Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Kokios sveikatos pažymos formos reikia pirmą kartą darbinant žmogų 047/a ar 048/a?

 

Forma 047/a naudojama naujai priimamam į darbą žmogui pasitikrinti sveikatą. Jis pats susimoka už med. patikrinimą ir prieš įdarbinant atneša ją, kad matytume, ar galime priimti, ar sveikas. O knygelė (048/a) duodama tada,kai jau darbuotojas dirba ir atėjo laikas tikrintis sveikatą ir periodiškai tikrinasi toliau, o žymos dedamos į knygelę. Tada už sveikatos patikrinimus jau moka darbdavys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Forma 047/a naudojama naujai priimamam į darbą žmogui pasitikrinti sveikatą. Jis pats susimoka už med. patikrinimą ir prieš įdarbinant atneša ją, kad matytume, ar galime priimti, ar sveikas. O knygelė (048/a) duodama tada,kai jau darbuotojas dirba ir atėjo laikas tikrintis sveikatą ir periodiškai tikrinasi toliau, o žymos dedamos į knygelę. Tada už sveikatos patikrinimus jau moka darbdavys.

Taip ir galvojau tik norėjau pasitikslinti :) o galima tą 046/a atsispausdinti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip ir galvojau tik norėjau pasitikslinti :) o galima tą 046/a atsispausdinti?

 

Gal ir ne mano reikalas, bet kam jums forma 046/a? Ji skirta siekiantiems įsivaikinti...

 

O formas visas galima rasti čia

 

http://sic.hi.lt/php/aps_forms.php

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėjau pasiteirauti zyzuolės,

 

Į ką patartumėt atkreipti dėmesį renkantis buhalterijos paslaugas? Galbūt jūs kažką rekomenduotumėt?

 

Ar buhalteris tvarko ir kitus dokumentus, tokius kaip įdarbinimo ir pan.?

Redagavo Andriuslink
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikiuosi atsakymo į klausimą ir ne arogantiško, nes pastebiu, kad kai kurie "metų forumiečiai" sau leidžia čia ganėtinai daug - maždaug atsakymai tokio lygmens - "pasinaudokite paieška Google" , "nueikite į pradedančiųjų kursus" - mes čia ir esame todėl, kad esame su kai kuriais klausimais nesusidūrę, dažnai kažką darome kito iš ko, galbūt pavyks kažką užsidirbti - nesame buhalteriai, ar teisinių paslaugų, steigiant įmones darbuotojai. Todėl ir klausiame. O jeigu atsakymas - pagooglink ar užsirašyk į kursus, kaip tu verslą darysi ir panašaus tipo - tada tiek to, net nereikia.

 

Taigi, kreipiuosi į sugebančius žmoniškai, nelenkiant pirštų, atsakinėti - ar esate susidūrę, o gal žinote kaip forminti pinigų įnešimą į MB? UAB'e dažniausiai veiklai reikalingi pinigai forminami kaip "akcininko paskola", o kaip šioje vietoje?

 

Dėkoju, jei atsakysite

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėjau pasiteirauti zyzuolės,

 

Į ką patartumėt atkreipti dėmesį renkantis buhalterijos paslaugas? Galbūt jūs kažką rekomenduotumėt?

 

Ar buhalteris tvarko ir kitus dokumentus, tokius kaip įdarbinimo ir pan.?

 

Į kainą, draudimą, įmonės dydį, darbuotojų kvalifikaciją.

 

Rekomenduoti nesiimčiau.

 

Dėl dokumentų, susitarimo reikalas.

 

Jei MB nevykdo jokios veiklos, neturi jokių pajamų ir išlaidų. Kokias formas, deklaracijas ir t.t. reikia pateikt sodrai, vmi ir iki kada, kad negaut jokios baudos ar pan.?

 

Dėkoju. :)

 

Sodrai informaciją apie MB narius, už 2012 m. PLN204 deklaraciją, FR0438 deklaraciją.

 

Sveiki gyvi, kaip manote, ar prekiaujant prekėmis, užtenka rinkti sąskaitas faktūras, vesti buhalteriją invoice.tax.lt sistemoje ir gale metų pateikti reikiamas deklaracijas? Ar galbūt gale metų geriausia pasisamdyti Apskaitos įmonę?

 

Ačiū

 

Turite mintyje MB apskaitą?

invoice.tax.lt sistemos nepakaks, nes ji palaiko tik prekių apskaitą.

O dar reikalinga apskaityti kitas įmonės išlaidas: ofiso išlaikymą, Darbo užmokestį ir pan.

 

Jei tikrai norite apskaitą vesti pats, tada aš labai rimtai siūlau palankyti kursus kurie suteikia bazines buhalterijos žinias. Nes MB apskaitoje tikrai neapsieisite be dvejybinio įrašo, pelno mokesčio įstatymo žinojimo dėl sąnaudų pripažinimo.

Kai kas žinoma čia didžiai įsižeidė kai išreiškiau nuomonę dėl kursų arba pasiūliau ką nors susirasti savarankiškai.

 

Dėl apskaitos įmonės: įvertinkite kaštu ar jums geriau samdyti ją ar pačiam pramokti ir apskaitą susitvarkyti pačiam. Kaštus vertinkite ne tik lėšų, bet ir laiko atžvilgiu.

 

Tikiuosi atsakymo į klausimą ir ne arogantiško, nes pastebiu, kad kai kurie "metų forumiečiai" sau leidžia čia ganėtinai daug - maždaug atsakymai tokio lygmens - "pasinaudokite paieška Google" , "nueikite į pradedančiųjų kursus" - mes čia ir esame todėl, kad esame su kai kuriais klausimais nesusidūrę, dažnai kažką darome kito iš ko, galbūt pavyks kažką užsidirbti - nesame buhalteriai, ar teisinių paslaugų, steigiant įmones darbuotojai. Todėl ir klausiame. O jeigu atsakymas - pagooglink ar užsirašyk į kursus, kaip tu verslą darysi ir panašaus tipo - tada tiek to, net nereikia.

 

Taigi, kreipiuosi į sugebančius žmoniškai, nelenkiant pirštų, atsakinėti - ar esate susidūrę, o gal žinote kaip forminti pinigų įnešimą į MB? UAB'e dažniausiai veiklai reikalingi pinigai forminami kaip "akcininko paskola", o kaip šioje vietoje?

 

Dėkoju, jei atsakysite

 

Žinom ;)

 

Bet jums mano atsakymai atrodo arogantiški, tai tikrai nesiplėsiu toliau, nes bijau sukrėsti jūsų jautrią sielą.

 

Nes matot atsakymui pagrįsti reikia patekti nuorodas į kai kuriuos teisės aktus...

Redagavo zyzuole
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zyzuole, užmačiau tavo parašymą dėl MB išlaidų, konkrečiai ofiso išlaikymui. O negali būti toks dalykas, kad MB vadovas (vienintelis MB narys) dirba iš namų (ofiso neturi nors įmonė registruota kitur)? Dėkui.

 

Na jei neturi tokio pobūdžio išlaidų tai neturi.

Bet juk yra ryšių paslaugos, spausdintuvo ekspl. medžiagos, kanceliarinės išlaidos ir pan.

Viskas priklauso nuo veiklos pobūdžio, bet šios yra manau pas visus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

ar kas nors galėtų paaiškinti, nes kai skambinau į sodrą, atsakymas buvo "jūs čia dabar mane sumaišėt, net nežinau".

 

Kaip suprantu yra tokie draudimai:

 

PSD (privalomas sveikatos draudimas)

VSD (valstybinis sveikatos draudimas)

PSD (pensijų socialinis draudimas)

 

PSD (privalomąjį sveikatos draudimą), kiekvienas mb narys, net ir tuo atveju, jeigu turi invalidumą (taip buvo pasakyta sodros darbuotojos), "išskyrus asmenis, išvardintus SD įstatymo 17 straipsnio 1,5 ir 7 dalyse, 6 straipsnio 4 dalyje ir VSD įstatymo 4 straipsnio 2 dalies 1 ir 2 punktuose turi mokėti kiekvieną mėnesį, nustatya suma - 90 lt." Gali būti nedraustas, jeigu yra draustas sveikatos draudimu valstybės lėšomis. Tai dabar kaip suprantu, invalidumą turintis asmuo, yra draustas valstybės, taip? Man čia jau kaip ir kertasi su logika - Tai kodėl jis privalo susimokėti už save PSD, būdamas mb nariu, jeigu įstatyme nurodyta, kad gali nemokėti, nes turi invalidumą ir už jį sumoka valstybė?

 

Dar: sodroj man pasakė, kad už save susimokėt galiu iš savo asmeninės sąskaitos. Ar čia tiesa, ar privaloma mokėti iš mb sąskaitos?

 

VSD - čia kaip ir viskas aišku - "VSD įmokos mokamos nuo sumos ne didesnės nei 4 LR vyriausybės patvirtintų einamųjų metų draudžiamųjų pajamų dydžių suma per mėnesį, t.yL 1488x4=5952"

 

PSD (pensijų socialinis draudimas) - į klausimą kada mb narys turi mokėti psd (pensijų socialinį draudimą) sodros darbuotoja neturėjo atsakymo. Taigi mano klausimas - kokiu atveju, kokia suma yra mokamas šis mokestis?

 

Ačiū už atsakymus

Redagavo UnoDėdė
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Į kainą, draudimą, įmonės dydį, darbuotojų kvalifikaciją.

 

Rekomenduoti nesiimčiau.

 

Dėl dokumentų, susitarimo reikalas.

 

 

 

Sodrai informaciją apie MB narius, už 2012 m. PLN204 deklaraciją, FR0438 deklaraciją.

 

 

 

Turite mintyje MB apskaitą?

invoice.tax.lt sistemos nepakaks, nes ji palaiko tik prekių apskaitą.

O dar reikalinga apskaityti kitas įmonės išlaidas: ofiso išlaikymą, Darbo užmokestį ir pan.

 

Jei tikrai norite apskaitą vesti pats, tada aš labai rimtai siūlau palankyti kursus kurie suteikia bazines buhalterijos žinias. Nes MB apskaitoje tikrai neapsieisite be dvejybinio įrašo, pelno mokesčio įstatymo žinojimo dėl sąnaudų pripažinimo.

Kai kas žinoma čia didžiai įsižeidė kai išreiškiau nuomonę dėl kursų arba pasiūliau ką nors susirasti savarankiškai.

 

Dėl apskaitos įmonės: įvertinkite kaštu ar jums geriau samdyti ją ar pačiam pramokti ir apskaitą susitvarkyti pačiam. Kaštus vertinkite ne tik lėšų, bet ir laiko atžvilgiu.

 

 

 

Žinom ;)

 

Bet jums mano atsakymai atrodo arogantiški, tai tikrai nesiplėsiu toliau, nes bijau sukrėsti jūsų jautrią sielą.

 

Nes matot atsakymui pagrįsti reikia patekti nuorodas į kai kuriuos teisės aktus...

 

 

O jeigu nėra išlaidų ofisui, niekam nemokami atlyginimai? Tiesiog vykdoma paprasta prekyba?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

a) Nepatiko tonas ir noriu ir sakau. Susirinkome čia vardan tikslų, o ne pavarymų "ne laikas jums pradėti verslą, jei nemokat buhalterijos" - be to, kad tai įžeidinėjimas užslėptas, o dargi ir visiška nesamonė. Verslui pradėti nereikia jokių buhalterinių ir "organizavimo" (taip buvo pavadinta paieška Google) žinių. Svarbu pelninga idėja - visa kita smulkmenos ir formalumai, kurie vykdomi "vardan tos Lietuvos".

 

Oi, vyruti, su tokiu mąstymu tu taip greitai užsidarysi, kad net nespėsi suprasti, kas atsitiko :) Gera idėja yra gal kokie 5% lygininant su tuo kiek reikia įdėti darbo, sukaupti žinių ir sugadinti nervų norint viską išvysti į pelningą verslą. Sakai nereikia buhalterinių žinių? O tai kaip tu žadi šifruoti finansines ataskaitas, balansus ir pan? Ar tau visiškai vienodai, kas vyksta su finansais tavo įmonėje?

Sakai, nereikai organizavimo žinių? Tuomet gali savo įdėtą darbą dar padvigubinti, nes be gerų organizavimo žinių viską darysi pats, o jei nemokšiškai suorganizuosi visą įmonės veiklą, tai dar ir didelių nuostolių turėsi dėl neefektyvumo.

 

Tad, nereikia dėstyti čia tokių dalykų vos tik užregistravus įmonę, kuri dar net pilnai neveikia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mynde tu pats ir trini mano pranešimus ir įspėjimus kali? :) Nieko sau :) Na tiek to, aš neįsižeidžiu. Bet noriu dar tau atsakyti:

 

a) Neužsidarysiu, nes man teko puikus laikas dirbti (ir dar dirbu) su puikiais žmonėmis, kurie yra ne vienus ir ne du metus dirbantys interneto rinkoje ir per ne vienus metus aš daug ko išmokau ir daug ko pasisėmiau (dar semiuosi) iš jų - kaip daryti sėkmingą verslą. Būtent todėl ir žinau, kaip be papildomų ir nereikalingų problemų kūrimosi - organizuoti verslą. Tikiuosi, kad ir man pasiseks.

 

b) Čia mano teikiamas siūlymas ir yra organizavimas - t.y. bet kuris MB savininkas gali pasirinkti - kaip jam tvarkyti buhalteriją, jei jis yra vienas - jei nori, kiekvieną popieriuką gali daryti iškart - pats priduot pats priimti (pasirašyti, antspauduoti), bet gali tai daryti kas mėnesį ar net metų gale (kalbu apie pačio pinigų įnešimus), mano patarimas vartotojams - nestresuoti ir reikalingus aktus (susirinkimo nutarimus) priimti ir įnešimo aktus surašyti tam tikru laiku ar kas mėnesį ar kas tris ar metų pabaigoje. Mano nuomone tai pridėtų produktyvumo dirbančiąjam ir padėtų nesimėtyti.

 

c) Veiklos organizavimas ir buhalterija (formalumai), deja, bet nėra tapatūs dalykai; Ir mano galva, protingiausia yra kaip įmanoma apsitrumpinti sau ne tiesioginio darbo laiką... (Gal pvz ir pasamdyti kokią studentę, kuri labai nori patirties už šimtą, kitą...) - per tą laiką, kurį sugaiši popierizmui, gal update kokių padarytum gerų, kas atneštų litą kitą iš veiklos

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matau, kad visiškai nesupratai manęs. Aš ir nesiūlau pačiam užsimti popierizmu :)

 

Mynde tu pats ir trini mano pranešimus ir įspėjimus kali? :) Nieko sau :) Na tiek to, aš neįsižeidžiu. Bet noriu dar tau atsakyti:

 

a) Neužsidarysiu, nes man teko puikus laikas dirbti (ir dar dirbu) su puikiais žmonėmis, kurie yra ne vienus ir ne du metus dirbantys interneto rinkoje ir per ne vienus metus aš daug ko išmokau ir daug ko pasisėmiau (dar semiuosi) iš jų - kaip daryti sėkmingą verslą. Būtent todėl ir žinau, kaip be papildomų ir nereikalingų problemų kūrimosi - organizuoti verslą. Tikiuosi, kad ir man pasiseks.

 

Niekas nežino kaip vykdyti verslą be papildomų problemų. Esmė tame kaip tu į tas problemas reaguosi ir kaip operatyviai ir lanksčiai sugebėsi jas spręsti. O čia jau yra tavo žinių, patirties bei komandos patikrinimas.

 

p.s. Aš neturiu tokios galios trinti pranešimus ir dėti įspėjimus. Tai daro moderatoriai ir administratoriai. O jei jie taip daro, tai vertėtų susimąstyti, ką darai blogai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

savo namu adresa gali naudoti.

 

man iskilo toks klausimas- mastom su vyru kurti IĮ, bet cia dar toji MB iskilo. kiek skaitau, nepastebiu esminiu skirtumu tarp ju, daugumoj lyginama su uab'ais. gal kas pasakys esmini skirtuma? ir dar - kaip suprantu ind.įm. kaip ir mazoji bendrija nebutinai "idarbina" vadova, tiesiog steigejas tvarko įm. dokumentus ir tiek. o kaip su apskaita? kokios cia pareigos gautusi - vadovas-apskaitininkas, ar kaip? nes vistiek pasirasineti dokumentus reiketu..

Redagavo 3wa
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

savo namu adresa gali naudoti.

 

man iskilo toks klausimas- mastom su vyru kurti IĮ, bet cia dar toji MB iskilo. kiek skaitau, nepastebiu esminiu skirtumu tarp ju, daugumoj lyginama su uab'ais. gal kas pasakys esmini skirtuma? ir dar - kaip suprantu ind.įm. kaip ir mazoji bendrija nebutinai "idarbina" vadova, tiesiog steigejas tvarko įm. dokumentus ir tiek. o kaip su apskaita? kokios cia pareigos gautusi - vadovas-apskaitininkas, ar kaip? nes vistiek pasirasineti dokumentus reiketu..

 

Manau esminis skirtumas - MB yra ribotos atsakomybės JA :)

 

 

 

Dar klausimas toks būtų, per kiek laiko Jums patvirtino MB įsteigimą? Man jau eina 4 d.d. o dar vis "vykdoma"..

Dekui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau esminis skirtumas - MB yra ribotos atsakomybės JA :)

 

 

 

Dar klausimas toks būtų, per kiek laiko Jums patvirtino MB įsteigimą? Man jau eina 4 d.d. o dar vis "vykdoma"..

Dekui.

Aš šeštadienį įregistravau, o pirmadienį jau patvirtino. Pasiskambink į registrų centrą :)

Redagavo Andriuslink
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš šeštadienį įregistravau, o pirmadienį jau patvirtino. Pasiskambink į registrų centrą :)

 

 

tik pasiskudziau, o siandien jau patvirtino :))

Tai kaip supratau, norint dabar pasidaryti imones antspauda, reik pateikti im. koda ir prieigos rakta? ar kam tas raktas reikalingas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik pasiskudziau, o siandien jau patvirtino :))

Tai kaip supratau, norint dabar pasidaryti imones antspauda, reik pateikti im. koda ir prieigos rakta? ar kam tas raktas reikalingas?

Tas raktas svarbus dokumentas. Jį ir banke ir dėl antspaudo(šito dar tiksliai nežinau, bet taip manau). Žodžiu visur :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...