Pereiti prie turinio

Istorijos VBE 2013 metai


Rekomenduojami pranešimai

Žemė skrituliu vadinama dėl savo apskritos formos, nes ji panaši į ratą. Iš visų pusių ją skalauja vandenys...

Jei "žemė" suprantama kaip sausuma, žemynai, tai teiginys, kad iš visų pusių skalauja vandenys, teisingas. Bet kaip suprasti "Žemė <...> ji panaši į ratą"? Tai reikia suprasti, kad žemė šiuo atveju yra planeta? Tai automatiškai ir teiginys apie skalavimą neteisingas.

Super, kad reikia dar ir šifruoti, ką koks viduramžių mokslinčius turėjo omenyje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei "žemė" suprantama kaip sausuma, žemynai, tai teiginys, kad iš visų pusių skalauja vandenys, teisingas. Bet kaip suprasti "Žemė <...> ji panaši į ratą"? Tai reikia suprasti, kad žemė šiuo atveju yra planeta? Tai automatiškai ir teiginys apie skalavimą neteisingas.

Super, kad reikia dar ir šifruoti, ką koks viduramžių mokslinčius turėjo omenyje.

Ok, rasom necui kad teisingo teiginio nera, gal visiems uzskaitys 1tsk :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei "žemė" suprantama kaip sausuma, žemynai, tai teiginys, kad iš visų pusių skalauja vandenys, teisingas. Bet kaip suprasti "Žemė <...> ji panaši į ratą"? Tai reikia suprasti, kad žemė šiuo atveju yra planeta? Tai automatiškai ir teiginys apie skalavimą neteisingas.

Super, kad reikia dar ir šifruoti, ką koks viduramžių mokslinčius turėjo omenyje.

Man atrodo per giliai kapstot. Teisingas, kad žemė skritulio formos (manau, čia norėjo pasakyti, kad apvali), neteisingi - rojus rytuose ir vandenys skiria Europą, Aziją ir Afriką.

 

Puatje, gali neįrodinėti, man neįdomu, tiesiog manau, kad NEC'as tikrai neduotų tokios užduoties, kur reikia aiškintis, kaip tas skritulys ar dar koks biesas atrodo ar kažkas panašaus.

 

Na, o jei davė, tai čia jau tikrai nesąmonė. Dar galėjo duot apskaičiuoti ką nors. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,kaip jūs atsakėt 33. Remdamiesi šaltiniu A, nurodykite, kokia lietuvių skaičiaus procentais kitimo ypatybė

išryškėjo keičiantis LDK teritorijai. Remdamiesi šaltiniu B, paaiškinkite, kaip ši kaita paveikė

LDK raidą.

Aš atsakiau: Nuo 1263m. LDK teritorijoje lietuvių buvo 63 proc,o iki 1430m. jų mažėjo,atsirado kitų tautų-baltų slavų.. ;D

Redagavo cigonasss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ten apie tuos vandenis tai visiška nesąmonė, žmonės mokosi esmę, tikrai svarbius įvykius, kaip antai karai, valstybių politika, priežastys, padariniai - kiek daug buvo skirta padariniams?! O per egzą - nė šnipšt. Davė kažkokio svaigalo minčių kratinį apie žemes, vandenis, ratus ir kažkokias puses - verskis kaip nori, čia juk istorijos egzaminas , o tu galų gale - abiturientas! Nu nebūtų to vėmalo įdėję į egzą, tai tikrai pagyrimo raštą būtų galima NECUI parašyt. Už klausimų formuluočių kūrybingumą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei "žemė" suprantama kaip sausuma, žemynai, tai teiginys, kad iš visų pusių skalauja vandenys, teisingas. Bet kaip suprasti "Žemė <...> ji panaši į ratą"? Tai reikia suprasti, kad žemė šiuo atveju yra planeta? Tai automatiškai ir teiginys apie skalavimą neteisingas.

Super, kad reikia dar ir šifruoti, ką koks viduramžių mokslinčius turėjo omenyje.

Bet jeigu atmetam tai, jog žemę supa vandenynai, tai kas tada lieka? Nebent suprastume, kad Viduržemio jūra skiria Europą ir Afriką, o ne Aziją ir Europą+Afriką. Taigi manau, kad apie vandenis kalbant ir norėta pasakyti, kad didžiąją planetos dalį sudaro vandenynai, o apie pačią planetą kalbėta tik kaip apie apskritos formos darinį. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo per giliai kapstot. Teisingas, kad žemė skritulio formos (manau, čia norėjo pasakyti, kad apvali), neteisingi - rojus rytuose ir vandenys skiria Europą, Aziją ir Afriką.

 

Puatje, gali neįrodinėti, man neįdomu, tiesiog manau, kad NEC'as tikrai neduotų tokios užduoties, kur reikia aiškintis, kaip tas skritulys ar dar koks biesas atrodo ar kažkas panašaus.

 

Na, o jei davė, tai čia jau tikrai nesąmonė. Dar galėjo duot apskaičiuoti ką nors. :)

Atsiprašau, bet žinoti kaip atrodo skritulys nėra aukštoji matematika. Tai elementarus dalykas.

 

Va čia ir išryškėja problema, kad mes turime galvoti ko iš tikro nec nori iš mūsų. Užduotis nėra pateikta konkrečiai, prasideda begalė savų interpretacijų.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,kaip jūs atsakėt 33. Remdamiesi šaltiniu A, nurodykite, kokia lietuvių skaičiaus procentais kitimo ypatybė

išryškėjo keičiantis LDK teritorijai. Remdamiesi šaltiniu B, paaiškinkite, kaip ši kaita paveikė

LDK raidą.

Aš atsakiau: Nuo 1263m. LDK teritorijoje lietuvių buvo 63 proc,o iki 1430m. jų mažėjo,atsirado kitų tautų-baltų slavų.. ;D

Rašiau, kad plečiantis teritorijai mažėjo lietuvių procentas dėl to, jog prijungtos žemės buvo nelietuviškos ir daugėjo kitataučių. O raidą paveikė tai gal irgi taip pat, kad LDK buvo daugiakultūrė ir daugiatautė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo per giliai kapstot. Teisingas, kad žemė skritulio formos (manau, čia norėjo pasakyti, kad apvali), neteisingi - rojus rytuose ir vandenys skiria Europą, Aziją ir Afriką.

 

Puatje, gali neįrodinėti, man neįdomu, tiesiog manau, kad NEC'as tikrai neduotų tokios užduoties, kur reikia aiškintis, kaip tas skritulys ar dar koks biesas atrodo ar kažkas panašaus.

 

Na, o jei davė, tai čia jau tikrai nesąmonė. Dar galėjo duot apskaičiuoti ką nors. :)

O jeigu butu dave ta saltini su dviem trikampiais (antante ir trilype) ir butu sake nusakykite ka zymi tie du trikampiai tai butum sakius kad nezinai kas tas trikampis? Juk jie tau puikiai irodytu, kad tu net mokyklos neturejai baigti su tokiom geometrijos ziniom ir paaiskintu, kad auksciausias balas ne kiekvienam, juk zinios sudaro tik 40% egzamino dalies, ir apie Kopernika tikrai reikejo zinoti 2.6. Johano Gutenbergo, Mikalojaus Koperniko,Leonardo da Vinčio,Nikolo Makiavelio veiklos reikšmė.

http://www.nec.lt/failai/2804_1.11_Istorijos_brandos_ezamino_programos_priedas.pdf jei moketes briedus turbut ir gausit briedus net su giliom ir gerom ziniom :S

Redagavo Puatje
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jeigu butu dave ta saltini su dviem trikampiais (antante ir trilype) ir butu sake nusakykite ka zymi tie du trikampiai tai butum sakius kad nezinai kas tas trikampis? Juk jie tau puikiai irodytu, kad tu net mokyklos neturejai baigti su tokiom geometrijos ziniom ir paaiskintu, kad auksciausias balas ne kiekvienam, juk zinios sudaro tik 40% egzamino dalies, ir apie Kopernika tikrai reikejo zinoti 2.6. Johano Gutenbergo, Mikalojaus Koperniko,Leonardo da Vinčio,Nikolo Makiavelio veiklos reikšmė.

http://www.nec.lt/failai/2804_1.11_Istorijos_brandos_ezamino_programos_priedas.pdf jei moketes briedus turbut ir gausit briedus net su giliom ir gerom ziniom :S

Gerai, kapitone, tau geriau žinoti, kam čia reikėjo baigti mokyklą, kam ne.

 

Laukiu tavo šimtuko!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, kapitone, tau geriau žinoti, kam čia reikėjo baigti mokyklą, kam ne.

 

Laukiu tavo šimtuko!

Mokykla nera aukstojo mokslo institucija, ji ir yra tam kad baiges mokykla is matematikos pamoku B lygiu issinestu minimaliai (moketu susitvarkyti nuosavus pinigus, juos susiskaiciuoti, zinoti kas yra rutulys, trikampis, sfera, kartais ritinys) kartais sudauginti skaicius kai to reikia, islavinti bent minimaliai logini, analitini mastyma. Juk be loginio mastymo ir kitose pamokose mes pasimetame, ir ta pati egzamino matrica jum aiskina kad zinios tai tik 40% tasku. Kai zinai kur eini tai zinai ir ko tiketis, juk nusipirkes masina kurios variklis parejas nepradesi purkstaut kad ji nevaziuoja?

Redagavo Puatje
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apskritai, šaltiniai turėtų būti pateikti tik tam, kad juos pasitelkus būtų galima analizuoti tam tikrą įvykį/problemą. Klausinėjimas iš paties šaltinio man panašesnis į teksto suvokimą, kuris su istorija nelabai turi ką bendra. Na, čia tik mano nuomonė.

Redagavo Gelbharas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš tiesų įmanoma buvo tuos šaltinius išnagrinėt puikiai, tiesiog 3 valandos nėra tas laiko tarpas. Jeigu lukštentum pagal logiką ir kiekvieną žodį, tai viską ten išskaitytum, o čia tiesiog permeti kelis kartus kad pagaut esmę, ir rašai, nes kitaip neliks laiko.

 

Ir manau, kad tokia jau egzaminų sudarinėtojų politika- į kiekvieną egzaminą įdėt perliukų, kad atsijot mastančius nuo zubrylų. O to pasekmė - stipriai mastantys, protingi žmonės per daugi išmasto ir gaunasi "šmikis"...

Redagavo Berrkotas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš tiesų įmanoma buvo tuos šaltinius išnagrinėt puikiai, tiesiog 3 valandos nėra tas laiko tarpas. Jeigu lukštentum pagal logiką ir kiekvieną žodį, tai viską ten išskaitytum, o čia tiesiog permeti kelis kartus kad pagaut esmę, ir rašai, nes kitaip neliks laiko.

 

Ir manau, kad tokia jau egzaminų sudarinėtojų politika- į kiekvieną egzaminą įdėt perliukų, kad atsijot mastančius nuo zubrylų.

As butent del to kad galvojau kad neuzteks laiko ir susimoviau, viska padariau per 2h .zinant ir mokant istorija tu saltiniu net neapsimoka nagrineti tiksliai labai, tiesigo pasibraukti svarbiausius bruozus o atsakyma zinai perskaites klausima, pvz, : rusijos ir vokietijos esminiai skirtumai? cia tikrai nereikejo saltiniu skaityt tiesiog rasai ka zinai ir viskas, kaip ir daug kur kitur niekas juk nenurodo kad durniausias kabliukas yra ties klausimu kuris ivertintas 2tsk ir yra antro saltinio pirmas klausimas, o finalinis klausimas uz 5tsk yra 10oko lygio ( cia situs 10 tasku uz paskutini saltini jie vadina problemu sprendimu :D zinoti datas ir aplinkybes kaip ultimatumus lietuvai skelbe yra problemos sprendimas? sorry tikrai galvojau kad reikes mastyti o nenurasyti aklai is galvos zinomu faktu)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš tiesų įmanoma buvo tuos šaltinius išnagrinėt puikiai, tiesiog 3 valandos nėra tas laiko tarpas. Jeigu lukštentum pagal logiką ir kiekvieną žodį, tai viską ten išskaitytum, o čia tiesiog permeti kelis kartus kad pagaut esmę, ir rašai, nes kitaip neliks laiko.

 

Ir manau, kad tokia jau egzaminų sudarinėtojų politika- į kiekvieną egzaminą įdėt perliukų, kad atsijot mastančius nuo zubrylų. O to pasekmė - stipriai mastantys, protingi žmonės per daugi išmasto ir gaunasi "šmikis"...

 

Aš tai manau, kad bendras istorijos supratimas, suvokimas geriausiai būtų atskleidžiamas atsakant į klausimus, kurie reikalauja kažkiek kūrybiškumo, sąsajų ieškojimo, pvz. "kokios istorinės problemos aktualios ir šiandien?". Aišku, tokie klausimai būtų vargas vertintojams.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš tai manau, kad bendras istorijos supratimas, suvokimas geriausiai būtų atskleidžiamas atsakant į klausimus, kurie reikalauja kažkiek kūrybiškumo, sąsajų ieškojimo, pvz. "kokios istorinės problemos aktualios ir šiandien?". Aišku, tokie klausimai būtų vargas vertintojams.

Sita istorijos saka vadinasi Lietuviu kalba ir literatura mokykloje :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...