Pereiti prie turinio

Prekyba automobiliais Lietuvoje


Rekomenduojami pranešimai

jei parduodi į vokietiją tai ir rašyti reikia vokišką sutartį...o ar labai smarkiai daužta nebuvo? nes jei buvo tai vokiečiai visada parašo nuimdami nuo įskaitos kad neremontuotina ir vokietijoj jos užregistruoti jau nebegalima...bet jei briefas švarus gražus ir dar visi TUV yra tai koks skirtumas kur jinai randasi ,jei ji nebuvo registruota po to niekur,tik klausimas ar tau pačiam apsimoka tie varinėjimai...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei parduodi į vokietiją tai ir rašyti reikia vokišką sutartį...o ar labai smarkiai daužta nebuvo? nes jei buvo tai vokiečiai visada parašo nuimdami nuo įskaitos kad neremontuotina ir vokietijoj jos užregistruoti jau nebegalima...bet jei briefas švarus gražus ir dar visi TUV yra tai koks skirtumas kur jinai randasi ,jei ji nebuvo registruota po to niekur,tik klausimas ar tau pačiam apsimoka tie varinėjimai...

 

Kurioi vietoi parašo Vokiečiai? Visiškai nesmarkiai, airbagai niekas, nebuvo iššoke toks paviršutiniškas.

 

Už varinėjimus tai liepsiu pervesti avansa. Tik kiek imti už nuvežima 300 euru normalu, nes vistiek reikes transitinius numerius išimti? metai beje 2008

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kurioi vietoi parašo Vokiečiai? Visiškai nesmarkiai, airbagai niekas, nebuvo iššoke toks paviršutiniškas.

 

Už varinėjimus tai liepsiu pervesti avansa. Tik kiek imti už nuvežima 300 euru normalu, nes vistiek reikes transitinius numerius išimti? metai beje 2008

pačiam briefe uždeda berods tokį štampą total schaden ,kiek pamenu,reiškia jau pažeista smarkiai geometrija ir tt. ,bet jei paviršutiniškai buvo tai nemanau kad pas tave ten bus kažkas parašyta ,bet pasidomėk dar dėl to...o už nuvežima imk tiek kiek išlaidų turėsi...gali ir kažkiek užsimest ,bet ten irgi gi nedurniai ,jei pasirodys per daug tai žiūrėk dar ir apsigalvos pirkt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pačiam briefe uždeda berods tokį štampą total schaden ,kiek pamenu,reiškia jau pažeista smarkiai geometrija ir tt. ,bet jei paviršutiniškai buvo tai nemanau kad pas tave ten bus kažkas parašyta ,bet pasidomėk dar dėl to...o už nuvežima imk tiek kiek išlaidų turėsi...gali ir kažkiek užsimest ,bet ten irgi gi nedurniai ,jei pasirodys per daug tai žiūrėk dar ir apsigalvos pirkt...

 

Pas mane dokumentai tvarkingi, jokių štampų nėra. Tai tada tas žmogus kur tvarkė tą m3 sakė, kad sutvarkyta ji Vokietijoje naujai ekspertise pereis, ir gaus naujus dokumentus. Na o 300 eur manau normalu, nes tiek tralas kainuoja :) O jei ką gali į LT atvaryt ir pasimt ją :)

 

 

Dėl visų dokumentų ir kitų subtilybių būtų gerai, kad kas pasisakytu :) Parduodant auto Vokietijoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas zino ar galima parsivaryti masina is uzsienio su prekybiniais numeriais? Kaip suprantu galima, nes istatymas to nedraudzia, be to maciau kelis kartu vokietijoj tokias masinas. Tik klausimas kaip su draudimu? Lietuviskas tai turbut be sansu, bet ar vokieciu draudimai apdraustu masina su vokisku briefu, bet Lt numeriais?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vokietijoje išsiimi laikinus valst. numerius. jie galioja savaitę ar dvi nepamenu. bet nėra labai ten jie pigūs... nemeluosiu bet nuo 70 iki 200 Euru gal kas žinos geriau, tai patikslins... su jais be jokiu draudimų be nieko grįši į Lietuvą. Tranzitiniai exporto numeriai ale. sakau iš patirties, kai pirkom Vokietijoje aikštelėje mašiną, ir už mėnesio ją Kobra iš mūsų atėme. Pasirodo Hanzas padarė eismo įvykį, pabėgo ir pardavė iškart mašiną į aikštelę, iš kurios mes ją ir nupirkom... Lietuviškas draudimas netiko, kol įvykis buvo tiriamas ir mašina konfiskuota turėjom labai nemažai laiko paplepėt su kobra... tai taip ir išsiaiškinom kaip mums grįšt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vokietijoje išsiimi laikinus valst. numerius. jie galioja savaitę ar dvi nepamenu. bet nėra labai ten jie pigūs... nemeluosiu bet nuo 70 iki 200 Euru gal kas žinos geriau, tai patikslins... su jais be jokiu draudimų be nieko grįši į Lietuvą. Tranzitiniai exporto numeriai ale. sakau iš patirties, kai pirkom Vokietijoje aikštelėje mašiną, ir už mėnesio ją Kobra iš mūsų atėme. Pasirodo Hanzas padarė eismo įvykį, pabėgo ir pardavė iškart mašiną į aikštelę, iš kurios mes ją ir nupirkom... Lietuviškas draudimas netiko, kol įvykis buvo tiriamas ir mašina konfiskuota turėjom labai nemažai laiko paplepėt su kobra... tai taip ir išsiaiškinom kaip mums grįšt...

Siek tiek klysti,draudimo reikia,tik gal issiimdamas numerius neatkreipiai demesio i tai ,jogu patys numeriai kainuoja tik 20euru(panasiai)o draudimas kainuoja apie 70euru ir dar ten keli mokesciai ,taigi bendroi sumoi susidaro 100euru,ir numeriai galioja 2savaites,bet gali imti ir tokius pat tik raudonos spalvos jie galioja 4savaites,kiek kainuoja nezinau.Kita salyga-automobilis turi tureti TUV ,kitu atveju tokiu numeriu neisduoda.Pati issiemimo procedura nesudetinga,uztrunka apie 30min-1h priklauso ar daug klijantu,tuo metu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas fantazuotojas... Kam rasyt ta, apie ka neismanai? Pranesimu skaiciu padidint? O tai kad rasai visiskus vejus ir zmones klaidini visiskai nerupi?

Anksciau buvo labai paprasta, atvaziavai i betkuri mesteli, issiemei geltonus numerius (numeriai 10e, registracija 10e, draudimas 50-80e) ir vaziuoji bet kur masinos ieskot. Kai issirinkai masina, uzsidejei numerius, isirasei i raudona kortele masinos duomenis ir vaziuoji namo. Numeriai galioja 5 dienas. Praetais metais pakeite istatymus ir issimt geltonus numerius gali tik Vokietijos gyventojai ir tik savo mieste. Dabar matau dar yra nemazai lietuviu varinejanciu su geltonais numeriais, greiciausiai juos registruoja ant kito zmogaus, bet cia didziule rizika, nes su tais numeriais gali vaziuot tik juos issiemes asmuo.

Dabar likes kitas variantas - raudoni numeriai. Ju trukme pasirenki pats, nuo 14d iki tiek kiek galioja TUV. Be TUV neissiimsi. Kaina kaip papulsi, bet patys numeriai brangesni, registracija 42e, priedo draudimas ir keliu mokestis. Sumoj viskas gavosi beveik 200e. Be to, kad juos issimt turi atnest briefus, reiskia masina jau turi buti nupirkta. O jei perki masina be numeriu, tai testdraivo jau neiseis padaryt. Vienam miestelyje netgi atsisake tuos numerius isduot kai pamate kad lietuviskam pase neirasyta gyvenamoji vieta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas fantazuotojas... Kam rasyt ta, apie ka neismanai? Pranesimu skaiciu padidint? O tai kad rasai visiskus vejus ir zmones klaidini visiskai nerupi?

Anksciau buvo labai paprasta, atvaziavai i betkuri mesteli, issiemei geltonus numerius (numeriai 10e, registracija 10e, draudimas 50-80e) ir vaziuoji bet kur masinos ieskot. Kai issirinkai masina, uzsidejei numerius, isirasei i raudona kortele masinos duomenis ir vaziuoji namo. Numeriai galioja 5 dienas. Praetais metais pakeite istatymus ir issimt geltonus numerius gali tik Vokietijos gyventojai ir tik savo mieste. Dabar matau dar yra nemazai lietuviu varinejanciu su geltonais numeriais, greiciausiai juos registruoja ant kito zmogaus, bet cia didziule rizika, nes su tais numeriais gali vaziuot tik juos issiemes asmuo.

Dabar likes kitas variantas - raudoni numeriai. Ju trukme pasirenki pats, nuo 14d iki tiek kiek galioja TUV. Be TUV neissiimsi. Kaina kaip papulsi, bet patys numeriai brangesni, registracija 42e, priedo draudimas ir keliu mokestis. Sumoj viskas gavosi beveik 200e. Be to, kad juos issimt turi atnest briefus, reiskia masina jau turi buti nupirkta. O jei perki masina be numeriu, tai testdraivo jau neiseis padaryt. Vienam miestelyje netgi atsisake tuos numerius isduot kai pamate kad lietuviskam pase neirasyta gyvenamoji vieta.

 

Kažką tu čia maišai, prieš mėnesį pirkom vieną sunkvežimį, prieš dvi savaites kitą, išėmem geltonus numerius ant savo vardo ir niekas nieko nesakė kaip ir seniau, viskas taip pat.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas fantazuotojas... Kam rasyt ta, apie ka neismanai? Pranesimu skaiciu padidint? O tai kad rasai visiskus vejus ir zmones klaidini visiskai nerupi?

Anksciau buvo labai paprasta, atvaziavai i betkuri mesteli, issiemei geltonus numerius (numeriai 10e, registracija 10e, draudimas 50-80e) ir vaziuoji bet kur masinos ieskot. Kai issirinkai masina, uzsidejei numerius, isirasei i raudona kortele masinos duomenis ir vaziuoji namo. Numeriai galioja 5 dienas. Praetais metais pakeite istatymus ir issimt geltonus numerius gali tik Vokietijos gyventojai ir tik savo mieste. Dabar matau dar yra nemazai lietuviu varinejanciu su geltonais numeriais, greiciausiai juos registruoja ant kito zmogaus, bet cia didziule rizika, nes su tais numeriais gali vaziuot tik juos issiemes asmuo.

Dabar likes kitas variantas - raudoni numeriai. Ju trukme pasirenki pats, nuo 14d iki tiek kiek galioja TUV. Be TUV neissiimsi. Kaina kaip papulsi, bet patys numeriai brangesni, registracija 42e, priedo draudimas ir keliu mokestis. Sumoj viskas gavosi beveik 200e. Be to, kad juos issimt turi atnest briefus, reiskia masina jau turi buti nupirkta. O jei perki masina be numeriu, tai testdraivo jau neiseis padaryt. Vienam miestelyje netgi atsisake tuos numerius isduot kai pamate kad lietuviskam pase neirasyta gyvenamoji vieta.

Kada anksciau taip budavo,kad nenusipirkes masinos gali issiimti numerius geltonus?Ir nuo kokios datos,geltonus numerius gali issiimti tik vokieciai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas fantazuotojas... Kam rasyt ta, apie ka neismanai? Pranesimu skaiciu padidint? O tai kad rasai visiskus vejus ir zmones klaidini visiskai nerupi?

Anksciau buvo labai paprasta, atvaziavai i betkuri mesteli, issiemei geltonus numerius (numeriai 10e, registracija 10e, draudimas 50-80e) ir vaziuoji bet kur masinos ieskot. Kai issirinkai masina, uzsidejei numerius, isirasei i raudona kortele masinos duomenis ir vaziuoji namo. Numeriai galioja 5 dienas. Praetais metais pakeite istatymus ir issimt geltonus numerius gali tik Vokietijos gyventojai ir tik savo mieste. Dabar matau dar yra nemazai lietuviu varinejanciu su geltonais numeriais, greiciausiai juos registruoja ant kito zmogaus, bet cia didziule rizika, nes su tais numeriais gali vaziuot tik juos issiemes asmuo.

Dabar likes kitas variantas - raudoni numeriai. Ju trukme pasirenki pats, nuo 14d iki tiek kiek galioja TUV. Be TUV neissiimsi. Kaina kaip papulsi, bet patys numeriai brangesni, registracija 42e, priedo draudimas ir keliu mokestis. Sumoj viskas gavosi beveik 200e. Be to, kad juos issimt turi atnest briefus, reiskia masina jau turi buti nupirkta. O jei perki masina be numeriu, tai testdraivo jau neiseis padaryt. Vienam miestelyje netgi atsisake tuos numerius isduot kai pamate kad lietuviskam pase neirasyta gyvenamoji vieta.

 

Stass, pries savaite kemperi is Vokietijos parvarinejau, kaip davinejo tuos numerius lygiai ta pacia tvarka ir dabar duoda, tik pabrango siek tiek :)) Sorry, bet blogai informavo tave, arba kazko iki galo nesupratai. Niekas ten beveik nepasikeite.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal jum Handler'is tuos numerius padare? Kokiam mieste emet numerius? Berlyne, Hamburge ir NRW zemese neduoda nuo lapkricio 1. Zulassungsstelle darbuotojai netgi rode istatyma. Taip kad mano zinios is praktikos, o ne VBS (viena boba sake). Nebent kaikuriuose zemese tas istatymas negalioja, arba kaip sakiau padare per Handleri.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal jum Handler'is tuos numerius padare? Kokiam mieste emet numerius? Berlyne, Hamburge ir NRW zemese neduoda nuo lapkricio 1. Zulassungsstelle darbuotojai netgi rode istatyma. Taip kad mano zinios is praktikos, o ne VBS (viena boba sake). Nebent kaikuriuose zemese tas istatymas negalioja, arba kaip sakiau padare per Handleri.

 

Tai tada ko gero, kad kai kuriose zemese :) Nes Hesseno zemeje viskas kaip po senovej.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gal jum Handler'is tuos numerius padare? Kokiam mieste emet numerius? Berlyne, Hamburge ir NRW zemese neduoda nuo lapkricio 1. Zulassungsstelle darbuotojai netgi rode istatyma. Taip kad mano zinios is praktikos, o ne VBS (viena boba sake). Nebent kaikuriuose zemese tas istatymas negalioja, arba kaip sakiau padare per Handleri.

Tai nereikia pult i atlapus,kalbu remdamasis praktika,o ne VBS,tokiu atveju sutinku kad gali buti pasikeite,nes geltonus nr paskutini kart issiiminejau praitais metais rugsejo menesi,miunchene,tai tada buvo taip kaip ir rasiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kiek mazdaug kainuoja masinos pargabenimas ant tralo is vokietijos?

300-800 eur ziurint kokioj vietoj ir kiek tralistai uzdainuos. bet vezt ant tralo galima tik tada, jei pats vaziuoji ir nusiperki. kitaip gaunasi kate maise. be to, pakeliuj neretai dalys dingsta, ypac jei jie zino kad tu masinos dar nemates. jei nereikia tokiu prikolu - kreipkis i mane

Redagavo Stas22
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kiek mazdaug kainuoja masinos pargabenimas ant tralo is vokietijos?

 

350euru pas mus :) Na aisku jeigu ne mikroautobusas. Bet aisku, gali geriau i stass kreiptis pas ji matai jokios dalys nedings, parvairuos automobili itin saugiai ir kokybiskai :) Daugiau visi kiti tai nurengs visa masina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko asmenisko neturejau omeny. ir as pats masinu tralu nevezu, nebent sava eiga kaikuriais atvejais. as tik surandu ir nuperku. taigi mes ne konkurentai. tiesiog daug istoriju girdejes kai masinos parvaziuodavo be papildomu ratu, be audio, be katalizu ar net su kitais varikliais. o kiek tokiu dalyku buna kai pirkejas net nezino masinos komplektacijos, tai ir niekada nesuzinos ar perka plika masina nes tokia ji buvo parduodama, ar todel kad tralistas ja nurenge.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nieko asmenisko neturejau omeny. ir as pats masinu tralu nevezu, nebent sava eiga kaikuriais atvejais. as tik surandu ir nuperku. taigi mes ne konkurentai. tiesiog daug istoriju girdejes kai masinos parvaziuodavo be papildomu ratu, be audio, be katalizu ar net su kitais varikliais. o kiek tokiu dalyku buna kai pirkejas net nezino masinos komplektacijos, tai ir niekada nesuzinos ar perka plika masina nes tokia ji buvo parduodama, ar todel kad tralistas ja nurenge.

 

 

Nu yra teisybes is tikro. Yra teke ir man girdet tokiu niuansu. Del to geriausia automobili pirkti Vokietijoje paciam ir tureti patikima savo vezeja. Siaip labiausiai apsimoka nuvaziuoti i Vokietija kokiom 10 dienu. Uzsisakyti kambari pencione (150euru iskaitant pusricius +nemokamas internetas uz visas dienas). Vazineti po vieta ir uzpirkti 9 masinas, na o tada pasisamdyti 9vieti trala uz kiekviena masina po 240~ euru. Griztant prasukt tiesiai pro Kauno turgu ir puses masinu nebera :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...