Pereiti prie turinio

automobilis iki 8k lt


Rekomenduojami pranešimai

Bet koks naudotas automobilis yra loterija.

Istoriją apie pažįstamą: nusipirko avensį, prieš pirkimą patikrino oficialiame servise, nieko baisaus nerado, o po pusmečio pradėjo taip griūt iš visų galų, kad jau ~3000 už remontus palikęs.

Kelintų metų ir ar dyzelinis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kas e46 taip brangu islaikyt nei tarkim tavajam avensis ar golfe? :) ta prasme tipo e46 vaziuokle nelaiko,turbinos pareina ar dar kas?

 

Važiuoklė, brangios dalys. Didžiausia problema tos važiuoklės. Dabar turi golf 4, tarkim, tai pareis per metus vienas šarnyras koks max abu 2. Tai remontas šarnyro 30lt ir darbas 30lt, tai jei abu šarnyrai išviso 120litų. O bmw atrodo 6 turi, o audi, vw net 10. Aišku bus, kad nudauši veidrodėlį ar sulaužysi kokią apdailą, tai vėl kur golfui viskas centais ir kur bmw užsiprašo...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dyzelis, 2001 lyg ir.

Plaukiojantis smagratis, sankaba ir jau nebėr kokių 2000Lt jei ne daugiau. Arba iki 200k km pasikeiti smagratį į kokybišką ir pamiršti labai ilgam, arba prichaltūrina su pigiomis detalėmis, arba rida jau kosminė, tik kad atsukta. Maniškio smagratis keistas prie 130k km, kada pačią mašiną pirkom. Kartais dar keičia į vienmasį (tada labiau vibracija sankabos jaučiasi), pigesnis variantas ir eina kalbos, kad patvaresnis kažkiek. Purkštukai, kaip ir visų common rail sistemos dyzelių, yra jautrūs kuro kokybei - žalią valgo skaniai, bet neaiškaus arba itin sieringo reiktų vengti. Purkštukų tarpinėlės perkant už mažmeną su darbais irgi nėra pigios, kai sudyla, variklio garsas pasidaro toks specifinis, jas keičiau gal prie 256k km, stovėjo nuo naujos. Man kainavo tik 300 su darbais. Pakaitinimo žvakes 2 keičiau užpraeitą žiemą, viena buvo keista anksčiau, kita dar veikia nuo gamyklos.

Galinio valytuvo motoriukas nėra labai gerai nuo drėgmės apsaugotas, buvo kažkada seniai perrinktas ir praplautas - veikia puikiai iki šiol. Pakaboj pakeistos galinių amortizatorių atraminės gumos, vienas amortizatorius buvo pradėjęs bildėti gal prie 220k km. Dar keičiau bagažinės (universalas pas mane) atramines gumeles, buvo jau sutrūkinėjusios ir papuvusios. Iš tokių smulkmenų, dažniau perdega lemputės (tiek artimos, tiek tolimos), rankinis per laiką kiek "atsipalaiduoja".

Žodžiu, tiek susidūriau su šios mašinos "gedimais" :) kaip tokio amžiaus mašinai sakyčiau viskas labai normaliai. Šeimoj ji yra nuo 2004 metų pabaigos, vairuoju ją nuo 2011 m. Visa mašinos istorija žinoma iki smulkmenų :).

 

Kaip kontrastas, tai vienas draugas labiau link Das Auto buvo, neapsikentė ir neseniai atsikratė savo Passat B5. Kai reikia restauruoti vairo kolonėlę už 1000Lt ir ji neatlaiko nė metų, tai čia kažkas jau pagerinto. Dar pastovios bėdos su klimato kontrole ir... pakaba. Ieškosi kitos, galvoja apie Škoda, nes "Toyotos tai eina sau kokios brangios pagal metus" ;).

 

Dėl loterijos, tai būna ir kad dileriai parduoda patys naudotus automobilius, aišku, ne už turgaus kainą, bet bent jau neprichaltūrinta. O kai nori pigiau, tai ir gauni tai - pigiau neaišku ką.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

... tik nepirk passato, didesnis, bet važiuoklė brangiai išlaikoma, tokiai važiuoklei vien jai 500lt metai...

 

 

 

Vazineju su pasatu (b5+) lygiai metus laiko, isukau ~25000 km, vaziuokles remontas = 180lt.. Neisivaizduoju kaip vazinet reikia su masina kad 500 kas metus vaziuoklej skirt..

Redagavo RobiZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vazineju su pasatu (b5+) lygiai metus laiko, isukau ~25000 km, vaziuokles remontas = 180lt.. Neisivaizduoju kaip vazinet reikia su masina kad 500 kas metus vaziuoklej skirt..

 

Ne kaip, o kiek per tuos metus. Šiaip man siūlė už 360litų remontą pigiau, kad tvarkyti kas reikia arba kaip reikiant viską kas greitu metu irgi pareis, tai 500lt palikau. Nuvažiavau apie 20 000-25 000km. Važiavau tiek mieste, tiek žvyrkeliu, bet nežaidžiau su mašina "kobra 11". Dar buvo parėjas tą patį mėnesį vairo stiprintuvas, keičiau kaladėles, dariau suvedimą, tai dar 500litų sukišau, jau 1000lt. Buvo per visą tą laiką 20 000-25 000km išnirus kartą granatą, darbas ir pan 170lt. Po to keičiau dureles, tik metalas 50lt, tai už 40lt pasiėmiau, spalva tiko idealiai, neapsimoka net tvarkyti, keičiau liuką tas irgi 50lt elektrinis, sparną po lengvos avarijos 150lt, už 140lt pasiėmiau, faros angliškos po 40lt, nauja valeo 110litų parduotuvėje. Realiai mašina superinė, dėl kėbulo gana patvarus, graži mašina, patikima, bet važiuoklę perinkti tai kančia, vien dėl to nepirkčiau dabar vėl a4,b5 ir kitų panašių modelių. Visada geidžiau vokiečio ir dabar mano svajonėse vw golf 4, nors geriau rinkčiausi vora, manau pasitaikytų savininkas garbaus amžiaus, nes jaunimui daug kam nepatinka šis modelis, aš turėčiau progą pasiimti tvarkingesnę bora :) Būtų super variantas 85kw 6 bėgių kurį čipuočiau iki 110kw, arba tobuliausia 110kw 1.9 kurį galima kelti iki 130kw, bet šis variantas kainuoja + 2000lt. Dar prie to pačio, štai mano audinukė https://www.facebook.com/donatas.loda/media_set?set=a.1472140139784.44795.1722083512&type=3 buvo graži, man ji patiko, tiesiog negalėjau apsikesti važiuoklės ir buvo nemažai ką taisyti, todėl pardaviau. Nors manau iš šių modelių geriausia būtų passatas daugiau vietos b5 :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na papasakok kas ten drasko kisenes? koks remontas?

Kai nupirkau,drąskymai baigėsi :) Pirkau TLC 120 PRADO 2005m 3.0D.

Remonto išlaidos per 1.5metų buvo tepalų keitimas laiku,ir tik pas dilerius(Solorinoje) :rolleyes:

Ai,tik nusipirkęs keičiau kažki kokią gumukę po purkštuku,nes tepaliuką truputuką leido.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Audi a3 8L facelift. 1.9 81KW. Vienintele aikstinga vieta - sankaba, bet jai suejus gali susidet paprasta visam gyvenimui. Variklis stovi eileje, purkstukai paprasti,vaziuokle paprasta, nepuna, ryja 4-6l /100km, saliara gali nors ir is balos traukt, kursis ir burgz ir trauks kaip turi but. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie mašinas trumpai:

Nori ekonomijos - pirk uždujintą japoną. Pamirši kas yra brangi eksploatacija ir negalvosi apie kuro sąnaudas. Užtat gausi daug rūdžių ir jokio komforto.

Nori komforto - pirk vokietį. Užtat pusę algos paliksi ant kuro, kitą pusę ant remontų.

Nori tarpinio varianto - pirk kokią Volvo V70, bet tik visiškai ledinę, nes jei pradės byrėt neužteks pinigų ant dalių.

Svarbiausia nepirk tautovežio ir dyzelio, nes dyzelis nei kiek neapsimoka, nebent šeimoj furistų yra.

Ir mažiau klausyk tokių išminčių kurie e46 su golfu lygina, jie turbūt automobilius tik pro monitorių yra matę B-)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasiimi Renault Laguna 1998-2000 metų benziną, įsimeti dujas, užsidedi lietus ratlankius, pasikeiti diržus, tepalus, visa kita, nusiperi draudimą ir laisvai telpi į savo rėmus. Automobilis praktiškai neturintis jokių įgimtų ligų, benzininio variklio net negirdėsi, komforto lygis aukštas - nevažiuosi, o plauksi keliu lyginant su kitu šioje klasėje esančiu automobiliu. Vietos pakankamai daug. Vagims už akių nekliūna, tad pakankamai saugu laikyti ir daugiabučio kieme.

 

Kaip pavyzdys

http://img818.imageshack.us/img818/1574/v69y.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasiimi Renault Laguna 1998-2000 metų benziną, įsimeti dujas, užsidedi lietus ratlankius, pasikeiti diržus, tepalus, visa kita, nusiperi draudimą ir laisvai telpi į savo rėmus. Automobilis praktiškai neturintis jokių įgimtų ligų, benzininio variklio net negirdėsi, komforto lygis aukštas - nevažiuosi, o plauksi keliu lyginant su kitu šioje klasėje esančiu automobiliu. Vietos pakankamai daug. Vagims už akių nekliūna, tad pakankamai saugu laikyti ir daugiabučio kieme.

 

Kaip pavyzdys

http://img818.imageshack.us/img818/1574/v69y.jpg

sorry. sakoma reno pezo gavno,jauciu jiems antipatija :/ na dar gal galvoju pezo 607 ka manot apie ta modeli ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sorry. sakoma reno pezo gavno,jauciu jiems antipatija :/ na dar gal galvoju pezo 607 ka manot apie ta modeli ?

turiu toki benzina/dujos, nors ir pardavyneju siuo metu, bet zvilgcioju i dyzelinius variantus, ganetinai stipriai nupigo,bet kadangi nepavede, o ir remonto islaidos nedideles, tai sie modeliai manes neatgraso. Brolis dyzelini varianta turi jau 7 metai, nors jam jau moraliskai nusibodes automobilis, taciau per tiek laiko brangiausiai jam atsiejo siurblio keitimas, bet manau per tiek metu, tai ganetinai normalus reiskinys. Zinoma ju elektronika jautresne musu ziemoms, teko tiek man tiek broliui tureti vizualiu efektu ziemos metu, bet tai tik kompiuterio problemos kurias matai vizualiai, kurios nei kiek nepakeicia automobilio darbo. Betkokiu atveju jeigu nuspresi ziuretis siuos modelius, tai siulai persiskaityti pezo klubo forumo skilty butent apie 607 modeli, kad suzinotum daugiau informacijos i ka atkreipti demesi perkant ir kokios islaidos gali laukti, jeigu auto nebus turejes tam tikru programisku/mechanisku pakeitimu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galeciau pasiulyti golf 4, jeigu sugalvosi imti tai imk 81 KW, nera purkstuku ir jeigu ziuresi iskarto atkreipk demesi i SMAGRATI ir valytuvus (ar ant visu padeciu normaliai veikia). Su 81kw nesuksi galvos koki kura pilti. Eksplotacija pigi ;) Neperseniausiai pats turejau 96 KW su purkstukais tai teko tik is degalines piltis. 96kw ir tepalai brangesni pagal specifikacija jeigu pilti. Kadangi turejau 4 varomu tai ir pakaba biski brangesne. Pats mokejau 12k uz pilna komplektacija (highline).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki, taigi už 2 savaičiu kažkur turėsiu teises, ir reikės pirkti kažkokį tai automobilį, tai prašau jūsų, kad padėtumėt išsirinkti

prioritetai: esu aukštas ir nenorėčiau visai mažos mašinos tokios kaip VW golf ir kitų tautvežių t.y golfas, pasatas audi a4,astra. didžiausias prioritetas ekonomija, nenorėsiu pilti 10litru 100km, kuro tipas geriausia būtų dyzelinas

 

Šiaip, jeigu dar domina, tai galėčiau +- savo prelude 2.2vti parduot :lol:

Atitinka visus tavo reikalavimus. Didelė (gabaritais), nenori pilt 10l/100km - nepilsi (pilsi 12-13l/100km), tik vat dėl dyzelio.. bet ir benzas žinok nieko. Jei ką tai rašyk PM, susitarsim :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip, jeigu dar domina, tai galėčiau +- savo prelude 2.2vti parduot :lol:

Atitinka visus tavo reikalavimus. Didelė (gabaritais), nenori pilt 10l/100km - nepilsi (pilsi 12-13l/100km), tik vat dėl dyzelio.. bet ir benzas žinok nieko. Jei ką tai rašyk PM, susitarsim :D

 

Dėl ko parduot jau nori? :D Ką dabar imsi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...