Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

Kol tralas nėra grįžęs, tu jau būni įdėjęs skelbimus į Autopliusą, ar pirma nuo tralo pardavinėji?

 

Visaip :) Buna, kad idedu skelbima, kai masina tik uzkrauna ant tralo su Vokiskom nuotraukom. Na, bet naudos nera daug is to, skambuciu milijonas, rezervuot galiu tiem, kas rankpinigiu persius, o poto koliojasi atvaziave, kad cia tas ne taip anas netaip. Nors patys perka masina jos nematydami :). Tai dazniau nufotkinu vietoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pilnai pritariu, kad skaidrumas turetu buti :). Del to man ir yra daug geriau prekiauti automobiliais tiesiai nuo tralo. Siaip labai didele dalis klientu dar yra nesubrendusi. Viena karta grizo Opel Signum su 205k km rida 2.2 DTI dyzelis 2003metu. Originali 205k rida, su visais servizais. Nu galvoju kaip tokiu metu masinai tai cia kazkas unreal ir labai super. Paskambina klientas ir sako: "ai nu, bet tai va vistiek jau cia virs 200 pravaziavus bus davaryta, per daug cia norit", tai net nezinojau ka atsakyt tokiems :)) Supranti, kol yra tikinciu 10metu senumo masina su 100k rida uz maza kaina, tol ir bus tokios ridos sukinejamos :).

Dar pasakyk, kad nera masinu 10metu senumo su 100k rida (neatsukta). :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar pasakyk, kad nera masinu 10metu senumo su 100k rida (neatsukta). :)

 

Kol yra tokiu tikinciu kaip tu tai ju tikrai yra. As savo visas galiu padaryti 100k ir ju bus dar daugiau :) Neatsuktu 100k 10metu senumo (ypatingai kalbant apie vidutines ir limuzino klases dyzelius is Vokietijos) yra praktiskai nerealu rasti. Vokietis perka tokia masina ilgiems vazinejimams, atstumai ten dideli. Niekas nesako, kad tokiu masinu visai nera. Ju tikrai yra kazkiek, bet patikek manim jos Lietuvos nepasiekia uz ta kaina kokia tu pirksi :) Tarkim esu mates 4 golfa Vokietijoj 1998metu Autohause stovinti su tikra originalia rida 76k km, 4duru 1.9tdi 81kW. Atrode, kaip naujas ir kainavo 6500euru. Tai buvo 2012 metais. Taip, kad niekada tu tokio neturesi, nes tiek nemokesi. Turesi tik atsukta. Na dar vienas variantas, kad automobilis buvo smarkokai dauztas ir cia pershpakliuotas. Taciau netgi nemazai dauzti tokie automobiliai turi kur kas didesne kaina negu su didele rida tiek pat dauzti. Realiai ju pirkti neapsimoka, lietuviams tokiu masinu nereikia.

 

Beje, as kalbu tik apie Vokietija. Nezinau nieko del USA ir kitu ne Europos saliu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol yra tokiu tikinciu kaip tu tai ju tikrai yra. As savo visas galiu padaryti 100k ir ju bus dar daugiau :) Neatsuktu 100k 10metu senumo (ypatingai kalbant apie vidutines ir limuzino klases dyzelius is Vokietijos) yra praktiskai nerealu rasti. Vokietis perka tokia masina ilgiems vazinejimams, atstumai ten dideli. Niekas nesako, kad tokiu masinu visai nera. Ju tikrai yra kazkiek, bet patikek manim jos Lietuvos nepasiekia uz ta kaina kokia tu pirksi :) Tarkim esu mates 4 golfa Vokietijoj 1998metu Autohause stovinti su tikra originalia rida 76k km, 4duru 1.9tdi 81kW. Atrode, kaip naujas ir kainavo 6500euru. Tai buvo 2012 metais. Taip, kad niekada tu tokio neturesi, nes tiek nemokesi. Turesi tik atsukta. Na dar vienas variantas, kad automobilis buvo smarkokai dauztas ir cia pershpakliuotas. Taciau netgi nemazai dauzti tokie automobiliai turi kur kas didesne kaina negu su didele rida tiek pat dauzti. Realiai ju pirkti neapsimoka, lietuviams tokiu masinu nereikia.

 

Beje, as kalbu tik apie Vokietija. Nezinau nieko del USA ir kitu ne Europos saliu :)

Supratau :) As apie usa ir turejau omeny ;) Benzinus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perkant masina reikia ziureti ne i rida, o i realu masinos susidevejima. Niekas nezino kokiom salygom ta masina buvo eksploatuojama, todel rida nieko nepasako. Man kelia juoka "ekspertai", kurie tvirtina galintys nustatyti rida pagal salona :D 300k vien autostradom nuvaziavusi masina atrodys kaip nauja, bet 100k vazineta tik mieste bus zymiai prastesnes bukles. Bet pirkejam tas nerupi, jie perka mazus skaiciukus, nors ir vairas jau bus iki metalo nusitrynes. Karta pardavinejau 16m senumo dyzeli, bukle buvo vos ne kaip naujo, bet pirkejai kniso prota kad 240k km rida yra labai daug :D

Del mazos ridos, tai buna pasitaiko vienetiniu variantu, pvz dabar yra ketvirtas civikas 88m su rida 26 000, praktiskai naujas. Bet tokia masina pirkt irgi reikia atsargiai. Jei buvo mazai vazinejama, tai super, bet jei daug metu stovejus gali but daug problemu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perkant masina reikia ziureti ne i rida, o i realu masinos susidevejima. Niekas nezino kokiom salygom ta masina buvo eksploatuojama, todel rida nieko nepasako. Man kelia juoka "ekspertai", kurie tvirtina galintys nustatyti rida pagal salona :D 300k vien autostradom nuvaziavusi masina atrodys kaip nauja, bet 100k vazineta tik mieste bus zymiai prastesnes bukles. Bet pirkejam tas nerupi, jie perka mazus skaiciukus, nors ir vairas jau bus iki metalo nusitrynes. Karta pardavinejau 16m senumo dyzeli, bukle buvo vos ne kaip naujo, bet pirkejai kniso prota kad 240k km rida yra labai daug :D

Del mazos ridos, tai buna pasitaiko vienetiniu variantu, pvz dabar yra ketvirtas civikas 88m su rida 26 000, praktiskai naujas. Bet tokia masina pirkt irgi reikia atsargiai. Jei buvo mazai vazinejama, tai super, bet jei daug metu stovejus gali but daug problemu.

 

 

Butent. Tai, kad masina labai daug prastovejus irgi nieko gero neduoda. Labai daznai sito zmones nesupranta :). Nereikia bijoti visiskai ridos 300k jeigu matosi, jog automobilis buvo pilnai priziuretas, laiku keisti tepalai, pildyta visa servizo istorija ir t.t... Na del tu ekspertu tai cia is viso butu galima knyga parasyt. Kokiu as ju tik neprisiziurejau :). Nu tokiem kur 16metu senumo masinai 240k yra labai daug tai reiktu kuo greiciau pas daktarus kreiptis. Cia yra LABAI MAZAI. Jeigu ta rida yra tikra :). O siaip dziugu, kad pastaruoju metu ateina vis daugiau protingesniu klientu. Tarkim BMW 530 2001 metu pardavinejau nesenai ir buvo rida 350k. Autopliuse nerasiau, o per telefona net neklause. Atvaziavo pasiziurejo i masina, i servizus ir pasake, kad cia yra labai gera ir normali rida. Ta masina nupirko ir tikrai ne uz centus :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas zino, ar su lietuviskais prekybiniais numeriais galima parsivaryt auto is vokietijos ar olandijos? Manau nei vokieciai nei lenkai neprikibtu, jei numeriai ant tavo vardo. Bet kaip tada reikalai su draudimu?

Prekybiniai ženklai skiriami neregistruotų transporto priemonių ženklinimui, kai jomis atliekamas parodomasis (bandomasis) važiavimas arba važiuojama į jų pardavimo, parodymo, atitikties įvertinimo ar registravimo vietą Lietuvos teritorijoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prekybiniai ženklai skiriami neregistruotų transporto priemonių ženklinimui, kai jomis atliekamas parodomasis (bandomasis) važiavimas arba važiuojama į jų pardavimo, parodymo, atitikties įvertinimo ar registravimo vietą Lietuvos teritorijoje.

Jei teisingai interpretuoju si istatyma, as galiu kad ir is Afrikos vaziuoti i Lietuva. Bet is Lietuvos isvaziuot negaliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau niekas ju nebepjaustys, o jei masina be jo tai niekas jo ten nevirins. Tai atsilieps kainos atzvilgiu

 

Galbūt, aišku kas liečia Kazachus, Kirgizus, Baltarusius, gal ir nežiūri jie tų katalizatorių, bet visko pasitaiko, kas liečia Lietuvos pirkėjus, po naujų reikalavimų įvedimo tikrai pirkdami jau tikrins, katalizatorius brangus malonumas, o dėl minėtų 100-150 lt sumų ir tam jau greit galas ateis, spaudžia kontrolierius iš visų pusių ir manau kišininkavimą greit sutvarkys, arba bent jau nebus tokio mąsto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galbūt, aišku kas liečia Kazachus, Kirgizus, Baltarusius, gal ir nežiūri jie tų katalizatorių, bet visko pasitaiko, kas liečia Lietuvos pirkėjus, po naujų reikalavimų įvedimo tikrai pirkdami jau tikrins, katalizatorius brangus malonumas, o dėl minėtų 100-150 lt sumų ir tam jau greit galas ateis, spaudžia kontrolierius iš visų pusių ir manau kišininkavimą greit sutvarkys, arba bent jau nebus tokio mąsto.

 

 

Na nezinau is kokiu cia masinu 100lt uz katalizatoriu :) Kiek esu pridaves tai minimaliai 300lt gaudavau, o uz kaikuriuos ir virs 1000lt. Kiti 600, 700,800lt ivairiai :). Bet 100lt tai cia visai turetu prastas but. Siaip nebloga suma is ju susirinkdavo.

 

O atsakant i tavo klausima, tai ne nebepjaustau jau, nebent ciukcem masina skirta. Jie kartais net papraso, kad isspjaut, nes poto jiems bereikalingas vargas kai uzsikemsa :D.

 

Su tais katalizatoriais tai cia is viso atskira tema galetu buti. Nesupranta musu protingoji valdzia, kad katalizatorius po 150-200k km dyzelines masinos yra visiskai nebeveiksnus ir tik uzima vieta, bei didina kuro sanaudas. Na, bet reikia juk kazkam pagadinti bizni :). 10 metu senumo dyzeliuose tie katalizatoriai jau seniai nebeatlieka savo funkciju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taigi 100lt buvo :D ar siauliuose po 150 daro

stafke pakilo kiek zinau po situ apribojimu :D 0 siaip kai atvarai pravaryt masina ir matai su kokiom masinom atvaro tikrintojai tai ir susimastai... :D x5,cayennas ir kitos rimtos masinos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Su tais katalizatoriais tai cia is viso atskira tema galetu buti. Nesupranta musu protingoji valdzia, kad katalizatorius po 150-200k km dyzelines masinos yra visiskai nebeveiksnus ir tik uzima vieta, bei didina kuro sanaudas. Na, bet reikia juk kazkam pagadinti bizni :). 10 metu senumo dyzeliuose tie katalizatoriai jau seniai nebeatlieka savo funkciju.

 

Visiska tiesa!!

Odel tu sumu 100-150 tai cia zmones turejo omeny, kad tiek kainuoja TA ''juodojoj'' rinkoj :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaitau temą ir iš daugumos pasisakymų juokas ima :lol: mano šeimos narys tuo jau bene virš 20 metų užsiima, visą tą verslą matau nuo gimimo :) katalizatorius pjausto dažniausiai perikūpai, normalūs ir vardą užsitarnavę tuo neužsiima, nuo mašinos ir taip galima gerai uždirbti, tad tokiu "šūdeliavimu" neužsiima.

 

Dėl ridos prisimenu vieną atvejį prieš pora metų, kai parvarė passat b5, kurio rida buvo virš 500k, mašina buvo nedaužta, atsukus ridą iki lietuviškų standartų buvo nupirkta lietuvio, tech apžiūrą praėjo iš pirmo karto, o po metų tas žmogelis paskambino ir padėkoti už gerą automobilį, su kuriuo jokių problemų neturėjo :rolleyes: Pats prieš metus ieškojausi automobilio vokietijoje, po trijų mėn paieškų buvo nupirktas labai minimaliai daužtas VW Golf MK4, rida 220k, bet salonas buvo kaip naujas, tuoj perkopsiu 20k km ir be einamų remontų jokių investicijų nepareikalavo ir manau, kad dar ilgai važiuos :rolleyes:

 

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su tais katalizatoriais tai cia is viso atskira tema galetu buti. Nesupranta musu protingoji valdzia, kad katalizatorius po 150-200k km dyzelines masinos yra visiskai nebeveiksnus ir tik uzima vieta, bei didina kuro sanaudas. Na, bet reikia juk kazkam pagadinti bizni :). 10 metu senumo dyzeliuose tie katalizatoriai jau seniai nebeatlieka savo funkciju.

 

Visiska tiesa!!

Prie ko cia Lietuvos valdzia??? Gal geriau Europos Sajunga,priimineja emisijas EURO,lietuvio mastymas :D nereikalingas,taip iseitu,kad automobiliu gamyklos dejo katalizatorius dpf filtrus saip sau :D.Jei pravaziavai 150-200k buk malonus pasikeisk,o nesukauk,kad valdzia bloga.Esame EU taip,kad nieko nep..si reikes laikytis... ,bet aisku cia LT niekas nemokes 5000 litu uz filtra,geriau i kisene duos 200 techniniu apziuru darbuotojui.;)

 

 

 

Dėl ridos prisimenu vieną atvejį prieš pora metų, kai parvarė passat b5, kurio rida buvo virš 500k, mašina buvo nedaužta, atsukus ridą iki lietuviškų standartų buvo nupirkta lietuvio, tech apžiūrą praėjo iš pirmo karto, o po metų tas žmogelis paskambino ir padėkoti už gerą automobilį, su kuriuo jokių problemų neturėjo :rolleyes: Pats prieš metus ieškojausi automobilio vokietijoje, po trijų mėn paieškų buvo nupirktas labai minimaliai daužtas VW Golf MK4, rida 220k, bet salonas buvo kaip naujas, tuoj perkopsiu 20k km ir be einamų remontų jokių investicijų nepareikalavo ir manau, kad dar ilgai važiuos :rolleyes:

 

 

 

 

Kaip anksciau cia kas rase 500K magistralem,prilygsta kokius 200K mieste,nieko nuostabaus,kai laiku buvo atliekami servizai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Skaitau temą ir iš daugumos pasisakymų juokas ima :lol: mano šeimos narys tuo jau bene virš 20 metų užsiima, visą tą verslą matau nuo gimimo :) katalizatorius pjausto dažniausiai perikūpai, normalūs ir vardą užsitarnavę tuo neužsiima, nuo mašinos ir taip galima gerai uždirbti, tad tokiu "šūdeliavimu" neužsiima.

 

 

Visiskai sutinku,su naujesnem masinom ispjovus daugiau problemu nei naudos.

Redagavo edgarux
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prie ko cia Lietuvos valdzia??? Gal geriau Europos Sajunga,priimineja emisijas EURO,lietuvio mastymas :D nereikalingas,taip iseitu,kad automobiliu gamyklos dejo katalizatorius dpf filtrus saip sau :D.Jei pravaziavai 150-200k buk malonus pasikeisk,o nesukauk,kad valdzia bloga.Esame EU taip,kad nieko nep..si reikes laikytis... ,bet aisku cia LT niekas nemokes 5000 litu uz filtra,geriau i kisene duos 200 techniniu apziuru darbuotojui.;)

 

 

Kaip anksciau cia kas rase 500K magistralem,prilygsta kokius 200K mieste,nieko nuostabaus,kai laiku buvo atliekami servizai.

 

Čia jau daug kartų buvo kartota, jog esmė ne skaičiuose, kurie dega prietaisų skydelyje, visa esmė automobilio būklėje, jeigu ji tikrai gera, tai mašina nors ir pusė mln gali būti bėgus, nuo to juk nieks nesikeičia B-)

Redagavo DZONIS99
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prie ko cia Lietuvos valdzia??? Gal geriau Europos Sajunga,priimineja emisijas EURO,lietuvio mastymas :D nereikalingas,taip iseitu,kad automobiliu gamyklos dejo katalizatorius dpf filtrus saip sau :D.Jei pravaziavai 150-200k buk malonus pasikeisk,o nesukauk,kad valdzia bloga.Esame EU taip,kad nieko nep..si reikes laikytis... ,bet aisku cia LT niekas nemokes 5000 litu uz filtra,geriau i kisene duos 200 techniniu apziuru darbuotojui.;)

 

ten buvo ne mano zodziai norejau tik pacituot...

bet esme ta kad tikrai niekas nemokes tu 5000 NORS TIEK TIKRAI NEREIKETU,

si teigini pateikiai taip lyg pats ruostumeis tiek moket...

Klausimas kaip bus tikrinama ar yra tie katalizatoriai masinoj ar ne,

nes jei ziures ismetima, tai normalesniose masinose su tvarkingu varikliu jis tikrai bus geras,

O vizualiai irgi imanioma padaryti kad net profas nesuprastu,, yra jis ten ar ne ,,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...