Pereiti prie turinio

TOP3: Geriausios 2012 metų reklamos


Rekomenduojami pranešimai

2012 metai mums, vartotojams, padovanojo begalė kūrybiškų, įsimintinų, o kartais net akiai nemalonių reklamų. Vienos iš jų mums įstrigo atmintyje, kitų mes tiesiog neatsimename.

Šiandiena su Jumis nusprendžiau pasidalinti mano nuomone, geriausiomis 2012 metų reklamomis.

Žemiau pateikiu savo TOP 3.

 

 

 

Pirma vieta

 

2012 metų Londono parolimpinių varžybų reklama

 

Čia komentarų nereikia, užtenka tik pažiūrėti. Įkvėpiantis, jaudinantis ir kartu džiuginantis trumpametražis filmas, paverstas neįtikėtina reklama.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kKTamH__xuQ

 

 

Antra vieta

 

Red Bull Stratos Space Jump

 

Tai kas įvyko Spalio 14d. aukso raidėmis buvo įraišyta į „Žmogaus galimybių ribų knygą“. Šią dieną, manau drąsiausiam žmogui pasaulyje kompanija Red Bull padėjo įgyvendinti dar vieną svajonę – paliesti Pasaulio kraštą ir sėkmingai sugrįžti namo. 8 milijonai žmonių visame pasaulyje stebėjo šį reginį ir sukryžiavę pirštus laukė laimingos pabaigos.

Žmogus dar kartą įrodė savo galią ir tai jog mūsų galimybių ribos dar tikrai nepasiektos. Dėl šios priežasties Red Bull Stratos projekto reklamai skiriu antrąją vietą.

 

Reklama:

 

Įvykio apžvalga:

 

 

 

Trečia vieta

 

Samsung Galaxy SIII

 

Visi mes žinome apie Apple ir Samsung karą bei nuolatinę kovą ne tik dėl vartotojų, tačiau ir dėl rinkos dalies pasitelkiant net ir pačias nešvariausias priemones – bylinėjimąsi dėl patentų. Šis karas man primena vykusią dvikovą tarp Audi ir BMW koncernų.

Ko pasiekia gamintojai, kai pradeda „veltis „ į tokias dvikovas? Vienareikšmio atsakymo nėra, kadangi dažniausiai tarpusavyje konkuruoja labai gerai žinomos ir savo klientų ratą turinčios bendrovės. Tokių reklamos kampanijų pagrindinis tikslas – įkasti savo varžovei ir taip pritraukti naujų klientų, kartu išsaugant ir savuosius. Manau visi sutiks, jog jeigu žmogus myli vieną ar kitą prekės ženklą, jo niekada neiškeis į kitą.

 

Samsung reklama:

http://www.youtube.com/watch?v=nf5-Prx19ZM

 

 

Daugiau populiariausių reklamų galite rasti:

http://www.visiblemeasures.com/adage

http://mashable.com/2012/12/13/top-20-shared-ads-2012/

 

 

Nepamirškite sudaryti ir savo Top'us bei pasidalinti su forumo dalyviais.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Kanų liūtus" mačiau ir jie jau pradeda mane nuvilti.

 

Ši tema skirta ne "Kanų Liūtams" aptarti. Nors tai festivalis - renginys, kuriame atrenkami TOP klasės žaidėjai ir kūrėjai, kartais komisijos ir vartotojų nuomone išsiskiria.

 

Man įdomiausia yra tai, kokia reklama labiausiai sujaudina, paliečia ir įsimena vartotojams. Būtent šis faktorius, mano nuomone, yra vienas iš svarbiausių. Nors reklama ir labai kūrybinga, nors ir moderni ir t.t., bet galbūt ji nėra įsimenama.

 

Kiekvienas regionas, kiekvienas vartotojų segmentas įsidėmi skirtingas reklamas, o tai ir yra įdomiausia bei aktualiausia informacija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi trys commercialai tikrai savaip saviti ir įspūdingi. Tačiau dėl pirmojo esu asmeniškai linkęs abėjoti ar vertas top 1, žinoma jis suteikia gilias emocijas ir motyvacijos, tačiau žiūrint iš marketingo/reklamos daržinės, žaisti žmonių jausmais ant tokių dalykų yra labai paprasta. Realiai pati reklama gilios minties neturi, filmuojami paraolimpinių žaidiniu dalyviai, pats video gerai "sulipdytas" ir "užfonuotsa". Yra keletas sekundžių įdomesnių, tai avarija, gimęs neįgalus vaikas, tačiau tai tik keletas sekundžių.

 

Trumpai tariant, manau kad į šį commercial nebuvo įdėta tiek darbo ir idėjos išvystimo, kad bent jau aš asmeniškai galėčiau drąsiai teigti kad va čia tai metų top reklama. Bet čia tik mano nuomonė.. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man didžiausią įspūdį šiais metais padarė superinė Nike: Find Your Greatness https://www.youtube.com/watch?v=_hEzW1WRFTg reklama. Gal ne tiek šita reklama verta dėmesio, kiek visa kampanija, unikalus būdas susitapatint su Olimpinėmis Žaidynėmis nebūnant jų rėmėju ir "exploitinti" Olimpinius metus maksimaliai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2 ir 3 neabejotinai, bet pakomentuok 1... Neprofesionalau vertintojo akimis - standartine sporto renginio reklama su rungciu epizodais ir nebloga muzika.

 

Sakyciau jei ne visu laiku, tai bent siu metu geriausia:

http://www.youtube.com/watch?v=316AzLYfAzw

 

Labai puiki. Vienas dalykas kas man nepatinka tokiose reklamose - samdyti aktoriai, kurie vaizduoja atsitiktiniu zmones. Kazkoks saukstas deguto man tas dalykas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2 ir 3 neabejotinai, bet pakomentuok 1... Neprofesionalau vertintojo akimis - standartine sporto renginio reklama su rungciu epizodais ir nebloga muzika.

 

 

 

Labai puiki. Vienas dalykas kas man nepatinka tokiose reklamose - samdyti aktoriai, kurie vaizduoja atsitiktiniu zmones. Kazkoks saukstas deguto man tas dalykas :)

 

kalbi apie tuos kas spaude mygtuka? Na kadangi pas jiems algu nemokejai, tai ir zinoti negali. O realiai koks skirtumas kas paspaude. Aplink stovinciai miniai niekas pinigu uz pastovejima nemokejo + jei ten ir nebuvo pasiekta tukstantine auditorija, sakyciau, internetu si reklama daug geriau apskriejo tuos, ka ir turejo apskrieti/pasiekti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kalbi apie tuos kas spaude mygtuka? Na kadangi pas jiems algu nemokejai, tai ir zinoti negali. O realiai koks skirtumas kas paspaude. Aplink stovinciai miniai niekas pinigu uz pastovejima nemokejo + jei ten ir nebuvo pasiekta tukstantine auditorija, sakyciau, internetu si reklama daug geriau apskriejo tuos, ka ir turejo apskrieti/pasiekti.

 

pilnai uztikrintas negaliu buti, bet tokios reklamos dazniausiai daromos su samdytais aktoriais imituojant, kad tai atsitiktiniai praeiviai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2 ir 3 neabejotinai, bet pakomentuok 1... Neprofesionalau vertintojo akimis - standartine sporto renginio reklama su rungciu epizodais ir nebloga muzika.Labai puiki. Vienas dalykas kas man nepatinka tokiose reklamose - samdyti aktoriai, kurie vaizduoja atsitiktiniu zmones. Kazkoks saukstas deguto man tas dalykas :)

 

 

Pirmoji vieta skirta ne tik dėl gražiai susukto video ar gero scenarijaus. Pirmą vietą šiam video skyriau dėl to, jog pagaliau, PAGALIAU televizijos ir reklamos agentūros deda visas pastangas reklamuojant Parolimpiadą. Kad šie sportininkai yra pamiršti nereikia toli žvalgytis, pažiūrėkite į Lietuvą. Žiniose, televizijoje akcentuojama tik sveikų žmonių Olimpiada, kai tuo pat metu užmirštami kiti, neįgalūs, tačiau tvirtesni tiek fiziškai ,tiek dvasiškai sportininkai.

 

Parolimpiados rengėjai Londone pasistengė, jog šis renginys nebūtų užmirštas. Per visą, trumpą, Parolipiados istoriją pirmą kartą pritrauktas didžiausias ne tik žiniasklaidos, tačiau ir vartotojų - lankytojų dėmesys.

 

Gal tai iš tiesų žingsnis naujos mąstysenos link?

 

Šiai metais pristatytas dėmesio vertas projektas "C4Paralympics". Tai Youtube kanalas, kuriame pasakojama apie iškiliausius neįgalius sportininkus.

 

 

Aš į reklamą ir reklamines kampanijas žiūriu ne tik kaip į gražią esmę, kuri glosto mūsų akis, ausis ar uoslę. Reklama man asocijuojasi su brandesniais ir reikšmingesniais dalykais, kaip liekamąja verte, kuriame verte ir nūdienos esme.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš tiesų ši reklama sukėlė šurmulį reklamos pasaulyje. Ją sukūrė garsi danų reklamos kompanija "Mensch". Po šios reklamos pasirodymo Danijoje, ne vienas apžvalgininkas parašė straipsnį jog ar tai iš tiesų yra tinkama reklama šiuolaikiniai visuomenei?

Reklamos esmė - parodomas pasikeitęs pasaulis, su kuriuo mes susigyvenome, tačiau kartu nesuvokiame, kokie drastiški pokyčiai mus palietė. Viską priimame tarsi normą. Reklamos agentūrų atstovai ne vieną dieną diskutavo ar tokia reklama neiššauks neigiamų pasekmių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šarūnai, pritariu kad iniciatyva dėl paraolimpinių žaidinių reklamos pagirtina ir pats nesistebiu kodėl tai buvo pradėta nuo londono 2012 žaidynių, apskritai daugelyje išsivysčiusių vakarietiškų valstybių ši jei galima pasakyti problema, daug labiau pabrėžiama ir aktuali. Apskritai Lietuva yra "banana respublic" daugeliui klausimų susijusių su neįgaliaisiais, tiek jų socialine integracija, tiek apskritai pripažinimu.

 

Bet nenukrypstant nuo temos "TOP3: Geriausios 2012 metų reklamos", kaip minėjai vertini ne tik gražią esmę, bet išliekamąja vertę, bei nūdienos esmę. Nūdienos esmė beabėjonės paliesta, tačiau ar drąsiai galėtum teigti kad ši reklama turi išliekamąją vertę?

 

Tarkime Samsung reklama, toms pačioms paraolimpinės žaidynės. Daug nekomentuosiu siūlau peržiūrėti ir įvertinti skirtumus.

 

http://www.youtube.com/watch?v=y5whWXxGHUA

Redagavo cOlio
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viliau, Samsung susukta reklama taip pat yra įspūdinga.

 

Mano akimis liekamoji vertė yra tai, jog kažkas sugebėjo gerai "įspirti į kiaušus" buvusiems Parolimpiadų organizatoriams. To pasekoje šių varžybų dalyviai sulaukė didesnio palaikymo, žiūrovai juos pažino ir dėl to padidėjo sportininkų perspektyvos (būsima tiesioginė parama ir t.t.).

Labai viliuosi, kad sekanti Parolimpiada bus lygiai taip pat reklamuojama ir sulauks dar didesnio tiek žiniasklaidos, tiek žiūrovų dėmesio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie Danske reklamą daug buvo kalbėta ir kalbama ir ją tikrai galima būtų išrinkti kaip vieną ne tik kontroversiškiausių, bet ir, mano nuomone, šiurpiausių reklamų. Kiek tekę apie ją diskutuot ir skaityt, tai daugelis pamatę Danske banko reklamą pagalvojo: WTF????

 

Dauguma dalykų, pavaizduotų šioj reklamoj - bejausmės šypsenos, riaušės, sustiprintos policijos/karinės pajėgos, "modernieji" korporacijų vergai Kinijoje, kompiuteriais ir kompiuteriniais žaidimais hipnotizuojami vaikai, žmonių tildymas pinigais?????? - taip, visa tai egzistuoja, bet nuo kada tai yra normalu ("A new normal demands new standards")???

 

Kyla klausimas, ar tokios reklamos esmė yra būtent ir sukelti kontroversiją, kad apie ją šnekėtų (švelnesniu United Colors of Benetton stilium) ar galbūt po šia reklama slepiasi dar gilesnė potekstė - pakeisti žmonių požiūrį į tuos dalykus ir "padėti" suprasti, kas yra normalu, taip piešiant pasaulio ateitį?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie Danske reklamą daug buvo kalbėta ir kalbama ir ją tikrai galima būtų išrinkti kaip vieną ne tik kontroversiškiausių, bet ir, mano nuomone, šiurpiausių reklamų. Kiek tekę apie ją diskutuot ir skaityt, tai daugelis pamatę Danske banko reklamą pagalvojo: WTF????

 

Dauguma dalykų, pavaizduotų šioj reklamoj - bejausmės šypsenos, riaušės, sustiprintos policijos/karinės pajėgos, "modernieji" korporacijų vergai Kinijoje, kompiuteriais ir kompiuteriniais žaidimais hipnotizuojami vaikai, žmonių tildymas pinigais?????? - taip, visa tai egzistuoja, bet nuo kada tai yra normalu ("A new normal demands new standards")???

 

Kyla klausimas, ar tokios reklamos esmė yra būtent ir sukelti kontroversiją, kad apie ją šnekėtų (švelnesniu United Colors of Benetton stilium) ar galbūt po šia reklama slepiasi dar gilesnė potekstė - pakeisti žmonių požiūrį į tuos dalykus ir "padėti" suprasti, kas yra normalu, taip piešiant pasaulio ateitį?

 

Manau, kad ši reklama ir pabrėžia tai, kas dabar jau yra standartas. Šimtai tūkstančių darbininkų Kinijos fabrike - tai jau standartas. Lygiai kaip vaikai, žaidžiantys kompiuterinius žaidimus, homoseksualizmas, moderniosios technologijos, protestai ir t.t. Tai yra šiandieninio pasaulio standartai ir realybė, nori tu to ar ne. O ar žmonės nori tai pakeisti ar su tuo susitaikyti, tai čia jau manau kiekvieno suvokimui paliktas dalykas. Reklama, vis gi, netiesiogiai skelbia: "mes prisitaikome prie bet kokių sąlygų ir standartų", kas parodo banko visapusiškumą.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...