, prašyčiau ateityje mano postus skaityti bent du kartus, nes visada kai cituojate mano žodžius, kalbate šūdus - tikrąja ta žodžio prasme.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Derosi parašė:

Vyrai, nesipykit. Artėja Valentino diena, mažiau pykčių, daugiau meilės ?

Tai kad puola ant Stanley InTeXaS su neprisimenu, nors Stanley gryną tiesą sako, bet kadangi pjauna šaką ant kurios tie du sėdi, tai labai jiems tas nepatinka, tai ir "šoka į akis".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Stanley, respect už tavo veiklą, kurią darai ir tikriausiai darai gerai, nes turi teigiamų atsiliepimų ir fanų ? viskas super, verslo niša teisinga - paklausa ir pasiula. 

kalbant apie kitas prekybos automobiliais nišas - importas pardavimui, pardavimai nuo tralų ir etc. - šis forumo topic nėra skirtas rinkti marketingo taškus prieš būsimus klientus. Čia dalinames patirtimi su kitais šiame versle dirbančiais kolegomis (iš skirtingu LT kampelių), todėl būtų šaunu nedramatizuoti klausimų, kur drama jau senai pasibaigusi (mazdaug 2010-2015m.) o kalbeti apie situaciją realiai.

visi dabar zino autodna, carvertical, tikrina tas ridas ir viska mato. Jei vienai neranda, kitai randa. Bendram kontekste no drama. Nebera prasmes sukt LT rinkai tu ridu, o reeksportui - ukrainieciams nesvarbu ta rida, svarbu nedazyta, jie patys zino kur atsisukt pries išsiveždami ta mašina.

jeigu netrauksim visko i viena puse, o palaikysime diskusijoje balansą (kaip sako intexas “viskas nera tik juoda arba balta”), tai viskas bus ok ir galesim toliau profesionaliai kalbetis. Kadangi bandoma viska kažkaip pateikti per negatyvo prizmę, už tai ir kyla nepasitenkinimas iš žmonių, kurie dirba kitaip.

o šiaip, offtopic, jei yra pirkeju skaitanciu šią temą - jei kam reikia auto - pirkit dabar, ar LT ar is Stanley vokietijoj, nesvarbu. Jei kainos Jums dabar atrodo dideles, pamatysit kas dar bus.?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, MartynasKu parašė:

Tai kad puola ant Stanley InTeXaS su neprisimenu, nors Stanley gryną tiesą sako, bet kadangi pjauna šaką ant kurios tie du sėdi, tai labai jiems tas nepatinka, tai ir "šoka į akis".

Aš nepuolu, bet ir netyliu, kai iškraipomi mano žodžiai ir cituojant postą pakeičiama jų prasmė ir galiausiai išvartoma, kad aš kabinėjuosi prie žodžių. ? kaip ir buvo minėta, pas jį arba juoda, arba balta. Visi perekūpai - juodi sukčiai, o jis auto tikrintojas - balta dūšelė, be kurios neįmanoma nusipirkt gero auto, nes servisai nemoka/neturi įgudžių/galimybių tikrint auto. Tai čia ne jis kažkokią šaką pjauna, bet tiesiog plauna smegenis potencialiems klientams. Puikus pavyzdys buvo su tais tralais.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 4 minutes, neprisimenu parašė:

Aš nepuolu, bet ir netyliu, kai iškraipomi mano žodžiai ir cituojant postą pakeičiama jų prasmė ir galiausiai išvartoma, kad aš kabinėjuosi prie žodžių. ? kaip ir buvo minėta, pas jį arba juoda, arba balta. Visi perekūpai - juodi sukčiai, o jis auto tikrintojas - balta dūšelė, be kurios neįmanoma nusipirkt gero auto, nes servisai nemoka/neturi įgudžių/galimybių tikrint auto. Tai čia ne jis kažkokią šaką pjauna, bet tiesiog plauna smegenis potencialiems klientams. Puikus pavyzdys buvo su tais tralais.

Jei kas ir plauna smegenis tai tik tu. ? Visi perekūpai juodi sukčiai - nes o kaip kitaip ? Jei pirksi gerą auto nieko neuždirbsi, šis faktas aptartas ne kartą. Tad perekupai perka su defektu (rida, daužtas, be pagalvų ar dar kas nors). Sutvarko už pačias mažiausias sąnaudas, kai klausia detalių parduotuvėje kokios kokybės detalę norit sau ar pardavimui ? Aišku sako pardavimui t.y. kaip įmanoma pigiausią. 
Stanley perka geros būklės automobilius "nepriburtus" už brangiai, bet vienas malonumas su tokiais automobiliais važinėti, tad jeigu nesi šio verslo atstovas, tikrai verta susimokėti už Stanley paslaugas ir pirkti su jo pagalba.
Suprantu tavo susierzinimą, kad tu nesi jo vietoje ir nesugalvojai tokio verslo modelio ir kad tavo 1-2 automobilių potencialų pirkėjų ratą nusiurbia Stanley, bet nieko tu čia nepadarysi, tiesiog man kaip klientui patinka jo skaidrumas, profesionalumas, aiškumas ir buvimas kliento pusėje visos procedūros metu, o ne požiūris kaip daugiau iš jo uždirbti ir kaip kuo daugiau iš jo pinigų numelžti, tai ir yra esminiai dalykai dėl kurių jis turi pakankamai klientų. ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 30 minučių, RokasSl parašė:

o šiaip, offtopic, jei yra pirkeju skaitanciu šią temą - jei kam reikia auto - pirkit dabar, ar LT ar is Stanley vokietijoj, nesvarbu. Jei kainos Jums dabar atrodo dideles, pamatysit kas dar bus.?

Kodėl esi tokios nuomonės, kad stipriai brangs? Kiek kartais pastebiu auto skelbimus su Powershiftais, tai jie nebrangsta ? 

Redagavo Derosi
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...