Pereiti prie turinio

Mano įmonės reklamos kompanija!


Rekomenduojami pranešimai

Būtent.

 

1. Įmonė užsiima SEO ir įmonės šūkis yra "būk pirmas GOOGLE paieškoje".

2. Įmonė vadinasi "MAGIC FORWARD".

3. Įvedus į google "magic forward", jūsų ne tik pirmoje vietoje, bet apskritai tarp rezultatų nėra (peržiūrėjau pirmus 10 puslapių rezultatų, dauguma vartotojų išvis peržiūri tik pirmą rezultatų puslapį).

 

Čia tas pats, lyg būtų skelbimas "atliekū letuviško texto regadavimo darbus, tajsau styliaus ir gramatynes kaildas".

 

Jiems palnkiau dirbti ant to, kad juos rastu pagal tikslinius raktazodzius, o ne pagal magic forward. Kiek zmoniu tu isivaizduoji Lietuvoje norinciu seo paslaugu veda i google "magic forward"? Kas zino butent jo firma ar pamate ta reklama tas veda iskart magicforward.lt

 

Paprasciausia (dar) nera jokio poreikio jiems dirbti ant sito raktinio zodzio.

Tuo labiau, kad dar net puslapio nepadare, o tik "landing page". Is pradziu padarys puslapi optimizuota paieskos sistemoms ir tada jau gales dirbti ant paiesku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jiems palnkiau dirbti ant to, kad juos rastu pagal tikslinius raktazodzius, o ne pagal magic forward. Kiek zmoniu tu isivaizduoji Lietuvoje norinciu seo paslaugu veda i google "magic forward"? Kas zino butent jo firma ar pamate ta reklama tas veda iskart magicforward.lt

 

Paprasciausia (dar) nera jokio poreikio jiems dirbti ant sito raktinio zodzio.

Tuo labiau, kad dar net puslapio nepadare, o tik "landing page". Is pradziu padarys puslapi optimizuota paieskos sistemoms ir tada jau gales dirbti ant paiesku.

Dėl pirmos dalies. Nežinau kaip dauguma, bet jeigu aš iš atminties vedu domeną, jį tiesiog rašau į naršyklės juosta, be galūnės(.lt, .net, .com ir t.t.), ir google man jį suranda. Mano tarpe pastebėjau, taip darau, ne aš vienas. Kažkoks įprotis į naujus puslapius eiti per google.

 

Bėje dėl tavo "Kas zino butent jo firma ar pamate ta reklama tas veda iskart magicforward.lt", tai jis tik po reklamos paleidimo užregistravo šį domeną. Priedo jeigu žinau įmonės pavadinimą, visada į google vedu, vietoj to, kad dar bandyčiau atspėt galūnę.

 

Ar yra poreikis ar ne, nežinom abu tiksliai. Tiesiog tai užkliūna ir mano manymu čia galima pasitempti. Tokia esmė temos - grįžtamasis ryšys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vedu ir as kartais del tingumo, bet jei neranda ivedu ir taip.

Esme, kad dar net saitas neuzkurtas normalus, tad ka kalbeti apie jo radima paieskoje. Kolkas tik landing page, kad butu kur nukreipti zmones is tos reklamos. Todel net keista, kad kazkas stebisi kaip jo neranda per paieskos sistemas.

 

Primena kai kazkada as pardavinejau bloga apie kazka konkurencingo, domeno su raktazodziais aisku nebuvo, todel domenas buvo bet koks. Kazkas klause - ei koks cia blogas, kad net neranda taves pagal domeno raktazodi. Aisku, kad neranda, nes as neidejau nei vienos sekundes tam, kad mane rastu pagal ta raktazodi, pagal kuri manes niekas neieskos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas pastebėjimas - buvo taip paprasta, reklamą pateikti ne neigiama, bet teigiama forma - vietoje "KODĖL VIS DAR TOKS MAŽAS?" parašyti "OHO, KOKS DIDELIS!".

 

Toks užrašas ir žymiai labiau tiktų prie išsižiojusios blondinės nuotraukos, ir neįžeistų/nesukeltų diskomforto tiems vyrams, kurie yra nepatenkinti savo penio dydžiu (o tokių vyrų yra 45 - 70 procentų; skaičiaus negarantuoju, tokią statistiką radau greitai pagooglinęs).

 

O pati geriausia reklama būtų, jei net nebūtų parašytas svetainės adresas, tik įmonės pavadinimas, ir žmogus įvedęs į google "MAGIC FORWARD" jūsų svetainę rastų pirmoje vietoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas pastebėjimas - buvo taip paprasta, reklamą pateikti ne neigiama, bet teigiama forma - vietoje "KODĖL VIS DAR TOKS MAŽAS?" parašyti "OHO, KOKS DIDELIS!".

 

Toks užrašas ir žymiai labiau tiktų prie išsižiojusios blondinės nuotraukos, ir neįžeistų/nesukeltų diskomforto tiems vyrams, kurie yra nepatenkinti savo penio dydžiu (o tokių vyrų yra 45 - 70 procentų; skaičiaus negarantuoju, tokią statistiką radau greitai pagooglinęs).

 

O pati geriausia reklama būtų, jei net nebūtų parašytas svetainės adresas, tik įmonės pavadinimas, ir žmogus įvedęs į google "MAGIC FORWARD" jūsų svetainę rastų pirmoje vietoje.

Neigiamos emocijos kelis kartus labiau įsimenamos. Pas mus krašte, net keliolika kartų turbūt :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas pastebėjimas - buvo taip paprasta, reklamą pateikti ne neigiama, bet teigiama forma - vietoje "KODĖL VIS DAR TOKS MAŽAS?" parašyti "OHO, KOKS DIDELIS!".

 

Toks užrašas ir žymiai labiau tiktų prie išsižiojusios blondinės nuotraukos, ir neįžeistų/nesukeltų diskomforto tiems vyrams, kurie yra nepatenkinti savo penio dydžiu (o tokių vyrų yra 45 - 70 procentų; skaičiaus negarantuoju, tokią statistiką radau greitai pagooglinęs).

 

O pati geriausia reklama būtų, jei net nebūtų parašytas svetainės adresas, tik įmonės pavadinimas, ir žmogus įvedęs į google "MAGIC FORWARD" jūsų svetainę rastų pirmoje vietoje.

o nepagalvojai, kad žodžiuose "Kodėl vis dar toks mažas" yra prasmės? juk jie verčiasi SEO paslaugomis, ir tavo mažą pelną padidina N kartų. Tai tokiu atveju "OHO, koks didelis" būtų visiškai ne į temą. Pagal mane tekstas parinktas tikrai ne šiaip sau ir apgalvotas ne 10 ir 100 kartų. Manau tas, kas parinko tokį šūkį, tikrai žinojo ką daro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ką galiu pasakyti tai kad akropolio tuolete šalia bravarijos reklamos placementas levas. O ir be blykstes realiai ziurint supanaseja spalvos, nepatraukia demesio. Tuo labiau salia baro net nebuvo verta det tos reklamos, 90proc. i ta tulika eina prip*se

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam apskritai reikia saito, jei nuėjus į tinklapį informacijos tiek pat, kiek reklamoje?

Irgi tiesa.

 

Dabar žmogus turi:

 

1. Atkreipti dėmesį į plakatą;

2. Įsiminti arba užsirašyti svetainės adresą (nes pagal raktažodžius google jūsų neras);

3. Atsilankyti svetainėje;

4. Pamatyti ten telefono numerį, ir juo paskambinti.

 

Tai ne paprasčiau buvo telefono numerį iškart plakate parašyti? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Irgi tiesa.

 

Dabar žmogus turi:

 

1. Atkreipti dėmesį į plakatą;

2. Įsiminti arba užsirašyti svetainės adresą (nes pagal raktažodžius google jūsų neras);

3. Atsilankyti svetainėje;

4. Pamatyti ten telefono numerį, ir juo paskambinti.

 

Tai ne paprasčiau buvo telefono numerį iškart plakate parašyti? :)

 

Cia, gal ne visai, kaip reikia, bet reikia idarbint klienta, didesnis efektas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Labai jau jautrus pensininkas pasitaikė...

Jei rimtai, tai gana daug neigiamos reakcijos matosi visuomenėje į tai, kas bent kiek pašiepia. Reklamos vis daugiau žmonių bijo kaip velnio, o jos tik daugės ir ji tik artės prie mūsų. Deja, nuo to pabėgti nelabai pavyks.

 

Aš manau, kad reklama nėra labai vykusi, tačiau, kad ji balansuotų ant kažkokios ribos, tikrai ne. Pernelyg jau jautriai žiūrima į daugelį situacijų, kur tu visai nereik, o kur reik įsikišimo - metų metus niekas nieko nedaro...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Juokingiausia lryto straipsnyje si dalis - "J.Steponavičius redakcijai skundėsi, kad po tualete patirto šoko nusilpo lytinė funkcija. Sunku pasakyti, ar dėl to kalta reklama – kaunietis yra 68 metų."

 

Matyt jam ir su atmintim labai blogai, nes buvo pamirses, kad funkcija jau seniai nustojo veikti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Juokingiausia lryto straipsnyje si dalis - "J.Steponavičius redakcijai skundėsi, kad po tualete patirto šoko nusilpo lytinė funkcija. Sunku pasakyti, ar dėl to kalta reklama – kaunietis yra 68 metų."

 

Matyt jam ir su atmintim labai blogai, nes buvo pamirses, kad funkcija jau seniai nustojo veikti :)

''MAGIC FORWARD'' tiksliai i desimtuka:)) beje vertetu gramatines klaidas tinklapyje kompanijai skubiai issitaisyti pvz (''efektyviaui'')

Redagavo iivoncius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar vienas pastebėjimas - buvo taip paprasta, reklamą pateikti ne neigiama, bet teigiama forma - vietoje "KODĖL VIS DAR TOKS MAŽAS?" parašyti "OHO, KOKS DIDELIS!".

 

Toks užrašas ir žymiai labiau tiktų prie išsižiojusios blondinės nuotraukos, ir neįžeistų/nesukeltų diskomforto tiems vyrams, kurie yra nepatenkinti savo penio dydžiu (o tokių vyrų yra 45 - 70 procentų; skaičiaus negarantuoju, tokią statistiką radau greitai pagooglinęs).

 

O pati geriausia reklama būtų, jei net nebūtų parašytas svetainės adresas, tik įmonės pavadinimas, ir žmogus įvedęs į google "MAGIC FORWARD" jūsų svetainę rastų pirmoje vietoje.

"Visiškai netikėtai"? :D Negaliu nepasijuokti - tai, kas tamstai buvo netikėta, man buvo akivaizdu, ir apie tai parašiau 5 dienos prieš pasirodant straipsniui.

 

Iš straipsnio "Blogiausia, kad konkrečiai ši reklama įžeidžia auditoriją, kuriai skirta. Auditorija – tai verslo įmonių vadovai. O iš jų šaiposi mergina iš reklamos bukleto, esą, kodėl tavo toks mažas“, – savo nuomonę dėstė reklamos agentūros kūrybos vadovas."

 

Iš mano pranešimo (5 dienos iki straipsnio): "Toks užrašas ir žymiai labiau tiktų prie išsižiojusios blondinės nuotraukos, ir neįžeistų/nesukeltų diskomforto tiems vyrams, kurie yra nepatenkinti savo penio dydžiu (o tokių vyrų yra 45 - 70 procentų; skaičiaus negarantuoju, tokią statistiką radau greitai pagooglinęs)."

 

Jei tamstai tai tikrai buvo "netikėta", tai rekomenduoju ateičiai pasamdyti mąstantį* žmogų, kad tokių "netikėtumų" išvengti. Kitas reikalas būtų, jei tai būtų daroma sąmoningai (net ir bloga reklama yra reklama), bet tamsta pats pripažinote, jog jums tai buvo "netikėta"...

 

Tyčiotis iš ligos, neįgalumo ar fizinių trūkumų, net ir juoko forma, yra prasto skonio ženklas, ir tokiu būdu pasieksi tik skandalą. Skandalą galima panaudoti ir gauti iš jo naudos (kaip ten bebūtų, apie įmonę nemokamai sužinojo visi lryto skaitytojai), bet tik tokiu atveju, jei tas skandalas sukeltas apgalvotai ir tikslingai.

 

P.S. su straipsniu lryte tikrai neturėjau nieko bendro.

 

*Labai panašu, kad reklama buvo paleista principu "pirma padarom, o paskui pamąstysim kaip mums pavyko". Visada prieš paleidžiant naują produktą/reklamą į rinką, pirmiausiai reikia pagalvoti, ar produktas/reklama neįžeis to regiono tradicijų/papročių, atsižvelgti į to regiono gyventojų mentalitetą. Reklama su paskersta karve JAV gal ir praeitų, o tokią reklamą paleidus Indijoje įmonė užsidarytų po savaitės. Su lietuvišku mentalitetu (lietuviai yra gana smarkiai kompleksuota tauta), kitokios reakcijos į šią reklamą ir nebuvo galima tikėtis. Nors pašaipa iš fizinių trūkumų turbūt apskritai mažai kur būtų priimtina.

Redagavo bitcoinLT
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad nieko gero iš reklamų tualetuose. Jau tikras gyvenimas virsta į virtualų, nerasim kampelių be reklamų :)

 

Bei jau matytas šis dalykas užsieniuose.

Kuris dalykas matytas uzsienyje? Reklama tualete? Gi aiskiai parasyta, kad cia klausia nuomones ne apie pati reklamos tipa (reklama tualetuose), o butent jo imones reklamini plakata! Reklamos vietos priklauso kitai imonei, kuri uzsiima reklamos vietu pardavimu, o sios temos autorius dirba imoneje, kuri uzsisake savo plakato talpinima tualetuose :)

 

Kam rasyti, jog matyta, jei visai ko kito klausia? Nebent tau teko matyti visiskai indentiska reklamini plakata.

Redagavo finansai
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ilgai bandziau prisiminti, ka man primena jusu reklama, ir va siandien atsiminiau LG firmos viral klipa, kuriame irgi yra momentas su tuo zvilgsniu (1m22s)

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=s0fE7X_7qaw

Redagavo finansai
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 3 savaičių...

Galiu pasakyti kad atkreipia demesi ;)

 

Einu akropili koridorium link tualeto, iseina vienas, kurio panele koridoriu lauke... ir klausia jos "ar pas jus tulike irgi kabo, kodel toks mazas?", ji "kas toks mazas?", tas sako "na pas mus(vyru tualete), reklaminiai plakatai, kur blondinka ziuri i pipiska ir klausia kodel toks mazas", ta sako "o ka ten reklamuoja", tas "aj nezinau, kazkoki magic" :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 1 mėnesio...

Visi nori i tualeta(ir verslininkai). Cia tas pats kaip reikia ir pavalgyt nusipirkt. O kada reklama tiesiog pateikiama pries akis(ibrukama) ir dar visai linksma, rezultatas labai geras. Nereikia pradet kapstyt labai giliai ir sakyt, kad bloga auditorija ar panasiai, nes verslininku siais laikais labai daug ir jie sedi ne tik posedziu salese ir panasiai kaip kazkas sake. Didesne klaida butu atmesti sita varianta ir orientuotis rinkti auditorija tik ten kur renkasi tik labiau savo versla isvyste verslininkai(posedziu sales ir t.t.), nes tai riboja auditorijos dydi iki tam tikro skaiciaus. O siuo atveju prisideda labai daug jaunu ir dar tik pradedanciu pletoti kazkoki versla zmoniu. Tik asmeniskai as puslapyje pateikciau siek tiek daugiau informacijos. Ne tik kontaktus. Cia labiau del tu jaunuju verslininku kurie dar neturi uz juos dirbanciu protingu darbuotoju. Jis nesuprates iki galo kas yra tas SEO prades googlint apie sita(ar jam to reikia ar ne), ko pasekoje ismes jam rezultatu su kitomis tokias paslaugas teikianciomis imonemis ir tikimybes procentas, kad pasirinks butent tave sumazeja.

Redagavo FaceToFace
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...