Pereiti prie turinio

Bmw e60 dingo trauka


Rekomenduojami pranešimai

Taip suodžių filtrui užsikimšus dingsta trauka, tavo automobilio pagaminimo data 2004 ar pirmoji registarcija? nes dpf pradėtas montuoti tik nuo 2004.. Gali pamatyti pažiūrėjąs į automobilio duslintuvą jeigu jis tiesus tai pas tave yra dpf, jeigu nulinkęs į apačią nėra, tačiau gali būti, kad dar iki kol savininkas buvai tu dpf jau buvo išprogramuotas, todėl geriausiai tau į visus klausimus atsakys diagnostika. Nežinau iš kur esi, tačiau jeigu kažkur netoli Kauno galiu pasiūlyti tikrai rimtą žmogų pats ten savo e61 buvau nuvaręs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Varyk i servisa ta savo triperi, prikuria nesamoningu temu, tegul jungia kompa ir ziuri kas blogai.

Atleisk jei ne visi turime tokius gerus automobilius kaip tavo.

 

Taip suodžių filtrui užsikimšus dingsta trauka, tavo automobilio pagaminimo data 2004 ar pirmoji registarcija? nes dpf pradėtas montuoti tik nuo 2004.. Gali pamatyti pažiūrėjąs į automobilio duslintuvą jeigu jis tiesus tai pas tave yra dpf, jeigu nulinkęs į apačią nėra, tačiau gali būti, kad dar iki kol savininkas buvai tu dpf jau buvo išprogramuotas, todėl geriausiai tau į visus klausimus atsakys diagnostika. Nežinau iš kur esi, tačiau jeigu kažkur netoli Kauno galiu pasiūlyti tikrai rimtą žmogų pats ten savo e61 buvau nuvaręs.

Kaunas nėra itin toli, 60km.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jeigu norėsi parašyk duosiu kontaktus.

 

Sodziaus filtras gali but, remontas 6000lt

Tu čia naujo suodžių filtro kainą pasakiai, naują jį dėti paprasčiausiai neapsimoka yra alternatyva jį praplauti(jeigu dar plaunasi) arba tiesiog išpjauti ir išprogramuoti. Abiem atvejais sumokėsi žymiai žymiai mažiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai jeigu norėsi parašyk duosiu kontaktus.

 

 

Tu čia naujo suodžių filtro kainą pasakiai, naują jį dėti paprasčiausiai neapsimoka yra alternatyva jį praplauti(jeigu dar plaunasi) arba tiesiog išpjauti ir išprogramuoti. Abiem atvejais sumokėsi žymiai žymiai mažiau.

 

Čia mes daug ką galim priburti autoriui, bet pirmiausia jam reikia sužinoti tikslią problemą, o tada spręsti ką toliau daryti.

 

Dėl dpf filtro (jeigu tai jis kaltas) pirmiausia galbūt mėginčiau servise daryti priverstinę regeneraciją (pigiausias variantas tiesiog užduoda automobiliui priverstinai pašalinti suodžius), jeigu tai nepadeda geriausias variantas po kurio dažnam auto atsigauna trauka, sumažėja kuro sąnaudos ir dūmingumas tai tiesiog išpjauti dpf filtrą, kaina priklauso nuo konkrečios mašinos bet gali orientuotis 1000+ lt.

 

Dar vienas galimas dalykas, kuris gali įtakoti dingusią trauką ir kurį daryčiau pirmiausia tai apsižiūrėčiau nusiėmęs egr vožtuvą, nes jis taip pat gali būti užsikimšęs, kurį gali ir pats prasivalyti tai nėra sunku padaryti pačiam, dažnai būna visas suodžiais užsikišęs, ko pasakoje nepravalomas kas keliasdešimt tūkst.km įtakoja dpf užsikimšimą.

 

Dar pridėti galiu, kad automobiliams su dpf filtru pilamas tik geras dyzelis iš kalonėlės ir tik specialios klasės tepalai, kurios nurodo tavo automobilio gamintojas, nes paprasti tepalai netinka automobiliams su dpf filtrais :)

 

Prirašiau daug rašliavos, galbūt uždarbio "mechanikai" pataisys mane.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia mes daug ką galim priburti autoriui, bet pirmiausia jam reikia sužinoti tikslią problemą, o tada spręsti ką toliau daryti.

 

Dėl dpf filtro (jeigu tai jis kaltas) pirmiausia galbūt mėginčiau servise daryti priverstinę regeneraciją (pigiausias variantas tiesiog užduoda automobiliui priverstinai pašalinti suodžius), jeigu tai nepadeda geriausias variantas po kurio dažnam auto atsigauna trauka, sumažėja kuro sąnaudos ir dūmingumas tai tiesiog išpjauti dpf filtrą, kaina priklauso nuo konkrečios mašinos bet gali orientuotis 1000+ lt.

 

Dar vienas galimas dalykas, kuris gali įtakoti dingusią trauką ir kurį daryčiau pirmiausia tai apsižiūrėčiau nusiėmęs egr vožtuvą, nes jis taip pat gali būti užsikimšęs, kurį gali ir pats prasivalyti tai nėra sunku padaryti pačiam, dažnai būna visas suodžiais užsikišęs, ko pasakoje nepravalomas kas keliasdešimt tūkst.km įtakoja dpf užsikimšimą.

 

Dar pridėti galiu, kad automobiliams su dpf filtru pilamas tik geras dyzelis iš kalonėlės ir tik specialios klasės tepalai, kurios nurodo tavo automobilio gamintojas, nes paprasti tepalai netinka automobiliams su dpf filtrais :)

 

Prirašiau daug rašliavos, galbūt uždarbio "mechanikai" pataisys mane.

 

As biski ne i tema, bet nuo kelintu metu i golfus dpf filtrai dedas?smile.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visu pirma tai reiktu kad pasakytum ar masina su dpf ar ne, tada galima kazka patart. O seip su kompu toki dalyka gan nesunku pamatyt.

wunder, biski nusivaziavai i pievas...

Regeneracijos tu nepaleisi jeigu nors vienas is reikalingu parametru nesakys ok, o tu parametru yra nemazai, pradedant nuo variklio temperaturos baigiant vaziavimo greiciu... bent jau pas sita modeli uz dpf filtro plovima daugiau 100lt moket negalima vien del darbo paprastumo ir nesunkaus priejimo. Kitas dalykas yra egr voztuvas, cia jau arciau tiesos,bet velgi neteisus esi. :) egr voztuvas dpf regeneracijai isijungti leidzia, tiesiog atsidares jis labai padidina duminguma kas labai greit uzkisa ta filtra iki 500mbar atgalinio slegio ribos, kada regeneracija nebeisijungia ir variklio kompas reikalauja dpf keitimo.. :) kas del dyzelio tai geras dyzelis gali but ir is kanistros svarbu jis svarus butu, be priemaisu jokiu :) del tepalu tai yra nesamone, kadangi tepalai niekaip nesaveikauja su filtru, bet yra labai skysti su prailgintu keitimo intervalu, kas labai itakoja variklio vidiniu detaliu devejimasi...

Redagavo mindex
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visu pirma tai reiktu kad pasakytum ar masina su dpf ar ne, tada galima kazka patart. O seip su kompu toki dalyka gan nesunku pamatyt.

wunder, biski nusivaziavai i pievas...

Regeneracijos tu nepaleisi jeigu nors vienas is reikalingu parametru nesakys ok, o tu parametru yra nemazai, pradedant nuo variklio temperaturos baigiant vaziavimo greiciu... bent jau pas sita modeli uz dpf filtro plovima daugiau 100lt moket negalima vien del darbo paprastumo ir nesunkaus priejimo. Kitas dalykas yra egr voztuvas, cia jau arciau tiesos,bet velgi neteisus esi. :) egr voztuvas dpf regeneracijai isijungti leidzia, tiesiog atsidares jis labai padidina duminguma kas labai greit uzkisa ta filtra iki 500mbar atgalinio slegio ribos, kada regeneracija nebeisijungia ir variklio kompas reikalauja dpf keitimo.. :) kas del dyzelio tai geras dyzelis gali but ir is kanistros svarbu jis svarus butu, be priemaisu jokiu :) del tepalu tai yra nesamone, kadangi tepalai niekaip nesaveikauja su filtru, bet yra labai skysti su prailgintu keitimo intervalu, kas labai itakoja variklio vidiniu detaliu devejimasi...

Kiek žinau tai spręsti galima pagal duslintuvą?????

 

Manasis į žeme..

post-25985-0-76448100-1376406850_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek žinau tai spręsti galima pagal duslintuvą?????

 

Manasis į žeme..

na jeigu neburtas duslintuvas tai pas tave dpf nera ir turbinos valdymas yra vakuminis, nes su dpf prasidejo ir turbinos su elektriniu valdymu. Kaip kuro sanaudos? is kur tepalas ten pas tave bega? pasiziurek ar is intercoolerio nevarva tepalas, taipat pasiziurek ar sausos visos slegines oro slangos nuo turbinos, tepaluota slanga reiskia, kad jin kiaura ir nemaza dalis oro slegio iseina lauk. kaip su dumingumu reikalai?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del tepalu tai yra nesamone, kadangi tepalai niekaip nesaveikauja su filtru, bet yra labai skysti su prailgintu keitimo intervalu, kas labai itakoja variklio vidiniu detaliu devejimasi...

 

Nežinau, bet kažkodėl visi pila tame tarpe ir aš specialios rūšies tepalus, kurie atitinka varikliams su dpf keliamus reikalavimus. Galima rasti daug informacijos apie tai. Patys tepalai aišku, kad nesąveikauja su dpf dalelių filtru, bet su suodžiais, kurie būtent ir ateina į dpf sąveikauja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pasidaryk pas gera meistra diagnostika ir bus aisku kas kur blogai o ne forume bedu ieskot. As pries perkant masina nuvariau diagnostika pasidaryt, agr voztuvas pilnai nedirbo, turbina buvo pasikisus, paziurejo purkstuku normas, turbinos slegi, paziurejo rida pagal siurbli, pasake ka, kur, kuom pakeist ir ramu. Sodziau filtra keite zmogus 530d, 2007metu sumokejo 6k. ir zmogus prie technikos turi savo fyrma furu, vaziuoja vos ne kiekviena diena jom pirkt daliu ir pns. Ir kur ieskojo ka dare sake butent pas jo, kad neuzsiglusina tas dpf. Nezinau ar cia visom ar nevisom taip nededu as ju. O bmw jau puse milijono tuoj nubegs. Tai cia 2004 net nekalbu. Atsiverskit mobile.de ar koki kita de masinu psl ir paziurekit i metus ir prabega. Tarkim kaip ieskojau nuo 2006m. A6, tai 2psl uz prieinama kaina, bet ne einama buvo ridos po 450k, 350k. Tu iki 200k kainos kosmines nes jie patys dar vaziuoja su jom. O atsiverskit autogida ar pliusa, visos ridos iki 200k, nors is tu paciu de ar nl. Isvada geru masinu niekas neparduoda.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau, bet kažkodėl visi pila tame tarpe ir aš specialios rūšies tepalus, kurie atitinka varikliams su dpf keliamus reikalavimus. Galima rasti daug informacijos apie tai. Patys tepalai aišku, kad nesąveikauja su dpf dalelių filtru, bet su suodžiais, kurie būtent ir ateina į dpf sąveikauja.

Pila del to, kad gamintojas taip pasake, nepriklausomu laboratoriju testai rodo, kad is tu tepalu daugiau bedos nei naudos. Su suodziais tepalai saveikauja tik tiek, kiek ju praseda per ziedus, didzioji dalis ju lieka degimo kameroj ir yra pasalinami lauk su ismetamosiom dujom ir keliauja i katalizatoriu, paskui i dpf. Kodel butent dpf skirti kitokie tepalai, atsakymas cia butu regeneracijoj... Kai pasileidzia regeneracija, variklis labai velina degima ir purskia nemaza kieki kuro, taip pakelia ismetamuju duju temperatura, tiksliau didele dalis degimo vyksta ismetimo sistemoj, taip yra pradeginamas suodziu filtras. Tad galbut tokie tepalai turi kazka bendro su ausinimu regeneracijos metu, kadangi yra gerokai skystesni ir takesni, kas uztikrina geresni silumos pernesima, kita vertus jie nusileidzia savo tepimo ir nesvarumu surinkimo kokybei analogiskiem tepalam skirtiem masinom be dpf. Visgi cia mano teorija... Turiu nemazai klientu kurie i masinas su dpf pila pati paprasciausia 5w40 tepala ir nuo to nei dpf nei varikliui blogiau tikrai nera, nors prasukta jau tikrai nemazai km... viskas dirba sklandziai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tarkim sitie modifikuoti ar specializuoti? Kur eina ant naujasniu masinu. Nepamenu tiksliai tu skaiciu, bet jie yra kitoj pusei butelio, tarkim 5w40 vv01.003 kazkas tokio, man motoristas sake pilt tokius, tie skaiciai irgi atitinkamai nuo markes skiriasi ir litrazo, nes jie gan brangoki(tarkim castrol 5l mokejau 170,tai ieskojau kur pigiau) Gal ka gali pasakyt apie juos, ar cia tas pats kas su sodziaus filtro kurie irgi dideles naudos nedaro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tarkim sitie modifikuoti ar specializuoti? Kur eina ant naujasniu masinu. Nepamenu tiksliai tu skaiciu, bet jie yra kitoj pusei butelio, tarkim 5w40 vv01.003 kazkas tokio, man motoristas sake pilt tokius, tie skaiciai irgi atitinkamai nuo markes skiriasi ir litrazo, nes jie gan brangoki(tarkim castrol 5l mokejau 170,tai ieskojau kur pigiau) Gal ka gali pasakyt apie juos, ar cia tas pats kas su sodziaus filtro kurie irgi dideles naudos nedaro.

cia yra longlife specifikacija gamintojo isduodama kaip sertifikatas, kad sitie tepalai gali but naudojami aptarnaujant masina :) castrol yra tik vardas ir tikrai neverta uz ji tiek moket, pagal savybes valvoline analogas yra geresnis uz juos. mobil irgi galima pilti drasiai. maziau ziuret reik i tas specifikacijas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai pasidaryk pas gera meistra diagnostika ir bus aisku kas kur blogai o ne forume bedu ieskot. As pries perkant masina nuvariau diagnostika pasidaryt, agr voztuvas pilnai nedirbo, turbina buvo pasikisus, paziurejo purkstuku normas, turbinos slegi, paziurejo rida pagal siurbli, pasake ka, kur, kuom pakeist ir ramu. Sodziau filtra keite zmogus 530d, 2007metu sumokejo 6k. ir zmogus prie technikos turi savo fyrma furu, vaziuoja vos ne kiekviena diena jom pirkt daliu ir pns. Ir kur ieskojo ka dare sake butent pas jo, kad neuzsiglusina tas dpf. Nezinau ar cia visom ar nevisom taip nededu as ju. O bmw jau puse milijono tuoj nubegs. Tai cia 2004 net nekalbu. Atsiverskit mobile.de ar koki kita de masinu psl ir paziurekit i metus ir prabega. Tarkim kaip ieskojau nuo 2006m. A6, tai 2psl uz prieinama kaina, bet ne einama buvo ridos po 450k, 350k. Tu iki 200k kainos kosmines nes jie patys dar vaziuoja su jom. O atsiverskit autogida ar pliusa, visos ridos iki 200k, nors is tu paciu de ar nl. Isvada geru masinu niekas neparduoda.

nenoriu OT daryt,bet ka tu cia parasei? zmogus klause apie trauka,bet kancofkej gavos ,kad geru masinu neparduoda :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...