Pereiti prie turinio

Ar verta isidiegti naujienlaiski?


Rekomenduojami pranešimai

Užsiimu renginių organizavimu, beveik per visą Lietuvą. Kaip manot ar verta mūsų svetainėje padaryti naujienlaiškių prenumeratą?

 

Kokia Jūsų patirtis su naujienlaiškias? Ar žmonės juos skaito? Ar tai generuoja pardavimus/žinomumą? Kokį procentą lankytojų realu paversti prenumeratoriais?

 

Už išsamią konsultaciją iš patirties pasiryžes ir sumokėti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol nepadarysi ir nepabandysi - nesužinosi.

 

Tik naujienlaiškį reikia daryti taip, kad klientas pats įrašytų e-paštą ir turėtų galimybę atsisakyti (reikalavimai LR įstatymų).

 

Aš asmeniškai turiu keletos blogų užsiprenumeravęs, bet kas teikia paslaugas - neprenumeruoju iš principo, nes tada pabosta spam'as nereikšmingų paslaugų, visą tai galima rasti svetainėje.

 

Na kaip ir rašiau aukščiau - kol neišbandysi - nesužinosi, bet tavuoju atveju, žmonės kurie kreipiasi pas tave, jie jau žino ko nori ir jiems reklama kažkokio renginio jau suorganizuoto bus labai mažai įdomi...

 

Čia tik mano nuomonė.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš iki šiol nesuprantu kas pardavinėja duombazes su žmonių pašto adresais, bet realiai man eina visokių drabužių, kelionių, e-parduotuvių naujienlaiškiai, vien dėl to, kad kažkas rado mano e-meilą ir jį pardavinėja naujienlaiškius norintiems siuntinėti klientams.

 

Man tai 99% neaktuali informacija, ir jei yra galimybė visada jų atsisakau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Užsiimu renginių organizavimu, beveik per visą Lietuvą. Kaip manot ar verta mūsų svetainėje padaryti naujienlaiškių prenumeratą?

 

Kokia Jūsų patirtis su naujienlaiškias? Ar žmonės juos skaito? Ar tai generuoja pardavimus/žinomumą? Kokį procentą lankytojų realu paversti prenumeratoriais?

 

Už išsamią konsultaciją iš patirties pasiryžes ir sumokėti.

 

P.S. Mano pavyzdys šiek tiek nelegalus, bet...

Ką tik išbandžiau email marketingą (šitas reikalas taip vadinasi)

išsiųsta 100 email, 3 atsisakė iškart, dar 15 atidarė patį emailą, bet nė vienas nepaspaudė ant nuorodos.

Jokių gudrybių nenaudojau (gal kažkas pasidalins? galima panaudoti html ir pan)

Mano atveju, tiesiog parašytas, akį traukiantis tekstas, įdomi antraštė (subject), mano tekstas buvo apie 30-40 žodžių su 2 nuorodomis, viena pirmam paragrafe, kita paskutiniame. Per ilgo teksto net pats neskaityčiau, taip , kad neverta rašyti romanų.

Patys email surinkti iš tikslinės rinkos ir tikslinės šalies(ne Lietuvos).

Išvada: labai mažas procentas susidomi, o tuo labiau paspaudžia ten, kur nori siuntėjas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keletas pvz. iš patirties.

 

Specializuota el.parduotuvė. Surinkti el.pašto adresus lengva, nes jais remiasi registracijos procesas. Siunčiama kartą/du per savaitę daliai gavėjų(segmentuojant pagal produktą). Naujienlaiškio perskaitymas ~50%, paspaudimų ~19%, apie 2-5% konvertuojasi į pardavimus.

 

Skrydžių kompanija. Naujienlaiškių užsakymo forma tinklalapyje bei pirkusių žmonių duombazė. Siunčiama pora kart per mėnesį su spec pasiūlymais arba šventėms. Naujienlaiškio perskaitymas ~30%, paspaudimų ~3%, apie 1% konvertuojasi į pardavimus.

 

Ar verta? Priklauso nuo rinkos, bet manau taip. Net keli procentai pardavimų yra gerai. Jei turi 5tūkst. emailų ir bent 1% padaro užsakymą per ateinantį mėnesį(o tai 50 žmonių), manau tai geras rezultatas.

 

Beje, vienas efektyvių būdų rinkti el.paštus el.parduotuvėse: "Užsiregistruok naujienlaiškį ir momentaliai gauk XXLt nuolaidą". Tačiau nuolat siūlyti to negalima, nes vien aš užregistravau savo 7 emailus kol vyko ta akcija :P

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
  • po 2 savaičių...

Kaip ir kiekvienas reklamos būdas, taip ir šis. Norint rezultatų ir teigiamos statistikos, privaloma tam skirti laiko kaštų. Mano asmeninė patirtis ir nuomonė, jog naujienlaiškis efektyvesnis komercinėms įmonėms. Šiai dienai vartotojų psichologija suformuota palanki pardavėjams, kaip kad vartotojų siekis ieškoti "gero sandorio". Vartotojams patinka sekti kasdieninių ir dažnai vartojamų produktų kainas, tokiu būdu sukuriant asmeninį interesą naujienlaiškio užsiprenumeravimui.

 

Konkrečiai Tavo atveju reikėtų įvertinti savo svetainės lankomumo rodiklius ir suprasti klientų apsilankymo motyvus. Jei Tavo svetainė labiau informatyvaus o ne komerciško pobūdžio, savo laiką patarčiau investuoti į kitas marketingines priemones, nei į naujienlaiškį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

  • Prisijunk prie bendruomenės dabar!

    Uždarbis.lt nariai domisi verslo, IT ir asmeninio tobulėjimo temomis, kartu sprendžia problemas, dalinasi žiniomis ir idėjomis, sutinka būsimus verslo partnerius ir dalyvauja gyvuose susitikimuose.

    Užsiregistruok dabar ir galėsi:

    ✔️ Dalyvauti diskusijose;

    ✔️ Kurti naujas temas;

    ✔️ Rašyti atsakymus;

    ✔️ Vertinti kitų žmonių pranešimus;

    ✔️ Susisiekti su bet kuriuo nariu asmeniškai;

    ✔️ Naudotis tamsia dizaino versija;

    ir dar daugiau.

    Registracija trunka ~30 sek. ir yra visiškai nemokama.

  • Naujausios temos

  • Karštos temos

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...