Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Žodžiu, pradedu iškart viską nuo pradžių. Balandžio 30 d. (vakar) nusipirkau kompiuterį iš vienos internetinės parduotuvės (adreso neskelbsiu, nebent vėliau kils problemų). Parsinešiau namo, išpakavau (įsijungiau tik tada, kada jau jų biuras nedirbo, šiandien taip pat nedarbo diena) ir pastebėjau dvi problemas:

1. Touchpado dalis neveikia, realiai - no big deal, dėl to nesukčiau galvos.

2. Kažkur praeina elektra į korpusą, t.y. kompiuterio korpusas pastoviai įsielektrinęs, kai kada net stiprokai - main problem.

 

Žodžiu, akivaizdu, kad kažkur yra brokuota, nes prekė visiškai nauja (ne refurbished). Ryt, žinoma, skambinsiu jiems ir keliausiu į jų biurą. Bijau to, kad jie iškart man siūlys naudotis jų garantiniu aptarnavimu, kuo aš tikrai nenoriu naudotis vos nusipirkęs prekę (nesinori, kad jau nuo pat pirmos dienos tektų duot visiškai naują kompą kažkam ardyt ir kišt nagus, ypač žinant, kaip kai kuriuose servisuose rūpinasi prekėmis...), antra, neturiu laiko laukti tris savaites ar ilgiau, kol gausiu vėl kompiuterį, nes kompas reikalingas studijoms ir darbui, kurio ir taip prisikaupė, kol spėjau nusipirkti naują.

 

Taigi, norėčiau prašyt, kad jie man šį kompiuterį pakeistų kitu identišku, tačiau nebrokuotu. Jeigu jie sutiks tai padaryti - viskas puiku, tačiau jei nesutiks ir primygtinai kiš savo garantinį servisą, norėtųsi žinot, kokiu teisės aktu galėčiau pasiremti pagrįsdamas savo prašymą. Blogiausiu atveju, norėčiau atgauti savo sumokėtus pinigus už prekę. Žinau, kad yra teisės aktas, leidžiantis man prašyti pakeisti brokuotą prekę arba grąžinti sumokėtus pinigus, tačiau kaip tyčia vis nieko neišgūglinu. Galbūt kas nors galėtų pakomentuoti, patarti ir pacituoti konkrečius straipsnius. Būčiau labai dėkingas! :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žodžiu, pradedu iškart viską nuo pradžių. Balandžio 30 d. (vakar) nusipirkau kompiuterį iš vienos internetinės parduotuvės (adreso neskelbsiu, nebent vėliau kils problemų). Parsinešiau namo, išpakavau (įsijungiau tik tada, kada jau jų biuras nedirbo, šiandien taip pat nedarbo diena) ir pastebėjau dvi problemas:

1. Touchpado dalis neveikia, realiai - no big deal, dėl to nesukčiau galvos.

2. Kažkur praeina elektra į korpusą, t.y. kompiuterio korpusas pastoviai įsielektrinęs, kai kada net stiprokai - main problem.

 

Žodžiu, akivaizdu, kad kažkur yra brokuota, nes prekė visiškai nauja (ne refurbished). Ryt, žinoma, skambinsiu jiems ir keliausiu į jų biurą. Bijau to, kad jie iškart man siūlys naudotis jų garantiniu aptarnavimu, kuo aš tikrai nenoriu naudotis vos nusipirkęs prekę (nesinori, kad jau nuo pat pirmos dienos tektų duot visiškai naują kompą kažkam ardyt ir kišt nagus, ypač žinant, kaip kai kuriuose servisuose rūpinasi prekėmis...), antra, neturiu laiko laukti tris savaites ar ilgiau, kol gausiu vėl kompiuterį, nes kompas reikalingas studijoms ir darbui, kurio ir taip prisikaupė, kol spėjau nusipirkti naują.

 

Taigi, norėčiau prašyt, kad jie man šį kompiuterį pakeistų kitu identišku, tačiau nebrokuotu. Jeigu jie sutiks tai padaryti - viskas puiku, tačiau jei nesutiks ir primygtinai kiš savo garantinį servisą, norėtųsi žinot, kokiu teisės aktu galėčiau pasiremti pagrįsdamas savo prašymą. Blogiausiu atveju, norėčiau atgauti savo sumokėtus pinigus už prekę. Žinau, kad yra teisės aktas, leidžiantis man prašyti pakeisti brokuotą prekę arba grąžinti sumokėtus pinigus, tačiau kaip tyčia vis nieko neišgūglinu. Galbūt kas nors galėtų pakomentuoti, patarti ir pacituoti konkrečius straipsnius. Būčiau labai dėkingas! :)

 

 

II. NE MAISTO PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO YPATUMAI

 

4. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;

4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;

4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;

4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oba. Rimtai tos pačios bėdos? Pats gal turėjai/turi? Ką darei?

 

Pas mane toks pats

 

Touchas tik pas mane viskas tvarkoj

 

Seniau irgi jausdavau elektros- nieko rimto čia - tiesiog pakeičiau pakrovėjo tą pačia paskutinį dalį kur eina nuo bloko į rozetę į anglišką ir problema dingo ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane toks pats

 

Touchas tik pas mane viskas tvarkoj

 

Seniau irgi jausdavau elektros- nieko rimto čia - tiesiog pakeičiau pakrovėjo tą pačia paskutinį dalį kur eina nuo bloko į rozetę į anglišką ir problema dingo ;)

 

Neturiu angliško kištuko, tačiau paskutinę dalį pabandžiau paimt iš kito laptopo, kuris neturėjo tokios problemos. Tai problema vis tiek išlieka - korpusas įsielektrinęs. Kiek rimta, aš nežinau, neramu, kad neitų per visus komponentus elektra taip pat, kaip ir per korpusą. Taip pat nelabai ramu, kai po ilgesnio nenaudojimo įsielektrina taip, kad galima nemenkai per nagus gaut.

 

Čia jų toks kaip ir gamyklinis brokas (nors man tai netrukdo). Touchpad dažniausiai išjungtas būna, nes naudoju bevielę pelę, tad jis nereikalingas. O dėl įsielektrinimo jaučiasi tik tuomet kai prijungi subą ir negroja jokia muzika :)

 

Pabandžiau atjungt sub'ą, išjungt/įjungt muziką. Problema vis tiek išlieka - korpusas įsielektrinęs. :/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neturiu angliško kištuko, tačiau paskutinę dalį pabandžiau paimt iš kito laptopo, kuris neturėjo tokios problemos. Tai problema vis tiek išlieka - korpusas įsielektrinęs. Kiek rimta, aš nežinau, neramu, kad neitų per visus komponentus elektra taip pat, kaip ir per korpusą. Taip pat nelabai ramu, kai po ilgesnio nenaudojimo įsielektrina taip, kad galima nemenkai per nagus gaut.

 

 

 

Pabandžiau atjungt sub'ą, išjungt/įjungt muziką. Problema vis tiek išlieka - korpusas įsielektrinęs. :/

 

Galbūt tiesiog kur aukščiau minėjo, angliškas laidas buvo įžemintas (3 kontaktų), o tavo paprastas, dėl to taip?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galbūt tiesiog kur aukščiau minėjo, angliškas laidas buvo įžemintas (3 kontaktų), o tavo paprastas, dėl to taip?

 

Nelabai žinau, kaip atskirti. Į maitblokį eina trys kontaktai. Kažkas panašaus į tai, kas pavaizduota čia: http://www.unitedsale.net/pics/adapter/Asus-ADP-50SB-Laptop-19V-4.73A-AC-Adapter.jpg . Realiai laidas, einantis iš rozetės į maitblokį nesiskiria, tik maitblokis kitoks. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Durnas klausimas. O rozetė su įžeminimu?

 

 

Šiaip net jei kišasi trys kontaktai rozetėje, dažnai jie eina į nieką, t.y. nėra įžeminta rozetė, tai jei atutorius nelabai nusimano elektronikoje, galbūt nežinos...

 

 

P.S. įžeminta vs neįžeminta:

http://www.liregus.lt/content/produktaiimg/epsilonwhitee/epsilon_white__l_1303106101.lt.jpg

 

http://www.liregus.lt/content/produktaiimg/delta/delta-spalva/external_007_1332916103.lt.jpg

Redagavo TtomasS
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Durnas klausimas. O rozetė su įžeminimu?

 

 

Šiaip net jei kišasi trys kontaktai rozetėje, dažnai jie eina į nieką, t.y. nėra įžeminta rozetė, tai jei atutorius nelabai nusimano elektronikoje, galbūt nežinos...

 

Vat vat. :) Nuomojamam bute esu, tai nelabai noriu nagus kišt, bet turėtų būt įžeminta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vat vat. :) Nuomojamam bute esu, tai nelabai noriu nagus kišt, bet turėtų būt įžeminta.

 

Mano pasiūlymas - keisk į nauja ir viskas, kad ir tas touchpad neveikia, vėliau dar problemų gali atsirast, turėjau vieną asus nusipirkęs, irgi neveikė touchpad nekreipiau dėmesio, viskas lyg ir ok, po dviejų mėn pradėjo išsijunginėti, nunešiau atgal, pasiėmiau pinigus atgal, nusipirkau kita.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada brokuotas įkrovėjas arba korpusas. Bandyk ieškotis užsienio forumuose, jie ankščiau su tuo susiduria ir dažniausiai būna sprendimas.

kurie pasiūlys ką nors pakrapštyti ir paardyti...

nedaryk nesąmonių, nauajs daiktas, puškuok tiesiai atgal su kompiuteriu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...