Pereiti prie turinio

„Facebook“ įkūrėjo M.Zuckerbergo alga sumažės nuo 0,5 mln. iki 1 dolerio


Rekomenduojami pranešimai

Emm.. Prie ko cia aciu kortele gi kiekvienam zmogui asmeniniu nuolaidu nedaro. ;D O jie ir be jos mato kas perkamiausia ir pan. Ir tas, kad daro nuolaidas tau nereikalingui daiktui tai isvis nesamone. ;D Nesvarbu tu turi ta kortele ar ne nuolaidas daro pvz apelsiniu ir citrinu sultys pvz as pirkciau apelsinu manau dauguma taip tada deda nuolaida citrinu sultim, kad ispirktu pvz man jos ir patinka plius gera kaina, o, kad atsiranda durnu zmoniu kurie jas perka tik del akcijos nors ju visai nemegsta tai galiu pasakyt, kad nuo durnumo vaistu nera. :)

Bet, kaip butent fb gali ta info panaudot man nenaudai vistiek nepaaiskinai.... Tik nesakyk, kad naudoja ja, jog rodytu reklama pagal mano poreikius. Oh nain!! Gausiu kokybiska reklama kuri mane gali sudomint vietoi reklamos apie tamponus. :D

Kaip tik vakar rode laida ir klause zmoniu ar jie jauciasi saugus dedami info i fb ir lygiai taip pat is tuscio i kiaura...

Kai paziuriu tai ne korporacijos zmonem smegenis plauna, o tokie, kaip anonymous ir kiti samokslo teoriju fanatikai.

 

Ooo click, cia jo.... Reiks pasakyt savo draugeliui kuris gamina koksa, kad nebemestu tu video is savo laboratorijos. ;D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai toks tikslas ir yra FB, kad degraduotu jaunimas + info visa susirinka, is kaušelių, kurie viesina savo ir dar kitu asmenini gyvenima..Galingas esi tada, kada valdai daug informacijos, deje ten visi ant tu pinigu pagrindiniai investuotojai.

Pasiskaityk čia: goo.gl/STB0i. Manau pravers tau (pasiskaityk ypač ties treatment).

Redagavo Tom
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Emm.. Prie ko cia aciu kortele gi kiekvienam zmogui asmeniniu nuolaidu nedaro. ;D O jie ir be jos mato kas perkamiausia ir pan. Ir tas, kad daro nuolaidas tau nereikalingui daiktui tai isvis nesamone. ;D Nesvarbu tu turi ta kortele ar ne nuolaidas daro pvz apelsiniu ir citrinu sultys pvz as pirkciau apelsinu manau dauguma taip tada deda nuolaida citrinu sultim, kad ispirktu pvz man jos ir patinka plius gera kaina, o, kad atsiranda durnu zmoniu kurie jas perka tik del akcijos nors ju visai nemegsta tai galiu pasakyt, kad nuo durnumo vaistu nera. :)

Bet, kaip butent fb gali ta info panaudot man nenaudai vistiek nepaaiskinai.... Tik nesakyk, kad naudoja ja, jog rodytu reklama pagal mano poreikius. Oh nain!! Gausiu kokybiska reklama kuri mane gali sudomint vietoi reklamos apie tamponus. :D

Kaip tik vakar rode laida ir klause zmoniu ar jie jauciasi saugus dedami info i fb ir lygiai taip pat is tuscio i kiaura...

Kai paziuriu tai ne korporacijos zmonem smegenis plauna, o tokie, kaip anonymous ir kiti samokslo teoriju fanatikai.

 

Dėl kortelės nesupratai... Tai yra Tavo vardinė kortelė, su kuria atsiskaitęs Tu asmeniškai parodai ką tu dažniausiai perki ko išvis neperki ir kam turi silpnybę. Viskas eina į duomenų bazes kur žmonės suskirsto į segmentus ir pagal tai žino kiekvienai asmenybei atskirai prakišti tam tikrą prekę ( ji gali tau atrodyti naudinga, nors ištikūjų, gali būti visiškas mėšlas ).

 

Imkime tavo pavizydį su sultimis tu perki sultis ( tarkime tai yra VP MARKET produktas OPTIMA LINIJA sultys) kurių kaina atrodo tau gera ir skonis patinka, gerai bet tos sultys gali būti su daug E ar kitu chemikalu, ar jose gali būti tik 10% natūralių sulčių, kas reiškia tai tikrai nieko vertas produktas, tačiau VP market yra gudrus ir žino ką tu labiausiai mėgsti ir kokiam akių lygmenyje tarp lentynų tu ieškai šio produkto( tai galima suzžinoti iš duomenu bazes, kuria sudaro tūkstančiai klientų). Tačiau tuo pat metu kažkur žemai lentynose ar nematomoje vietoje, yra tikrai puikios sultys su dideliu procentu naturalių sulčių už lygiai tapačią ar mažesnę kainą, tik tu jų nepastebi kadangi kaip konkurentes optima linijos produkcijai (arba mokamai mažai pinigų už lentynas) jos yra nukišamos į tokia vieta lentynoje į kurią pagal surinkta informacija žmonės mažiausiai atkreipia dėmesį. Tikiuosi pagavia kampa..

 

Dėl facebooko informacija nebūtinai turi būti naudojama būtent jo, manau yra daug kompanijų kurios nupirktų(galbut perka) ta informacija ir daro panašu procesą kaip aš įvardinau su sultimis. Čia labai platus dalykas ir sunkiai man isaiskinti per forumo postus, taciau ziurek placiau ir tikrai suprasi. :)

 

Bėja kokia laida ir per koki kanalą žiūrėjei? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu zinok sorry, bet cia jau perdaug reiktu pasiskaityt ir tau ka tom raso..

Ka reiskia akiu lygmenyje? Tai ka jie suskirsto pvz 2 metrai, megsta sultis ir t.t...? Nori pasakyt, kad jie dar mano ugi skanuoja? :D Kam tiek vargt, jeigu ir taip aisku, kad jei nori iskist kokia preke kali nuolaida ir dedi labiausiai matomoi vietoi. Automatiskai parduotuvei jau ziuri i geltonas kainas, bet, kad taip viska skirsto tai netikiu. Kokia butu tokios irangos kaina ir realiai is jos naudos 0. Is kur tokios zinios gal papasakosi?

 

Kas del fb. Nu gerai parduos kazkam ja ir ka? Kaip jie ja panaudos?

Emm.. Ziurejau tai tiksliai nepamenu berods per 5 kanala kai per tarpa filmo rodo tik ne 100 procentu isitikines ten gal zinios buvo ne seip laida. As uk jei ka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir dar geras pavyzdys man pvz svarbu, kad butu pigu ir skanu, o ne, kad maziau e ar dar kokio bieso. Vakar pirkau tymbark sulciu uz 1.60 kurios tik 10 procentu is koncentrato pirkau tik del to, nes man jos skanios nors uz 2.20 gali spaustu sulciu nusipirkti. O vat mano mamos nepriversi pirkt cipsu nors ir po centa kainuos ji geriau eis pieniu prisirinkt ir pavalgyt. ;D

Durniu visados bus ir aciu kortele cia ne prie ko. Beto dar neteko prekybos centre matyt geresnes kokybes ir skonio prekiu uz mazesne kaina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Palauk apie kokia čia technika šneki? Yra lentynos ir yra tam tikros vietos kur prekės išrušiuotos, nereikia jokių technikų kad sudaryt suvestinę į kuria vietą žmogus eina ieškoti tam tikrų produktų ir kurioje vietoje jis ieško geriausiojo ar pigiausiojo. Nereikia niekam skanuoti tavo ugio ar nežinau apie kokią čia technikas ar lazerius sneki :D Taip taip visi žino kad ryškios spalvos patraukia akį, tuopačiu kaip jos parenkamos būtent VP Markete Raudona geltona? Ir vėl gryžtam prie topačio, informacija apie klientus.. :)

 

However nenoriu aš ginčytis turi savo nuomone ją gerbiu, bet tikrai nėra viskas taip paprasta šiame pasaulyje. Pats esu apsigynęs marketing management diplomą užsienyje iš ten ir pasisemiau šiektiek žinių apie tai. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kodėl manai, kad info - tik nuotraukos? O kaip pavyzdžiui Like ar Share mygtukas kone kiekviename šiuolaikiniame puslapyje? Jie taip pat laisvai suteikia galimybę sekti, kur lankaisi :)

ir kuo jiem gali būti mano like ar share naudingi? :D įdomu jiems kokią muziką klausau?

šnekat, kad šnekėt, bet nieko konkretaus :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl kortelės nesupratai... Tai yra Tavo vardinė kortelė, su kuria atsiskaitęs Tu asmeniškai parodai ką tu dažniausiai perki ko išvis neperki ir kam turi silpnybę. Viskas eina į duomenų bazes kur žmonės suskirsto į segmentus ir pagal tai žino kiekvienai asmenybei atskirai prakišti tam tikrą prekę ( ji gali tau atrodyti naudinga, nors ištikūjų, gali būti visiškas mėšlas ).

 

Imkime tavo pavizydį su sultimis tu perki sultis ( tarkime tai yra VP MARKET produktas OPTIMA LINIJA sultys) kurių kaina atrodo tau gera ir skonis patinka, gerai bet tos sultys gali būti su daug E ar kitu chemikalu, ar jose gali būti tik 10% natūralių sulčių, kas reiškia tai tikrai nieko vertas produktas, tačiau VP market yra gudrus ir žino ką tu labiausiai mėgsti ir kokiam akių lygmenyje tarp lentynų tu ieškai šio produkto( tai galima suzžinoti iš duomenu bazes, kuria sudaro tūkstančiai klientų). Tačiau tuo pat metu kažkur žemai lentynose ar nematomoje vietoje, yra tikrai puikios sultys su dideliu procentu naturalių sulčių už lygiai tapačią ar mažesnę kainą, tik tu jų nepastebi kadangi kaip konkurentes optima linijos produkcijai (arba mokamai mažai pinigų už lentynas) jos yra nukišamos į tokia vieta lentynoje į kurią pagal surinkta informacija žmonės mažiausiai atkreipia dėmesį. Tikiuosi pagavia kampa..

 

Dėl facebooko informacija nebūtinai turi būti naudojama būtent jo, manau yra daug kompanijų kurios nupirktų(galbut perka) ta informacija ir daro panašu procesą kaip aš įvardinau su sultimis. Čia labai platus dalykas ir sunkiai man isaiskinti per forumo postus, taciau ziurek placiau ir tikrai suprasi. :)

 

Bėja kokia laida ir per koki kanalą žiūrėjei? :)

 

Esi teisus dėl duomenų rinkimo ir pirkėjų skirstymo į segmentus, tačiau visa kita nėra visiškai teisinga. Joks prekybos centras nesureikšmina vieno kliento (dažniausiai klientai patys susireikšmina), žiūrima visad yra į daugumos poreikius. Dėl vieno kliento, kaip pateikei savo pavyzdyje, niekas prekių neperdėlios į skirtingas vietas. Tačiau, jeigu yra pastebima, kad kažkoks segmentas žmonių (tarkim 1000 klientų) reguliariai eina į Maximą kuri yra kažkokioje gatvėje ir dažnai perka sultis, yra naudinga padėti sultis labiau matomoje vietoje. Elementari rinkodara.

 

Duomenys yra renkami ne tik, jeigu naudojiesi nuolaidų kortele, tačiau ir apskritai yra vertinama, kokie klientai lankosi kokioje parduotuvėje, kokie jų poreikiai. Tarkim, jeigu pastatoma parduotuvė kokiam kaime ir pagrindinės perkamos prekės yra duona ir degtinė, tai tikėtina, kad parduotuvėje duonos skyrius bus arčiau, o alkoholio skyriuje gėrimai bus sudėlioti taip, kad geriau matytųsi degtinė. Tam net nereikia, kad klientai turėtų nuolaidų korteles.

 

Taip pat atsižvelgiama į sezoninius poreikius, pvz. prieš rugsėjo 1-ąją parduotuvėse būna pastebimai padedamos kanceliarinės prekės, prieš Kalėdas taip pat parduotuvės pasipuošia ir pridaro akcijų, kurios pritraukia klientų. Prieš Velykas irgi tas pat - visur dominuos kiaušiniai ir pan. Tai skatina pirkti.

 

Galiausiai, jeigu parduotuvėje atsiskaitinėji banko kortele, parduotuvė gali nesunkiai nupirktas prekes susieti su tavimi ir taip tave priskirti kažkokiam pirkėjų segmentui. Šis duomenų rinkimas yra visiškai normalus, taip prekybos tinklas gali žinoti, kokia yra rinkos situacija - kas žmones domina, ką jie perka, kas kokiose parduotuvėse yra populiaru, kokie yra žmonių poreikiai. Tai leidžia prekybos tinklams reaguoti į rinkos situaciją, žinoti maždaug kiek kokių prekių reikia, pateikti nuolaidų ir pan. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir kuo jiem gali būti mano like ar share naudingi? :D įdomu jiems kokią muziką klausau?

šnekat, kad šnekėt, bet nieko konkretaus :)

Pirmiausiai, tai tavo apsilankymai, nebūtina spaust like ar share :) O paprasčiausiai - specializuota reklama, ką visą amžinybę daro ir Google, ir Facebook, ir kas tik nori. Panaršyk puslapius viena tematika pusdienį ir tada savaitę žiūrėsi susijusias reklamas. Arba paskaityk naująją Google privatumo politiką - „pasiliekam teisę naudoti jūsų duomenis tam, anam, trečiam, ketvirtam“... :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ir kas čia tokio? S. Jobs jau senokai tokią "algą" buvo pasidaręs ir tokių CEO, tikiu, yra tikrai nemažai. Jie gauna savo liūto dalį akcijų ir premijų pavidalu. Išvis tema labai savotiškai išsigaidino - nuo FB iki CIA, FBI :D. o JAV kiek žinau minimalaus atlyginimo cenzo kaip ir nėra - gi ten demokratija (suprask - korporatokratija) ir uber kapitalizmas (suprask - palaidos balos rinka), kuris "valdo" :).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš manau ,kad kai žmogus turi netoli begalybės pinigų, toliau jam rupi tik jo pačio populiarumas, tam ir yra tokie straipsniai. Pvz. Bill'as Geits'as sau pasilieka tik 5% visu savo uždirbamu pinigu, visa kita aukoja.

 

O gal tam žmogui tie pinigai jau tiesiog nereikalingi ar neturi jų kur dėt? Tada jis juos panaudoja siekdamas gero. Pagalvok jei jam jų nereikia kiek yra žmonių kuriems pagelbėtų ir 2LT

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kazin ar atsirastu kuris is cia, kuris turedamas daugiau negu uztektinai $ iki gyvos galvos ir toliau juos spaustu?

 

Elementari matematika, kiek papildomu darbo vietu gali sukurti 0.5mln? Bent 5 normalias tai tikrai, o neblogu ir visas 10...

Redagavo helloween
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Esi teisus dėl duomenų rinkimo ir pirkėjų skirstymo į segmentus, tačiau visa kita nėra visiškai teisinga. Joks prekybos centras nesureikšmina vieno kliento (dažniausiai klientai patys susireikšmina), žiūrima visad yra į daugumos poreikius. Dėl vieno kliento, kaip pateikei savo pavyzdyje, niekas prekių neperdėlios į skirtingas vietas. Tačiau, jeigu yra pastebima, kad kažkoks segmentas žmonių (tarkim 1000 klientų) reguliariai eina į Maximą kuri yra kažkokioje gatvėje ir dažnai perka sultis, yra naudinga padėti sultis labiau matomoje vietoje. Elementari rinkodara.

 

Duomenys yra renkami ne tik, jeigu naudojiesi nuolaidų kortele, tačiau ir apskritai yra vertinama, kokie klientai lankosi kokioje parduotuvėje, kokie jų poreikiai. Tarkim, jeigu pastatoma parduotuvė kokiam kaime ir pagrindinės perkamos prekės yra duona ir degtinė, tai tikėtina, kad parduotuvėje duonos skyrius bus arčiau, o alkoholio skyriuje gėrimai bus sudėlioti taip, kad geriau matytųsi degtinė. Tam net nereikia, kad klientai turėtų nuolaidų korteles.

 

Taip pat atsižvelgiama į sezoninius poreikius, pvz. prieš rugsėjo 1-ąją parduotuvėse būna pastebimai padedamos kanceliarinės prekės, prieš Kalėdas taip pat parduotuvės pasipuošia ir pridaro akcijų, kurios pritraukia klientų. Prieš Velykas irgi tas pat - visur dominuos kiaušiniai ir pan. Tai skatina pirkti.

 

Galiausiai, jeigu parduotuvėje atsiskaitinėji banko kortele, parduotuvė gali nesunkiai nupirktas prekes susieti su tavimi ir taip tave priskirti kažkokiam pirkėjų segmentui. Šis duomenų rinkimas yra visiškai normalus, taip prekybos tinklas gali žinoti, kokia yra rinkos situacija - kas žmones domina, ką jie perka, kas kokiose parduotuvėse yra populiaru, kokie yra žmonių poreikiai. Tai leidžia prekybos tinklams reaguoti į rinkos situaciją, žinoti maždaug kiek kokių prekių reikia, pateikti nuolaidų ir pan. :)

 

Taip taip, pilnai sutinku kad dėl vieno žmogaus niekas to nedaro, tačiau būtent savo pavizdyje stengiausi kuo aiškiau paaiškinti kaip informacijos rinkimas gali įtakoti, būtent pavienio žmogaus prekių pasirinkim. Ačiū kortelės pasirinkimas šitoje situacijoje buvo dėl to jog vien norint gauti ją reikia užpildyti blanką, su privačia informacija, gyvenamoji vieta, vardas pavarde etc. Taigi tuopačiu metu VP Market ne tik žino klientų "habits" bet ir privačia informacija. O apie jos panaudojimą vėl būtų atskira kalba :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...