Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki norėčiau paklausti paprasto klausimo.Žodžiu mano siuntinys keliauja jau apie ~3 mėnesius bandžiau susisiekti su Customer Service Response ir jie vis prašė palaukti tačiau rezultato nėra.Dabar esu jiems prirašęs tuziną žinučių ir jau 20 dienų negaunu iš jų atsako veikiausiai išgąsdino mano refund prašymai ar pan.Ką patartumėte daryti?

post-87730-0-29248800-1380651652_thumb.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vesk visad per paypal, nes ten per 45 dienas susigrąžint gali pinigus :). Dabar, jau tu nuo jų priklausai... Ir nerašyk "You pleased me to...", reik rašyt "You asked me to wait for kažkas...". Nes "You pleased me" reiškia jūs mane patenkinot...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yra rodo ''transporting'' išvyko iš honkongo bet Lietuvos nepasiekia.

 

Tai kame problemos? Užbombink juos žinutėmis, kad grąžintu pinigus, nes gali pasitikrinti patys pagal tracking, kad daikto tu negavai.

Arba dar galima mėginti purtyti paštus.

Redagavo gedimazs
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nieko nepripurtysi ir nieko nesurasi. Jiems įdomu tol, kol pirkėjas gali susigrąžinti pinigus, o visa kita nusispjauti. Iš DX pusės jokios tikros pagalbos nesulauksi, nebent tuščių papezėjimų. Ir nors daugelis Paypal kolioja, bet va tokiais atvejais pirkėjas bent ledo negauna.

 

Mano pasiūlymas yra pereiti į agresyvią poziciją: pagrasinti, kad visuose forumuose ir tinklapiuose aprašysi, kaip jiems nusispjauti ir taip toliau. Gali free blogą pakurti ir numesti jiems nuorodas. Tikimybė, kad suveiks, yra ~1%, bet... Kas belieka? Tik neaišku, ar support'e dirbančiai bobutei tai aktualu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano pasiūlymas yra pereiti į agresyvią poziciją: pagrasinti, kad visuose forumuose ir tinklapiuose aprašysi, kaip jiems nusispjauti ir taip toliau. Gali free blogą pakurti ir numesti jiems nuorodas. Tikimybė, kad suveiks, yra ~1%, bet... Kas belieka? Tik neaišku, ar support'e dirbančiai bobutei tai aktualu.

 

Man šis būdas padėjo su dealsprime.com bent jau sureagavo ir atrašė į mano laiškus. Dabar prekė keliauja pas juos remontui/keitimui.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...