Pereiti prie turinio

Rekomenduojami pranešimai

rask tinkamesni :)

man juokas ima, kai pats prisidirba ir tada teisybes ieskot..

 

su visa pagarba, šitoj vietoj būtų gerai, kad atskirtumei objektyvų faktą: kortelė veikė, sim registravosi, į ją skambint ėjo, papildyti ėjo...

negi vartotojas turi vesti sąsiuvinyje, kada pildėsi, kada sąskaita baigsis?

kaip čia kažkas ir minėjo yra taisyklės- numeris negalioja- jis išjungiamas ir viskas jokių ginčų ir derybų- perki naują sim.

Redagavo tavomano
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia tikra vagyste, analogiska situacija

 

iPauL uzeina i parduotuve nusipirkti desros tuo paciu nusiperka papildyma telefonui,gryzes namo uzkanda ir suveda papildymo kodus i telefona,tinklas nepriima kodu,raso neteisingi. tenka begti i parduotuve aiskintis, o pardaveja jam ir sako pats prisidirbai- nepildei iskart prie kasos. nu jo galvoja iPauL- logiska :)

 

Liuks, viskas aišku, geriau net nesugalvojau.

 

Taigi Ežio tinklapy parašyta, kad pasibaigus galiojimui pinigų nebeatgausi: http://www.ezys.lt/i...liojimas/193612 Tiesiog reikia skaityt... taip suprantu, kad patęsti sąskaitos galiojimą galima tik tuomet, jei numeris dar nėra užblokuotas. O jei užblokuotas - tai sorry, bet operatorius nenori apsikrauti fiktyviom sąskaitom, kurios neneša jokių pinigų... vienintelis nelogiškumas - tai, kad galima pildyti sąskaitą, kuri a priori nebegalios. Šiaip tai man Omnitelis ne prie širdies, kartą salone kažko paklausėm - matyt, klausimas darbuotojui pasirodė labai jau bukas, nes atsakė kažkaip nemandagiai, storžieviškai, nekantriai... tai vien dėl to riebų minusą dedu Omniteliui.

 

Taip, omni tai jau tikrai nedraugiškai kalbasi, nieko nepasiūlys, nieko nesupras, galiausiai perduos atsakingiems, taip kelias dienas ir spręsi beleką.

 

su visa pagarba, šitoj vietoj būtų gerai, kad atskirtumei objektyvų faktą: kortelė veikė, sim registravosi, į ją skambint ėjo, papildyti ėjo...

negi vartotojas turi vesti sąsiuvinyje, kada pildėsi, kada sąskaita baigsis?

kaip čia kažkas ir minėjo yra taisyklės- numeris negalioja- jis išjungiamas ir viskas jokių ginčų ir derybų- perki naują sim.

 

jei jau savitarnoje prisijungt pavyko, tai ten ir matosi kas kur kiek galioja, o nežinomybė nuo atsakomybės neapsaugo, čia su tokiu požiūsiu, tai įgausim vartotojiškumo degradaciją, kaip ir vakaruose, parodė gps pėškom eit per greitkelį, tai būtinai eis ir dar į teismą paduos..

 

et vos ne kaip su kelių policija, bloga tik todėl, kad baudžia asmeniškai, šiaip net nerūpėtų, o kas be ko, manau gaudė zuikį kolega ar pavyks prasitęst už per žioplumą prarastą laiką, kaip jau ir minėjau nepalaikau šios situacijos, bet kaip ir visada nepriimu kritikos iš tų, kur patys pramovė, o po to teisuoliais dedasi, kam ta galva?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pries pora savaiciu kazkur bandziau labas korta aktyvuot, radau sena. nesijunge net, idejus i telefona rode kad rysio nera. paskambinau i labas, pasakiau numeri kazkoki ant korteles kur yra, ir pasake, kad jau negalioja, ir negalim aktyvuot.

tai va

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Liuks, viskas aišku, geriau net nesugalvojau.

 

 

 

Taip, omni tai jau tikrai nedraugiškai kalbasi, nieko nepasiūlys, nieko nesupras, galiausiai perduos atsakingiems, taip kelias dienas ir spręsi beleką.

 

 

 

jei jau savitarnoje prisijungt pavyko, tai ten ir matosi kas kur kiek galioja, o nežinomybė nuo atsakomybės neapsaugo, čia su tokiu požiūsiu, tai įgausim vartotojiškumo degradaciją, kaip ir vakaruose, parodė gps pėškom eit per greitkelį, tai būtinai eis ir dar į teismą paduos..

 

et vos ne kaip su kelių policija, bloga tik todėl, kad baudžia asmeniškai, šiaip net nerūpėtų, o kas be ko, manau gaudė zuikį kolega ar pavyks prasitęst už per žioplumą prarastą laiką, kaip jau ir minėjau nepalaikau šios situacijos, bet kaip ir visada nepriimu kritikos iš tų, kur patys pramovė, o po to teisuoliais dedasi, kam ta galva?

 

 

o kas sakė ,kad ėjo prisijungt prie savitarnos (foto iš savitarnos pateikta po papildymo ir jei gerai įsižiūrėtum, kad pats omnitelis dabar numerį laiko galiojančiu ir aktyviu)

? deja į užšaldytus numerius neleidžia gauti savitarnos duomenų, po papildymo- prašom gali registruotis...

taip, kad jau nežinai kur kapstyt daugiau apie kažkokias degradacijas , gps, kelių policijas.... STOP neįsisvaikim gal jau.... temos esmė, kad omnis vienintelis operatorius pelnosi , gali vadinti kaip nori: iš vartotojų žioplumo, kvailumo, bukumo ir pan...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o kas sakė ,kad ėjo prisijungt prie savitarnos (foto iš savitarnos pateikta po papildymo ir jei gerai įsižiūrėtum, kad pats omnitelis dabar numerį laiko galiojančiu ir aktyviu)

? deja į užšaldytus numerius neleidžia gauti savitarnos duomenų, po papildymo- prašom gali registruotis...

taip, kad jau nežinai kur kapstyt daugiau apie kažkokias degradacijas , gps, kelių policijas.... STOP neįsisvaikim gal jau.... temos esmė, kad omnis vienintelis operatorius pelnosi , gali vadinti kaip nori: iš vartotojų žioplumo, kvailumo, bukumo ir pan...

 

na tu minėjai, kad turi sekt žmogus, deja, bet taip turi sekt :)

 

čia aišku irgi geras variantas, kai salonuose, pasiskambinęs klausiau dėl m.parašo ar nemokamas užsienyje, visi taip, be abejaus, o pvz. bitė iškart sako, kad mokami patvirtinimai, na galvoju omnis dar vieną pliusą turi.. ir.. :D

gavau kelis patvirtinimus, už juos ir sąskaitą, tad pirma kreipdamasis klausiu ar nemokamas m.parašas užsienyje? taip, na tad išklotinę pažiūri, tai čia mokami patvirtinimai.. tai va panašu, apsaugok draugą :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na tu minėjai, kad turi sekt žmogus, deja, bet taip turi sekt :)

 

čia aišku irgi geras variantas, kai salonuose, pasiskambinęs klausiau dėl m.parašo ar nemokamas užsienyje, visi taip, be abejaus, o pvz. bitė iškart sako, kad mokami patvirtinimai, na galvoju omnis dar vieną pliusą turi.. ir.. :D

gavau kelis patvirtinimus, už juos ir sąskaitą, tad pirma kreipdamasis klausiu ar nemokamas m.parašas užsienyje? taip, na tad išklotinę pažiūri, tai čia mokami patvirtinimai.. tai va panašu, apsaugok draugą :D

 

nelabai aišku kaip tu čia blaškaisi tarp savo minčių, tai kaltini vartotoją, tai omnitelį-

 

šioj temoj susiriaunti labai paprasta: - rinkti pinigus į negaliojančius numerius pirmiausia nesąžininga iš operatoriaus pusės, o kas liečia mano kolegą, tai kortelė seniausiai šiūkšlių kibire ir jis niekur į jokius rrt ar vartotojų teises nesikreips, čia daugiau nervų ir laiko kainuotų tie "5 Litai".

čia tiesiog stebina pats požiūris į klientus, galėjo tiesiog konsultantė trumpiau atrašyt " durną ir bažnyčioj muša".

 

taigi būtų gerai, kad diskusija vyktų objektyviai ir konstruktyviai, o ne išvedžiojant apie dešras ir sugižusį pieną :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nelabai aišku kaip tu čia blaškaisi tarp savo minčių, tai kaltini vartotoją, tai omnitelį-

 

šioj temoj susiriaunti labai paprasta: - rinkti pinigus į negaliojančius numerius pirmiausia nesąžininga iš operatoriaus pusės, o kas liečia mano kolegą, tai kortelė seniausiai šiūkšlių kibire ir jis niekur į jokius rrt ar vartotojų teises nesikreips, čia daugiau nervų ir laiko kainuotų tie "5 Litai".

čia tiesiog stebina pats požiūris į klientus, galėjo tiesiog konsultantė trumpiau atrašyt " durną ir bažnyčioj muša".

 

taigi būtų gerai, kad diskusija vyktų objektyviai ir konstruktyviai, o ne išvedžiojant apie dešras ir sugižusį pieną :)

 

mano manymu čia abu kalti, o kad panaudotą papildymą grąžintų ar kaip, nesu girdėjęs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mano manymu čia abu kalti, o kad panaudotą papildymą grąžintų ar kaip, nesu girdėjęs.

 

 

kalti ar žiopli nelabai rūpi, esmė apie patį principą. (matau vėl pamiršti ,kad kortelė aktyvi, gauna skambučius ir t.t.)

 

 

pildyta buvo per el.bankininkystė- tai va šitoj vietoj tikrai el būdu galėjai išvysti "klaida-numeris negalioja"- ne akmens amžius .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labiausiai man patiko Tele2 Pildyk aptarnavimas. Prieš porą savaičių neatsiuntė žintės, kad baigėsi interneto planas, tai per kelias dienas nepastebėjęs pranaršiau apie 150lt. Parašiau skundą pildyk.lt, nors ir nelabai tikėjaus, kad sugrąžins pinigus, bet po 3 dienų gavau SMS su atsiprašymu ir grąžino visą sumą, suapvalintą mano naudai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jo , logiška, gauni sena kortele kuri yra 5 metų senumo visvien papildysi, negi pirksi nauja už 1lita. Juokas ima :D O šeip omnitelas geras vien dėl to jog jo tinklas yra visur stiprus, visoi lietuvoi, ne kaip tele2 o apie bite net kalbet nesinori.

Tikrai ne visur ir nepasakok.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bendradarbis tegu persiskaito paslaugos naudojimo sąlygas, nes koretelės galiojimo pradžia/pabaiga ten minima ne kartą. O kad pildė, nors žinojo, kad elgiasi neracionaliai (nes su taisyklėmis susipažino), tai čia tik jo bėda. Negi bendradarbis geria ir seniai sugižusį pieną, o po to skundžia MAXIMĄ? Kaip sakoma, nuo durnystės nėr vaistų. Man visa šita istorija apskritai skamba kaip provokacija, tiesiog priekabių ieškojimas.

 

Kas tie 15 ziopliu, kurie uzpliusavo si kvaila pranesima?

 

Problemos esme - omnitel zinodamas, kad klientas pasipildes negaliojancia saskaita ismes pinigus i bala ir nieko uz tai negaus vis tiek leidzia ta saskaita pildyti ir taip tiesiog aukoti pinigus omniteliui.

Maziausiai ziauriai neetiska, daugiausiai - sukciavimas.

Niekaip neimanoma to pateisinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas tie 15 ziopliu, kurie uzpliusavo si kvaila pranesima?

 

Problemos esme - omnitel zinodamas, kad klientas pasipildes negaliojancia saskaita ismes pinigus i bala ir nieko uz tai negaus vis tiek leidzia ta saskaita pildyti ir taip tiesiog aukoti pinigus omniteliui.

Maziausiai ziauriai neetiska, daugiausiai - sukciavimas.

Niekaip neimanoma to pateisinti.

 

Tau vienam tatai yra problema, kolega. Taigi lygiai taip, pats žinodamas, jog pinigai niekur nenueis, vis tiek juos meti į balą su mintim "o gal išdžius?". Jeigu savo vidaus naudojimo taisyklėse Omnitel nurodo, jog "aukų" neatiduoda, vadinasi yra kažkokių priežasčių, kodėl tai daroma - galbūt pinigų grąžinimas sunaudoja per daug resursų? Tai kodėl apskritai keliamas klausimas? Taip kad siūlau pagalvoti dar kartą, kuri pusė šiuo atveju yra žioplesnė ar kvailesnė.

 

Apskritai, kiek leidžia įžvelgti mano netreniruota akis, tai čia, kaip ir minėjau, tiesiog bandoma tuos prarastus 5lt kompensuoti pliusais ant pranešimo. Cheers. Tikiuosi vagys neliks nebausti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas tie 15 ziopliu, kurie uzpliusavo si kvaila pranesima?

 

Problemos esme - omnitel zinodamas, kad klientas pasipildes negaliojancia saskaita ismes pinigus i bala ir nieko uz tai negaus vis tiek leidzia ta saskaita pildyti ir taip tiesiog aukoti pinigus omniteliui.

Maziausiai ziauriai neetiska, daugiausiai - sukciavimas.

Niekaip neimanoma to pateisinti.

Greičiausiai omnitel klaida, ateityje manau tai bus ištaisyta. Abejoju ar įmonė terštų savo vardą, dėl kelių ežio papildymų. Juolab senos kortelės.

 

Esmė tame, kad jie neva "leidžia". Nesvarbu, kad klientas nesąmones daro, svarbu, kad omnitel tai leidžia daryt :)

 

Vienas tai eskaluoja kaip sukčiavimą, kitas ragina rašyt į vartotojų teises ir ryšių reguliavimo tarnybą, nes tai jau PRINCIPO reikalas. Dar į delfi parašykit, sulauksit tokių pat "nuskriaustųjų" palaikymo.

 

P.S. Įdomu kaip klientas bendravo prieš konsultantės pareiškimą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau vienam tatai yra problema, kolega. Taigi lygiai taip, pats žinodamas, jog pinigai niekur nenueis, vis tiek juos meti į balą su mintim "o gal išdžius?".

 

Negi nesupranti, kad klientai ten nesiucia pinigu zinodami, kad niekur nenueis. Visi tie tavo pavyzdziai su pienu nera tinkami, nes tai apskritai neanalogiskos situacijos.

Pagrindas yra tai, kad padori imone net nepriimtu pinigu (nesuteiktu tokios galimybes) is kliento zinodama, kad ji klientui uz tai nieko neduos ir jo pinigai nueis veltui. Tai maziausiai neetiska, o daugiausiai butu sukciavimas. Arba tiesiog didziule klaida, kuria jie tik dabar pastebejo ir jau iskart pavede sutvarkyti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turėjau situaciją su LABAS kortelės keitimu - norėjau pasidaryi naują sim su senu numeriu. Visa bėda buvo ta, kad salone manęs nesiklausė ir nukopijavo ne mano numerį (sim kortelė jau buvo kažkada pakeista). Vėliau man bandė aiškinti, kad čia mano paties klaida, kad pas juos apskritai neįmanoma keičiant sim gauti kortelę su užrašytu numeriu, nebent perkeliant iš kito tinklo ir t.t. Žodžiu, likau "kaltas" ir turėjau sumokėti 6lt dar kartą, už dar vieną sim kortelę... Bet telefonu paskambinus į informaciją be problemų išsiaiškinom situaciją ir pinigus (mano prašymu) pervedė į LABAS sąskaitą.

Būna visokių tų situacijų, bet bitė kažkaip dar susitvarko, jau ne kartą įsitikinau. Omniteliu nesinaudoju, tai nieko nekomentuosiu, o Tele2 tai varge vargeli... Užjaučiu tavo draugą, bet Omnitelis ne veltui yra daugiausiai vartotojų praradusi įmonė...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tau vienam tatai yra problema, kolega. Taigi lygiai taip, pats žinodamas, jog pinigai niekur nenueis, vis tiek juos meti į balą su mintim "o gal išdžius?". Jeigu savo vidaus naudojimo taisyklėse Omnitel nurodo, jog "aukų" neatiduoda, vadinasi yra kažkokių priežasčių, kodėl tai daroma - galbūt pinigų grąžinimas sunaudoja per daug resursų? Tai kodėl apskritai keliamas klausimas? Taip kad siūlau pagalvoti dar kartą, kuri pusė šiuo atveju yra žioplesnė ar kvailesnė.

 

Apskritai, kiek leidžia įžvelgti mano netreniruota akis, tai čia, kaip ir minėjau, tiesiog bandoma tuos prarastus 5lt kompensuoti pliusais ant pranešimo. Cheers. Tikiuosi vagys neliks nebausti.

 

Na manau ant SIM kortelių galiojimo datų neužsirašinėji. Turbūt pas kiekvieną buvo tokia situacija, kad kelios kortelės skirtingų tinklų guli stalčiuj dėl vienokių ar kitokių akcijų.

Darai suplanuotą "tvarką" stalčiuose, randi korteles, dedi vieną - neveikia, dedi antrą - neveikia, dedi trečią - VEIKIA. Kadangi turi vieną "ličną" telefoną, sumąstai galbūt atgaivint numerį, kuriuo su kažkuo bendravai. Papildai - ir še tau, neveikia. Skambini į informaciją - sako kad numeris negaliojantis, prisijungi prie savitarnos - ten rašo, kad numeris galioja (dėl to kad sėkmingai pavyko papildyt). Tarpkitko, jei su tokiu "screenshot'u" jog numeris galioja, gal ką nors pavyktų daugiau išpešt ? :) naudotojas šiuo metu niekur nemato kad kortelė negalioja.

Pas mane patį yra kelios dar kortelės gulinčios, kurios net neįsivaizduoju iki kada galioja - ant jų datos galiojimo nėr, o galiojimas priklauso nuo to, kada paskutinį kartą pildei. Ačiū dievui neturiu nė vienos su omnitel susijusios kortelės, tai jei numeris negalioja, kortelė neveikia ir metu ją lauk.

 

Jei numeris negalioja, ta kortelė turėtų išvis neprisiregistruot, panašu kad omnitel fiktyviai laikomi "naudotojai".

 

Kas darė analogą su pienu tai galim paanalizuot ir tokį atvejį, turiu šiek tiek laisvo laiko:)... Jei randi parduotuvėj pieną, kurio galiojimas baigėsi, nusiperki jį - gali reikalaut pinigų grąžinimo arba kreiptis į institucijas.

Gali kai kokia parduotuvė netgi padovanot tą pieną, nes pienas su pasibaigusiu galiojimu NEGALI būti lentynoj, t.y. tu jo neturi turėt galimybės nusipirkt.

Būna skubi, būna išsiblaškęs eini, pasiimi prekę, kuri ten neturėtų būti.

Žmogus, kuris čia postina ir kaltina vartotoją, kad pats kaltas jog pieną su pasibaigusiu galiojimu nusiperka, tai ryškiai turi per daug laisvo laiko.

Kai kurie aria kiauras dienas kad turėtų už ką maisto nusipirkt. Kai TU būsi nu***isęs kaip arklys darbe, pažiūrėsiu kiek TAU rūpės žiūrinėt kiekvieną užrašą ant visų prekių kurias renkies į krepšelį kad tik kuo greičiau grįžt namo pas šeimą, nes sekančią dieną vėl nuo ryto laukia ta pati darbo prievolė.

 

Taigi net ir lyginant pieno analogą, pasibaigusio galiojimo prekė TURI būti išimta iš apyvartos.

Jei įsidėčiau kortelę, ir man ji sėkmingai prisirištų prie tinklo, aš taip pat manau, kad padaryčiau logišką išvadą, kad "kortelė veikia", ar sprendimas atrodo nelogiškas?

 

Autoriaus draugui tai arba pamiršt tuos 5lt, arba mėgint teisybės mėgint ieškot. Kai kuriem tokie dalykai kaip "hobis", o kai kuriem galbūt ir uždarbis. Tarpkitko po tokių žmonių hobių taisyklės ir būna visos surašytos tvarkingiau ir vienoj vietoj. "Keisti" taisyklių punktai panašiai ir atsiranda :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na manau ant SIM kortelių galiojimo datų neužsirašinėji. Turbūt pas kiekvieną buvo tokia situacija, kad kelios kortelės skirtingų tinklų guli stalčiuj dėl vienokių ar kitokių akcijų.

Darai suplanuotą "tvarką" stalčiuose, randi korteles, dedi vieną - neveikia, dedi antrą - neveikia, dedi trečią - VEIKIA. Kadangi turi vieną "ličną" telefoną, sumąstai galbūt atgaivint numerį, kuriuo su kažkuo bendravai. Papildai - ir še tau, neveikia. Skambini į informaciją - sako kad numeris negaliojantis, prisijungi prie savitarnos - ten rašo, kad numeris galioja (dėl to kad sėkmingai pavyko papildyt). Tarpkitko, jei su tokiu "screenshot'u" jog numeris galioja, gal ką nors pavyktų daugiau išpešt ? :) naudotojas šiuo metu niekur nemato kad kortelė negalioja.

Pas mane patį yra kelios dar kortelės gulinčios, kurios net neįsivaizduoju iki kada galioja - ant jų datos galiojimo nėr, o galiojimas priklauso nuo to, kada paskutinį kartą pildei. Ačiū dievui neturiu nė vienos su omnitel susijusios kortelės, tai jei numeris negalioja, kortelė neveikia ir metu ją lauk.

 

Jei numeris negalioja, ta kortelė turėtų išvis neprisiregistruot, panašu kad omnitel fiktyviai laikomi "naudotojai".

 

Kas darė analogą su pienu tai galim paanalizuot ir tokį atvejį, turiu šiek tiek laisvo laiko:)... Jei randi parduotuvėj pieną, kurio galiojimas baigėsi, nusiperki jį - gali reikalaut pinigų grąžinimo arba kreiptis į institucijas.

Gali kai kokia parduotuvė netgi padovanot tą pieną, nes pienas su pasibaigusiu galiojimu NEGALI būti lentynoj, t.y. tu jo neturi turėt galimybės nusipirkt.

Būna skubi, būna išsiblaškęs eini, pasiimi prekę, kuri ten neturėtų būti.

Žmogus, kuris čia postina ir kaltina vartotoją, kad pats kaltas jog pieną su pasibaigusiu galiojimu nusiperka, tai ryškiai turi per daug laisvo laiko.

Kai kurie aria kiauras dienas kad turėtų už ką maisto nusipirkt. Kai TU būsi nu***isęs kaip arklys darbe, pažiūrėsiu kiek TAU rūpės žiūrinėt kiekvieną užrašą ant visų prekių kurias renkies į krepšelį kad tik kuo greičiau grįžt namo pas šeimą, nes sekančią dieną vėl nuo ryto laukia ta pati darbo prievolė.

 

Taigi net ir lyginant pieno analogą, pasibaigusio galiojimo prekė TURI būti išimta iš apyvartos.

Jei įsidėčiau kortelę, ir man ji sėkmingai prisirištų prie tinklo, aš taip pat manau, kad padaryčiau logišką išvadą, kad "kortelė veikia", ar sprendimas atrodo nelogiškas?

 

Autoriaus draugui tai arba pamiršt tuos 5lt, arba mėgint teisybės mėgint ieškot. Kai kuriem tokie dalykai kaip "hobis", o kai kuriem galbūt ir uždarbis. Tarpkitko po tokių žmonių hobių taisyklės ir būna visos surašytos tvarkingiau ir vienoj vietoj. "Keisti" taisyklių punktai panašiai ir atsiranda :)

 

na va pagaliau kažkas aiškiai ir blaiviai suprato situaciją,

 

kažkas savo postuose turi labai aiškų išankstinį nusistatymą- "vartotojas žinojo, kad iš mes pinigus į balą, neskaitė taisyklių ir pan"... galų gale prieisime iki abpsurdo, kad ežį bandė papildyti tele2 papildymu... žodžiu nereikia būti vieno operatoriaus garbintoju ir ieškoti samokslo teorijų... o vartotojai patys atsirenka:) skaudi tema matyt tam didžiajam operatoriui, kai kas mėnesį mato statistiką su "-" ženklu.

Redagavo tavomano
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiesa prie to, labai įsiminė vienas vz.lt straipsnis

 

 

ištrauka :

 

– Kokios būklės buvo bendrovė, kai perėmėte vadovavimą?

 

– Pirmiausia pastebėjau neaiškų pozicionavimą. Buvome arogantiški ir nežinojome, kokie norime būti. Nei viduje, nei išorėje neturėjome nuoseklios komunikacijos. Įmonė buvo užstrigusi kažkur pusiaukelėje tarp „Tele2“ ir „Bitės“. Kita aiški problema buvo klientų nutekėjimas, dėl to mažėjo įmonės pajamos ir pelnas. Abonentų nutekėjimą pavyko bent jau pristabdyti. O finansinius pusmečio rezultatus pamatysime netrukus. Taip pat pajutau, kad įmonėje dar yra geros energijos ir gerų žmonių, kurie nori toliau kovoti.

 

 

 

Plačiau: http://vz.lt/article/2013/12/6/strombergas-i-darba-einame-kaip-i-kara#ixzz2vMHZzq5u

 

 

tik interviu nepaminėjo, kada dings ši arogancija :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Omnitelis rupinasi tik pinigu gavimu, ne karta teko tuom isitikinti.

 

Pakankamai greitai šeimos narys bus 20 metų Omnitel tinkle su tuo pačiu numeriu, duos nuolaidą telefonui 700LT be jokių papildomų sutarties pratesimų ar panašiai. Taip, jie galvoja tik apie pinigų davimą, o kažkokie idiotai dėl penkių litų diskutuoja porą valandų. Per jas buvo galima aštuonis kartus tiek uždirbt.

Redagavo muntis99
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Netrukus šeimos narys bus 20 metų Omnitel tinkle su tuo pačiu numeriu, duoda nuolaidą telefonui 700LT be jokių papildomų sutarties pratesimų ar panašiai. Taip, jie galvoja tik apie pinigų davimą, o kažkokie idiotai dėl penkių litų diskutuoja porą valandų. Per jas buvo galima aštuonis kartus tiek uždirbt.

:D

 

va va iš tų idiotų prisirenka po 5 lt ir duoda kitiem- super logika ir požiūris (čia aš apie omnitelį) , svekinu!

 

p.s. per 20 metų jie tikrai daugiau nei 700 Lt susirinko, taip kad pramerkit akis ,jei nesunku...

Redagavo tavomano
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie diskusijos

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Atkurti formatavimą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Įkraunama...
  • Dabar naršo   0 narių

    Nei vienas registruotas narys šiuo metu nežiūri šio puslapio.

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...