Pereiti prie turinio

Padėkite išsirinkti automobilį


Rekomenduojami pranešimai

Nėra tekę tokiu greičiu važiuoti ant 6 pavaros? Kokie ten rpm tebus, greičiausiai ~3000.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/74478_169032763126354_1864743_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/248513_220298697999760_6583737_n.jpg

 

Yra teke ir greiciau, ir tikrai ne su viena masina.... Patikek, zinau kokiu greiciu ir kiek kuro masinos degina (patirtis daznai vazinejant autostrada vilnius - panevezys). Nesvarbu kad RPM 3k, viskas priklauso nuo variklio kubaturos, cilindru skaiciaus. 2.0l dyzeliukas su 4 cilindrais esant 3k RPM degins tiek, kitas dyzelis 3.0l su 6 cilindrais degins daugiau, nors RPM tie patys. Ir pofik kokia ten deze stovi, kad ir mazi RPM gaunasi prie tam tikro greicio.

 

Masinistai didieji, visas kuro sanaudos vercia tik ant greiciu dezes, o kas po varikliu stovi pofik... Masinos svoris irgi pofik.

 

Viena masina gali svert 2 tonas, kita 1.3 tonos. Esant vienodam greiciui (kad ir RPM), jos kura degins skirtingai.

 

Reziumuojant, normali masina vaziuojant tokiu greiciu tikrai pasiims 8-9l saliarkos (apie benzina nekalbam dabar, ten dar daugiau). Nebent vaziuosi su kokiu vw polo ar kitu kibiru, jie lengvi, tai gal ir valgo maziau. bet juose turbut dazniausiai varikliukai mazesni, turi 5 pavaras, ju ekonomija baigiasi, kai apsukos 2.5k ir daugiau.

 

p.s. per vairavimo patirti vazineju su dyzeliniais hecbekais/sedanais kuriu svoris nuo 1.3 tonos iki 1.6 tonos, kubatura 2.0-2.2l, visos 6 pavaru. O manau insignia tokios klases masina ir yra, ir ji niekaip negali tiek mazai deginti kuro.

 

Ir siaip, kuo didesnis greitis, tuo didesnis vejo pasipriesinimas. Taip kad matuoti kuro sanaudos vien tik pagal RPM galetu tik visiskas idi(o)tas.

 

6.5l realios sanaudos yra vaziuojant 120-140, ne daugiau.

 

Kalbant apie naujas masinas (siuo atveju taip ir yra), dyzeliai turi DPF/FAP filtrus, kurie ekonomijos tikrai neprideda... Vien suodziu deginimo cikle zymiai padideja sanaudos, o ir esant paprastai, ismetimas yra apsunkintas. Viskas remiasi i sanaudas...

 

Ir siaip, ka kompas rodo yra viena, ka supili i baka yra kita.

 

Aciu uz demesi.

Redagavo neprisimenu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

<...>Nesvarbu kad RPM 3k, viskas priklauso nuo variklio kubaturos, cilindru skaiciaus. 2.0l dyzeliukas su 4 cilindrais esant 3k RPM degins tiek, kitas dyzelis 3.0l su 6 cilindrais degins daugiau, nors RPM tie patys. Ir pofik kokia ten deze stovi, kad ir mazi RPM gaunasi prie tam tikro greicio.

 

Masinistai didieji, visas kuro sanaudos vercia tik ant greiciu dezes, o kas po varikliu stovi pofik... Masinos svoris irgi pofik.

 

Viena masina gali svert 2 tonas, kita 1.3 tonos. Esant vienodam greiciui (kad ir RPM), jos kura degins skirtingai.

 

Reziumuojant, normali masina vaziuojant tokiu greiciu tikrai pasiims 8-9l saliarkos (apie benzina nekalbam dabar, ten dar daugiau). Nebent vaziuosi su kokiu vw polo ar kitu kibiru, jie lengvi, tai gal ir valgo maziau. bet juose turbut dazniausiai varikliukai mazesni, turi 5 pavaras, ju ekonomija baigiasi, kai apsukos 2.5k ir daugiau.

 

p.s. per vairavimo patirti vazineju su dyzeliniais hecbekais/sedanais kuriu svoris nuo 1.3 tonos iki 1.6 tonos, kubatura 2.0-2.2l, visos 6 pavaru. O manau insignia tokios klases masina ir yra, ir ji niekaip negali tiek mazai deginti kuro.

 

Ir siaip, kuo didesnis greitis, tuo didesnis vejo pasipriesinimas. Taip kad matuoti kuro sanaudos vien tik pagal RPM galetu tik visiskas idi(o)tas.

Niekas ir nematuoja tik pagal RPM, bet manęs neįtikina, kad Insignia turi būtinai ryti 8-9 važiuojant 160 km/h 6 pavara normaliomis sąlygomis, normaliame kelyje.

6 cilindrai šiuo atveju ne prie ko, neturi dyzelinės Insignia tokio motoro, visi yra 4 cilindrų. Sveria apie 1,5-1,6 tonos. O Polo išvis ne prie ko - jam jau būtų labai sunku įsibėgėti iki tokių greičių.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekas ir nematuoja tik pagal RPM, bet manęs neįtikina, kad Insignia turi būtinai ryti 8-9 važiuojant 160 km/h 6 pavara normaliomis sąlygomis, normaliame kelyje.

6 cilindrai šiuo atveju ne prie ko, neturi dyzelinės Insignia tokio motoro, visi yra 4 cilindrų. Sveria apie 1,5-1,6 tonos. O Polo išvis ne prie ko - jam jau būtų labai sunku įsibėgėti iki tokių greičių.

intervalas buvo 160-180, o tu jau numazinai iki 160. prie tokio greicio jau kiekvienas km, didina sanaudas ryskiai.

 

apie masinas ir kubaturas, as kalbejau bendrai. gale reziumavau, kad pats vazineju su dyzelinem masinom, kurios atitinka klase kaip insignia. tiek svoriu, tiek gamybos metais, tiek kubatura. taip kad jis kazkuom stebuklingas buti negali. vaziuoja visos ant to pacio kuro, visom vejas pucia irgi.

 

nebent sakau, tokios sanaudos (6.5l) esant tokiam greiciui (160-180) gali buti palankiom salygom - nuokalne, vejas is priesingos puses, mazi ir siauri ratukai etc...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Audi A4 --- > http://auto.plius.lt/skelbimai/audi-a4-2-0-l-sedanas-2009-dyzelinas-3372764.html

Toyota Avensis ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-0-l-sedanas-2011-dyzelinas-3374342.html

Volkswagen Jetta ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswagen-jetta-2-0-l-sedanas-2011-dyzelinas-3259049.html

Volvo S80 ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/volvo-s80-2-0-l-sedanas-2009-dyzelinas-3117487.html

Honda Accord ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/honda-accord-2-2-l-sedanas-2009-dyzelinas-3371633.html

BMW 3 ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-320-2-0-l-sedanas-2009-dyzelinas-3184237.html

Lexus IS 220 ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/lexus-is-220-2-2-l-sedanas-2007-dyzelinas-3280800.html

Subaru Legacy ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-legacy-2-0-l-sedanas-2010-dyzelinas-3371116.html

 

Štai preliminarus automobilių sąrašas, ka mantot, kuris geriausias?

Nei vieno nera gero ar blogo, kiekvienas turi savo pliusus ir minusus ir zmogus pats turi nuspresti ko jam reikia, ar tau cia forume pasakys pora zmoniu pirk subaru ir pirks tas zmogelis? Ir rodai visiskai skirtingos klases automobilius...

 

Taip, kad nera cia ka lygint.

Redagavo dziu-mAn-dzy
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet turbut nehujova imone, jei perka tokias masinytes?

Aš tai manau, kad žmogus čia sau perkasi, o ne renkasi ką jam įmonė paims. Kaip tik įmonės nelaikyčiau įspūdinga, jei perka automobilius naudotus iš skelbimų, o ne naujus iš dilerio tuo pačiu nemokėdama PVM, tiesiog nebūtų itin racionalu.

Redagavo acidminde
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Audi A4 --- > http://auto.plius.lt/skelbimai/audi-a4-2-0-l-sedanas-2009-dyzelinas-3372764.html

Toyota Avensis ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-avensis-2-0-l-sedanas-2011-dyzelinas-3374342.html

Volkswagen Jetta ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/volkswagen-jetta-2-0-l-sedanas-2011-dyzelinas-3259049.html

Volvo S80 ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/volvo-s80-2-0-l-sedanas-2009-dyzelinas-3117487.html

Honda Accord ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/honda-accord-2-2-l-sedanas-2009-dyzelinas-3371633.html

BMW 3 ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-320-2-0-l-sedanas-2009-dyzelinas-3184237.html

Lexus IS 220 ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/lexus-is-220-2-2-l-sedanas-2007-dyzelinas-3280800.html

Subaru Legacy ---> http://auto.plius.lt/skelbimai/subaru-legacy-2-0-l-sedanas-2010-dyzelinas-3371116.html

 

Štai preliminarus automobilių sąrašas, ka mantot, kuris geriausias?

AVENSIS arba S80 tikrai labiau tiktų ilgesnėms kelionėms,komfortiškesnės ir talpesnės už kitas išvardintas,asmeniškai rinkčiausi HONDA ,labai gražus ir gan naujas modelis, važiuoklė jautri,sportiška ,bet važiuojant gerais lygiais keliais didelio diskomforto neturėtų būti....

Redagavo Jazz
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tėvas neseniai nusipirko tokį accordą, tai labai patenkintas. Irgi dyzliukas, gaila tiek, kad mechankė. Autostradoj tai puiki, kiek sakė, traukia gerai, sanaudos mieste ~7,5-8l. Pati mašina gražiai atrodo, nenuvalkiota kaip koks pasatas ar tarkim tas pats avensis. Aš siūlau Honda

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nera limuzino klases tas accordas, bet sakyt, kad kibiras ir ten komforto nera, tai kazkaip liezuvis neapsivercia. Sedynes tikrai patogios, visi parktronikai, pati stabdo ir t.t aisku galbut garso izoliacija galetu but geresne ir vaziuokle truputi minkstesne, bet tai ir nemoki tiek kiek uz e klases mersa ir panasiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kam ten sąnaudos atrodo stebuklas, tai visų pirma patariu įsigyt gyvas mašinas, o ne visokias nuvargusias jau antrą milijoną sukančias su tepalais iš maximos už 39lt ir su atskiestu kuru iš Baltarusijos "kolchozų". Visų antra išvažiuokit iš Lietuvos bekelių bent jau į Lenkiją ir pažiūrėkit kaip turi keliai atrodyt ir kiek juose mašina valgo. Ką tik parvažiavau su BMW E39 525d automatas, greitis autobane buvo 180-210km/h (neretai teko stabdyt kur greičio apribojimai), vidutinės sąnaudos autobane 7,2l, visoje kelionėje 6,8l. Su BMW E36 320d automatu pastoviu 160 greičiu 6,5l. Supiltas kuro kiekis rodo tą patį. Galit tikėt galit ne. Tikrai nesu nei BMW nei tuo labiau Opelių fanas, bet sakau kaip yra.

 

O kas ten siūlo Corollas, Priusus ir pan, tai dar Smartą pasiūlykit, pats tas bus :D Nieko prieš juos neturiu, pats vairuoju Civicą ir džiaugiuosi, bet ilgoms kelionėms jo neimčiau.

 

Dar pasiūlyčiau BMW 3 kaip variantą. Su standartiniais ratais puikiai sugeria duobes, labai gera garso izoliacija, net nepagalvotum kad važiuoji mažos klasės modelyje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kas ten siūlo Corollas, Priusus ir pan, tai dar Smartą pasiūlykit, pats tas bus :D Nieko prieš juos neturiu, pats vairuoju Civicą ir džiaugiuosi, bet ilgoms kelionėms jo neimčiau.

Tai gal nematęs ir nesėdėjęs Corolloj nuo 2008 m. kur eina? Ten jau kaip ir nebe ta klasė (Auris užėmė senesnės Corollos vietą), tai su Civic'u ar tuo labiau su Smartu lyginti.. :huh: 2013m. Corolla išvis jau didesnė už mano seną Avensį - gerokai išaugo per tuos metus :D.

Prius ir kiti hibridai trasoj neekonomiški lyginant su dyzeliu, tai prasmės juose ne tik dėl komforto nėra, ten miestui daugiau skirtos mašinos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne vien į dydį reikia žiūrėti. Net ir naujausia Corolla tai žemos klasės modelis be geros garso izoliacijos su silpnais varikliais ir vargana komplektacija. Be to, jų pardavime vienetai. Nieko blogo nesakau, gal ir gera mašina, bet šiam atvejui netinka. Avensis būtų daug geriau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...